შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გაურკვევლობაში მყოფი მონადირე


26-01-2018, 07:02
ავტორი Deucex
ნანახია 1 026

ვერასდროს წარმოვიდგენდი თუ გაურკვევლობაში მყოფ მონადირეს დავემსგავსებოდი,თითქოს ყველაფერი გავიარე ყველა გამოწვევა და გამოცდა გადავლახე და მაინც რაღაც არ მასვენებს იქ შიგნით სულის სიღრმეში რაღაცა მღრნის რაღაცა მკავს და მსპობს და არ მაძევს მოდუნების საშუალებას... გამოწვევას გამოწვევებს უმატებს და მხოლოდ ერთ გამოსავალს მიტოვებს ვიბრძოლო სისხლის ბოლო წვეთაბდე ბოლო სუნთქვამდე როცა მგონია რომ ყველაფერი მორჩა ყველაფერი სწორად მაშინ დაიწყო აღარაფერი შემრჩა გარდა იმედისა რომ რამე შეიცვლება და ეს გაუთავებელი ბრძოლა დასრულდება და ოდესმე მეც დავისვენებ მეც შევიგრძნობ ლამაზი ყვავილების სურნელს და სიჩუმეს დაუმეგობრდები დავიძინებ დიდი და ღმა ძილით, სწორედ მაშინ დავისვენებ როცა მიწას მომაყრიან სახეზე სწორედ მაშინ დასრულდება ბრძოლა სრულიად უმიზნოდ დავრჩები არაფერი მექნება სადარდებელი გარდა იმისა რომ შენ კარგად იყო შენ არ იტანჯო ყოველთვის ვეცდები ჩემი ბინძური სულით დაგიცვა,იმედია ოდესმე გაგახსენდები და მოიგონებ იმ კარგ და ლამაზ დღებს ერთად რომ გავატარეთ,ის ლამაზი დღები როცა ბედნიერებისთვის მხოლოდ ერთმანეთი გვჭირდებოდა როცა სრულიად სამყაროს ვერ ვამჩნევდით უბრალოდ ვუყურებდით ერთამნეთს ვტკბებოდით უფლის მიერ მონიჭბული დროით...ამ ყველაფერის მერე შენი ლამაზ სახეზე რწფელი ცრემლი გადმოვარდება და დამისველებს საფლავს შემდეგ შეტრიალდები წახვალ და ისევ დამივიწებ როგორც ღრმა წარსულის აჩრდილს.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent