შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

იდუმალი გრძნობა...


28-10-2018, 22:43
ავტორი Life is wonderful
ნანახია 1 409

ვერც კი წარმოიდგენთ რა საოცარი გრძნობაა სიყვარული... სიყვარული არის რაღაც ამოუცნობი...
სასიამოვნო... საოცრება... სიგიჟე...ბედნიერება... ტკივილი... სიხარული...მონატრება...
და კიდევ ბევრი რამ რაც შეგიძლია მიუწერო სყვარულით განცდილ გრძნობებს...
მეცნიერებისთვისაც კი ამოუცნობია გრძნობა „სიყვარული“ „შავ ხვრელზე“ „ბერმუდის სამკუთხედზე“ და კიდევ ბევ რამეზეც კი უბრალოდ ერთი სიტყვა, რომელიც სულ რაღაც ცხრა ასობგერისაგან შედგება და ოთხ მარცვლიანია...
იმდენი გრძნობა უკავშირდეა ერთ სიტყვა „სიყვარულ“-ს, რომ სულ რომ გაუთავებლად ილაპარაკო ერთი დღე, ერთი კვირა, ერთი თვე, ერთი წელი და ერთი საუკენეც კი მაინც ვერ ამოწურავ ამ თემას...
ყველას ინდივიდუალური შეხედულება გააჩნია... ყველა სხვადასხვა ემოციას განიცდი...
ზოგისთვის უბრალოდ ერთი სიტყვაა, რომელიც არაფერს წარმოადგენს...
ზოგითვის კი მთელი სამყარო...
მაგალითად მე მარტო თემა „სიყვარულს“ შემიძლია დავუთმო „ვორდის“ ერთი...ორი...სამი.......ათი და კიდევ უამრავი გვერდი....
სიყვარული ეს ის გრძნობაა, როდსაც თავისუფალი ხარ და გინდა ბოლო ხმაზე იყვირო თუ როგორ ძალიან გიყვარს...
ყველაფრის მიმართ გაგაჩნია ადამიანს სიყვარული, მაგრამ განსაკუთრებულად იმ მეორე ნახევრის მიმართ, რომელიც ავსებს, ერთ მთლიანს და სრულყოფილს ხდის...
როდესაც შეყვარებული გყავს განსაკუთრებით მაშინ ხარ თავისუფალი, რადგან შენ იცი, რომ როდესაც მოგინდება მიხვალ ჩაეხუტები, აკოცებ, მოეფერები, ეტყვი რომ გიყვარს... და არა იოცნებებ ამ ყოველივეზე....
ზოგი თვლის, რომ ეს მიჩვევაა და ბოლოს უბრალოდ იმ ადამიანთან ერთად ცხოვრებას ეჩვევი და ეს გრძნობა უკვალოდ ქრება... არ მესმის ასეთი ადამიანების...
სიყვარული ეს ისაა რაც არასდროს დაიკარგება და მარადიულია...
შეიძლება ვცდები, მაგრამ ეს ჩემი პირადი აზრია...
ღმერთმა ყველაფერი სიყვარულით შექმნა და სულ ასე გაგრძელდება, სიყვარული რომ არა დედამიწა უკუნით სიბნელეს დაემსგავსებოდა, რომელიც სავსეა ბოროტებით, სიძულვილით, შიშით...
აბა ახლა მიხვდით, რომ თუ სიყვარული არ იქნება ორ ადამიანს შორის ისინი ერთმანეთს ვერასდროს ვერ „შეეჩვევიან“ , ამის გარეშე მათ შორის გაჩნდება სიძულვილი, რომელსაც ბოლოს ვეღარ აიიტანენ და მაინც დაშორდებიან...
როდესაც გიყვარს ცხოვრებას „ვარდისფერი სათვალეებით“ უყურებ, ბედნიერი ხარ, როდესაც „ის“ გეხება შენს ორგანიზმში რაღაც ამოუცნობი ხდება, პულსი გიჩქარდება, ტემპერატურა გემატება და თქვენ იცით რომ ძალიან ძლიერ სიყვარულს განუკურნებელი სენის განკურნებაც კი შეუძლია... ამიტომმაა ეს გრძნობა ყველასთან შედარებით განსაკუთრებული და საოცრება... მაგრამ ამ დროს გეშინია, გეშინია იმის, რომ შეიძლება ეს ოდესღაც დამთავრდეს, რადგან კარგს ყოველთვის მოყვება ცუდი და პირიქით...
ეს ის უსაშინლესი გრძნობაა რომელსაც სიყვარული იწვევს, თუ არ გყვარებია ვერასდროს მიხვდები როგორია სიყვარულით გამოწვეული შიში, როდესაც გეშინია რომ მას წაგართმევენ, დაკარგავ, სხვა შეუყვარდება, შეცდომას დაუშვებ, გიღალატებს...

ხალხნო ეს ზე-საოცარი გრძნობაა და სიყვარული შეიძლება ცამდე, ცას იქეთ კი ღმერთამდე...

მართალია ეს არაფერია იმასთან შედარებით რაც რელურადაა და ასე ვთქვათ „ზღვაში წვეთია“ მაგრამ იმედი მაქვს ოდნავ მაინც დაინახავთ რა იდუმალი გრძნობაა სიყვარული და როგორც ვთქვით ოთხი მარცვლისგან და ცხრა ასობგერისაგან შედგება....

/////////////////////////////////////////

ეს ჩემი პირველი ჩანახატია, არ ვიცი მინდოდა უფრო მეტი მესაუბრა რადგან უამრავი რამ შემიძლია ვილაპარაკო ამ თემაზე, რადგან მე მყვარებია ვერ ჩაწვდები ამის აზრს თუ ერთხელ მაინც არ გყვარებია, ეს სიტყვები გულიდან ამოსულია და სულში გწვდება, „ სიყვარული შეიძლება ცამდე, ცას იქეთ კი ღმერთამდე....“-მე
შემიფასეთ....
მწერალი:“Life is wonderful”
სიყვარულით:“მე“



№1  offline წევრი Life is wonderful

eremar
ბოთე ,,მე" <3 საყვარელია:))

ვუიმეეე სიყვარულოოო... :)))) heart_eyes <3
--------------------
Every day, every night, you have to wait for a new test and pass it successfully." - "Life is exam."

 


№2  offline წევრი lamazi tvalebi

გეთანხმები ის მართლაც ამოუცნობი გრძნობაა და თან სასიამოვნოც, თუმცა ამავდროულად საშიშიც.მაგრამ ენით აღუწერელი ბედნიერების მომტანი.
უზომოდ მომეწონა ეს ჩანახატიც, ისევე როგორც შენი ისტორია. საოცარი ხარ, ამას კიდევ ბევრჯერ გავიმეორებ. უთბილესი, უტკბილესი და უნიჭიერესი გოგო ხარ. ძალიან ძალიან მიყვარხარ. წარმატებებს გისურვებ და წერა არ შეწყვიტო გთხოვ. ❤❤❤ ყოველთვის შენს მოლოდინში ვიქნები ❤❤❤

 


№3  offline წევრი Life is wonderful

lamazi tvalebi
გეთანხმები ის მართლაც ამოუცნობი გრძნობაა და თან სასიამოვნოც, თუმცა ამავდროულად საშიშიც.მაგრამ ენით აღუწერელი ბედნიერების მომტანი.
უზომოდ მომეწონა ეს ჩანახატიც, ისევე როგორც შენი ისტორია. საოცარი ხარ, ამას კიდევ ბევრჯერ გავიმეორებ. უთბილესი, უტკბილესი და უნიჭიერესი გოგო ხარ. ძალიან ძალიან მიყვარხარ. წარმატებებს გისურვებ და წერა არ შეწყვიტო გთხოვ. ❤❤❤ ყოველთვის შენს მოლოდინში ვიქნები ❤❤❤


ვაიმეე ვერც კი წარმოიგენ შენმა ასეთმა ტკბილმა კომენტარმა როგორ გამახარა... შენგან ასეთიკომენტარის მიღება მაბედნიერებს მეც უძალიანესა მიყვარხარ ჩემო შაქარყინულოოო ❤️❤️❤️
--------------------
Every day, every night, you have to wait for a new test and pass it successfully." - "Life is exam."

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent