შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სუნთქვა-მდე


30-03-2020, 01:09
ავტორი Nika Murusidze
ნანახია 778

დილით, შეგიძლია გაიღვიძო. გახვიდე სახლიდან დასიებული სახით. გაატარო დღე საქმეში და დღის ბოლოს გადაწყვიტო, რომ არ გსურს უკან დაბრუნდე. თამამად! შეგიძლია სახლისკენ მიმავალ ბილიკს აცდე. გადაუხვიო და მთელი ღამე საპირისპიროდ იარო. არ გაჩერდე! ფეხებში ძალას დაკარგავ და შემდეგ გაჩერდები იქ, სადაც აქამდე არ ყოფილხარ. წლები უალკოჰოლოდ და ახლა აივსო ამით. შეწყვიტო ფიქრი, მოძრაობა, ემოციები. დღეს შეგიძლია არავის შეხედო. მუსიკას არ მოუსმინო. ხალხმრავლობა სიჩუმედ აქციო, იარსებო მარტომ. და დღეს როცა არ ცდილობ, არ გსურს, ვერ გრძნობ, "ის გიპოვის". "შემოგიერთდება", კუთხეში მჯდომს. გადაიკვეთება მზერა და უსიტყვოდ გაიგონებ ხმას, მოჩურჩულე ხმას. მაგიდა გაივსება ცარიელი ბოთლებით, სხვადასხვა ზომის ჭიქებით, ფერადი წ....ბით. დღეს დაბუჟდები, ოთახი დატრიალდება. მუსიკა შენში აჟღერდება... ვერ ემალები მზერას? არ ეცადო!
თითქმის გათუშილს ერთი აზრი არ დაგტოვებს. რომ გააღწიო აქედან დილის სუსხამდე. ბარბაცით დგები, "მას მარტო ტოვებ", ანგარიშს ასწორებ და კვლავ ნაბიჯარეული ტოვებ ადგილს, რომელიც აღარ გემახსოვრება...
დღეს გაუყვები ქუჩას. ვერ იცნობ ფილებს. გაიაზრებ, ეს ღამის სიჩუმე გაგიჟებს. შეამჩნევ თმის ნაცნობ ფერს, რომელიც ჩაგიჯდა გონებაში დათრობამდე. დაივიწყებ სახლს, საბოლოოდ და უბრალოდ გაყვები. შეგამჩნევს, დაგიცდის და მიახლოებულს, ისევ იმ მზერით, "გაკოცებს". დღეს შეგრძნება დაკარგული, ისევ იგრძნობ. დაინახავ მოვლენების ვარიანტებს, აღიქვავ მის განვითარებას.. როგორია სიყვარული და მისი გემო. კისერი, ყურები, ტუჩები, კოცნა, ენა, კბენა...
დღეს ერთად გავიღვიძებთ...
ერთის ვიქნებით, ერთად ვითვლებით...

ოღონდ დღის ბოლოს, სახლის გზის დაკარგვა არ დაგავიწყდეს!

იპოვი გზას, იპოვი ბარს, ამ სკამს, მაგიდას. დაჯექი კუთხეში და დათვერი. რომ შემდეგ ჩამოვჯდე. გამომყევი, რომ სრულად გაგიჟდე... გაუშვი ყველაფერი. შეწყვიტე ფიქრი, გაიღვიძე და დღეს გამოდი სახლიდან, დასიებული სახით.



№1  offline მოდერი Catherine Di Perso

ჩვენ გვჭირდება გზა, რომ შემდეგ მას გვერდი ავუაროთ და საცალფეხო ბილიკს გავყვეთ, რომელოც უსიერ ტყეში იკარგება.
გვჭირდება ნორმალურობა, რათა გავგიჟდეთ.
გვჭორდება სახლი, რათა დავივიწყოთ მისკენ მიმავალი გზა.
წერე, რა.
წერე და წაგიკითხავ.

 


№2  offline წევრი Nika Murusidze

Catherine Di Perso
ჩვენ გვჭირდება გზა, რომ შემდეგ მას გვერდი ავუაროთ და საცალფეხო ბილიკს გავყვეთ, რომელოც უსიერ ტყეში იკარგება.
გვჭირდება ნორმალურობა, რათა გავგიჟდეთ.
გვჭორდება სახლი, რათა დავივიწყოთ მისკენ მიმავალი გზა.
წერე, რა.
წერე და წაგიკითხავ.

როგორი ძვირფასი შეიძლება იყოს, "უცნობის" ერთი სიტყვა... შენ მე დღეს ამავსე!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent