შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცალმხრივი სიყვარული...


13-02-2018, 00:29
ავტორი sweetgirl
ნანახია 3 298

ხშირად,როცა ცუდ ხასიათზე ხარ და ვინმე გკითხავს მოწყენის მიზეზს,ჩვენ უამინდობას ვაბრალით ამას,არადა გულის სიღრმეში ვიცით ვიცით,რომ ეს ასე არაა და დარდს და სევდას თავისი მიზეზი აქვს.ამას უფრო კარგად ვხვდებით,როცა გარეთ მზეა,ან თბილა,მაგრამ ჩვენ ისევ მოწყენილები ვართ.უიმედო სიყვარულმა არც ამინდი იცის და არც დრო.შემოგვიტევს ზღვის ტალღებივით,ბობოქრობას დაიწყებს და სანამ თვითონ არ მოუნდება არ გაჩერდება.ცალმხრივი სიყვარული მუდმივია.ეს იგივეა,როცა იცი,რომ ხვალ მზის სხივი გამოანათებს და არაფერი შეიცვლება.ასეა უიმედო სიყვარულიც,აღარ ელი რომ რამე უკეთესობისკენ შეიცვლება და ეს ტანჯვა ისე ჩაგვისახლდება და ჩვენი ცხოვრების ნაწილი გახდება,რომ ვერც კი მიხვდები,მაგრამ დრო ნელ-ნელა გვაჩვევს.სამყარო უფერულდება,არაფერი გახარებს.უყურებ შეყვარებულ წყვილებს და თან გიხარია მისი ბედნიერება,თან მათი ერთად ყოფნა ხანჯლად გესობა გულში,რადგან ხვდები,რომ შენ ვერასდროს იქნები ასე.ვერ ისეირნებ მასთან ერთად წვიმიან დღეებში,ვერ ჩაეხუტები(ამის მხოლოდ წარმოდგენა შეგიძლია),ვერ იგრძნობ მისი სუნამოს სუნს,ვერ ჩახედავ იმ თვალებს,რომელიც შენი ცხოვრების ნაწილია....თითქოს ცხოვრებას აგრძელებ,ყალბი ღიმილით ხალხს ატყუებ,რომ ყველაფერი რიგზეა,მაგრამ არავინ იცის შენს გულში რა ხდება და გინდ გაიგონ,ვერ გაგიგებენ,რადგან ყველას არ შეუძლია ასეთი ტკივილის,დარდის და სევდის ასე გულით ტარება...



№1  offline წევრი sweetgirl

ლიდია
მწარე რეალობა
მომეწონა კარგი ჩანახატია
❤️❤️

Madloba❤️❤️

 


№2 სტუმარი სტუმარი ანა

ზუსტად რომ ასეა, თუმცა ხომ შეიძლება ასეთ სიყვარულს კარგი დასასრულიც ქონდეს? უბრალოდ მოხდეს ისეთი რაღაც რომ ამ ადამიანის ტანჯვას ბოლო მოეღოს უბრალოდ იმ ადამიანსაც გაუჩნდეს მის მიმართ გრძნობები.. ასეც ხომ ხდება❤️????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent