შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

წვიმს, წვიმს, მასველებს...3


18-04-2015, 17:22
ავტორი sopiko
ნანახია 2 369

-სად ვართ?-ვკითხე უცნობს.
-სახლში-ჩაიღიმა მან. ახლა კი აღარ მომეწონა მისი ღიმილი.
-ეს ჩემი სახლი არ არის.
-აბა მისამართი არ გითქვამთ და...-უდანაშაულო კრავის სახე მიიღო მან რომლის დამუღამებასაც ხშირად ვცდილობდი ხოლმე სარკის წინ.
-უი ხო... არა უშავს, ტაქსს გავაჩერებ და წავალ. -მანქანიდან გადასვლა დავაპირე მე.
-არა რას ამბობთ, გაგიყვანთ-გადასვლის საშუალება არ მომცა მან. მეც დიდი თავპატიჟი არ გამომიდია, მეზარებოდა ეხლა ტაქსის დაჭერა, მისამართი ვუთხარი და ჩემი სახლისკენ დავიძარით. უკვე გვიანი იყო სახლში რომ მივედთ. უცნობმა მთხოვა:
-შენი სახელი მაინც მითხარი...
-არ შემიძლია... ყველაფრისთვის მადლობა-ვუპასუხე მე და მანქანიდან გადავედი.

-დე, დღე როგორ გაატარე?-მკითხა დედამ როცა სახლში შევედი.
-რავი კარგათ დე. აუ ძაან მეძინება და დავწვები კაი?-ეხლა ლაპარაკის თავი არ მქონდა, მარტო მინდოდა ყოფნა და მიზეზს ვეძებდი.
-წადი დე, დაიძინე-შუბლზე მაკოცა დედამ. მე საძინებელში შევედი, ლოგინზე დავეცი და ავქვითინდი...

მეორე დღეს რომ გავიღვიძე უკვე გვიანი იყო. გუშინ მაღთვიძარას დაყენება დამავიწყდა და დედამაც არ გამაღვიძა. ერთი მხრივ გამიხარდა რადგან ყელი მტკიოდა, მგონი სიცხეც მქონდა და თან ხასიათზე არ ვიყავი. ალბათ გუშინ თუ გავცივდი...
-დედაა-ამოვიხრიალე მე.
-ხო საყვარელო-როგორც ყოველთვის წამში ჩემთან გაჩნდა თათუ.
-აუ ყელი მტკივა და წამალი მომე რაა-ვთხოვე მას.
-ვაიმე რა ცხელი ხარ დე, სწრაფად სიცხე გაიზომე-წამოიყვირა როცა შუბლზე ხელი დამადო.
როგორც აღმოჩნდა 39.2 მქონდა სიცხე. დედაჩემი პანიკებში ვარდება როცა საქმე მე და ავადმყოფობას გევხება. მაშინვე ექიმი გამოიძახა.
-მარჯვენა ფილტვის ანთება აქვს-თქვა თეთრხალათიანმა გუდიანმა რომლისაც ბავშვობიდან მეშინოდა.
-ანთება?-წამოიყვირა დედაჩემმა.
-გაციების ფონზე-დაამატა ექიმმა.
დედაჩემმა თავი გააქნია, ალბათ ცოტა ხანი ანდროსთან შეხვედრის უფლებასაც აღარ მომცემს. თუცა თავადაც არ წავალ მასთან, მის უაზრო საქციელს ისიც დაემატა რომ დღემდე არ მომიკითხა, ამას კი არასდროს არ ვაპატიებ.
ექიმიც წავიდა. მე დაძინებას ვაპირებდი რომ აკრზე ზარი გაისმა. ცოტა ხანში ოთახში ქეთი შემოვიდა.
-გოგო სად გაცივდი ასე-შეწუხებულმა მითხრა, საწოლთან სკამი მოაჩოჩა და ჩამოჯდა.
-არავის არ ეტყვი?-ვკითხე და მაშინვე ვინანე, უცბად დავამატე-არ გეწყიოს ისედაც საშინელ ხასიათზე ვარ-და მოვაყოლე ყველაფერი რაც გუშინ მოხდა. რომ დავამთავრე ქეთიმ წამოიძახა.:
-სი ბიჭი სიმპატიური იყო?
-ამდენი რამ მგიყევი ად მხოლოდ ეს გაიგე?
-ხოო-დამნაშავესავით ჩაილაპარაკა მან.
-ნუ მაიმუნობ და ახლა დაიწყე ანდროს გალანძღვა, მეც აგყვები და გული მოვიოხოთ.
’’გული მალე ვერ მოვიოხეთ’’ და ქეთიც შუაღამისას წავიდა სახლში.
-ახლა რა ვქნა?-ჩავილაპარაკე მე და გაბრაზება მომაწვა. უკვე მეორე დღე დაღამდა და ანდრო არ შემომხმიანებია. არ აინტერესებს ცოცხალი ვარ?! მკვდარი ვარ?! მივედი სახლში?! დავიკარგე?! ნუთუ საერთოდ ფეხებზე ვკიდივარ... თვალი მობილურისჯკენ გამექცა.
’’არა შენ არ ადურეკავ’’-მკაცრად შემახსენა მეორე მემ და მეც დავეთანხმე. გვერდზე გადავბრუნდი და ჩამეძინა.

.........................................................
წინა ისტორიას ბევრად მეტი გამოხმაურება ჰქონდა, მგონი ისტორია არ მოგწონთ ამიტომ გაგრძელბას აღარ ვაპირებ, ეს მოთხრობები ხომ თქვენი სიამოვნებისთვის იწერება...



№1  offline ადმინი შამანი

"წვიმს,წვიმს, მაველებს მე გავყვები ნაცოლევს,გამოცდილი კაცია და უკეთესად მაცხოვრებს".
სათაურზე გამახსენდა wink
მართალია ისტორიას არ ვკითხულობ,მაგრამ გირჩევ არ შეწყვიტო ისტორია. პრინციპში შენზეა ეგ დამოკიდებული,შენ უნდა დაანტირესო,შენი ნამუშევრით მკითხველი.გარდა ამისა,ჯერ ახალი დაწყებული გაქვს და არ არის გასაკვირი თუ ბევრი გამოხმაურება არ მოჰყვა.
--------------------
ნინე ავალიანი
"...და თუ ანათებ,მხოლოდ იმიტომ რომ თვითონ იწვი"
Ich liebe dich

 


№2  offline მოდერი sopiko

შამანი
"წვიმს,წვიმს, მაველებს მე გავყვები ნაცოლევს,გამოცდილი კაცია და უკეთესად მაცხოვრებს".
სათაურზე გამახსენდა wink
მართალია ისტორიას არ ვკითხულობ,მაგრამ გირჩევ არ შეწყვიტო ისტორია. პრინციპში შენზეა ეგ დამოკიდებული,შენ უნდა დაანტირესო,შენი ნამუშევრით მკითხველი.გარდა ამისა,ჯერ ახალი დაწყებული გაქვს და არ არის გასაკვირი თუ ბევრი გამოხმაურება არ მოჰყვა.

დავაკვირდები მკითხველებს რამდენიმე თავს კიდევ ავტვირთავ და მერე გადავწყვეტ, მადლობა რჩევისთვის smile

 


№3  offline წევრი killer

გააგრძელე არ შეწყვიტო თავები გაზარდე მე ვკითხულობ რატომღაც დამაინტერესა იმედი მაქ გააგძელებ love წარმატებები ველი შEმდეგ თავს

 


№4  offline წევრი მარრ

თავები საგრძნობლად გასაზრდელია

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent