შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

და მაინც, რა არის ცხოვრება?!


16-01-2020, 02:07
ავტორი LITTL3LON3LYSOUL
ნანახია 2 670

რა არის ცხოვრება, რა არის ჩვენი დანიშნულება? რისთვის ვიბადებით? რისთვის ვიტანჯებით ხანმოკლე ბედნიერების შემდეგ, ან რაღა საჭიროა ეს ბედნიერება თუ შემდეგ ტანჯვა გველის?!
 
ჩემი მოსაზრება ამ კითხვებზე ასეთია- ცხოვრებაში ყველას ყოველთვის არ უმართლებს. ცხოვრება სასტიკია, ეკლიანი ისეთი ეკლიანი რომ პატარა შერჭობითაც კი სხეულის ყველა ნაწილიდან სისხლს გადენინებს და მოუშუშებელ ჭრილობას გიტოვებს. დროთა განმავლობაში შუშდება თითქოს გავიწყდება მაგრამ მხოლოდ პატარა ბიძგი დაპრობლემაა საჭირო, რომ ისევ თავს გახსენებს, განადგურებს, ყელში გეჩხირება და მშვიდად არსებობის საშუალებას არ გაძევს. ძლიერი უნდა იყო, ძალიან ძლიერი რომ ეს ყველაფერი გადალახო, შენი თავი არ დაკარგო და გახდე უკეთესი.
 ყველა ადამიანს არ უმართლებს. ზოგს იმდენი ბრძოლა უწევს- რომელიც გაურკვეველი ვადით აგრძელებს შენს დასუსტებას და იმედს გიკლავს, რომ როცა ოდნავ ამოისუნთქავს და თავის თავში იმედს იპოვის უკვე დაღლილია, გამოფიტული.
ადამიანები ამბობებ, რომ იმედი ბოლოს კვდება, მაგრამ მაშინ რახდება როცა იმედი არც კი ჩასახულა. ცხოვრებისგან გაწირულს, რომელიც კლანჭებითაა ჩაფრენილი ერთადერთ, არარსებულ გამოსავალს და იბრძვის კარგი ცხოვრებისთვის.
 ყველა ადამიანს არ უმართლებს... ყველას არყავს გვერდით ადამიანი ვისაც დაეყრდნობა. ხშირად არ ხდება ისე რომ იმედგადაწურულ ადამიანს უცებ გამოუჩნდება მეორე ნახევარი. ყოველთვის ასე არხდება. შეუძლებელი არაფერიაო ნათქვამია, მაგრამ ეს შეუძლებელი რომ შესაძლებლად გავხადოთ მთელი სხეულით და სულით უნდა იბრძოლო.
 და ხო... ყველა ადამიანს არ უმართლებს. იბრძვის, მაგრამ არაფრის ფასად.

და მაინც რა არის ცხოვრება, რა არის დრო და რა არის ჩვენი დანიშნულება? რისთვის ვიბადებით? რისთვის ვიტანჯებით ხანმოკლე ბედნიერების შემდეგ, ან რაღა საჭიროა ეს ბედნიერება თუ შემდეგ ტანჯვა გველის?!


მოგესალმებით მეგობრებო (: ძალიან გამახარებთ თუ თქვენს მოსაზრებასაც დაწერთ. მადლობა ვინც არ დაიზარა და ბოლომდე წაიკითხა ♡



№1  offline წევრი LITTL3LON3LYSOUL

ენ ბლექი
ცხოვრება შავი ჭირია :) უკურნებელი სენი, თუ ჩაგითრია ბნელ ჭაობს თავს ვერ დააღწევ. ბობოქარ ოკეანეს ჰგავს ზემოთხსენებული ცხოვრება. ჩაგძირავს და იქამდე გაბურთავებს აბობოქრებულ ტალღებში სანამ თავად მისცემ ამის ნებას, თუ შეეწინააღმდეგები და ის ამას მიხვდება ღიმილით "ამოგაფურთხებს" ზედაპირზე და ნებას მოგცემს ცხოვრება განაგრძო. :)
რა არის ცხოვრება? სიცოცხლე რომელიც თავად უნდა წარმართო :)



გამიხარდა შენი აქ ნახვა ენ ♡♡

 


№2 სტუმარი სტუმარი ლიკა

რატო წაშალე სასიამოვნო სასჯელი?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent