შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსასრულობა


28-08-2017, 13:47
ავტორი ფრთიანი
ნანახია 1 485

რამოდენიმე წამით დაფიქრდები ცხოვრებაზე და ისიც თავის მორევში გითრევს.ამ დროს კი კითხვები პასუხგაუცემელი რჩება.რა არის სიცოცხლე? სიკვდილი? როგორ შეგვიძლია ვიცხოვროთ ისე თითქოს არაფერი.არ ვიცით რამდენი დაგვრჩა:წელი,თვე თუ დღეები,შეიძლება წამებიც კი.ამას კი ისე ვიღებთ როგორც კარგა ხნის ნაცნობს.არაფერი ვიცით და არც გაგებას ვცდილობთ..
ჩვენ რას ვაკეთებთ აქ? ნეტა შესაძლებელია ჩემ სხეულში სხვისი სული ყოფილიყო ან მე სხვა სხეულში?ნამდვილად ჩვენია ის რაც გვაქვს? ვამბობთ რომ ცხოვრები ხანმოკლეა, ამიტომ უნდა გვიყვარდეს,ვაპატიოთ,ვაკეთოთ სიკეთე და ა.შ , თუმცა თითოეულის ცხოვრება სხვისას ემსგავსება და ჩნდება მასა რომლის ერთმანეთისგან ხანსხვავება ხშირად შეუძლებელია.თუნდაც ჩვენი დაბადება,ბაღი,სკოლა განათლება თუ ოჯახი, ვინ დააწესა ეს ყველაფერი? რატომ არ ვცდილობთ ადამიანები ცხოვრების არსს ჩავწვდეთ? რატომ ვხარჯავთ არ არსებულ დროს უაზრო ნივთების ყიდვასა და გამოყენებაში?დრო როდის ამოიწურება არავინ იცის.გვესმის,ვეცნობით სიახლეებს,ვხედავთ მთელი დღის განმავლობაში რამდენ კარგ ადამიანს შეუწყდა დრო უეცრად , თუმცა მაინც თითქოს არაფერი.
საერთოდ ვინ შექმნა ეს უიღბლოთა სქემა? ზოგს ბევრი აქვს დრო,ზოგს ნაკლები,ზოგი კი მას იმ დრომდე კარგავს სანამ გაეცნობოდეს.საკმარისია ადამიანმა 1წუთით დაფიქრდეს ცხოვრებაზე და უსასრულობაში გაუჩინარდება ,1წთ კი თურმე საათებად ქცეულა და რეალობას მოსწყვეტია.საინტერესოა არა ცხოვრება არამედ მისი არსის გარკვევა!
მოდი სიკვდილს დავუბრუნდეთ.სიკვდილი ხომ სიცოცხლის გაგრძელებაა.ეს ერთგვარ თამაშს გავს სადაცჯერ ერთი ეტაპია,შემდეგ მეორე და ასე გრძელდება ფინალამდე.ცხოვრება რთული თამაშია,ყველა საკუთარი წესებით თამაშობს და ჩვენ არ შეგვიძლია სხისი ფინალის ნახვა.საინტერესოა ადამიანის მიერ შექმნილი ''ჯოჯოხეთი'' იქნებ არსებობენ სხვები ჩვენგან განსხვავებულნი დამათი ჯოჯოხეთი ჩვენ ვართ? იქნებ რაც სამოთხე გვგონია ისაა ჯოჯოხეთი?მე ამის გამოგონებასაც საჭიროდ არ მივიჩნევდი, ჩვენთვს ადამიანებისთვის, უცოდინარობა და უუნარობა არის ჯოჯოხეთი .როცა ნებისმიერ მომენტში შეიძლება გაჩერდეს ჩვენი დრო.



№1  offline წევრი ფრთიანი

iname123
❤❤❤❤❤aseti naceris mesmisme!❤❤❤❤❤❤

მადლობა <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent