შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

როცა მარტო ვარ


3-02-2018, 01:13
ავტორი soff1
ნანახია 1 482

"-მიყვარხარ!
-მეც მიყვარხარ ჩემო ლამაზო არასდროს მიგატოვებ,სულ ერთად ვიქნებით, სულ
ნუთუ მართლა არაფფერიარსებობს ამ ქვეყნად? სულაც რას ნიშნავს სიყვარული? მხოლოდ გაცვეთილი ფრაზაა,თუ იმალება მისუკან რამე მნიშვნელობა?

ისე მენატრება როგორც არასდროს. ლოგინში ჩაწოლა მეზიზღება, რადგან ყოველ ჯერზე მისი მოგონება მტანჯავს. მისი თბილი სხეულის, ძლიერი ხელების, მისი სუნის, რომელიც ამ ქვეყანაზე ყველა სუნს მირჩევნია. მენატრება, ღმერთო, მენატრებაა! ისე მწვავს ეს მონატრება, რომ გული მტლიანად ცჰამწვა და ახლა მთელს სხეულს სარეველასავით მოედო. მეტი აღარ შემიძლია. ვგრძნობ, რომ მეტს ვეღარ გავძლებ. ისევ მარტო ვარ, ისევ ვეხუტები მისგან დატოვებულ ნივტებს და ისევ მასზე ვფიქრობ. მისი სუნი სუსტად ისევ შერჩენია მის პერანგს. ყველაფერს მირჩევნია ეს სუნი! ყოველ ღამით ჩემი უკუღმართ ბედით დატანჯული ღმერთს ვევედრები, რომ მის გვერდით გამაღვიძოს. ისევ მაგრძნობინოს თავი ქალად, ადამიანად და ზოგადად იმად, რაც ვარ. მის გარეშე კი არაფერს წარმოვადგენ. საერთოდ არაფერს. მინდა რომ ვიტირო, ხმამაღლა ვიტირო და ჩემი ხმა მივაწვდინო, მინდა ჩემსკენ გამოიქცეს და მაგრად ჩამეხუტოს, მითხრას, რომ ეს უკანასკნელია და მარტო აღარასდროს დამტოვებს. მაგრამ როგორ?! მას ხომ არასდროს ესმის ჩემი ხმა! ის ხომ სწორედ იმ დროს არ არის ჩემს გვერდით, როცა ყველაზე მეტად მჭირდება მისი გვერდით დგომა, მისი დახმარება. მოვკვდები, მართლა ვერ გავძლებ მის გარეშე. თუ რამე სისუსტე მაქვს, მხოლოდ ერთი: მისი სიყვარული და მეტი არაფერი. მე თავად ვარ საკუთარი თავის მტერი, ჩემივე სიყვარულით. და მაინც მე ისევ ველოდები.



შექსპირის სიტყვებია "ქალი შეიძლება წაიქცეს, თუ კაცი სუსტია", ხოდა შენ ეხლა წაიქეცი, ესე იგი სუსტი იყო, დრო ყველაფერზე ზრუნავს და ყველაფერს აქრობს, სიყვარულზე ძლიერიც კი არის, ასე რომ დრო გჭირდება, და იმაზე იფიქრე შენ რომ ესე ცუდად ხარ, ის რატომ არ არის ანალოგიურად? ეს დაგეხმარება!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent