შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თაკო


12-11-2017, 00:44
ავტორი GodeMarr
ნანახია 1 243

ლამაზია ჩემა მზემ ძალიან ლამაზი...ყოველ ღამე ჩამესმის მისი ტკბილი ხმა,ყოველღამე ვხედავ მის გირჩისფერ თვალებს,ღიმილს რომელმაც ერთი აპრილის დღე გამილამაზა.არ მესმოდა სიყვარულის როგორ შეიძლება ადამიანი გაგიჟებამდე შეგიყვარდეს შეგიყვარდეს ტკივილამდე ეხლა მესმის არა სიყვარულის არამედ მისი.. მესმის მისი ლამაზი თვალების რომელიც სულ რაღაცა ახალის მოლოდინში იყო.
ლამაზია ჩემმა მზემ ძალიან ლამაზია,ვერ დავაფასე ის გრძნობა,რომელიც მასში ჩაისახა და გზას ითხოვდა,სიცოცხლეს, ჰგავდა გნოლს,რომელიც საფლავიდან ამოსვლას ლამობდა მე კი ყველა გზა დავუჭერი თითქოს მასშივე ჩავკალი ეს თავისუფალი და დავუიწყარი გრძნობა..
მშვენიერია ჩემმა მზემ უმშვენიერესი... მისი პატარა ტანით პატარა მოუსვენარი თითებით ღიმილით სახეზე,სახეზე რომელიც უამრავ დარდს მალავს,ტანჯვას უძილო ღამეებს არადა იმსახურებს უთოოდ იმსახურებს იყოს გვირილა იყოს სიყვარულის სიმბოლო მუზა პატარა მაგრამ ჩემმა მზემ ულამაზესი მუზა.
ბედნიერია ჩემმა მზემ ძალიან ბედნიერი...არა იმიტომ,რიმ პრობლემები არ აქვს იმიტომ ,რომ სხვა გახდა მისი ბედნიერების მიზეზი სხვა გახდა იმ ლამაზი სიტყვების მიზეზი,რომელიც უწინ მე მეკუთნოდა.არ ვარ უბედური ხატებს ვფიცავ ვარ ბედნიერი მისთვის, რომ ახლა იგი ბედნიერია ვარ ბედნიერი იმიტომ ,რომ ცხოვრების რაღაც ეტაპზე მე მისი გზამკვლევი ვიყავი.
ლამაზია ჩემმა მზემ ულამაზესი ...

ვისაც ჩემმა მზეზე გაგეცნიებათ :
ის ბიჭი შენი ღირსი არ არის ^_^



№1 სტუმარი სტუმარი თაკო

არაააააააააააა კაიიიიიაააააა კიიიიი ;დდ ❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent