შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რა ფერმკრთალია ყველაფერი- ნათელს მიუღია მკრთალი ფერი.


27-07-2017, 11:17
ავტორი Natta
ნანახია 1 328

რა ფერმკრთალია ყველაფერი- ნათელს მიუღია მკრთალი ფერი. გრძნობებს დაერქვა სიყალბე- არავინ იცის სიმართლე. ნდობა- რა ნდობა სად გაქრა ძმობა, დობა, ერთგეულება, მეობა ხალხო. შეხედეთ თავებს საუკუთარ თავებს თქვენ დაინახავთ იმას რაც გვავნებს- სიცრუე სიყალბე არაფერი სიმართლე. სიყვარული სიყვარული და სიყვარული რაც აამაღლებს ჩვენს ცოდვილ სულებს. იწამე უფალი და ეწამები ბედნიერებას - მის დახმარებას ნუ დაარქმევ უბრალო გამართლებას. ლხინში თუ ჭირში გაიზიარეთ ორივე ერთად- მხოლოდ და მხოლოდ სიხარულში ნუ იქნებით ერთხმად - ერთად შეებრძოლეთ განსაცდელს ჭირში და იმ წუთიდან გაქრება შიში. როდესაც ხედავთ უბრალო ღარიბს გვერდს ნუ ჩაუვლით - თუკი იმ წუთში არაფერი გაქვთ სწორედ მაშინ გაქვთ ყველაფერი -ადამიანური სიყვარული, გაგება, შეგრძნება, თანადგომა და ერთად დგომა გაზიარება მისი ტკივილის- სულაც არ არის საჭირო ფული თუ დაეხმარებით ერთმანეთს გულით. როდესაც სიკეთეს აკეთებ ნუ გააკეთებ მას სხვის დასანახად - ის ღირს დასაფასად თუ გააკეთებ მის გასახარად. ხალხი რამდენია ადამიანი კი ნაკლებია- უფალს სთხოვეთ შენდობა ერთმანეთს პატიება. თავს ნუ ხრით როდესაც ხვდებით შეცდომას სწორედ მაშინაა თქვენს სულში სიწმინდე - თავი დახარეთ მაშინ როდესაც ამაყები ხართ და შეცდომას არ აღიარებთ - მაგ დროს ქრება ადამიანი და იბადება არაადამიანი. რა ფერმკრთალია ყველაფერი- ნათელს მიუღია მკრთალი ფერი.

ეიჰჰ ჩემო ერთგულო მკითხველებო heart_eyes საკმაო დრო გავიდა რაც ჩემგან სიახლე არ ყოფილა expressionless ჩემი საბოლოო ისტორია იყო - " შენი სიყვარულის ფობია მემართება" - ისტორია, რომლითაც თქვენიდან საოცარი პოზიტივი და გვერში დგომა ვიგძენი heart_eyes ეს "მცირედი" ჩანახატი იქამდე სანამ ახალი ისტორიით დაგიბრუნდებით heart_eyes გამიხარდება თუ თქვენს აზრს კომენტარის სახით დაწერთ heart_eyes მადლობა იმათ ვინც კითხულობთ და აფასებთ ჩემს "ნაშრომებს" heart_eyes ( ამ ჩანახატს თავადვე ვკითხულობ და მინდოდა MP3 ვერსია დამემატეინა, ვინც გარკვეულია ამ თემაში იქნებ მითხრას ეს როგორ გავაკეთო და საერთოდაც შესაძლებელია თუ არა ).



№1  offline აქტიური მკითხველი La-Na

გითხარი და გავიმეორებ ისევ რომ უნიჭიერესი ხარ.გამიხარდა რომ დაბრუნდი,თუნდაც ამ მცირედი ჩანახატით და იმედია სულ მალე ახალი ისტორიით დაგვიბრუნდები
--------------------
ლანა

 


№2  offline წევრი Natta

La-Na
გითხარი და გავიმეორებ ისევ რომ უნიჭიერესი ხარ.გამიხარდა რომ დაბრუნდი,თუნდაც ამ მცირედი ჩანახატით და იმედია სულ მალე ახალი ისტორიით დაგვიბრუნდები

ძალიან ძალიან დიდი მადლობა შენ ასეთი პოზიტიური შეფასებისთვის heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent