შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სირთულები


14-06-2017, 22:05
ავტორი Deucex
ნანახია 1 277

აი ისევ მოვიდა ფიქრები დარდები ისევ მოადგა აზრები გონებას და ვიწყებ ამ უაზროს სტრიქონებზე ჩემი დარდის დატევას ვწერ ვწერ გამუდმებით მაგრამ რა არც ისე ბევრია ვინც გაიგებს ჩემს დარდს ჩემ ტკვილის ყველას ვგონივარ სუსტი უსუსური ადამიანი რომელიც პირველივე გამოცდას ვერ უძლებს რომელიც შანს ვერ იყენებს და უაზრობას უთმობს დროს ისიც ვიცი რო ყველაფერი შორიდან ყოველთვის მარტივად ეჩვენებათ ადამიანებს და უმეტესობა ცხოვრებისგან დაბოღმილი ლანძღავს სხვას შეცდომისთვის და ნატრულობს მის ადგილზე ყოფნას არადა მის ადგილზე შესაძლოა თვითონაც იგივე ჩაედინა...ბევრი ამაზე ფიქრით თავს არ იწუხებს ბევრს არც ადარდებს ხვალინდელი დღე არც ის ადარდებს მის ახლობელ ადამიანს რამდენად ტკივს ისინი პოზიტივით ცხოვრობენ ისინი ბნელ სამყაროში ნათელს ხედავენ და ეს სიბრმავე აკარგვიმებს მათ რეალობის შეგძნებას და გადაეშვებიან უკიდეკანო ოცნებებში რომელიც არ უსრულდებათ და საბოლდ ცხოვრებას აბრალებენ შემდეგ აფასებენ დარდს წვიმას ტკივილით და ტანჯვით გაცილებულ ღამეს მერე აფასებენ ამ ტექსტს ოდესღაც რომ აკრიტიკებდნენ მე არ ვცდილობ თქვენთან ქულების ჩაწერას მე ვცდილობ ვიცოცხლო შენთვის ძვირფასო მე ვცდილობ სიკვდილის სურვილმა არ გადამძლიოს შენთან ყოფნის სურვილი მე სინანულს ვებრძვი და ომისგან დარღილი ვითხოვ შენგან შენდობას მოფერებას და სითბოს...გაივილიან წლები და ნახევრად მკვდარი ვიდგები შენ წინაშე განაჩენის მოლოდინში.



№1  offline წევრი Elli Na

კარგია...წარმატებები

 


№2  offline წევრი Deucex

Elli Na
კარგია...წარმატებები

მადლობა მიხარია რომ მოგეწონა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent