შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბავშვობიდან დანგრეული ცხოვრება-ანუ გავხდი მეძავი (თავი 7)


16-04-2015, 20:02
ავტორი babi phoenix
ნანახია 2 374

2 თვე ვაკვირდებოდი ანის და მის პატარას, გამოკითხვის შედეგად კი დავადგინე, რომ თავის პროფესიას ჩამოშორდა და წესიერად აგრძელებდა ცხოვრებას, როდესაც ეს ყველაფერი ბიჭებმა გაიგეს სიცილით დაიხოცნენ, როგორ შეიძლება ასეთი გოგო წესიერი გახდესო.. ნელ-ნელა გაბერილი მათ წინ ვიდექი და ვუხსნიდი იმას რომ ყველაფერს გააკეტებს ადამიანი შვილისათვის, ქალი სუსტია დედა კი ძლიერი!

რამოდენიმე დღეში ანის ავაკითხე, გაბერილი მუცლით მივადექი ხელში ხილი და ბავშვის შაჭმელები მეჭირა, ასევე საბუთები ,რომლის მიხედვითაც მამას ალიმენტი უნდა ეხადა მათთვის..
-როგორ ხარ ანი?
-არამიშავს, ვეჩვევი ნელ ნელა დედობას, შენი ბუშტი რას შვება?
-აჰაჰა გასკდება მალე
-ძაანკაი..
-ჰო მართლა ახალი ამბავი მაქ.. ამ დოკუმენტის მიხედვით ბავშვის მამა ყოველ თვე გადაიხდის ალიმენტს სანამ პატარა 18 წლის არ გახდება ..
-მადლობა, მადლობა იმისათვის რომ ამ მდგომარეობაშიც კი მეხმარებოდი
-კაი რა რისი მადლობა, მთავარია ახლა კარგად ხართ და სწორ გზაზე დგახარ...
ბევრი ლაპარკის შემდეგ სახლში წამოვედი, ქუჩაში უამრავი ჭორი დადიოდა ანის და მისი შვილის შესახებ.. ზოგიერთი იმასაც კი ამბობდა მისი კლასელიდან ყავს ეს ბავშვი და იმ ბიჭს აბრალებსო..
ამდროს გამახსენდა პაულო კოელიოს სიტყვები: "რატომ იცის მთელმა ქვეყაანამ მთელი ქვეყანის შესახებ,საკმარისია ინატრო ინფორმაცია და მაშინვე გაჩნდება,იციან სად იყენებ საკრედიტო ბარათს, ვისთან წვები, ვისთან დგები და ასე შემდეგ..."

როგორც ყოველთვის საადოკატო ბიუროში სახხლიდან ვმუშაობდი, უმრავ დოკუმენტს გადავხედე მათ შორის ახლახანს მორჩენილ საქმესაც., საეჭვ, რომ ვერაფერი ვიპოვე, რისი ქართველი ვიყავი ჭორებს,რომ არ ავყოლოდი და ჩვენი კლასის ბიჭები დავიბარე..
საღამოს 9ზე ყველა ამოვიდა.. გაბერილი მუცლით გავუღე კარები და დიდ ოთახში შეიყვანე..

-ესეიგი მომისმინეთ?!
-რა ხდება ღიპუც?
-ანასთან რომელიმე იწექით?
ყველა უარყოფდა მხოლოდ ნიკა იყო გაჩუმებული..
-კარგით. ნიკა შენ არაფერიგაქ სათქმელი?
-მე რა უნდა ვთქვა?
-რავიცი ან უარყავი ან დაადასტურე..
-ვადასტურებ, ვიყავი მერე?
-ჭორები დადის რომ ეს ბავშვი ანუ ანის შვილი რომელიმე ჩვენი კლასის ბიჭისაა..
-მერე მე რა შუაშივარ?
-კარგი, მოდი ასევქნათ, ხვალ მომიტანე შენი სისხლირამეზე დააწვეთე, და ანის მე დავითანხმებ როგორმე..

მეორე დილას ადრე ავდექი, ნუ ჩემთვის აღარ შეიძლებოდა რადგან მე-9 თვეში ვიყავი მაგრამ მაინც მოვახერხე ამ საქმის ბოლომდე მიყვანა..
ნიკას სახლთან ვიდექი, კოლბით სისხლი ჩამომიტანა, მანქანაში ჩავჯექი და ანასთან წავედი..
-გოგო მისმინე.. დეენემის ტესტის ჩასაატარებლად უნდა გამომყვე ან ბავშვი გამატანე..
-დაიცა რახდება?
-უამრავთან გქონდა ურთიერთობა და არგიფიქრია რომ ეს ბავშვი ვინმე სხვისია?
-და ვისი უნდა იყოს?
-ნიკასი, ჰო ნიკა გოგიბერიძის..
-არამგონია
-მაინც გადავამოწმოთ, ჩაიცვი და საავამდყოფოში წავიდეთ...

ყველანაირი გამოკვლევის შემდეგ პასუხების აღების დრო მოვიდა, მე უეცარი ტკივილი დამეწყო და სამშობიაროში გადამიყვანეს, პასუხების ასაღებად კი ანი წავიდა..........

პ.ს ბავშვებო მოგწონთ? იაქტიურეთ რა ძალიან გთხოვთ... თუ მეტი კომენტარი ექნება უფრო დიდ თავს დავდებ შემდეგში..



№1  offline წევრი Tako_Latibashvili

Sad gawyvite :///
Moomwoooons magradd <3
Tavebi gazarde<3

 


№2  offline წევრი babi phoenix

Tako_Latibashvili
Sad gawyvite :///
Moomwoooons magradd <3
Tavebi gazarde<3

მადლობა ^_^

 


№3  offline წევრი lamazmani

აუ აქ რატო გაწყვიტ იცოდე მალე გააგრძელე თორე მოგკლავ wink wink wink ძაან მაგარი გოგო ხარ და იცოდე მალე დადე რა ძაან მიყვარხარ love

 


№4  offline წევრი Facura

Raubedurebaa es :D

 


№5  offline წევრი babi phoenix

lamazmani
აუ აქ რატო გაწყვიტ იცოდე მალე გააგრძელე თორე მოგკლავ wink wink wink ძაან მაგარი გოგო ხარ და იცოდე მალე დადე რა ძაან მიყვარხარ love

მადლობა მეც მიყვარხართ ყველა <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent