შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უთარიღო დღეები (9)


16-04-2015, 14:14
ნანახია 5 508

სე ჩავედით ბაკურიანში, რომ ხმა არ ამომიღია. ძალიან დამღალა მგზავრობამ და ერთი სული მქონდა როდის დავისვენებდი. სასტუმროში მისულმა, დაღლილი ვარ, უნდა დავისვენო-მეთქი და ეგრევე ნომერში შევვარდი. ნეტარება იყო ლოგინზე წამოწოლა, სიამოვნებისგან ოხვრა აღმომხდა.
მალევე მიმელულა თვალები. არც შევწინააღმდეგებივარ საკუთარ თავს.
ტკბილად ჩამეძინა.
სიზმარი ვნახე, ვითომ მე და დადეშელი გვირილებით გადაჭედილ ტრიალ მინდორზე ვიყავით. მე ყვავილებიანი კაბა მეცვა და თმა გაშლილი მქონდა. ლაზარე გვირილებისგან გვირგვინს წნავდა. მერე თავზე დამადგა. ძალიან ბედნიერები ვიყავით. გვერდით მომიჯდა და თავი კალთაში ჩამიდო. მზე მის სახეს დასთამაშებდა. თითქოს ეკეკლუცებოდაო მის თმას, თვალებს, წამწამებს, ტუჩებს... მერე გოგონამ მოირბინა. მასაც ყვავილებიანი კაბა ეცვა, ჩემსავით. ისეთი შეგრძნება მქონდა, რომ გოგონა ჩემი შვილი იყო. ჩვენ წინ დადგა, გვირგვინი მომაძრო და თვითონ დაიდგა თავზე, მაგრამ დიდი ჰქონდა და ყელზე ჩამოუცურდა. სამივე ვიცინოდით. გვახარებდა ერთად ყოფნა, მზე და ყვავილები. ჩემი შვილი - ჩემი გოგონა, ჩემ ზურგს უკან იყურებოდა გამუდმებით. მეც გავაყოლე თვალი მის მზერას და.. გაბრიელი დავინახე. ძალიან მინდოდა თავს მოვრეოდი და გვერდზე გამეხედა, მაგრამ ვერაფრით ვახერხებდი თვალი მომეშორებინა მისთვის. ჩემსა და გაბრიელს შორის მალევე გამოჩნდა ჩემი შვილის ზურგი. გვირილებში მიიკვლევდა გზას რიჟვაძისკენ. გვირილების თაიგული მარჯვენა ხელში ეჭირა და ყვავილებს ეხახუნებოდა. დავუძახე, მაგრამ არ მობრუნებულა ჩემკენ. კიდევ დავუძახე. კიდევ. და კიდევ. არცერთხელ შემომხედა, არცერთი წამით. ცრემლები წამსკდა... ფეხზე წამოვხტი და მისკენ გავიქეცი... რაც ძალა და ღონე მქონდა გავრბოდი, მაგრამ მაინც ვერ ვეწეოდი. გაბრიელს მიუახლოვდა, მარცხენა ხელი ჩასჭიდა და ეთად განაგრძეს გზა. ორივემ ზურგი მაქცია. რიჟვაძემ გვირგვინი გამოარჩვა ჩემს... ჩვენს შვილს და თავზე დაადგა. გოგონამ ფართედ გაუღიმა. არ გავჩერებულვარ... გავრბოდი, მაგრამ უფრო და უფრო იზრდებოდა მანძილი ჩვენ შორის. უკან მოვიხედე. დადეშელი ერთ ადგილზე იდგა და თვალი გაეშტერებინა მიმავალი მამა-შვილისთვის. მიკვირდა, რატომ არ მეხმარებოდა ჩემი გოგონას დაბრუნებაში, რატომ აძლევდა გაბრიელს მისი წაყვანის ნებას. სასოწარკვეთამ შემიპყრო. გაბრიელს და ჩემს გოგონას ვერ დავეწიე, ლაზარესაც ძალიან დავშორდი. ჩავიკეცე და გვირილებით გადაჭედილ მინდორში ყვირილი მოვრთე.

გამომეღვიძა. ოფლში ვცურავდი და უსიამოვნო შეგრძნება მქონდა. გულისცემა ამჩქარებოდა და საგრძნობლად ვცახცახებდი. სიზმრიდან ძალიან ცოტა რამ მახსოვდა.
ლოგინიდან წამოვდექი და ფანჯარასთან მივედი. შუბლი ცივ მინას მივადე, მესიამოვნა ცივის შეხება, თითქოს კიდევ უფრო გამომაფხიზლა და აღარც ვცახცახებდი. სიზმარში რომ მე და ლაზარე ვიყავით, ზუსტად მახსოვს. არვიცი რა ასოციაცია გამოიწვია ამან ცემში, მაგრამ ფანჯრიდან რომ გადათეთრებულ ველებს ვუყურებდი, სიზმრის კიდევ ერთი ნაწილი აღვიდგინე გონებაში - გვირილებიანი მინდორი.
აბაზანაში შევედი. ცივი წყალი შევისხი სახეზე. სულ გაფითრებული ვიყავი, მკვრდის ფერი მედო მგონი.
საათი ღამის 10-ს აჩვენებდა. ამდენი ხანი რამ დამაძინა?! სწრაფად გამოვიცვალე ტანსაცმელი. დერეფანში გავედი. სალომესთან დარეკვა ვცადე, მაგრამ გამორთული ჰქონდა ტელეფონი.
რადგან გაბრიელი და სალომე არსად ჩანდნენ, მარტო გასეირნება გადავწყვიტე. ძალიან ციოდა გარეთ და თოვდა კიდეც. მჭიდროთ შემოვიხვიე ქურთუკი და თოვლში გავაბოტე. პატარა ბავშვივით მიხაროდა მარტო ყოფნა, თანაც ღამე და თოვაში.
ყველაზე ნაკლებად ამწუთას ვფიქრობდი ჩემს პრობლემებზე: უფულობაზე, უსახლკარობაზე, უმეგობრობასა და მოწყენილობაზე.
ახლად დათოვლილ ფაფუკ თოვლში ვურევდი ხელებს და პატარა გუნდებს ვაკეთებდი. მერე გაურკვეველი მიმართულებით ვისროდი და ვხდოტი, მაინტერესებდა სად დავარდებოდა.
გავერთე თამაშში. გადავწყვიტე თოვლის ბაბუა გამაკეთებინა. ძლივს შევაგროვე თოვლი ერთად და პირველი გუნდა დავდე ძირს. მერე შედარებით პატარა დავადგი თავზე. ბოლოს სულ პატარა, თავის მაგივრად და თვალების ნაცვლად ჩაღრმავებები გავუჯეთე. აი ასე გამოვიდა ჩემი თივლის ბაბუა: უყურებო, უცხვირო, უთვალეპო, უპირო.
მაინც კმაყოფილი დავრჩი ჩემი ნახელავით. სიცილს ვერ ვიკავებდი, როცა შევხედავდი. სურათების გადაღება მინდოდა, სალომესთვის რომ მეჩვენებინა მერე, მაგრამ დამჯდარი ყოფილა ტელეფონი და გამორთულა. მეწყინა ძალიან.
ნელა გავუყევი სასტუმროსკენ მიმავალ გზას, თან ჩარკვიანის სიმღერას ვღიღინებდი: „ზღვას, ნუ გადაცურავ ზღვას, ერთ მშვენიერ წამს გადავცურთ ერთად“.
-რა დროს ცურვაა ამ ყინვაში? - მომესმა გაბრიელის სიცილი. გაღიმებული შევბრუნდი მისკენ. ისე იყო ჩაფუთნული, სახე ძლივს უჩანდა და ნორმალურად არც კი.
-მით უმეტეს, შენ არ ხარ მაგის ფორმაში. - დავცინე.
-სხვათაშირის, ძალიან კარგად გამოვიყურები, რაა. - ძაან გოგოს ძაან ხმით დაიწრიპინა.
-მაგ დაყენებული ხმით თუ ივლი, ბიჭები აგედევნებიან. - ისეთი სახე მივიღე, თითქოს ძალიან სასიხარულო რამეს ვეუბნებოდი.
-ჰო არა?! - ძალიან ახლოს მოვიდა ჩემთან. სახეზე მაკვირდებოდა, არაფრით მაცილებდა თვალს. უხერხულად ვიყავი, ღამე იყო და ვერ შეამჩნევდა, თორე ალბათ ისე გავწითლდი, ყველაზე მწიფე პამიდორსაც კი შეშურდებოდა. მისი მარჯვენა ხელის მოძრაობას გავაყოლე თვალი, ჩემკენ წამოიღო და ლოყაზე ჩამომისვა გაყინული თითები. გამაკანკალა. დავიჭყანე. გაეცინა ჩემს რეაქციაზე, ქუდი თვალებზე ჩამომაფხატა და ხელები გამიკავა, რომ არ გამესწორებინა.
სახეზე მეფრქვეოდა მისი გრილი სუნთქვა. თვალები დავხუჭე, მაინც არ ჰქონდა აზრი გახელილი მექნებოდა თუ არა. ღამე იყო და ქუდი მეფარებოდა.
ყველა უჯრედი, რომელიც ჩემს სხეულს შეადგენდა, აჯანყდა ჩემმა ტუჩებმა რომ რიჟვაძის ტუჩების შეხება იგრძნეს. ძალა წამერთვა მუხლებში, არვიცი რატომ არ ჩავიკეცე იქვე. ამოვარდნას მქონდა გული, ლამის გამსკდომოდა, ისე ძლიერ ფეთქავდა. ჯერ კიდევ ვერ ვიაზრებდი მომხდარს.
არა, მესმის, რომ იმ ღამეს, მე და გაბრიელს რომ სექსი გვქონდა, ორივე უგონოდ მთვრალები ვიყავით და თავს ვერ ვაკონტროლებდით, მაგრამ ახლა რატომ მკოცნის?
უპასუხოდ მრჩებოდა ყოველი კითხვა, რომლებიც რაც უფრო მეტს ვფიქრობდი, მით უფრო მეტი იბადებოდნენ.
მართალია რამდენიმე წამი გაგრძელდა კოცნა, მაგრამ ესეც საკმარისი იყო ჩემმთვის წყობიდან გამოსასვლელად. ჩემ თავზე ვბრაზობდი.. . ან მე რატომ ვბრაზობდი საკუთარ თავზე? არც მაგაზე მქონდა პასუხი.
პარალელურ სამყაროებში დავფრინავდი. არ ვიცოდი რა იყო რეალობა, ან გამოსავალი, ამ უაზრობისგან. უაზრობა იყო, სრული უაზრობა იყო მთელი ჩემი ცხოვრება. და ეს +1 უაზრო დეტალი.
რაღაცებს უნდა მოვუძებნო ახსნა, თორემ ნამდვილად გავგიჟდები, აი, მაგალითად, გაბრიელის საქციელს...
მაგრამ, როგორ? არ ვაპირებ რამე ვკითხო... სისულელეა და იმიტომ. უბრალოდ მოუნდა და მაკოცა?! რატომაც არა, შესაძლებელია, მაგრამ უბრალო სურვილი რომ გაგიჩნდეს ვინმეს კოცნის ადამიანს, მინიმუმ ოდნავ მაინც უნდა გიზიდავდეს...
ამ კუთხით კი მე რიჟვაძის გემოვნებას არამგონია ვაკმაყოფილებდე.
აბა, რა იყო მიზეზი?! ამ მიზანი?!
ჯანდაბა, არაფერი ვიცი!
მერე ლოყაზე მაკოცა.
-რა ცხელი ლოყები გაქვს. - გაეცინა, ეს კომპლიმენტი იყო თუ დაცინვა?! არ იცოდეს ვითომ, რა არის ამის მიზეზი!
ძალიან ვიყავი გაბრაზებული. რიჟვაძეზე, ჩემზე და საერთოდ ყველაფერზე.
როდისღაცა გავაცნობიერე, რომ გაბრიელს ხელები მოეშორებონა ჩემთვის და თავისუფლად შემეძლო მათი მოძრაობა. აქამდე მომუჭული თითები გავშალე და ისევ მოვხარე, კიდევ და კიდევ. დაძაბული მქონდა მთელი სხეული, დამჭიმვოდა ყველა ძარღვი.
ქუდი გავისწორე. დაბნეულმა შევხედე რიჟვაძეს. სერიოზული გამომეტყველებით იდგა ჩემ წინ და მაკვირდებოდა. არაფერი მითქვამს, ისე წავედი სასტუმროსკენ. შესვლას ვაპირებდი უკვე, მისი ძახილის ხმა რომ გავიგონე. შევბრუნდი, ეზოში იდგა, თავზე ათოვდა და უკმაყოფილო გამომეტყველება ჰქონდა.
-მანდ არ აირან ბავშვები.
-აბა? - უკმაყოფილოდ ამოვიფრუტუნე.
-წამოდი.
მის მიმართულებას რომ ვაკვირდებოდი, მერე შევამჩნიე სასტუმროს ეზოში მდგარი კოტეჯები, იქით მიდიოდა აშკარად. ამოვიოხრე. სხვა რა გზა მქოდა, უკან გავყევი. ვცდილობდი სწრაფად მევლო, მაგრამ მაინც ვერ ვეწეოდი, იმხელა ნაბიჯებს ადგამდა. უფრო და უფრო მეშლებოდა ნერვები. თანაც, ძალიან მციოდა, ტელეფონიც დამჯდარი იყო და არც გაბრიელის სახის ყურების ხასიათზე ვიყავი.
-რიჟვაძე, იქნებ დამელოდო? - დავუყვირე გაბრაზებულმა.
არაფერი უთქვამს, უბრალოდ გაჩერდა და მივუახლოვდი თუ არა, გზა განაგრძო. მაინც და მაინც ყველაზე ბოლო კოტეჯში რომ არ შესულიყვნენ არა?!
-მშვიდობა თქვენს მობრძანებას! - წამოიძახა ბუხართან მჯდარმა სალომემ, როგოეც კი კოტეჯში შევედით. - ჯუნ, მეგონა დაიკარგე. - აკისკისდა. - რამდენი ხანი გეძებე,იცი? არც ტელეფონი გქონდა ჩართული და ბოლოს ძლივს იკადრა ამ ვაჟბატონმა შენ მოსაძებნად წასვლა. - ენა გამოუყო გაბრიელს.
-ნამდვილად არ დავიკარგებოდი. - ნაძალადევად გავიღიმე. მართალია, სალომეს საწინააღმდეგო არაფერი მქონდა, მაგრამ რიჟვაძესთან სიახლოვე მხუთავდა და უარესად მოქმედებდა ჩემს ისედაც დაწყვეტილ ნერვებზე. - თოვლის ბაბუას ვაკეთებდი და გავერთე.
-რას აკეთებდი? - გაკვირვებულმა შემომხედა აქამდე ჩუმად მჯდარმა ჩემვის უცნობმა ბიჭმა. თბილისიდან აქამდე ერთად კი ვიმგზავრეთ, მაგრამ მაინც არ გამიცვნია. არც მომავალში გაცნობის სურვული მქონდა.
-რამე გაუგებრად ვთქვი? - ახლა მასთან გადავედი შეტევაზე.
-კარგით, რა, რა გჭირთ დღეს თქვენ სამს? - წამოიყვირა ურიდიამ. - მთელი დღეა სამივე იღრინებით და მე გამოვდივარ მერე თქვენი სიბრაზის ნთხევის ობიექტი. - გაბრაზებულმა შეაგდო ერთი ღერი შეშა ღუმელში და ხელები გულზე დაიკრიფა.
-ახლა დაწყნარდი და აღარ გაგაბრაზებ. - ღიმილით შეხედა უცნობმა ბიჭმა სალომეს.
-მპირდები? - თვალები გაუბრწყინდა მას.
-გპირდები.
-ამიტომაც მიყვარხარ! - ჰაეროვანი კოცნა გაუგზავნა ურიდიამ ბიჭს.
როგორც ჩანს, შეყვარებულები არიან. ან ძალიან ახლო მეგობრები. რავიცი, ეს ჩემი ვარაუდით.
ცოტა ხანში კარებზე დააკაკუნეს, გაბრიელმა გააღო, სასტუმროს მომსახურე პერსონალი იყო. ლანგარზე დადებული საჭმელები ბუხრის წინ მდგარ პატარა მაგიდაზე დაალაგა და გავიდა.
საჭმლის სუნი რომ მეცა, მერე მივხვდი მთელი დღის უჭმელს, ძალიან რომ მშიოდა.
პატარა სამფეხა სკამები შემოვაწყვეთ მაგიდის ირგვლივ და ჩვენც დავსხედით. უხმოდ ვჭამდით. ჭამას რომ მოვრჩით, რიჟვაძემ საიდანღაც ვისკის ბოთლი გააძრო. თვალები გადავატრიალე უკმაყოფილოდ. ეს ალკოჰოლური სასმელის გარეშე არსად დადის? ჩემი შვილიც რომ ამას დაემსგავსოს სასმელის სიყვარულში, გავაფრენ ალბათ.
გახარებულმა სალომემ ტაში შემოჰრკა. არა რა, როგორ ეტყობათ ნათესავები რომ არიან. მინდოდა გამეცინა, თუმცა მოხლოდ ღიმილით შემოვიფარგლე. გაბრიელმა ჩემი ღიმილი შენიშნა და შემომხედა, რამდენიმე წამი მიყურებდა თვალებში, მერე ჩაეცინა და განზე გაიხედა.
აღარ გავჩერდი მათთან. სასტუმროს ნომერში გემრიელად მოვიკალათე სავაძელში სალომეს ლეპტოპთან ერთად და დედაჩემს დავურეკე.
რამდენიმე საათი ველაპარაკე. ძილით მე არ მეძინებოდა და სხვა საქმე არაფერი მქონდა. სამი საათი იქნებოდა ურიდია რომ შემოიტანა გაბრიელმა. გულიანად გამეცინა მათზე, ძლივს იდგა რიჟვაძე ფეხზე, სალომე კი ნამდვილად ვერ იდგა და ლოგინზე დადეს თუ არა, ერთი წაიბუტბუტა „ერთიც დამისხდი“-ო და ჩაეძინა.
-ძილინებისა. - მივაძახე ოთახიდან გასვლისას გაბრიელს. შემობრუნდა და კედელს მიეყრდნო.
-აუ, ჯუნაა... - რაღაცის თქმას აპირებდა, მაგრამ გადაიფიქრა, როგორც ჩანს. ტკბილი ძილიო, მომაძახა და გავიდა.
მხრები ავიჩეჩე გაოცებულმა. ურიდიას საბანი გადავფარე და მეც დავწექი.
ტელეფონზე მოკლე ტექსტური შეტყობინება მომივიდა. ტუმბოზე დადებული ტელეფონი ავიღე და ეკრანი გავანათე. მიუხედავად იმისა, რომ მისი ნომერი არ მეწერა და მოწერითაც მხოლოდ ერთხელ ჰქონდა მოწერილი ჩემთვის, მაშინვე ვიცანი დადეშელის ნომერი. გამეღიმა. სიცარიელე ვიგრძენი მის გახსენებაზე. დამკლებია მთელი დღე რაღაც...
„რომ მცივა, რა ვქნა ახლა მე?“ - მწერდა ის.
„გამათბობელი ჩემზე უკეთ გაგათბობს“. - სწრაფადვე მივწერე.
„ნუ მასწავლი რა!“
„ტკბილიძილი“.
„შენც“.
ეს იყო და ეს. გაბრიელისგან შვილს ველოდები და მან ეს არ იცის, დღეს კი მაკოცა. დადეშელს კი თურმე სცივა და ჩემი ჩახუტება უნდა, რომ გავათბო.
შარში ხარ, ჯუნა მაისურაძე, შარ-ში!
უცნაურია ცხოვრება. ვერაფერს გაუგებ. ხან ასე ხდება, ხან - ისე. არ არსებობს არანაირი კანონზომიერება. ჩვენ უბრალოდ უნდა მივყვეთ მის დინებას. თუ დინების საწინააღმდეგოდ ვიცურებთ, ბევრს ვერაფერს მივიღებთ, მაგრამ შეიძლება მივაკვლიოთ ჭეშმარიტებას. მაგრამ, ალბათ, მაინც დინების მიმართულებით ცურვა სჯობს. გამუდმებით მაინც არ იტანჯები.
ცურვა ცხოვრებას ნიშნავს და არა სიცოცხლეს.
ჰო, უნდა ვიცხოვროთ და არა - ვიცოცხლოთ.
სიცოცხლით ბევრი ცოცხლობს, მაგრამ ცხოვრებით ვერა.
უცნაურია ცხოვრება.
ვერაფერს გაუგებ.
ხან ასე ხდება, ხან - ისე.

თვალები დავხუჭე, დაძინებას ვაპირებდი. მერე გამახსენდა სიზმარი, რომელიც საღამოს ვნახე. ჩემი და გაბრიელის შვილი.
მზიანი თვალები ჰქონდა გოგონას.
ბარბარე-ს ვეძახდი, მახსოვს.
ბარბარე...
ჩემი ლამაზი გოგო...

_________________
და... რას იტყვით, რომ ამ ისტორიის შეწყვეტა მომიწიოს?!



№1  offline წევრი Unnamed

Ra shewyveta? Auu ara raa :) dzalian rom gtxovot mainc shewyvet? :D :*

 


№2  offline წევრი Svvaaaniii

რაა?! ეს ისტორია უნდა შეწყვიტო?! კი მაგრამ, რატომმ?! არაა რაა, სულ ველოდები ხოლმე ახალ თავს და ახალ თავს რომ, ვხედავ სიხარულით ვცქმუტუნებ ^^^ არ შეწყვიტო რაა... და ხოო, მე მაინც დადეშელი მომწონს!
--------------------
"ერთი გული არ ჰყოფნის ერთ სიყვარულს. "

 


№3  offline წევრი NaaT

რატომ უნდა შეწყვიტო?? ძალიან კარგი განვითარება აქვს და ძალიან მომწონს.. ვფიქრობ უნდა გააგრძელო მათთვის მაინც ვინც ყოველ დღე ველოდებით ახალ თავს...
ადრე დავწერე კომენტარი, თუ არ ვცდები და ვთქვი რომ დადეშელთან მინდოდა დარჩენილიყო ჯუნა, მაგრამ მოვლენები ისე განვითარდა რთულია არჩევანის გაკეთება ჩემთვის და ამიტომ ველოდები მოუთმენლად შენს გადაწყვეტილებას !!

 


№5  offline წევრი aDa

არ შეწყვიტო რა recourse მაგრად მომწონს ეს ისტორიაა love

 


№6  offline წევრი kapa

Gabrieli <3

 


№7  offline წევრი silaka

ღადაობ? რა უნდა შეწყვიტო არგადამრიო, მაგარი ისტორიაა და ბოლომდე მიიყვანე love

 


№8 სტუმარი Bradley

o2hLNR http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com

 


№9 სტუმარი Jayden

Do you play any instruments? http://www.artopolischicago.com/the-cafe natural nights motilium domperidone 10mg survive unity ** Russian coal miner Mechel OAO said it isselling its ferroalloy assets to Turkey's Yildirim Group for$425 million and would use the proceeds to shrink its debt ofmore than $9 billion as well as invest in coreprojects.

 


№10 სტუმარი Doyle

I'm self-employed http://www.zoelyons.co.uk/about-zoe-lyons/ lydia motor neurontin de 400 mg para que sirve definitely There will be a shortage of 90,000 doctors in the United States by 2020, according toprojections by the Association of American Medical Colleges. To help address the demand, theassociation says 20,000 new physician assistants will be need over the seven years.

 


№11 სტუმარი Gustavo

I can't get a signal http://www.daveegertonband.co.uk/index.php/about-us/meet-the-team tack awestruck zoloft commercial original clearing A more apt analogy to what’s currently envisioned over Syria would be the pin-prick Tomahawk cruise missile attacks lobbed at alleged Al Qaeda bases in Kashmir and Sudan after the 1998 East African embassy bombings, or even the 1993 strike against Baghdad by Bill Clinton after Kuwaiti authorities discovered a plot to kill his predecessor, George H.W. Bush, on a planned visit to Kuwait City.

I like it a lot http://www.monaghanpeace.ie/about-us/ seaman ended avanafil bcs class brittle standing The Voting Rights Act, first passed in 1965 to help prevent racial discrimination at the polls, was last re-authorized in 2006, but lawmakers did not update the formula used to determine which localities – mostly in the South – warranted additional oversight.

 


№12 სტუმარი Lemuel

I'm sorry, she's http://dokumentarci.com/topvideos.html prevacid canada Its network, although its development is still in progress, today carries some 23 million passengers per year along more than 3,000 kilometres of track at speeds averaging 222 kilometres per hour. The only country with a more extensive network is China.

Please wait http://www.assisearch.it/broker/ zetia coupon Tawakol concluded saying, "Statins have beneficial effects beyond their lipid lowering properties. Physicians should take this into consideration when discussing antihyperlipidemic treatment options with their patients."

An estate agents http://adoptingteensandtweens.com/category/show-archives/ buy cheap paroxetine online “He’d be a great addition to our team — or to any team,” Thornton said before the Sox lost to the Orioles, 6-0, last night. “Jake’s a guy that attacks the strike zone with quality stuff. His fastball isn’t what it was at one time but he recognizes that.

 


№13 სტუმარი Razer22

What line of work are you in? http://denali2013.org/teachers-section/ motilium canada Eliminating the tax exemption for interest paid by municipal bonds, or simply changing the exemption, could reduce market access and raise borrowing costs for issuers, which in turn would have negative credit implications, the rating agency said.

 


№14 სტუმარი Peter

We were at school together http://www.all-tech-mechanical.com/cooling-services/ clomid for sale online A spokesman for Mr Bercow said today: “He strongly denies that his car hit this lady’s car. If she wants to raise it with her insurer, he would be more than happy to defend himself and explain what happened.

 


№15 სტუმარი Benny

I'd like to tell you about a change of address http://www.salacela.net/coleccion/13/ order flovent online Parents also may buy into the idea that they have to spend a lot of money on the type of clothing and possessions owned by their child's peer group, in the mistaken belief that if they don't, their kids will feel inferior, he says.

Who do you work for? http://www.gb2gm.org/marconi-centre neurontin 800mg In what would be the government's first financial crisis case to go to trial against a major bank over defective mortgages, jury selection is set to begin in federal court in New York on Tuesday, barring a last-minute settlement.

Have you got any ? http://kelvincruickshank.com/workshops/ amoxil syrup Swainson published a summary of his Brazilian travel notes on return to England in 1818 but was disappointed by the lack of positive reaction. It was in the following years that he would develop the passion for illustrations for which he would eventually be remembered.

Punk not dead http://raisethewagesj.com/facts/ buy cheap femara The EU, led by Ashton, has chaired the talks between Iran and the so-called P5 1 - Britain, China, France, Russia and the United States, as well as Germany - which have made little headway in spite of years of negotiations.

 


№16 სტუმარი Trevor

Thanks funny site http://jimmysdressing.com/coupons/ cost of maxalt "We're confident he will eventually be cleared of allwrongdoing," he told Reuters in New York before the indictment."He's in France only because he moved there several months ago,not because he was fleeing anything."

Have you seen any good films recently? http://www.thisistimeads.com/index.php/cv/ paxil 10 mg tablet Anton Wright, a rowing coach at Cambridge University's Clare College, and Cambridge academic Mark de Rond of the Netherlands will set out in their bright yellow ocean-going double scull from Nauta, Peru on Sept 1 for a six-week, 2,200-mile (3,540-km) river odyssey to Brazil's Atlantic coastal town of Macapa.

Where do you come from? http://www.orkesterjournalen.com/jazzbiografier buy cheap cymbalta online About 25 percent of the best office space in Cairo isvacant, property consultant Jones Lang LaSalle said inJune, a figure that it said would grow by an unspecified amount.It compares with 7 or 8 percent in central Paris or London.

Which year are you in? http://www.pivotmarine.com/maritime-consultancy megalis 5mg Smith’s ability to run the ball gives him the option to make something out of a play that is about to break down. Instead of taking a sack or throwing the ball up with no idea of where it’s going when the pressure is heading his way two fixtures of the Sanchez offense you can expect Smith to try to make yards with his legs. He’s not an elusive runner like Robert Griffin III or Michael Vick, but he does have the speed to salvage a broken-down play.

What's the exchange rate for euros? http://clickandcreate.us/about/ vermox oral suspension "(Watsa) was part of the committee that was negotiating thisagreement. Did he anticipate that he would make some sort ofoffer to buy the company? I feel like that's unlikely, but it'simpossible to know," said Joe Sorrentino, managing director atexecutive pay advisors Steven Hall & Partners in New York.

The National Gallery http://www.thepennyloafers.com/portfolio/amanda-triglia/ order sildenafil citrate If these observations have merit, the ramifications are broad. The entire premise of target-date funds is based on using a balanced portfolio that becomes more conservative as investors age. Many advisers (myself included) recommend balanced portfolios to our clients.

 


№17 სტუმარი Nigel

I'd like to pay this cheque in, please http://updatecontent.com/service/ buy avanafil The once-maligned chemical has recently been reintroduced in Africa and other parts of the world in an attempt to reduce malaria deaths, prompting Skinner and his colleagues to initiate an investigation into the long term health effects of the chemical.

 


№18 სტუმარი Brice

Recorded Delivery http://carissaphelps.com/training/ purchase stendra But many others make it across after an initial screening. Candelaria Aguilar feared the cartel would kidnap her 14- and 10-year-old sons and turn them into hit men. She made the trip to San Diego after her sister-in-law called from Los Angeles to say she had been freed pending a court hearing on her asylum request.

 


№19 სტუმარი Danilo

I like watching TV http://www.acrissul.com.br/noticias flovent mg The camp in South Carolina is one of dozens of Girl Scoutcamps in 28 states that have closed, been sold or are for saleas chapters across the United States face financial struggles,according to Save Our Scout Camps, a group fighting efforts tosell camps in Iowa and Illinois.

 


№20 სტუმარი Lamont

It's a bad line http://www.optimum.ie/momentum/prism-international-sales-and-marketing-lmx14/ can you buy albendazole over the counter In a dramatic end to a 12-hour standoff, State Police spokesman Albert Paxton said officers entered the bank in the small town of St. Joseph shortly after midnight because the gunman was threatening to kill one or both of his hostages.

It's a bad line http://www.optimum.ie/momentum/prism-international-sales-and-marketing-lmx14/ can you buy albendazole over the counter In a dramatic end to a 12-hour standoff, State Police spokesman Albert Paxton said officers entered the bank in the small town of St. Joseph shortly after midnight because the gunman was threatening to kill one or both of his hostages.

Three years http://www.irondalecafe.com/history/ price of actos It's not an exact science and depends on factors such as exposure to the sun and wind. For instance, the air temperature is currently 21.2C on the A68 Earlston in Scotland, while the road temperature is 49.2C, according to the BBC weather forecaster Matt Taylor. On the M90 at Glenfarg, the air temperature is 21.9C and the road temperature is 36.8C.

 


№21 სტუმარი Chante Hailes

Hello,

We wanted to contact you in order be able to give you access to our Polarized Sunglasses Shop/Brand %https://kingsevensunglasses.com%
Come visit our shop you will discover that you can get top quality sunglasses at really affordable prices.

regards,

Kingsevensunglasses.com Team

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent