შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩვენს ნაცვლად


22-10-2018, 12:36
ავტორი marita abuladze
ნანახია 1 203

გისმენ და შენი არ მესმის, თუმცა გეუბნები, რომ მართალი ხარ... რატომ უნდა შეგეწინააღმდეგო ..

დაბადებამდე რომ იცოდე რა გელოდება სამყაროში მაინც მოგიდებოდა ამ ქვეყნად მოვლენა?
რამდენი რამე წყდება შენს გარეშე ცხოვრებაში, იმასაც კი არავინ გეკითხება გინდა თუ არა დაბადება...
ჩვენს ნაცვლად... ყველაფერი გაცილებით მარტივია მიყვე დინებას და არ ეცადო შეწინააღმდეგებას. თუმცა ახლა გაცილებით ხშირია შეცდომების დაშვება, ირგვლოვ მეტი სიბინძრეა და შენ ეს მოგწონს , ასე გაცილებით მარტივია იცხოვრო არავის ნაცვლად... ჩემი სამყარო გაცილებით ფერადია მე არ მძინავს სიზმრების და ოცნებების ილუზიებშ, მე მძინავს თავსუფლების შეგრძნებით და ვიცი მატარებელი რომელიც ერთი მიმართულებით მიდის ზუსტად იმავე მიმართულებით ბრუნდება უკან და რომც ეცადო სხვა სადგურზე გაჩერება ბოლოს მაინც იმ სადგურამდე მოდიხარ საიდანაც დაიწყე და წახვედი... წასვლა მარტივი სულაცარ არის რომ წახვიდე უნდა იცოდე რომ არ დაბრუნდები... მმაგრამ შენ ვერასოდეს შეძლებ ბოლომდე წასვლას. სამყარო არგაგიშვებს და ის ბევრ რამეს წყვიტავს შენს გარეშე, ერთადერთი რაც შეგიძლია აკეთო სამყაროში შენს ნაცვლად ეს არის დაუშვა შეცდომები და გეძინოს თავისუფლების შეგრძნებით...
სხვაყველაფერს სამყარო თავადგვიწყვიტავს და რამდენი ბილეთიც არუნდა იყიდო ვერ გასდცდები იმ ნაპირს რასაც შენი ქვია...
შეიგრძენი სამყარო და დაიჯერე ეს სიცოცხლე მემენტო მორია...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent