შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დედა


12-05-2021, 22:01
ავტორი ქეთათო4
ნანახია 1 035

ძლიერი წვიმის ხმამ გამომაღვიძა და კუთხეში მდგარ სიკვდილს თვალი თვალში გავუყარე.
-მოხვედი?-ვითომდა ამოვილაპარაკე და საბნის კიდე გავასწორე, რომ არ შემომძვრალიყო ჩემთან, გასათბობად.
-მომენატრე.-ცბიერი ღიმილი ამატარა და ჩემს თვალებში ჩაიკარგა.
-მაშინ გენატრები, როდესაც მე აღარ მჭირდები.-მხრები ავიჩეჩე და მაქსიმალურად დავმალე ჩემი შიში, რომელიც გულს მიჩერებდა.
-გუშინ მეძახდი.-გაკვირვებით შემომხედა და კუთხიდან ორი ნაბიჯი გადმოდგა. ღმერთო, ეს იყო ყველაზე მახინჯი რამ ამ ქვეყანაზე.
-მიხარია, რომ არ მოხვედი.-გავიღიმე. მართლა მიხაროდა.
-აბა როგორ? ის ქალი გეხვეოდა.
-რამდენჯერ გითხარი ის ქალი დედაჩემია.-ხმას ავუწიე და მის გაბრაზებულ სახეზე დავიძაბე. არ უყვარდა, როდესაც დედას ვახსენებდი.
-დედაშენი... დედაშენი... ყველგან ეგაა. მაშინაც იყო საავადმყოფოში, რომ იწექი.-ბრაზი შუბლზე ძარღვებად დასდიოდა.
-სულ არის.-დავეთანხმე და პირველად გულწრფელად გავუღიმე.
-არ მომწონს.-ზიზღი გადმოანთხია და მომწამლა.
-შეგიძლია გაეთრიო. -ხელით კარისკენ ვანიშნე და ცხვირი საბანში ჩავყავი. ხანდახან იციდა ცხვირზე ხელის მოჭერა და მეც ნათლად განვიცდიდი სიკვდილს.
-ასე რომ მელაპრაკები მინდა, მოგკლა.-ჩემკენ წამოვიდა და თვალებში ცეცხლი აუგიზგიზდა. შემეშინდა.
უმწეობამ ყელში მომიჭირა მარწუხები.
-ნუ მოდიხარ ახლოს...
-შენი დროა. ვფიქრობ აქ არაფერსი გესაქმება.
-ნუ მოდიხარ! მთელი ხმით ამოვიღრიალე, მაგრამ ჯიუტად მოიწევდა ჩემკენ.
სამი... ორი...ერთი... თითქმის შემეხო კარი რომ გაიღო და ჭაღარა თმით და სითბოს სურნელით დედა შემონარნარდა.
ხელში თბილი ხაჭაპურები ეჭირა.
-მოვედი დედი... გამიღიმა დანაოჭებული სახით.
-ისევ მოვიდა.-კბილები გააკაწკაწა და უკან მოუხედავად გაიპარა.
მაშინ მივხვდი. სიკვდილს დედაჩემის ეშინოდა. ვერცერთხელ გამოსტაცა ჩემი თავი ხელიდან...
გამეღიმა...
დედას მოვეხვიე და მივხვდი, დედა-შვილობას სიკვდილი ვერასდროს მოერევა...
---
12მაისი.
გილოცავთ ანდრია პირველწოდებულის ხსენების დღეს. გფარავდეთ მუდამ.



№1 სტუმარი Ana-maria

დედა-შვილობა-ყველაზე ტკბილი, ყველაზე თბილი, ყველაზე სანდო, ყველაზე მყარი ძაფი და ყველაზე დიდი სიყვარულია ამ სამყაროში

 


№2  offline წევრი ქეთათო4

Ana-maria
დედა-შვილობა-ყველაზე ტკბილი, ყველაზე თბილი, ყველაზე სანდო, ყველაზე მყარი ძაფი და ყველაზე დიდი სიყვარულია ამ სამყაროში

ნამდვილად. ვერაფერი ვერასდროს რომ ვერ ერევა...❤️

 


№3  offline წევრი Life is beautiful

აი რა გითხრა არ ვიცი..
როგორი გრძნობით წერდი და მეც მეკვროდა სუნთქვა..
ისეთი კარგი ოყო.. ისეთი ძლიერი..
ეს იყო სიკვდილის შიში და დედის სიყვარული. შიში და სიყვარული ისეთი ძლიერი გრძნობებია სხვა შემთხვევაში რომ ვერ გააკეთებ.. ამ ორის შეგრძნებისას გააკეთებ..
მე ცოვრების ცინიზმი მიმაჩნია სიკვდილის ღიმილად.. ალბათ ამ დროს ერთვება ხოლმე სიკვდილის ბინძური ხელი საქმეში და გვიღიმის.. იმის სიამოვნებიათ რომ ჩვენ გაწამებულ ცხოვრებას უყურებს..
დედა-შვილობა ის უხილავი სხივია რომელიც რკინაზე მტკიცეა..
...

ძალიან მომეწონა.. ♥️
ასეთი რწფელი იყავი და ჩვენც მივიღებთ იმას რასაც ასე გვაწვდი♥️

 


№4  offline წევრი ქეთათო4

Life is beautiful
აი რა გითხრა არ ვიცი..
როგორი გრძნობით წერდი და მეც მეკვროდა სუნთქვა..
ისეთი კარგი ოყო.. ისეთი ძლიერი..
ეს იყო სიკვდილის შიში და დედის სიყვარული. შიში და სიყვარული ისეთი ძლიერი გრძნობებია სხვა შემთხვევაში რომ ვერ გააკეთებ.. ამ ორის შეგრძნებისას გააკეთებ..
მე ცოვრების ცინიზმი მიმაჩნია სიკვდილის ღიმილად.. ალბათ ამ დროს ერთვება ხოლმე სიკვდილის ბინძური ხელი საქმეში და გვიღიმის.. იმის სიამოვნებიათ რომ ჩვენ გაწამებულ ცხოვრებას უყურებს..
დედა-შვილობა ის უხილავი სხივია რომელიც რკინაზე მტკიცეა..
...

ძალიან მომეწონა.. ♥️
ასეთი რწფელი იყავი და ჩვენც მივიღებთ იმას რასაც ასე გვაწვდი♥️


ნეტავ იცოდე როგორ მეკვრის სუნთქვა, როდესაც შენს კომენტარს ვხედავ. როგორ მიხარია, რომ მკითხულობ <3 მაქდლობა დიდი.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent