შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გრძნობათა ღელვა


15-03-2019, 11:01
ავტორი taa.mi
ნანახია 945

ყოველ საღამოს ფიქრებს რომ მივეცემოდი თავში ერთადერთი ყოველთვის შენი სახელი მიტრიალებდა და გულში ჩუმად ჩვენი სიმღერის ტექსტს ვღიღინებდი რომელიც ასე გვიყვარდა. განშორების დღეებში მუდამ ამ სიმღერას ვუსმენდი და არვიმჩნევდი გულით რამხელა დარდს დავატარებდი. შემდეგ როდესაც მარტო დავრჩებოდი ტირილით გულს ვიჯერებდი და ოთახიდან გაღიმებული გავდიოდი.
ძალიან მიკვირს ასეთი ძალა საიდან მოდიოდა მაგრამ მე ფეხზე ვიდექი და ეს ყველაფერი იცი რისი ბრალია? იმის რომ მიღალატე, ათასი ტყუილი მომახვიე თავს და იძულებული გამხადე თავის დაცვა მესწავლა.
როდესაც სამყაროს ვარდისფერი სათვალით შევყურებდი და ყველასა და ყვეალფერში სიკეთეს და სინათლეს ვხედავდი შენ დამანახე ის სიბნელე რომელიც თითოეულ ადამიანშია . დამანახე ყოვლივე სიბოროტე რომელოც ადამიანში სუფევს და მე, მე უბრლოდ მადლობელივარ.
რომ არა შენ, არცერთი ის ბედნიერი წუთი მექნებოდა რომელიც შენთან ყოფნისას დავაგროვე. ზოგჯელ როდესაც ჩვენ სიმღერას ვღიღინებ გამახსენდება ხოლმე შენი სიყვარულით აღსავსე თვალები რომელიც მხოლოდ მე შემომყურებდა ასე და შემდეგ უეცრად გაქრა და მისი ადგილი უსასრულო სიბნელემ მოიცვა.
ჩვენ შეგვიყვარდა ერთმანეთი მაგრამ როგორც ყველა სიმღერას აქვს დასასრული ჩვენი ისტორიაც დამთავრდა.
ეს არიყო იდეალური მაგრმა იყო ის გრძნობები რომელოც მანამდე არ მიგვრძვნია. შენ მე შემასწავლე მთელი სამყარო და მასწავლე ცხოვრება რომელიც სხვამ ვერ შეძლო. შენ შემიყვარე მცირე დროით მაგრამ გულწრფელად.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent