შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პირველი ღამე - 6


19-04-2015, 00:33
ავტორი D-roni
ნანახია 12 716

ყველაფრის ჭამას რომ მოვრჩი ინსტიქტურად გამეღიმა დავფიქრდი და იზრუნა ჩვენზე ... ეს კარგია არა ? ღმერთო რა სისულელეებს ვფიქრობ შვილია ბოლოს და ბოლოს არ იზრუნებდა ? მე სულ არ ვაინტერესებ ... ცრემლები გადმოვყარე და ბალიში თავზე დავიმხე კარის ხმა არც კი გამიგია ტირილს ვაგრძელებდი და ვაგრძელებდი მხოლოდ მაშინ მოვეგე გონს და მაშინ ვინებე თავის აწევა როცა ვიგრძენი როგორ ჩაიზნიქა საწოლის მეორე მხარე უცებ წამოვჯექი და თვალებ დაწვრილებულმა შევხედე ჩემს საწოლზე არხეინად გაწოლილ რატის
-არა იქნებ რას ვაკეთებ ასე რო შემომივარდი ?
-იქნებ რაში სიშიშვლეს თუ გულისხმობ ვითომ არ მინახავს შენი შიშველი სხეული რა - უდარდელად აიჩეჩა მხრები და კუბიკის აწყობა გააგრძელა ღმერთო რა თავხედია მაგრამ ის ხომ ასეთიც მიყვარს?
-თავხედო ! თითი ღიმილით ავუფრიალე წინ და ბალიშზე თავი "დავაგდე"
-რა გატირებს ? - წამოჯდა და ზემოდან დამაჩერდა ...
-მე ? არაფერი ... - არ შევიმჩნიე და მხრები ავიჩეჩე
-ნუ მატყებ !
-რატი მართლა არაფერი უბრ... - სიტყვა არ დამამთავრებინა და გაღიმებულმა დაიწყო ლაპარაკი
-მართლა მითხარი ბოლოს და ბოლოს შვილი უნდა გვყავდეს ... ცოტა უკეთ რომ გავიცნოთ ერთმანეთი ურიგო არ იქნება ...
-ხომ ... რავიცი მშბლები მომენატრნენ - არა კი მართალი ვთქვი მაგრამ ამაზე ნამდვილად არ მიტირია ... ჩემს ბავშვურ ნათქვამზე გაეღიმა და ჩემს ბალიშზე ჩემს თავთან ახლოს თავისი თავი მოათავსა ...
-დარწმუნებული ხარ ?
-აჰამ ...
-ისე ბავშვის სახელზე არ გიფიქრია ?
-აუ არა შენ ?
-რავიცი შენ რა გინდა რო დავარქვათ ?
-ჯერ ხომ სქესი არ ვიცით ?
-მერე რა მოდი ტელეფონი აიღე და ნოუთებში ორივესთვის სასურველი სახელი ჩაწერე მე ჩემსაში ჩავწერ მოსულა ?
-და რო ვთქვათ არა?
-არა ეგრე ჩვენი სურვილები იზღუდება და ესე არ ჯობს?
-მართალი ხარ კაი ...
ჩემს ნოუთში ბიჭისთვის - "ალექსანდრე" ჩავწერე გოგოსთვის "ელენე"
-მე მოვრჩი ...
-ესე მალე ?
-კი შენ ?
-მეც ...
-აბა ჩემი რატომ გაგიკვირდა ?
-რავიცი ქალები ხო აჭიანურებთ ხოლმე განსაკუთრებით ამ პროცესს
-ვინცხხაში გეშლები ძამია ...
-ძამია კი დაია - თავისთის ჩაიფხუკუნა და თავისი ნოუთი გაანათა
-აჰა აბა შენი მანახე
-არა ჯერ შენ მანახე ...
-რატი ჯერ შენ !
-არა შენ !
-ეეე ჯერ შენთქო !
-რა საყვარელი ხარ რომ იბუსები და წუწუნებ იცი ?
-ისა და რა წერია აბა მანდ მანახე
-აჰა
თავისი ტელეფონი მომაწოდა და რომ ჩავხედე თვალები შუბლს იქით გამცდა ეს რა იყო აა? ჰა რა იყო ახლა ეს ? იგივე სახელები ეწერა რაც მე ... გავიხედე და სიტოაცია დავზვერე ... არა ისე ვწევარ ვერ დაინახავდა ... იქნებ დამთხვევაა ? მაგრამ ასეთი ? არაა ... ეჭვი მეპარება ...
-რატი ...
-მანახე ახლა შენი !
ტელეფონი ხელიდან გამომგლიჯა და ჩემი ნაწერი წაიკითხა სახეზე სხვიმა გადაკრა ... ნასიამოვნები იყო წაკითხულით როგორც ჩანს ...
-მიყურებდი ?
ამაზე გავვოცდი
-აი აქედან როგორ შეიძლება გიყურო?
-აუ რატი ნუ მატყუებ აბა ესე როგორ დაემთხვა ...
-გოგო ნუ გამაგიჟე დამთხვევების არ გჯერა ?
-კი მაგრამ ახლა არა ! ნუ კაი ცოტა კი
-აი მაგალითად თოკა ... დამთხვეული არაა ? - სიცილით მითხრა და ჩემსკენ გადმობრუნდა
-ნუ კაი ხო - ავხარხარდი და მეც მისკენ გადავტრიალდი ისე რომ სახეში ვუყურებდი ...
-იცი გიყურებ და ... რა ფერის თვალები გაქვს ?
-უცნაური - გავეკრიჭე მე ...
-ცვეტში ...
-მოდი რამე ვითამაშოთ მაგალითად მე დაგისვამ კითხვას და შენ მიპასუხებ ... ოღონ იცოდე სიმართლე !
-დაგინებულიას თქმა გინდა და ვერ მეუბნები ? -ახარხარდა ... ო მაი გად როგორ უხდება სიცილი ...
-იიი - სახე დამანჭულმა გავუცინე და მზერით ვკითხე აბა რას იტყვითქო
-კარგი ვითამაშოთ მაგრამ იცოდე მეც გეკითხები !
-ხო ვიცი ... -გავუცინე და ვანიშნე დაიწყეთქო
-შეყვარებული გყოლია ?
-ნწ ... - შენ ?
-როგორც ასეთი არ მყვარებია არავინ სერიოზულად ... მოწონებით ბევრი მააგრამ სერიოზული არაფერი მხოლოდ როგორც ნაშა ... - ბიჭისთვის ნაკოცნიც არ გქონია ?
-ნწ ... შენამდე ... თავი აწითლებულმა ჩავხარე და მიწის გასკდომა ვინატრე რომ შიგ ჩავეტანე ...
-კარგი რიისი გრცხვენია - სიცილით ამაწევინა თავი
-გიხარია ბავშვი ? - ვკითხე თვალებ მოჭუტულმა
-მაგას კითხვა რად უნდა ... რა თქმა უნდა კი თან ძალიან ... ნანობ "პირველ ღამეს ?"
-უკეთესს ვერც ვინატრებდი ... არა ... უფრო სწორად ვერა ... ქვედა ტუჩს კბილები მოვდე და თავი ჩავხარე
-ძალიან კარგი ...
გამიღიმა და წამოდგა
-სად მიდიხარ ?
-სამსახურში უნდა წავიდე მიუხეედავად იმისა რომ კომპანია ჩემია უფროსიც საჭიროა იქ ...
-კარგი ...
-მალე მოვალ - დამაიმედებლად ჩამიკრა თვალი და ლოყაზე მაკოცა -არ მოიწყინოთ ...
გაბადრული სახით ვუყურებდი კარში გამავალ სვანს და სულელივით ვისვამდი ლოყაზე ხელს "ნაკოცნ ადგილს ვეფერებოდი ჩემი აზრით"
-ვსო ამ ლოყას აღარ ვიბან - გადავიხარხარე გულში და ჩემს საცოდაობაზე ღიმილი მომედო სახეზე ... ხო აბა უნდა ვიტირო ? არამც და არამც ! ასეც ძალიან ბედნიერი ვარ ! დიახ არ მოგესმათ ძალიან ძალიან ! ნუ თუ საკმარისი არაა საყვარელი ადამიანი ასე თბილად მოეგქცეს და შენ არ გაბედნიერდე ? საკმარისი კი არა საკმარისზე ბევრად მეტია ... მაგრამ გული ხომ მაძღარი არასდროს არაა ? ადამიანივითააა რაც უფრო მეტს აძლევ ვერ კმაყოფილდება და უფრო მეტისკენ მიიწევს ... გულზე ანგარებიანი ? აარაინ არ არის ! გულზე ეგოისტი ? არავინ არ მეგულება ! მას ხომ უბრალოდ ბედნიერება და სიყვარული უნდა ? ხომ უნდა მასაც მისი ყოველი ფეთქვა ვინმეს მიუძღვნას ? საარსებოდ ხომ ჭირდება მიზეზი ? ხო და ისიც იძულებულია იბრძოლოს და იბრძოლოს ! ამიტომ ეჯიბრება სულ გონებას ... გონება ხომ ცდილობს გაადაფაროს გული და აიძულოს ადამიანი დაივიწყოს მისი ბედნიერებისთვის ბრძოლა ? ალბათ ბევრს გიფიქრიათ რა იქნებოდა ახლა გული და გონება ორივე რომ ერთი აზრისთვის ... ბედნიერებისთვის მიილტვოდესო ? მაგრამ არა ... ეს ადამიანის ბუნებას აღემატება ... ამიტომ არის სიყვარული ... რომელიც აბრმავებს გონებას და იძულებულს ხდის დაემორჩილოს გულს ... რადგან ნამდვილი სიყვარული გულს მიყვება და არა გონებას ... და ის მარადიულად არსებობს ... რა არის ამ ქვეყანაზე სიყვარულზე ძლიერი ? ღმერთი რომელიც მოგვიწოდებს ერთმანეთის სიყვარულისკენ ...
საღამომდე ისე უაზროდ ვიჯექი კინაღამ გავაფრინე ბოლოს მოვიფიქრე იმდენი რომ ნანკასთვის და ელენესთვის დამერეკა და ორივე ჩემთან დავიბარე ... გუშინ ნანკას თოკამ როგორც კი "დაადო" მოვუყევი ჩემსა და რატის ურთიერთობაზე ყველაფერი და მან ისე გამიგო გულში სითბო ჩამეღვარა ... ნუ თუ შეიძლება იყოს ადამიანი ასეთი თბილი და კეთილი ? ჩემი მეგობრები არღვევენ სტერეოტიპს "ადამიანი იბოღმება და ამ ბოღმისგან სივდება როდესად მის მეგობარს ბედნიერს ხედავსო"
მათ ხომ ასე უხაროდად ჩემი ? მეც ხომ ასე მიხაროდა მათი ? განა ეს საკმარისი არ არის ბედნიერებისთვის ? არის რა თქმა უნდა არის ...
ფიქრებიდან კარზე ზარის ხმამ გამომიყვანა წამოვდექი და კარი გავუღე ... ნანკა და ელენე სიცილით შემოლაგდნენ სახლში და სიცილითვე მოთავსდნენ დივანზე ...
-რა გაცინებთ ასე ?
-გიოზე ვუყვებოდი რეებსაც მიკეთებდა მერე ამან გუშინდელი მომიყვა თოკაზე და ასე სიცილ სიცილით მოვედით შენთანაც ... უცებ ჩამომირაკრაკა ელენემ მათი სიცილის მიზეზი და მეც ამიყოლია
-ნუ ვერც გაგამტყუვნებთ პირიქით მიკვრის უფრო რომ არ ხარხარებთ
-აქ კიდე დამშვიდებულები მოვედით - სიცილით მითხრა ნანკამ
-შენ რას შვები რატისთან ? (ელენე)
-აუ ხო მიდი მოყევი რამე ხდება ? (ნანკა)
-ძალიან საყვარელი და მზრუნველია ... დღეს ბევრი ვილაპარაკეთ დილას საუზმე მომართვა საწოლში უფრო სწორად დამახვედრა და მოკლედ ... ჩვენ შვილსაც ვუმღერეთ ... ჩვენს პონტში ვერთობით რა ...
-შენ რაღაც ეგ უცნაური თვალები უფრო გიციმციმებს რამე ხდება და ჩვენ გვიმალავ ? (ნანკა)
-ვერ გამოგვაპარებ ხომ იცი ! (ელენე)
-არც ვაპირებდი ... უბრალოდ ...
-შეგიყვარდააა ? - ისე შეძახა ორივემ ორ ხმაში რომ კინაღამ გული გადამიქანდა
-რა გაყვირებთ გოგო გული გამისკდა ...
-ანკა ! (ელენე ნანკა)
-ჰო კარგი ხოო
-ანუ ?
-კიი კიიი
-აუ რა მაგარია !
-რა არის მაგარი მას ხომ არ ვუყვარვარ ჩემთან ბავშვის გამოა ...
-ასე ნუ ლაპარაკობ ! შენ არაფერი იცი ... იქნებ ...
-არანაირი იქნებ არ არის აქ გოგოებო და ტყუილად არ მინდა იმედები მივცე ჩემს თავს ... მოდი სხვა თემაზე ვილაპარაკოთ ყავა არ გინდათ ?
-აუ კი რა ...
-მიდი მოიმზადე მერე - ჩავიფხუკუნე ჩემთვის
-უიმეე არც სტუმარი იცი და არც არაფერი რაა ...
-თქვენ სტუმრები ხართ ?
-არა !
-ხო და აწი ერთი ადგილი და მოიმზადე ... აუ მე მწვანე ჩაი დამისხი რა გთხოვ ... დიდ ჭიქაში ...
-არ გქონდეს წოლითი რეჟიმი დიდ ჯიქაში კი არ დაგისხავდი თავზე გადაგასხავდი
-მეც მიყვარხარ ელლ
-რა გიჟები ხართ (ნანკა)
-შენ ხო ხარ რა ძაან სერიოზული რას ამბობ . - გავუცინე ...
გოგოები ცხრამდე გაჩერდნენ ... ბევრი ვისაუბრეთ და ბევრიც ვიცინეთ მერე ელენეს გიომ დაურეკა ჩამოდიო და ნანკაც გაიყოლა ბარემ სახლში დაგტოვებო ...
უკვე ღრმა ძილში ვიყავი წყლის სურვილმა რომ გამაღვიძა ... მოკლე პენუარი ტანზე გავისწორე და სამზარეულოში ფეხის წვერებზე აწეული გავედი ვინაიდან და რადგანაც ფეხშიშველი ვიყავი ცივი იატაკის შეგრჩნება ჩემთვის ასე უცებ უსიამოვნო იყო თმაში ხელი შევიცურე და ჭიქა წყლით უცებ გავივსე ერთი ამოსუნთქვით გადავკარი და თავის ადგილას დავაბრუნე ... ოთახში უნდა შევსულიყავი პირველი სართულის სააბაზანოს კარი რომ გაიღო და წელს ზემოთ შიშველი და ქვემოთ პირსახო მოხვეული რატი რომ გამოვიდა ... გულმა რა ქნა ? ვერ გეტყვით ... ისეთი სიჩქარით აძგერდა მეგონა დრამის ფუნქციას ასრულებდა და ვიღაც გამწარეული ურტყავდა ჯოხებს ... მხოლოდ იმ განსხვავებით რომ მე ეს მსიამოვნებდა და ტკივილს საერთოდ არ მაყენებდა ...
მისი თვალები მთელს ჩემს სხეულზე დაწრწოდა და მე ეს საშინლად თან მსიამოვნებდა თან ძალიან უხერხულ სიტოაციას მიქმნიდა ...
-რატომ არ გძნავს ? - მისმა ბოხმა ხმამ მთელი გული და გონება გაკვეთა და სასიამოვნო ჟრუანთელმა დამიარა ...
-მე ... მე უბრალოდ წყალი მინდოდა და ... მაგიტომ ...
თან და თან მიახლოვდებოდა ... როცა უკვე ძალიან ახლოს იდგა მისი სუნთქვა სახეზე ვიგრძენი ... ვიგრძენი მისი ტუჩები კისერში ... მერე მკერდზე ... როგორ უყვებოდა თან და თან დაბლა და დაბლა
-ასეთი გამომწვევი ტრიაპკით მამაკაცის წინ რომ არ უნდა იარო არავის უთქვამს ? - აგღგრძნებული ვნებიანი და მაინც ამავ დროულად ბოხი ხმით დამისვა კითხვა რაზეც პასუხის გაცემის არც სურვლი მქონდა და მითუმეტეს არც თავი ... ტუჩებით თან და თან ზემოთ ამოუყვა და ნიკაპზე კბილები მომიჭირა მერე სველი კოცნა დამიტოვა და ტუჩებს გადაწვდა ვნებიანად წამეტანა ბაგეებზე და ქვედა ტუჩს კბილები დაასო ისიც კოცნით მომირჩინა და ისევ ვნებიანად წაეტანა ...
-ისე ... ისე მინდიხარ ... თავს ვერ ვაკონტროლებ ... - ხმა წართმეულმა მხოლოდ სიამოვნებისგან ამოვიკვნესე და კისერი უკან უფრო გადავგდე რათა უფრო მოხერხებულად ეკოცნა და დაელაშქრა ყელის მიდამოები ...
იქვე მაგიდაზე შემომსვა და ფეხები წელის გასწვრივ შემოიწყო ...
-ასე ... ასე არ შეიძლება ... არ გინდა გთხოვ ... გაჩერდი არ გინდა ...
მიუხედავად იმისა რომ საშინლად მინდოდა მაინც ვგრძნობდი რომ მისი სიტყვების და ალერსის უკან მხოლოდ ვნება იმალებოდა რაც გულს მტკენდა მაგრამ ახლა გულის ტკივილზე და მორალურ სისუსტეზე ფიქრის თავი ვის ქონდა ? როცა ფიზიკური სისუტე ყველაფერს ამომწურავ პასუხს სცემდა ? არც არავის ...
-მინდა ... მერე და როგორ მინდა ? თანაც ... შენ ისეთი ... ჯანდაბა ... ტუჩებზე ვნებიანად წამეტანა და ხელი მიშვა
-არა ! კისერზე ხელით დავექაჩე და ჩემსკენ მოვქაჩე ... მამკაცი რომელიც გაჩერებას აპირებდა ... და მე ? მე გამჩერებელი ვიყავი ? არამც და არამც ! გაუაზრებლად მოვხვდით ჩემს საწოლზე ფეხზე ხელი მსუბუქად მომიჭირა და კმაყოფილს ჩაეღიმა როგოც კი ჩემი ხმა მაღალი კვნესა გაიგო ...
ეტყობოდა როგორ ცდილობდა თავის შეკავებას ... რომ ველურულად არ მომპყრობოდა ყველაფერს მშვიდად და ნაზად აკეთებდა ჯერ პირველ რიგში ჩემს სიამოვნებაზე ფიქრობ და შემდეგ მისაზე ... დაღლილს მის გულ მკერდზე მიმეძინა ... წინა ღამეს ხომ მშვენივრად მეძინა ? მაგრამ ეს საოცრება იყო ... არა ამ ქვეყნიურად სასიამოვნო ... ღამე რომელმაც ყველაფერი დაიტია ... სიყვარული ვნება სითბო სიტკბო სინაზე სიველურე და სხვა მრავალი თბილი გრძნობა ... დილას თვალები გაავახილე და პირველი რაც თვალში მომხვდა ჩემს შიშველ სხეულზე და კერძოდ ჩემს მუცელზე შემოხვეული რატის ხელი იყო ... მისკენ გადავტრიალდი და გემრიელად დავუკოცნე ბაგეები მაგრამ ასევე ფრთხილად ისე მშვიდად ეძინა რომ არ მინდოდა გამეღვიძებინა ...
"მესამე პირი"
"""
თბილად და ნაზად ეფერებოდა სახეზე და ცდილობდა არ გამოეფხიზლებინა ... სახის ყველა ნაკვთი და მთლიანი სახე დაუკოცნა მხარზე ნაზად ამოძრავებდა თლილ თითებს და ცდილობდა ეს ყველაფერი ჩუმად და მაინც ორივესთვის სასიამოვნოდ გაეკეთებინა ...
-როგორ მინდა ყველაფერი რასაც ვგრძნობ ახლა ფხიზელს გითხრა მაგრამ არ შემიძლია ... არ მინდა იფიქრო ან გეგონოს რომ ბავშვით ვცდილობ შენს გამოჭერას ... იცი ? არც მქონია გეგმაში შენი ასე ღრმად შემოყვანა ჩემში და ჩემს გულში ... გონებასაც უყვარხარ ... ყველაფერს უყვარხარ რაც კი ჩემშია ... მინდა , მინდა შენთან სულ ყოფნა და წამით არ მოშორება მაგრამ მე ამას ვერ გავაკეთებ ვერ დაგაკავებ მხოლოდ იმიტომ რომ მიყვარხარ და ბავშვს ველოდები შენგან ... კარგად ვიცი რომ შენ ჩემთან მხოლოდ ბავშვის და ვნების გამო ხარ ... მაგრამ მაინც რომ ასე ძალიან მიყვარხარ ?როგორ შეგიძლია ... როგო შეგიძლია ადამიანო იყო ასეთი თბილი მოსიყვარულე და ტკბილი ? სერიოზული და ძალიან მხიარული ? იმედია შევძლებ ამის როდესმე პირისპის თქმას ... მაგრამ ზუსტად ვიცი ეს როდესმე ჯერ არ დადგება ... და შეიძლება არც არასდროს დადგეს ... მიყვარხარ რატი ვიბლიანო ! ჩემი ყველაზე მაგარი სვანი ბიჭი ხარ ! - ჩურჩულებდა ჩუმად მის მკერდზე მიხუტებული და ვერც კი ამჩნევდა მამაკაცის გახელილ თვალებს რომელსაც სიამოვნების ღიმილი დასთამაშებდა სახეზე ... გრძნობდა როგორ იჭრებოდა ეს ციცქნა გოგო ღრმად მის გულში და სხეულში ... და ეს საშინლად მოსწონდა ... ხვდებოდა რომ ეს მხოლოდ დაუოკეებელი ვნება არ იყო .... არ იყო ვალდებულება რომელსაც ბავშვის და მისი საყვარელი ჯერ არ დაბადებული და მაინც ყველაზე საყვარელი შვილი მიმართ გრძნობდა ... ეს ამაზე ბევრად მეტი იყო ...
თვალები სწრაფად დახუჭა და მძინარედ მოაჩვენა ანკას თავი ... უფრო მიიხუტა და ძილი გააგრძელა ...


ბავშვებო დღეს ლეკვის დაბრუნების გამო ძალიან კარგ ხასიათზე ვიყავი მგონი ისტორიასაც დაეწყო ეს ყველანაირად შევეცადე დამეეეხლოვებინა ეს ორი "უბედურ ბედნიერი" აჰაჰა იმედია გამომივიდა მიყვარხართ ...



№1  offline წევრი lika

dzan magaria magram armyo ardagviano

 


№2  offline წევრი SaLoOme

Sayvarleeebii ❤❤❤ Ratatuui shemiyvaardaa uukveee ❤❤❤

 


№3  offline წევრი Nikalaevnaa:D

ვაიმეე მსგავსიი თბილი ნაწარმოები არ წამიკითხავს <333

 


№4  offline წევრი FLAWless

ვაიმე ♡♡♡♡რაკაი იყო

 


№5  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

ვაიმე ისეთი თბილები არიან და ისეთი საყვარლებიheart_eyes

 


№6 სტუმარი ბუდუ

*ძალიან მომწონს ყველა პერსონაჟი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent