შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რა არის ბედნიერება??


10-12-2019, 19:56
ავტორი cicino
ნანახია 1 745

არ ვიცი როგორი იქნებოდა ჩემი ცხოვრება რომ არა შენ, იცი რა მემართება როცა ჩემთან ხარ მინდა ჩაგეხუტო და არასოდეს აღარ გაგიშვა, იმდენად მოქმედებ ჩემზე უშენოდ გატარებული ყოველი წამი რაღაც უაზრობაა, იცი ახლოსაც რომ ხარ მენატრები, ვიცი ჩემი გაბრაზება გიყვარს მეკი მინდა მაგ დროს შეგჭამო რადგან განძრახ მაბრაზებ. ზოგჯერ ისე მინდა გემრიელად გიკბინო ცუდათ ვხდები. იცი როგორ მიყვარს შენი შემოხედვა რომელშიც უამრავი რამ იკითხება ჩემთვის, ვიცი როცა მეხუტები როგორ გიჭირს თავის შეკავება რაიმე არ მატკინო, გეშინია ჩემი დაკარგვის მე კი შენი დაკარგვის, ვიცი რამდენად ძვირფასი ვარ შენთვის მაგრამ მინდა იცოდე რომ უშენოდ ყოფნა ჩემთვის ყველაზე დიდი ტკივილია ამიტომ არ გაბედო უჩემოთ რამე. ხო მახსოვს როგორ აგევსო ცრემლებით თვალები როცა გაიგე რომ მამა ხდებოდი ისედაც მზრუნველი უფრო მზრუნველი გახდი გეშინოდა ჩვენ პატარას რაიმე არ დამართნოდა ვიცი როგორ გინდა ჩვენი პატარა კარგად იყოს ამისთვის ყველაფერს გავაკეთებ, ჩემს გამო უამრავი რამ გაგიკეთებია დილით სამსახურში წასვლამდე ყოველთვის შემოდიხარ ოთახში ჩამეხუტები და მიდიხარ, დღეს კინაღამ გამაბრაზე შემოხვედი მაგრამ არ მოხვედი რადგან გეგონა მეძინა არ გინდოდა გაგეღვიძებინე და ისე გახვედი გარეთ მაგრამ ვერ გაითვალისწინე რომ შენი ჩახუტების გარეშე არ მინდა არაფერი დაგირეკე გამითიშე და დამირეკე რომ გითხარი რაღაც დაგავიწყდათქო მანქანა დაქოქილი გყავდა და უკვე გადიოდი მეწყინა და გაგითიშე იცოდი რომ ძალიან მეწყინებოდა რამდენიმე წამში ჩვენი საძინებლის კარი გაიღო და შემოხვედი უცებ ჩამეხუტე მაკოცე გაიცინე და წახვედი. იცი ეხლა ველოდები როდის მოხვალ სამსახურიდან და ჩაგვეხუტები უბრალოდ ამ ყველაფრის დაწერით მინდა მთავარი გითხრა უბრალოდ მიყვარხარ.



№1  offline წევრი Anni Kesarelli

გაგარძელე მოგყვები <3
--------------------
ა.კესარელი

 


№2  offline წევრი kekeladze

მაგარიააძააან.

 


№3  offline წევრი cicino

ეს რაც აქ დავწერე ჩემი ცხოვრების ნამდვილი ამბავია შემდეგ კიდევ მოგითხრობთ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent