შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაბურული ფერები


12-11-2021, 12:32
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 11 202

შეზღუდულ შესაძლებლობათა სამყარო.. ყველაფერი დაბურულ ფერებში ჩანს.... რეალობასა და საზრისს შორის ზღვარი წყდება ...
თითქოს იკარგები... აღარ იცი, რა გინდოდა
დედამიწაზე , რა აზრი ჰქონდა შენს გაადამიანებას ....კონკურენციასა და ბედნიერებას შორის ხიდი ტყდება ...თუმცა ეს დიდი ხანია , რაც აღარ არსებობს...
გინდა, სხვებს არ ჩამორჩე, ხშირად გახსენდება, ჯერ კიდევ 7 წლის ასაკში გაჩენილი დროის სვლის შიში...აღარ იცი რა იქნება მერე, ხვალ, ზეგ ...მიუყვები რუტინულ, უაზრობად ქცეულ ცხოვრებას , რომელშიც უკვე ძალიან იშვითადაა ნათელი ფერები...მენტალური პრობლემები....თითქოს ისევ უკან ბრუნდები. თითქოს არც არაფერი მომხდარა ....საკუთარი თავით უკმაყოფილება იმკვიდრებს შენში და თავისუფლად ფიქრის საშუალებასაც არ გაძლევს ...
გეშინია , გეშინია მომავლის , რომ გადაიჩეხები..გეშინია და აღარ იცი, რა გააკეთო...მიყვე ძველებურ რუტინას, თუ გარისკო და ბედნიერება სცადო....გეშინია , რომ ყველაფერს დაკარგავ... ყველაფერ დაკარგავ და უკმაყოფილების განცდა იმატებს...



№1  offline მოდერი ნეაკო

გეშინია , გეშინია მომავლის , რომ გადაიჩეხები..გეშინია და აღარ იცი, რა გააკეთო...მიყვე ძველებურ რუტინას, თუ გარისკო და ბედნიერება სცადო....გეშინია , რომ ყველაფერს დაკარგავ...
❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 


№2  offline ადმინი უნდა ვწერო

ნეაკო
გეშინია , გეშინია მომავლის , რომ გადაიჩეხები..გეშინია და აღარ იცი, რა გააკეთო...მიყვე ძველებურ რუტინას, თუ გარისკო და ბედნიერება სცადო....გეშინია , რომ ყველაფერს დაკარგავ...
❤❤❤❤❤❤❤❤❤

♥️♥️♥️♥️♥️✨

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent