შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უბრალოდ არ მჯერა


28-12-2020, 23:37
ნანახია 851

ჰაჰ სასაცილოა . მაგრამ უფრო ცინიზმია .რაზე ვიცინიი??! სიყვარულზე !ბევრი იძახის ამ 9 სიტყვის უკან მთელი მსოფლიოაო
არა !ეს ასე არ არის. სიყვარული გატკენს,გატკენს იმდენად რომ მეორედ ამ გრძნობის განცდა აღარ მოგინდება. იმდენ იარას დატოვებს ეს ტკივილი შენს გონებასა და გულში , რომ მთელი სიცოცხლის განმავლობაში თავს შეგახსენებს. განა რა არის ასეთი ეს გრძნობა რომ ყველას უნდა გამოსცადოს მიუხედავად იმისა რომ წინასწარ იციან დიდ ტკივილს ელით. ადამიანები! ეს არსებები არიან ,რომლებიც ქმნიან სიყვარულს ,თუმცა სიყვარული უბრალო ილუზია .არ მჯერა მე ამ ილუზიის . ალბათ გიკვირთ ამდენს რომ ვლაპარაკობ სიყვარულზე გგონიათ გამოცდილი ვარ .არა არც ერთხელ მყვარებია თუმცა ჩემს გარშემო ვხედავ ხალხს, რომელიც ერთმანეთს სიყვარულს ეფიცებიან, თუმცა ვაი რომ ეს უბრალო და ფუჭი სიტყვებია. ყველას გონია სიყვარული ისეთია როგორიც წიგნებში ან ფილმებში .ხალხი თვითონ იშენებს ფარს იმედებს რომლებსაც სასტიკი და დაუნდობელი ცხოვრება უნგრევს . არ გეგონოთ რომ თქვენ მოგიწოდებთ არ  გიყვარდეთ ეს უბრალოდ ის გადმოვეცი რასაც მე ვფიქრობ. თქვენ უნდა გადაწყვიტოთ ყველაფერი ცხოვრება შეიძლება ცუდი იყოს თუმცა ამას მანამდე ვერ გაიგებ სანამ არ ცდი.



№1  offline ადმინი ელ პინი

მომისმინე, ვინ გატკინა ასე? შეგრძნებები, რაც დამრჩა, მეუბნება, რომ ვიღაცამ ოცნებები დაგიმსხვრია. მემგონი, ორი ხელი გაქვს და საკმარისი ძალა იმისთვის, რომ ერთმანეთს ჩასჭიდო. მოდი, უბრალოდ დაუმტკიცე ადამიანებს, რომ სიყვარული არსებობს. სიყვარული ბევრი რამეა, თუნდაც - იმედი. შენ უნდა შეიქმნა შენი სიყვარულის ისტორია, თორემ ადამიანები მუდმივად დაგღლიან. ორმოც ჰერცზე გადავედით, ნუ მოიწყენ, ცხოვრება მშვენიერია.

 


ელ პინი
მომისმინე, ვინ გატკინა ასე? შეგრძნებები, რაც დამრჩა, მეუბნება, რომ ვიღაცამ ოცნებები დაგიმსხვრია. მემგონი, ორი ხელი გაქვს და საკმარისი ძალა იმისთვის, რომ ერთმანეთს ჩასჭიდო. მოდი, უბრალოდ დაუმტკიცე ადამიანებს, რომ სიყვარული არსებობს. სიყვარული ბევრი რამეა, თუნდაც - იმედი. შენ უნდა შეიქმნა შენი სიყვარულის ისტორია, თორემ ადამიანები მუდმივად დაგღლიან. ორმოც ჰერცზე გადავედით, ნუ მოიწყენ, ცხოვრება მშვენიერია.

შენი სიტყვების შემდეგ პირველად დავფიქრდი იმაზე რომ შეიძლება არსებობდეს ეს გრძნობა . ყველანაირად ვეცდები რომ ცხოვრებაში დავინახო სიყვარულის არსებობა. მაგრამ ამ გრძნობის გარეშევ ჩემთვის ცხოვრება მშვენიერია .
მადლობა ამ სიტყვებისთვის ❤️

 


მწერალი ქალი
სიყვარული...დიდებული გრძნობაა...დამიჯერე ღირს❤️

მაშინ იმედი მაქ გამოვცდი ამ დიდებულ გრძნობას მთელი თავისი დიდებულებით ❤️❤️

 


№4 სტუმარი სტუმარი ქეთი

დიყვარულის მჯეროდა ოდესღაც და მიტირია მყკენია კიდევაც...დღეს კი იმ ოდესღაც მიყვარხარზე მეცინება????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent