შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სინანული გვიანია


11-01-2023, 14:35
ავტორი ნატუ
ნანახია 673

გამარჯობა, ადამიანები ცხოვრების მანძილზე უამრავ ადამიან ვხვდებით ვიცნობთ და ვურთიერთობთ. ბევრის შემთხვევაში შეცდომას მხოლოდ ნაცნობობითაც კი ვუშვებთ.
ასე გათელა მანაც საკუთარი თავი და ჩაიდინა შეცდომა რომელიც ვეღარ გამოსწორდება და რომელმაც გამოუსწორებელი ტკივილი მოუტანა..... ცხვირში ხელის ამორტყმასავით გეჯახება საკუთარი შეცდომა და ხვდები რომ ამ შეცდომის გამჟღავნების შემდეგ თავზე გემხობა ოცნებები, რომლებიც საყვარელ ადამიანს დაუკავშირე.... ხვდები რომ მისი ყოველი ფიქრი წარსულში დაშვებულ შენს შეცდომაზე განადგურებს გკლავს და მიწასთან გასწორებს მაგრამ ყველა გაშვების შემდეგ ისევ რჩები.
არ იცი ეს დარჩენა რამდენად სწორია მაგრამ ერთი ფაქტია რჩები და ცდილობ ცდილობ იქამდე სანამ ისევ თავიდან არ დაიწყება ეს წარსულის გახსენება და ტკენა, ტკენა ორივე მხარისთვის. და მაშინ უკვე ხვდები რომ სინანული უკვე ჩადენილი და დაშვებული შეცდომის ძალიან გვიანია, მაშინ როდესაც უკვე ვერაფერს ვეღარ შეცვლი და გამოასწორებ. გვიანია მაშინ როდესაც აცნობიერებ რომ შენი დანაშაული უფრო შეცდომა საყვარელ ადამიანს გაკარგვინებს.... უამრავი ცრემლი გდის ყველა ფიქრისას რომ ადამიანი ვის გვერდითაც ხარ შეიძლება მის ღირსად არ გთვლიდეს მაგრამ ერთი ფაქტი ჯიუტია ყველა ცრემლის მიუხედავდ საკუთარ თავთან იმედები მაინც გრჩება, გრჩება იმედები რომ მომავალი გექნებათ და ბედნიერები იქნებით, მაგრამ ძნელია, ძნელია გაუძლო სიტუაციას რომელშიც შენი შეცდომა სულ თან გდევს და ნანობ აღაიარებ და ცდილობ აჩვენო რომ კი ჭკუა ისწავლე და არასოდეს იგივეს აღარ დაუშვებ მაგრამ ძნელია ეს აჩვენო ადამიანს რომელთანაც მომავალი გინდა რომელსაც იცი რომ შენთან სიცოცხლის ბოლომდე უნდა ყოფნა მაგრამ არის ფაქტი რომ საკუთარ პრინციპებს ვერ ღალატობს და ვერ გადადის.... ვერ გაამტყუნებ არ უნდა ქალი რომელიც უკვე დარცხვენილი და შელახულია...... შენკი შენი წრფელი სიყვარულით იწვი იწვი იმიტომ რომ წარსული არ გაძლევს საშუალებას რომ ბედნიერი იყო....

არ დაუშვათ შეცდომა გოგონებო სანამ არ დარწმუნდებით რომ ეს შეცდომა მომავალში წინ არ დაგხვდებათ არ გახდეთ არავის სათამაშო იმიტომ რომ, როგორც კი ის თამაშს დაასრულებს, სხვასთან ისეთი ვეღარასოდეს იქნებით, თვალები გული გრძნოები ყველაფერი გულწრფელი გექნებათ მაგრამ ლაქა სულ თან გამოგყვებათ. არ მოგშორდებათ და გაგახსენებენ და მიგახვედრებბენ რომ ღირსი არ ხართ გქონდეთ რამე მომავალი საყვარელ ადამიანთან ერთად... ტკივილი გვაძლიერებს და იმედი მაქვს გამაძლიერებს და ამ ერთხელ მაინც ამიხდება ოცნება და ვიქნები მომავლით და მომავალში ადამიანთან რომელიც ასე ძალიან მიყვარს.......



№1 სტუმარი სტუმარი მარია

არასდროს არაა გვიანი! წინ იყურე…

 


№2  offline წევრი ნატუ

სტუმარი მარია
არასდროს არაა გვიანი! წინ იყურე…

მჯერა რომ მაინც იქნება რაღაც რაც ოცნებას აასრულებს <3

 


№3 სტუმარი სტუმარი მარია

სხვაგვარად გაგოგიათ ჩემი კომენტარი. გამოსწორება ყოველთვის შეიძლება და გვიანი არასდროსაა, მყავარია წინ იყუროთ და არა უკან. წარსულს ჩააბაროთ ეს ვიღაც ეგოცენტრული არსება, ვისაც შელახული არ უნდევხართ, როგორც თქვენ ამბობთ. ტოკსიკური ურთიერთობა ვერასდროს გამოსწორდება. დროა იფიქროთ მომავალზე და საკუთარ თავზე. ნიუ მისტირით წარსულს, გწამდეთ, რომ წინ სიყვარულით სავსე ცხოვრება გელოდებათ, დაყვედრებული კი არა, ისე- უპირობო.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent