შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მკვლელები (5)


17-04-2015, 16:08
ავტორი liziglonti
ნანახია 1 593

დილით მალე ავდექი ჩავიცვი საწოლზე დავჯექი ჯერ 5 საათი იყო.. ვუცდიდი როდის გაიღვიძებდნენ რომ გუშინ დაწყობული გეგმა მათთვის ჩამეშალა.. ნაბიჯების ხმა გავიგე ვიღაცა ჩემ ოთახისკენ მოდიოდა.. კარებიც შემოაღო ..დათო იყო..
-ლიზ უკვე გაიღვიძე?? მე მეგონა გეძინა..
- რატომ შემოხვედი თუ გეგონა რომ მეძინა .. რამის აღება გინდოდა..

- არა .. ისე შემოვიხედე რა არ შეიძლება?
-არა , არ შეიძლება.. არ იციი რომ გოგოს ოთახში ისე არ უნდა შეიხედო.. ჯერ უნდა დააკაკუნე და მერე ისე .. წამომარტო მეზარება ვირბინოთ?? რას იტყვი..
-ახლა ვერა ფეხი მტკივა ,,, შენ წადი. მანქანაც გვყავს უკვე..
-ვიცი...
-საიდან? სელემ გითხრა ნამდვილად არა ?
ვუთხარით არ უთხრა ო და მან მაინც გითხრა
-არც უთქვია სელეს გუშინ რომ ლაპარაკობდით იქიდან გავიგე.. საიდუმლოებზე..
-მოიცა გიშინ გვისმენდი? ??
-კი ჩემდე სამწუხაროდ.. მიმალავთ რაღააცეებს არა..
- არა არაფერს არ გიმალავთ.. რას გიმალავთ.. შენ თუ გვიმალავ რამეს ეგ თქვი თორემ? რასაც ვსაუბრობდით შენი საქმე არ იყო .. და არ უნდა მოგესმინა როდის აქეთ დაიწყე ყურის გდება საუბრებზე?
- რა არ იყო ჩემი საქმე.. ჩვენ ერთი გუნდი ვართ.. მე არ მენდობით.. ახლა დათო მოდი ჩემთან და ყველაფერი მომიყევი რას ჩალიჩობთ შენ დდა ლევანი.. ჯერ ისიც არ მომწონს რასაც სელე აკეთებს ..

ვიდეობზე მაქვს საუბარი..
- შენ არაფერს არ გვიმალავ დარწმუნებული ხარ? მკითხა მან . რასაც სელენი აკეთებს მე ვემხრობი. ეს არის მისი საქმიანობა რაც ასწავლეს იმას აკეთებს.. მაშ ფული როგორ ვიშივოთ..ახლა მეორე ის ვიდეოები დაივიწყე.. და მესამე ჩემს და ლევანის საქმეში ნუ ერევი გასაგებია?
-აქ ფულს ვერ გააკეთებთ.. ხალხი სიღარიბეში იხოცობა ვერ ხედავ.. ვის რა ფული უნდა გამოართვას არ მესმის? ან იყოს და გაერთოს მასე და კარგს რას მიიღებს სხვისი ცხოვრების ქექვით ვნახოთ.. და მეორე ის ვიდეობი გაანადგურე.. არამგონია დაკვჭირდეს.. და მესამე ვინ გოგოზე საუბრობდით მითხარი?
- სარაზე ..
- სარა აქ არის?#u9b07993e36s# რას მეუბნები ?
-ხომ რა სარაზე.. არ უნდა მეთქვა მაგრამ გითხარი და იმედია სისულელეს არ ჩაიდენ.. ჩვენთან იცხოვრებს.. ცოტა ხანი
-მაგას ჩვენთან რა უნდა სულ გაგიჟდი..
-ხომ გითხარი არ უნდა მეთქვა რა..
საქართველოში.. შენთან კი არა შემეშალა.. შენ თუ გინდა ნურც დანახები..
-ახლა რა ვქნა///
ლევანი შემოვიდა
-ვიცოდი და რომ ასე იქნებოდა დათო.. ეს მალე გაიღვიძებდა და შენც ყველაფერს ეტყოდი.. სარა ჩემთან იცხოვრებს.. დროებით.. მე არ ვიცი...
- რა ლევანი? ჩვენთან მაგას რა უნდა..
- დაწყნარდი..მე ხომ ვიტან რა .. ისე ამბობ თითქოს მე არ ვიცნობდე ,მაგრამ სხვა გზა არ დამრჩა და რა ვქნა .. რაც არის ეს არის...
-მერე ამას მომილავდით დათო და შენ ?
-ხო, რომ არ გენერვიულა რა.. თან პირადი საქმეც მაქვს მაგასთან .. მაგაზე უნდა დავილაპარაკოთ ჯერ .. წინა წელს ბრილიანტების საქმეზე .. მაგარი ცუდი რაღაც გამიჩალიჩეს... მთელი ერთი თვე ფეხზე ვერ დავდექი არ გახსოვს და მაგაზე.. თუმცა შენ ინგლისში არ იყავი.. ხო და მოვაგვარებთ რა ქალაქში ვერ შევხვდები... რა იცი რა ხდება .. გარშემო ხალხი დადის.. ქალაქგარეთ კი ადვილია ყველაფერი...
-შენ გაგიჟდი ლევანი? როგორ არ მახსოვს მაგრამ ეს სისულეე ანდრია და ცირა თუ ფული როგორ დაიბრუნო მაგაზე ფიქრობ ვადა 7 თვეღა დარჩა და უნდა დავამთავროთ ეს საქმე..
-არა, ლიზა ჩემი ფული უნდა დავიბრუნო.. სარა იმიტომ ჩამოვიყვანე.. არ გესმის? მარიამიც იმიტომ წავიდა
-ააა აი რაში ყოფილა საქმე .. სარას შეუყვერდი..და შენთან ჩამოიყვანე.. თავის დაიკოზე მაინც არაფერს არ გეტყვის რა აზრი აქვს?
- ვათქმევინებ.. ყველაფერს..
-მარიამი?
-მარიამი თავის ძმასთანაა უკვე... სუხოც მალე ჩამოგვივა .. ფულს გადმორიცხავს, იარაღიც გვინდა კიდევ.. მანამდე სარა ჩემთან იქნება...
- დამ არ იცის რომ საქართველოში ჩამოდის?
-no problem! არ იცის არა.. ვერც წარმოიდგენს რომ მე აქ ვარ..კომპანიის გამო ჩამოდის ვითომ..
-სანდრა დაგეხმარა?
-კი,ის დამეხმარა.. ახლა წავედით მე და დათო სასიყვარულო შეხვედრის დროა..
- მოიცა ჩემი მანქანა? სად არის?
-დაბლააა გარჟში..



№1  offline წევრი ანა ბალზაკი

კარგია, ვფიქრობ მეტიც შეგიძლია <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent