შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ძილის წინ


14-04-2021, 23:52
ნანახია 774

ვიფარებ საბანს, კომფორტულ პოზას ვიღებ, მოზრდილ ბალიშს ვიდებ თავ ქვეშ, მომცროს ვეხუტები და საბანს ვაფარებ. საბნის ნაწილს ფეხებს შორის ვიქცევ, მუსიკას ვრთავ და ტელეფონს ბალიშის ქვეშ ვიდებ რადგან თავს, რომ დავდებ, მუსიკა ‘’ყურში’’ მქონდეს. ვხუჭავ თვალებს და ვფიქრობ. როგორი ლამაზია ის რასაც მე ვამბობ და რეალობისაგან განსხვავებით, ფანტაზიაში მაინც არ ვარ მარტო. იცი რა კარგია ის გოგო ფანტაზიებშიი? ცოტას ვსაუბრობთ, მაგრამ ვიტყოდი, ცოტას თუ ვხმაურობთ. სიჩუმე ორივეს გვიყვარს, მაგრამ ლაპარაკი ვის სჭირდება? ის მე არის და მე ის. რაც მას უნდა, მეც მინდა და რაც მე მინდა, მასაც უნდა. როგორც ის გრძნობს, უფრო მეტს მე ვგრძნობ და როგორც მე ვგრძნობ, უფრო მეტს ის გრძნობს. "...არ სჭირდება საუბარი ბევრი, მკვდარს რომ უნდა მხოლოდ მიწის მიყრა..." ის ისეა როგორც ვიყო, ერთი სხეული ორი ადამიანით. არ სჭირდება მას სხვა და არ მჭირდება მე სხვა. არ ჰყავს სხვა და არ მყავს სხვა. ჩვენ ვართ ერთი. მერე კი, უბრალოდ მეძინება და რაიმე სიზმარი თუ გამომაფხიზლებს.



№1  offline წევრი Nobodyelse

პატარა და გრძნობიერი. სხვა შეფასებას ვერ მოვუძებნი.
და ჰო, მომეწონა, რა თქმა უნდა. სხვა ჩანახატებსაც გადავხედავ.

 


Nobodyelse
პატარა და გრძნობიერი. სხვა შეფასებას ვერ მოვუძებნი.
და ჰო, მომეწონა, რა თქმა უნდა. სხვა ჩანახატებსაც გადავხედავ.

მადლობაა <3

 


№3  offline წევრი ელიზაბეტი უ.

ამ პატარა და სიღრმისეულმა ნაშრომმა ჩემი ყურადღება მიიბყრო. როგორი ფარფატაა, ჰაეროვანი, უცნაურად წასაკითხი, თითქოს იმ სიზმრებში გადაშვებული ბიჭუნას ადგილას საკუთარ თავს წარმოვიდგენ, თუ როგორ ვიკეთებ ყურსასმენებს და ბგერების მორევში ვეშვები. მეც ბევრ რამეზე ვფიქრობ და იმდენი რამ მესიზმრება , რომ ბოლოს ძლივს ვუძებნი ხოლმე. კარგი რამე იყო, წარმატებები!

 


ელიზაბეტი უ.
ამ პატარა და სიღრმისეულმა ნაშრომმა ჩემი ყურადღება მიიბყრო. როგორი ფარფატაა, ჰაეროვანი, უცნაურად წასაკითხი, თითქოს იმ სიზმრებში გადაშვებული ბიჭუნას ადგილას საკუთარ თავს წარმოვიდგენ, თუ როგორ ვიკეთებ ყურსასმენებს და ბგერების მორევში ვეშვები. მეც ბევრ რამეზე ვფიქრობ და იმდენი რამ მესიზმრება , რომ ბოლოს ძლივს ვუძებნი ხოლმე. კარგი რამე იყო, წარმატებები!

ნელა-ნელა სხვა ნაწერებსაც დავალაგებ <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent