შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ტანგო...


22-02-2021, 02:51
ავტორი Chocolate from White Hell
ნანახია 1 010

...ჭიქა ვისკით შეევსო და თვალამღვრეული უყურებდა ქალს, რომელიც ისე ცეკვავდა, რომ ყველას აგიჟებდა-მისი ჩათვლით. ტანზე ატლასის შავი კაბა მოერგო ამ უკანასკნელს. წვრილი წელი, ყოველ მიხრა-მოხრაზე, კაბის შიგნიდან, ამაყად და თავმომწონედ წარმოაჩენდა ხოლმე თავის დიდებულებას. სავსე მკერდი, ურცხვად ადევნებდა იქ მყოფებს თვალს და ზეიმობდა, რომ მიუწვდომელი იყო ამდენი ხარბი მამაკაცის თვალისთვის. მსხვილი და ხორციანი ტუჩები, სისხლისფრად ელვარებდა და მკრთალ განათებაზე, უფრო იდუმალი და საოცარი ჩანდა.
გულშეკუმშული უყურებდა ყველა. ქალები შურით სკდებოდნენ, რადგან მასთან შედარებით, ისინი პაიკები იყვნენ-სათამაშო დაფაზე. ის პაიკები, რომლებიც დედოფალს უნდა შესციცინებდნენ და ნებისმიერ მოთხოვნას უსრულებდნენ.
მამაკაცების ხარბი თვალები, მას აშიშვლებდნენ. წარმოიდგენდნენ შიშველ ნატურას, საოცარი ფორმებით და ნერწყვი სდიოდათ. სურვილი მისი შეხებისა, იმდენად დიდი იყო, რომ არა მამაკაცების პარტნიორები, ვერც გაუძლებდნენ.
ყველას თავისი ფარული აზრი ჰქონდა, თუმცა არც ერთმა არ იცოდა, რომ ეს მოხდენილად მოცეკვავე ქალბატონი, მხოლოდ ერთს ეკუთვნოდა.

ბნელ კუთხეში იჯდა და უყურებდა...ყელში მოწოლილი ნერწყვი, ძლივს გადააგორა. მუშტები შეკრა და ერთიანად აცახცახდა. ვეღარ იმორჩილებდა სუნთქვას...აანალიზებდა, რომ იგუდებოდა ქალის დაუფლების სურვილისგან...

მუსიკა შეწყდა. ახალი ჰანგების გაჟღერების დრო იყო და აი, ისიც...
ტანგო...
მამაკაცი, დინჯად წამოდგა. არ ჩქარობდა. მოსწონდა ქალის ცქერა. მოსწონდა მისი მოლივლივე სხეულის რხევა, რომელიც ისე იყო, როგორც ყვავილი-ქარში. უბრალოდ ელოდა, როდის დაეპატრონებოდა ვინმე. უყურა ცოტა ხანს და ბოლოს, მისკენ წავიდა.
განათების ყველა სხივი ირეკლებოდა ქალზე და სხეულს სრულიად უჩენდა...ნელი სვლით ჩაუარა მაგიდებს და ზურგშექცევით მდგარი ქალის სხეული, ერთიანად მოიქცია მკლავებში.
-ელენა...-უთხრა ხმაჩახლეჩილმა და ქალის სურნელი, ხარბად ჩაისუნთქა.
ხელის მტევნებიდან, აუჩქარებლად აუყვა ზემოთ, შიშველი მხრებისკენ. ქალს ჟრუანტელი მოჰგვარა ასეთმა შეხებამ...
-ნიკოლას...-ყრუ გმინვა აღმოხდა ქალს, მოსალოდნელი ვნების დატრიალების წარმოდგენაზე.

სწრაფი მოძრაობით, მთლიანად შემოაბრუნა ქალის სხეული და მკერდზე მიიკრა.
ცალი ხელი, წელზე შეუცურა, ცალი კიდევ ხელზე შეახო.
აჰყვა ორივე ტანგოს ცეცხლოვან რიტმს და იმ წამს, სამყარომ მხოლოდ მათ გარშემო ბრუნვა დაიწყო...

ცეცხლოვანი მზერა, ერთმანეთისადმი ლტოლვა, შეხების დაუოკებელი სურვილი, თვალებში არეკლილი ერთამენთის სახეები და აშლილი სული-ეს იყო ორი, ერთმანეთისადმი სიყვარულით ავსებული ადამიანის ნეტარების გრძელი სიმი, რომელიც წრფივად გასდევდა ცხოვრების გზას.

მამაკაცმა, ხელი თეძომდე ჩაუცურა და მტკივენეულად მოუჭირა. ვნებები აეშალა ქალს და თვალებში ჩააცქერდა.
ჩაეღიმა მამაკაცს და ხელი უშვა მას.
ცხვირის წვერით შეეხო ნიკაპს. ნელ-ნელა, გზას მიიკვლევდა ყელისკენ. მფეთქავ არტერიაზე, ცხელი ტუჩები მიაკრო და გზნებით აკოცა. ქალს თვალები მიელულა...
ისევ ნელა და აუჩქარებლად, მკერდისკენ მიიკვლევდა გზას.
უკვე რომ მიაღწია სასურველ ადგილს, ქვემოდან ამოხედა ქალს, რომელიც განაბული ელოდა სიამოვნების ზენიტს.
დროს საშინლად წელავდა. სიამოვნებდა მისით ასეთი მანიპულაცია. ერთგვარი ნირვანა იყო, რაც საშინლად აღაგზნებდა. უნდოდა იქვე გაეშიშვლებინა და მთელი სხეული მწველი და მტკივნეული კოცნებით დაეფარა, მაგრამ ის სასიამოვნო ჟრუანტელი უფრო მოსწონდა, რასაც საყვარელი ქალის, ასეთი შეხება ჰგვრიდა.
ხელის მარტივი მოძრაობით, ისევ მკერდით ჩაიხუტა ქალი.
უყურა ვნებააშლილ თვალებში და ტუჩებზე დააცხრა, როგორც მტაცებელი ცხოველი ესხმის მსხვერპლს.

კოცნიდა მომთხოვნად, გაგიჟებით და ის უფრო აგიჟებდა, რომ ქალი, რომელიც მის წინ იდგა, ისევე იყო ვნების მორევში ჩაძირული, როგორც თვითონ.
მანამ არ მოეშვა, სანამ კოცნისგან დასიებული ტუჩებიდან, სისხლის გემო არ იგრძნო...
მოვარდნილი ქარიშხალი, ხალხის ოვაციებმა გაფანტა.
წყვილს არ ესმოდა ირგვლივ არსებული ხმაური. მხოლოდ მათი აჩქარებული გულისცემის ხმა აყრუებდა და ახშობდა მათ სმენადობას...
ხალხს წარუდგინეს ტალღები ვნებისა და გრძნობები-შავი ღამეებისა.
ეს არ იყო უბრალოდ ცეკვა. ეს იყო აჯანყებული გრძნობის პროტესტი, რომელიც გიჟური სასიყვარულო განცდებით იყო შთაგონებული...

ხუთი ასო და ერთი სიტყვა...ტანგო-დაუცხრომელი ვნების, უზენაესი წერტილი.


სანამ ჩემი კომპოტი(კომპიუტერი:დდდდ), არამუშა მდგომარეობაშია, ესეთ პაწაწუნა და რაღაცნაირად სხვა რამეს წარმოგიდგენთ:დდდ არ მეხერხება ესეთები, მაგრამ უეცრად, მეთქი დავაცხრები:დდდ ჰო და, იმედია მთლად დომხალია არაა....
პატივისცემით, თეთრი შოკოლადი...))



№1  offline წევრი Chocolate from White Hell

რია როსი
ანუ მოხვედი:დდდდდდდ
ჩემი და ტანგუს დამოკიდებულება,მთელი ქალაქის მაშტაბითაა ცნობილი:დდდდ ხო იცი?თუ არ მითქვამს?

რა გითხარი წინა დღეს ხო გახსოვს?
..დიახ,მე რომ დაჩის ვიპოვი,იძულებულს გავხდი ასე მეცეკვოს❤️(ვაიდა არ ქნას,გავა მარილზე)
იმედია თვითონ მოიფიქრებს დასასრულს და მაგასაც არ მათქმევინებს:დდდდდ #ნუგამოლენჩდებიდაჩი
#ლენჩიჩემითავიმეზარება
ხოდა რას ვამბობდი..
აბა შოკო,შენ იცი:დდდდდ იცი კარგად რა მინდა
მეტი:დდდდდდდ (ფოდიშით,მარა ფრითენზიას არ ვიღებ:დდდდ)
დამანახე:დდდდდდ
კაააიიიიი
მიიივვდდივააარრრრ
ზედმეტად გავუბერეეეეე:დდდდდდდ

#ტანგოსიკვდილამდე❤️
#რიასუყვარსშოკო❤️

მეტი შენ, რაც გინდა-მეც მინდა,მარა არი???????? არალი:დდდდდდდდ ჯერ ვერ ვშვრები და როცა დავაპირებ, გეტყვი:დდდდ
დაჩის ჩემი ხელით გავგუდავ თუ ვერ მოტვინავს მაგდენს. ან მივგუდავ და ისე ვაცეკვებ:დდდდდდდდ (სტენკა მოქმედებს:დდდდდდდდდდ)
შოკოსაც უყვარს რია:დდდდ ეს გაბურძგნული თრია:დდდდდდდდდ heart_eyes

 


№2  offline წევრი Life is beautiful

ანუ მოქმედებს სტენკა.?. :)
ამ გოგომ რა ვერ აიღო და წაიღო დაჩი რა.. თუ გინდა დაავლე ხელი და გავაქანოთ სადმე მთაში რამდენ ხანს გაგვიწევს წინააღმდეგობას.. :დდდდ
ეს ისე შემოგესწარით და... :დდ(შემოსწრებულების სადღეგრძელოს ნუ იტყვით არ შეწუხდეთ..) :დდდ..

რაც შეეხრბა შენს ტანგოს რომელიც ფურცლრბზე აგვიცეკვე და ლამის ცეცხლი წაეკიდა ქსელს და მოკლდე ჩართვა მოხდა. ძალიან სასიამოვნოდ დამრია ხელი და მისროლა საღაცა იქით.. (მოსასვლელში. )
რათქმაუნდა ტანგო ვნების და სიყვარული გამოხატულებაა მაგრამ ასევე გამომხატველია ქალის და კაცის ხასიათის და როგორ ვთქვა როგორი სიყვარული აკავშირებთ მათ ერთმანეთთან.. როცა სათუთია და ნაზი დამოკიდებულება ტანგოც ჰაეროვანია არ კარგავს თავის ბრწყინვალებას მაგრამ როცა ორი ერთმანეთზე მართლა გადარეული ადამიანი (ენ ხარისხში) ცეკვავს მაშინ ცეკვაც ისეთია როგორიც ახლა აქ იყო. ცხოველურად სასიამოვნო....
ვისიამოვნე და მემგონი 1... 2 თვე ცეკვა არ მაწყენდა რო ვიცეკვო... აი ხედავ? სტიმული მომეცი.. თუ ტანგო ვისწავლე შენს სადღეგრძელოს უეჭველი დავლევ და სლოკინი თუ დაიწყე გაფრთხილებული მყავხარ.. :D

 


№3  offline წევრი Chocolate from White Hell

Life is beautiful
ანუ მოქმედებს სტენკა.?. :)
ამ გოგომ რა ვერ აიღო და წაიღო დაჩი რა.. თუ გინდა დაავლე ხელი და გავაქანოთ სადმე მთაში რამდენ ხანს გაგვიწევს წინააღმდეგობას.. :დდდდ
ეს ისე შემოგესწარით და... :დდ(შემოსწრებულების სადღეგრძელოს ნუ იტყვით არ შეწუხდეთ..) :დდდ..

რაც შეეხრბა შენს ტანგოს რომელიც ფურცლრბზე აგვიცეკვე და ლამის ცეცხლი წაეკიდა ქსელს და მოკლდე ჩართვა მოხდა. ძალიან სასიამოვნოდ დამრია ხელი და მისროლა საღაცა იქით.. (მოსასვლელში. )
რათქმაუნდა ტანგო ვნების და სიყვარული გამოხატულებაა მაგრამ ასევე გამომხატველია ქალის და კაცის ხასიათის და როგორ ვთქვა როგორი სიყვარული აკავშირებთ მათ ერთმანეთთან.. როცა სათუთია და ნაზი დამოკიდებულება ტანგოც ჰაეროვანია არ კარგავს თავის ბრწყინვალებას მაგრამ როცა ორი ერთმანეთზე მართლა გადარეული ადამიანი (ენ ხარისხში) ცეკვავს მაშინ ცეკვაც ისეთია როგორიც ახლა აქ იყო. ცხოველურად სასიამოვნო....
ვისიამოვნე და მემგონი 1... 2 თვე ცეკვა არ მაწყენდა რო ვიცეკვო... აი ხედავ? სტიმული მომეცი.. თუ ტანგო ვისწავლე შენს სადღეგრძელოს უეჭველი დავლევ და სლოკინი თუ დაიწყე გაფრთხილებული მყავხარ.. :D

მოუწევს დაჩრევანს ეგრე აღება და წაღება:დდდდ და კაიც, არ შევსხლუპავ შემოსწრებულისას:დდდდდ

ჰო დაა....ჩემ ტანგო-მანგოს რაც შეეხება, ნეტავ იცოდე როგორ მიხარია, რომ მოგეწონა......მე და ვნების გამოხატულება, ცოტა ვერ ვართ(მე ისედაც ვერ ვარ:დდ) რაა და ვცდილობდი, ტანგოს რა ვნებაც აქვს, ცოტათი მაინც გადმომეცა და რახან შენ ცეკვა მოგანდომე, ანუ ბინგოუუ;დდდდ
ნუ, ავიტან სლოკინს, სხვა რა გზაა:დდდდ
გისურვებ ნიკოლასის მსგავს ცეცხლოვან მაჩოს:დდდდ
❤️❤️!

 


№4  offline წევრი Chocolate from White Hell

მწერალი ქალი
ეს რა ვნებების ქარიშხალი დატრიალებულა აქ...იუ ნოუ ვათ აი მიინ?:) აბა შენ იცი❤️

:დდდ სულ ჰო არ ვიღადავებ ახლა...ხანდახან ვნებაც საჭიროა:დდ და რიავიცი, ვიცი?:დდ
მადლობები და იმედია ვიცი:დდ❤️

 


№5  offline წევრი Chocolate from White Hell

AKI-RA
არმეხერხება ესეთი რაღაცეებიო შენ არ უნდა ამბობდე laughing
ძაალიან მაგარი იყოო <3

:დდდდ ვაიჰ....ნუ, ზოგადად რასაც წერენ, ეს იმასთან შედარებით, უკარაქო პურია:დდდ
მართლა ძალიან დიდი მადლობა❤️❤️❤️

 


№6 სტუმარი ფიონა

შენ არ მეისპი გო..
ეგი რაი დამიტრიალე.
ტანგო და მანგო. ტანგო ტანგო ტანგო. მამბო მამბო მამბო. ♥️
ჩაცეცხლა. ჩემი ქალური სილამაზე გამისწორა მიწასთან დავდნი დათვის ქონივით.
ხახვის ფურცელი ხასვის ფურფელი ცხელის ტანგო კი მასთან.. პასტა პაასტა თუ შეეხები დაგწვავს..
გამე ვედი აგერ გამოვმზიურდი თურმე შედი ცეცხლოვანმა ტანგომ არ შეგიწიროს..


დაჩი მარტო იმის არაა! ჩემიცაა! ვოტ. ნელა იყავითქვა გადეეცი.

კარგი ხუმრობა იქით იყოს და მართლა კარგად დაგიწერია შოკოლადო♥️გელი აბა ასეთი მოგიზგიზე. რამე რუმეებით. (^_-)

 


№7  offline წევრი Chocolate from White Hell

ფიონა
შენ არ მეისპი გო..
ეგი რაი დამიტრიალე.
ტანგო და მანგო. ტანგო ტანგო ტანგო. მამბო მამბო მამბო. ♥️
ჩაცეცხლა. ჩემი ქალური სილამაზე გამისწორა მიწასთან დავდნი დათვის ქონივით.
ხახვის ფურცელი ხასვის ფურფელი ცხელის ტანგო კი მასთან.. პასტა პაასტა თუ შეეხები დაგწვავს..
გამე ვედი აგერ გამოვმზიურდი თურმე შედი ცეცხლოვანმა ტანგომ არ შეგიწიროს..


დაჩი მარტო იმის არაა! ჩემიცაა! ვოტ. ნელა იყავითქვა გადეეცი.

კარგი ხუმრობა იქით იყოს და მართლა კარგად დაგიწერია შოკოლადო♥️გელი აბა ასეთი მოგიზგიზე. რამე რუმეებით. (^_-)

ჰააიი ბეიბიი:დდდდ ჰო კარგად ხარ, ლეიდიიი??:დდდდდ
მევუასები....გავბრწყინდი, ისევ რომ გამოჩნდიი:დდდ❤️
გამოჩენაც არის და გამოჩენაც:დდდდ აგიზგიზდა შენი სულიც, ჰო?:დდდ
ჩემს სულსაც სულ ტკაცუნი გაუდის:დდდ

რაც შეეხება დაჩის:დდდდ წყვეტა არ იყოს, რა:დდდ ერთია და ისიც მისია:დდდ ვოტს:დდდდდ
სხვა ალტერნატივა არ არის:დდ უნდა დათმო, ჩემო ძმდაო:დდდ

მართლა გულით მიხარია, რომ აქ ხარ))) და ასე არაორდინალურად ხარ❤️❤️კიდევ ერთი რაღაც მზადდება და იმედია ისიც მოგეწონება)))))
ფიონა, ისევ მოეთრევი, ხომ?!)))
❤️!

 


№8 სტუმარი ფიონა

არ მომთრევის დ....! :)
გავიგონე შენი სულის ტკაცუნი და შორიდან წავიკითხე მეთქი ად დავიწვეთქო... :)))
დაჩი ყავდეს მე ჩემი ჩოჩორიც მყოფნის... :))) (ჩემსასაც დაჩი ქვია და იმას არ ვართმევ, ყავდეს. ქმარია უკვე ჩემი... :დდდ არ ელოდით?! :დდდ. არც მე ველოდი, :დდდდ არა ოცნებებში. )
კაი წევედი და მოვალ როცა გამომიძახებ! ანუ დაწერე და გამოძახებააა რა....
კაი წევედი.! ♥️შემომეყვარდი! საიდუმლოდ დარჩეს♥️(^_-)

 


№9  offline წევრი Chocolate from White Hell

ფიონა
არ მომთრევის დ....! :)
გავიგონე შენი სულის ტკაცუნი და შორიდან წავიკითხე მეთქი ად დავიწვეთქო... :)))
დაჩი ყავდეს მე ჩემი ჩოჩორიც მყოფნის... :))) (ჩემსასაც დაჩი ქვია და იმას არ ვართმევ, ყავდეს. ქმარია უკვე ჩემი... :დდდ არ ელოდით?! :დდდ. არც მე ველოდი, :დდდდ არა ოცნებებში. )
კაი წევედი და მოვალ როცა გამომიძახებ! ანუ დაწერე და გამოძახებააა რა....
კაი წევედი.! ♥️შემომეყვარდი! საიდუმლოდ დარჩეს♥️(^_-)

არანორმალურო:დდდდდ ქორწილში პატიჟს ველოდი არა და:დდდდდ
გელი, ჰოო:დდდ და დიახ, გამოძახება იქნება...იმედია მალე იქნება:დდდ
წეეთრიე, კაი:დდდ❤️

 


№10 სტუმარი ფიონა

ჰაჰ... მოვეთრიე და ორი დამიხეთქე ქალო?... კაი წავალ წავიკითხავ... და გადადი იქით... :დდდდ
იმედია კაი თორე ხო იცი არ დავმალავ თუ არ მომეწონა... :))) laugh♥️

 


№11  offline წევრი Chocolate from White Hell

ფიონა
ჰაჰ... მოვეთრიე და ორი დამიხეთქე ქალო?... კაი წავალ წავიკითხავ... და გადადი იქით... :დდდდ
იმედია კაი თორე ხო იცი არ დავმალავ თუ არ მომეწონა... :))) laugh♥️

:დდდდდ ვიცი, ვიცი და ცუდს გავაჭაჭანებდი, რავა ფიქრობ?!!:დდდდ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent