შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

განაჩენის მოლოდინში


23-12-2018, 07:16
ავტორი Deucex
ნანახია 949

როგორც ყველა უნიჭო მეც ვმეორდები და ისევ იმ ქალზე ვწერ ყველაზე მეტად რომ შემიყვარდა. არვიცი რატომ მაგრამ ამ ქალმა შეძლო და შემიცნო მე მის სულიერ სამყაროს ვგრძნობ მე მისი სულში მცხოვრები ნათელი წერტილი ვარ რომელიც გასასველს ეძებს გასაბრწყინებლად, არვიცი მოხდება, თუ არა ან როდის გათენდება ჩემთვისაც ახალი დილა როდის გავაღწვეთ აქედან ამ ჯოჯოხეთიდან ამ ბოროტების სამშობლოდან რომელსაც დედამიწა უწოდეს მისმა შვილებმა რომ დამარხეს და გადაწვეს.....ჩვენ შეგვრჩენია გრძნობები და ამ გრძნობების გამო ვისჯებით ყველაზე მეტად ჩვენ გვტკივა ყველაზე მეტად ჩვენ გვკტკენენ ადამიანური ოცნებები შეგვრჩა და მისი აღსრულება არადა არ გვეღირსა, ახლა რასაც ვიტყვი ეს სიტყვები პუბლიკას შოკში ჩააგდებს...მოემზადეთ იწყება სპექტაკლი,არვიცი როგორ მაგრამ ეს გოგო მიყვარს საკუთარ თავზე მეტად შემიძლია სიცოცხლე ვაჩუქო სამარეში ჩავყვე და სამუდმოდ ვაჩუქო ცხოვრება ჩემი...ვიცი როცა ამას კითხულობ პაციენტებით სავსე კაბინეტში ზიხარ და იმ პატარა წუთებს მითმობ ბუროკრატებმა რომ მოგაჩეჩეს, სწორედ ეს მხდის ყველაზე ბედნიერს მე შენთვის ყოველთვის ნომერ პირველი პაციენტი ვიყავი და შენი სიყვარულით მკურნალობდი მარჩენდი და მიშუშებდი ცხოვრებისეულ ჭრილობებს ხოდა გთხოვ წამომყვე სამუდამო და უსასრულო გზაზე რათა გავიაროთ ყველაზე რთული გზა, ერთად მოვიშუშოთ ჭრილობები და ვეწვიოთ უმაღლეს წერტილს ბედნიერებას. შენთვის არ ვიცი ასეა თუ არა მაგრამ ჩემთვის შენ ხარ ბედნიერება ჩემი მომავალი და წარსული, ქალი რომელიც მიყვარს, ქალი რომელიც არის ჩემი უკანასკნელი იმედი, ქალი რომელიც ასე ძლიერ მიყვარს, ქალი რომელიც განაჩენს გამომიტანს და მონა შენი მოველი განსჯას.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent