შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩუმად მითხარი


25-02-2018, 01:45
ავტორი Ananok
ნანახია 1 052

როგორც ციდან ჩამოვარდნილ წვიმის წვეთს ისხლეტს მიწა და მის ნაწილებს აქა-იქ ისვრის, ისე ისხლეტს ჩემი გული საიდანღაც ჩამოცვენილ გრძნობებს. ნაწილებად შლის და სხეულში მიფანტავს. მერე დავეძებ თითოეულ მათგანს და ვცდილობ ერთი მთლიანი შევკრა. წვიმას რა ადარდებს? აორთქლდება, შეერთდება ყველა დაკარგული ნაწილი და თავიდან მოევლინება ქვეყანას. ან მდინარეში ჩავარდება და ახალ,მოძრავ ცხოვრებას დაიწყებს ან ოკეანეს შეუერთდება და მასავით უკიდეგანო გახდება.გრძნობები არ ორთქლდებიან.არასდროს. უკიდეგანონი კი ხდებიან,მთელს სხეულში გაწვებიან და მათი ნაპირი არსად ჩანს. თითქოს გაჩვენებენ დასასრულს,მაგრამ როცა მიცურავ იქ,სადაც ოკეანე მზეს ყლაპავს მკლავებდაღლილი ხვდები რომ ჰორიზონტი უკან იწევს.შენს თავს ეკითხები:-როდის დასრულდება?
პასუხი კი არსაიდან ისმის.
იმედი მაცოცხლებს:იქნებ შენც ეძებ ნაპირს,იქნებ შემხვდე შუა ოკეანეში,იქნებ თავიდან ვიპოვოთ ერთმანეთი ერთ დღეს,როდესაც არ ველოდებით.იქნებ არ გვჭირდება ნაპირამდე მისვლა,იქნებ ის დღე,რომელსაც ასე ველი ახალი ცხოვრების დასაწყისია.მაგრამ სანამ ეს დღე დადგება მე დავწვები ზურგზე,ვიტივტივებ წყალზე,რომელიც მზის სხივებს ირეკლავს და წავალ იქ სადაც წამიყვანს დინება.მომეცი საშუალება დავნებდე,მომაწვდინე ხმა და მოვადუნებ სხეულს,ჩავიძირები და გავქრები.უბრალოდ მითხარი, ჩუმად მითხარი,რომ შენ არ ელოდები იმ დღეს,როდესაც შუა ოკეანეში შემხვდები.
მაგრამ იქნებ უკვე ჩაიძირე.
იქნებ ყვირი და არ მესმის.
მხოლოდ წყალში ბერავს ბუშტებს შენი ბგერა.იქნებ ძალიან ახლოს ხარ და ვერ გშველი.
ან იქნებ შორს ხარ?! ძალიან შორს.
დავიღალე.
მითხარი სად ხარ?!ჩუმად მითხარი.



№1  offline წევრი Mchedlo

Es dzalian magari iyo

 


№2  offline წევრი Ananok

Mchedlo
Es dzalian magari iyo

მადლობა ❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent