შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ოცნება, ოცნებად დარჩა...


18-03-2020, 17:10
ავტორი Mary Drey
ნანახია 903

შენ კვლავ ვერ ხვდები რამდენად ამაზრზენია ეს სამყარო... ვერ ხვდები, რადგან ჯერ კიდევ არ შეგხებია მისი მარწუხები, რომელიც ტყვიაზე სწრაფი და ხმალზე მჭრელია...

გული ნაწილებად მეშლება, როდესაც იმას მაკადრებენ, რისი კადრებას, ხელის გაწმენდაც ასე უბრალოდ არ შეიძლებოდა, თუმცა რა მიკვირს... ბოროტი ადამიანის გზა ყოველთვის ხსნილია.
ჩემი თითოეული სიტყვა... თითოეული აზრი, ჩემი სულია, რომელსაც არავის მივცემ უფლებას შეეხოს და ნაცარი შეაყაროს...

მთელი წლების ნაშენი ოცნებები, როდესაც მიწაზე მომენტალურად, არაფრის გამო ეცემა, იცით ეს რა გრძნობაა? ისეთი... მილიონი წლები და ვერანაირი პიროვნება, რომ ვერ ამოავსებს ღრმა იარებს.
ახლაც აკანკალებული თითებით ვწერ თითოეულ აბზაცს და თან ვაყოლებ, იმ უთქმელ ტკივილს, რომელსაც არავინ იზიარებს...

ჩემი ოცნება მხოლოდ ერთი იყო, თუმცა ისიც ჩაქრა... საზოგადოების მახინჯი სულის პატრონმა, მოსპო იგი. თვალებდაუხუჭებლად გაანადგურა, ისე რომ არც დამეკითხა...
ახლა კი?!..
გაგიგონიათ სული მიზნების გარეშე? ოცნებების გარეშე? ახლა გაიგებთ...
ერთადერთი მიზეზი, თუ რის გამოც მიფერადდებოდა ნაცრისფერი, გახუნებული სამყარო... ახლა კი?! ვდგავარ მის ნანგრევებზე... ცრემლებს ვღვრი იმ შესაძლო მომავალზე, რომელიც არასდროს იქნება რეალური...


და განა ღირს ასეთი ცხოვრება, სადაც ოცნება ოცნებად რჩება?!




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent