შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი იყავი....ადრე


12-09-2017, 07:24
ავტორი დაშა
ნანახია 1 117

სამზარეულოში ვზივარ ნახევრად შიშველი და უემოციოდ ვათვალიერებ ფანჯრიდან ხმაურიანი ქალაქის ხედს. წამით თვალი მიშტერდება და ფიქრებში გადავდივარ თუმცა წითელი ჩაიდანის გამაყრუებელი სტვენის ხმა არ მაძლევს საშუალებას ჩემს მოსაწყენ ყოფაზე გავაგრძელო ფიქრი.
ზანტად ვდგები,ხელის სწრაფი მოძრაობით ვიკეთებ ძლიერ ყავას რომ ცოტა გამოვფხიზლდე.სასიამოვნო არომატი მიღიტინებს ცხვირთან და მინდება მთელი სხეულით შევიგრძნო ის ბედნიერება რომელიც შეიძლება ერთმა ფინჯანმა ყავამ მოგანიჭოს....
ხის სკამზე ვჯდები ისევ და ვაგრძელებ ფიქრს....
გუშინ ბევრი უსიამოვნო რამ მოხდა, ვერ ვიყიდე კაბა რომელიც ძალიან მომწონდა, გამიფუჭდა მობილური, გამითავდა დანაზოგი და ისევ უშედეგოდ ჩაიარა სამსახურის მორიგმა ვგასაუბრენამ! და მაინც ყველაზე მნიშვნელოვანი,ვეჩხუბე შეყვარებულს.მართალია ვცდილობ ეს უკანასკნელი ბოლო ადგილას დავაყენო მაგრამ რატომღაც მასთან ჩხუბი ჩემთვის ყველაზე უსიამოვნო ფაქტად რჩება.
არც მახსოვდა რაზე ვიჩხუბეთ, თუმცხა ისევ ჩემი მიზეზით...
როგორც ყოველთვის ყველასგან იმაზე მეტს მოვითხოვ ვიდრე ვიმსახურებ!
კოფეინისგან გამოწვეული სიამოვნება იგივე ეფექტს ტოვებს როგორსაც ნიკოტინი.ვითენთები და სკამის საზურვგეს ვაწვები. ცალ ფეხს მაგიდაზე ვდებ და მეორეთი იატაკზე მკოტრიალე ჩემ კატას ვეფერები,რომელიც ჩემსავით საოცრად წ
ზარმაცი და პრეტენზიულია...
ველოდები მთელი ამ დროის მანძილზე რომ დამირეკავს,მიუხედავად იმისა რომ ვიცი ჩემზე პატივმოყვარესთან მაქვს საქმე.....
თუმცა არ ვუყვარვარ და მის პატივმოყვარეობასაც ამიტომ არ თმობს..
არც მე მიყვარს და ამიტომაც სულ მიზეზს ვეძებ გული შევუღონო...
მაშინ რატომ ვართ ერთად?
ალბათ იმიტომ რომ ამ წყეულ ქალაქში ჩავრჩით ორივე, საყვარელი ადამიანებისგან მიტოვებულები.... ორიჯვეს გვიყვარდა წარსულში და ორივე გამოგვიყენეს.....
ახლა კი ერთმანეთს ვიყენებთ, იმიტომ რომ ყველაზე მეტად სიმარტოვის გვეშინია პატივმოყვარე ადამიანებს!!!
თუმცა გვირჩევნია უსიყვარულოდ ვიყოთ ვიდრე სხვას სიყვარულზე ვემათხოვროთ...
და ისევ ვწევ ჩემკენ ეკრან ჩაბნელებულ ლეპტოპს და ვათვალიერებ მის სურათებს, იმ გოგოსთან ერთად გადაღებულს, რომელმაც მიისაკუთრა ის რაც ადრე ჩემი იყო....




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent