შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მოღალატე


27-11-2017, 20:59
ავტორი anamach
ნანახია 1 534

წლები გადის და მე უფრო და უფრო ვიცვლები ყველაფერი უარესობისკენ მიდის .... ვერშევაგნებიე ამ ხალხს რომ ეს ჩემი ცხოვრება და არავის აქვს უფლება ჩაერიოს თუ გინდა ბედნიერი იყო ხალხის აზრი დაიკიდე და შენით იარე უკან მოხედვა არც გაბედო .... სიმართლე გითხრათ თავს მარტოდ არვგძნობ ბევრი ადამიანი ჩემგევრიდით რომლებსაც ესეთი ვუყვარვრ უხეში, აუტანელი , ცუდი ხასიაეთების მქონე, ფეხებზე ასაკით დიდი არვარ მაგრამ ცხოვრებას გემო უკვე გავუგე .... გავიცანი იმედგაცრუება ,3თვიანი დეპრესია, ღალატი , ტირილი საშინელება მართლა საშინლებაა ცხოვრება როცა არგყავს ისეთი ადმაინი რომელიც ცხოვრების მუღამეზე მოგიყვანს:) ესეთი ხალხი ბერვი მყავს რომლიც წაქცეულს ამაყენებს ცხოვრებაში საერთოდ არაფერს არვნანობდი მაგრამ ესდღებია ყვეალფერს ვნანობ ...დროს არვუფრთხილდებიდა უაზრო ხალხთან ვხარჯავ ჩემი პრობლემა სწორედ ეს არის შეყვარებული ეხაცმყავს მაგრამ ამთემეაზე არვსაუბრობ რადგან გავურბივარ კითხების დასმას ის ასაკით ჩემზე 6წლით დიდია და ააი ამიტომაც მაგრამ ხანდახანისემინდა ხოლმე რომ ჩემი ბედნიერება სხვას გავუზრიაო მაგრამ გულში ვიტოვებ და ვუფრთილდები ჩემი შეყავრებული ....ზე მკდია ტიპია დაა ამიტომაც მომწონს მე ის ყვეალფერი როგორცმე ისე კიდა არფერზე არდარდობს და ყოველთის ჩემგვერდით არის მე უბრალდო გიორგიზე ვგიჟდები ყველნარიად ჯდება ჩემს გემოვნებაში........




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent