შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე და შენ.


22-07-2017, 23:25
ავტორი mariamsoo
ნანახია 1 670

ერთი წელია გიცნობ და მგონი ამ ერთი წლის მანძილზე პირველად დამესიზმრე.
პირველად, გესმის?
ისიც კი მახსოვს, სიზმარში რა გეცვა..
წითელი ზოლიანი მაისური, მართალია ვერ ვიტან ამ მაისურს მაგრამ მაინც გიხდება რაღაცნაირად..
ჩემი ფანჯრის რაფაზე ზიხარ და გიჟივით მიცინიხარ.
გეჩხუბები რომ წახვიდე!
აი ასე!
ჩაალაგო შენი მოგონებები ჩემოდანში და წახვიდე მაგრამ გულის სიღრმეში არ მინდა შენი გაშვება.
დიალოგიც კი მახსოვს!
გეხვეწებოდი რომ წასულიყავი შენ კი საიდანღაც გამოგონილი სიმშვიდით მისმენდი და ლამაზ სიტყვებს მეუბნებოდი.
მე და შენ.
ჩვენ.
ჩემი ფანჯრის რაფაზე ვზივართ, შენ ცხვირზე მკოცნი და იცინი.
მე?
მომენტით ვტკბები, ალბათ გულის სიღრმეში ვიცი რომ ეს ყველაფერი სიზმარია მაგრამ მაინც..
მერე არ ვიცი რა ხდება...
მაგრამ ერთი ვიცი რომ გამოღვიძებულს შენ ვეღერ გხედავ.
ისტერიული ტირილი მივარდება.
ლოგინიდან ადგომა არ მინდა, მგონია რომ ისევ აქ ხარ, მგონია რომ არ წახვედი..
მაგრამ ერთი რამ ზუსტად ვიცი!
არასდროს!
არცერთ ეპოქაში არ ამიხდება ეს სიზმარი.
იმის გაცნობიერება არ მინდა რომ ეს ყველაფერი სიზმარი იყო..
არ მინდა...
არ მინდა ისევ იმ რეალობაში დავბუნდე სადაც შენ არ ხარ!
მენატრები!
მენატრები!



№1  offline წევრი Mmariami)

იმდენად მეცნო, ზოგადად მსგავსი სიტუაციები იმდენად ნაცნობია ჩემთვის.
ჩემ სიზმარსაც მივამსგავსე, უბრალოდ მე მართლა დამესიზმრა, არ ვიცი შენც დაგესიზმრა თუ უბრალოდ მუზების ბრალია, მაგრამ იმ შემთხვევაში თუ დაგესიზმრა ზუსტად ვიცი რას გრძნობ, თავიდან ბოლომდე ვიცი, იმიტომ რომ გავიარე ეგ ეტაპი, საერთოდ ის დასაწყისი როგორც შენ დაიწყე, პირველად დამესიზმრეო, ეგ მომენტიც გავიარე და ეგ მომენტი იყო ის რაც პირველიბდავწერე, ის რის გამოც წერა დავიწყე:).
ამიტომ, მომეწონა, ზოგადად სიზმრების თემა სულ მომწონს, ჩანახატებიც, განსაკუთრებით იმ შემთხვევაში თუ ჩანახატი კარგი და ხარისხიანია:)
და
მაინც
რა იცი?!
იქნებ ხდება სიზმრები?!:) იქნებ ერთხელაც შენი არარეალური რეალური გახდეს?!:)

 


№2  offline წევრი liar girl

ვაიმე, რაღაცნაირად გული ამიჩქარდა. არ ვიცი რატომ. ბევრი რამე მეფნო, ამ ორი წინადადებიდან, ძალიან ბევრი და მინდა გითხრა მაშოს სიზმარს მივასმგავსე, მაშოს ჩანახატს.
პლაგიატიზმში ბრალს არ გდებ, მართლა.
კარგი იყო, რაღაცნაირი და იცი? აუცილებლად ნახავ, აუცილებლად ჩაეხუტები და ის თავისი ზოლებიანი წითელი მაისურში გამოწყობილი, აუცილებლად გაგიღიმებს და გაკოცებს ცხვირზე, ისე როგორც სიზმარში.
მთავარია იწამო რა, თუ იწამებ ყველაფერი იქნება:))

 


№3  offline წევრი mariamsoo

liar girl
ვაიმე, რაღაცნაირად გული ამიჩქარდა. არ ვიცი რატომ. ბევრი რამე მეფნო, ამ ორი წინადადებიდან, ძალიან ბევრი და მინდა გითხრა მაშოს სიზმარს მივასმგავსე, მაშოს ჩანახატს.
პლაგიატიზმში ბრალს არ გდებ, მართლა.
კარგი იყო, რაღაცნაირი და იცი? აუცილებლად ნახავ, აუცილებლად ჩაეხუტები და ის თავისი ზოლებიანი წითელი მაისურში გამოწყობილი, აუცილებლად გაგიღიმებს და გაკოცებს ცხვირზე, ისე როგორც სიზმარში.
მთავარია იწამო რა, თუ იწამებ ყველაფერი იქნება:))


მაშოს სიზმარიც ახლახანს წავიკითხე და მეც გავავლე პარალელები.
ჩანახატი ნამვდილია,ნამვდილ გრძნობებზეა.
და არანაირი კავშირი არ აქვს მაშოს ჩანახატთან
მადლობა შეფასებისთვის heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent