შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პირველი ღამე - 7


20-04-2015, 00:00
ავტორი D-roni
ნანახია 11 539

გადავწყვიტე რაიმე მომეზმადებინა მიუხედავად იმისა რომ წოლითი რეჟიმი მქონდა ექიმმა თუ რაღაც და ძაან მოგინდება ადგომა და გვალა ნახევარი საათით შეიძლება ოღონდ თავი არ დაიტვირთოო ... ხო და მეც რაიმე მსუბუქს და გემრიელს მოვამზადებ ... შიშველ სხეულზე რატის თეთრი საროჩკა მოვიცვი თმა ზემოთ ავიწიე წკაპით დავიმაგრე და სამზარეულოში გავედი ... მაცივრდინან პროდუქტები გამოვალაგე ჰმ ... ეხლა რა მოვამზადო ? დოინჯი შემოვირტყი და მეორე ხელის საჩვენებელი თითი ნიკაპზე მივიდე "კაი ბრძენი კაცივით"
მოვიფიქრე ! ცეზარი ? მშვენიერია ... ვერაფერს დაუწუნებ ! ნამდვილად ...
სალათის გამზადებას რომ მოვრჩი ფორთოხლის წვენი გამოვწურე და გრაფინში ჩავასხი მაგიდა ორ კაცზე გავშალე და ჰოპ ... ხელები გადავიბანე თუ არა უკან მოვნრუნდი დანახულზე კი უცებ შევხტი ... გული გამისკდა ! მაგიდასთან სახე განათებული და ღიმილიანი სახის მქონე რატი იჯდა და სიამოვნებით "მიცქერდა"
-რა ? - ღიმილით ვკითხე და წინ დავსკუპდი
-რა ? - კითხვა ღიმილით შემომიბრუნა და სალათს მზერა მოავლო ...
-არაფერი ... გადაიღე ... არ გშია ?
-კი ... - გამიღიმა და სალათი გადაიღო - იცოდე თუ მოვიწამლები ისევ შენი მოსავლელი გავხდები !
-რა წაკლა ენა გაქვს ! - ტუჩები მოვკუმე და დოინჯ შემორტყმული მივეყუდე სკამის სასრუგეს .
-არის რა ... - სახეზე ეტყობოდა რომ ძალიან მოეწონა მაგრამ რატომღაც გადაწყვიტა ეთამაშა ... მიუხედავად ჩემი დასკვნებისა ნერვები მაინც მომეშალა მე ამდენი ვიწვალე და ამან არის რაო ... არა ნუ ბევრი არ მიწვალია მაგრამ ხომ შევეცადე არა ? ოხ ანკა რა ... მოგცლია !
-საჭმელად არ წავა ? - ეშმაკურად ჩავიღიმე და თამასში ავყევი ...
-ნუ საჭმელად წავა ... მაგრამ მე უფრო სხვა გემრიელობები მიზიდავს ... - გაკვრით ჩამირტყა ნამიოკი მაშინ როდესაც ჭიქის გამოსაღებად წავედი კარადისკენ - გიხდება ჩემი საროჩკა ... - ღიმილით მესროლა კომპლიმენტი ...
-მადლობა ... მითხარი შენ რა გიყვარს და შევეცდები მოგიმზადო ხოლმე ...
-მომზადება არ ჭირდება მზა არის ყველაფერი ... - თვალებში ჭინკები აუკიაფდა ... მომკალით და მართლა ვერ მივხვდი რას გულისხმობდა ...
-ჰო ? მთლად უკეთესი მაინც რა ? - წინ ავესვეტე და ცნობის მოყვარედ დავაშტერდი ტუჩებზე ... ინსტიქტურად გადავისვი ენა ქვედა ტუჩზე და კბილებ შორის მოვიქციე
-თუნდაც ეგ ტუჩები ... ნელ ნელა წამოდგა და ვნებიანად წამეტანა ტუჩებზე ... დამემართა ? იცოცხლე ! კინაღამ ჩავიკეცე და ჩავესვენე მის ხელებში ... ხელი ფეხზე ააცოცა და საჯდომზე ფრთხილად მომიჭირა ტუჩებით კისერს გადასწვდა და ჩემი კვნესაც დაიმსახურა ... უფრო შორსაც შევტოპავდით კარზე ზარი რომ არა ...
-უხ ამათი !
-წავალ გავაღებ - თავი ჩავხარე და კარისკენ წავედი
-ახლავე შედი ოთახში !
-რა ?
-რა გაცვია დაიხედე !
-ოჰ იეჭვიანა ვაჟბატონმა
-დროზე !
ხმა გაიმკაცრა და ოთახისკენ მიბიძგა უკანალზე ხელის მორტყმით
სულ სიცილ კისკისით და ხარხარით შევედი ოთახში და საწოლზე წამოვწექი ოთახში გარკვევით ისმოდა ხმები
-ხაშია დილის 9 საათზე გაზი ? - უკმაყოფილოდ ამოიფრუტუნა ვიბლიანმა და გვერდით მომიწვა ... მომიწვა რა "დაემხო"
-უიმეე ... ტუჩები დავმანჭე და რატის გავხედე
-სად გავჩერდით ?
-მმმ ... აღარ მახსოვს ...
-მე მახოვს ... ჩემსკენ გადმოიწია და რომ მეგონა მაკოცებსთქო უცებ წამოხტა საწოლიდან ... - ჭურჭლის სარეცხი მანქანის ჩართვას ვაპირებდით ... თვალი ჩამიკრა და სამზარეულოსკენ "გაქუსლა"
-ამას ხო არ აჟრჟიალებს ? - გავიფიქრე ჩემთვის და უკმაყოფილოდ ვიცვალე გვერდი ...
არ ვიცი რამდენი ხანი მქონდა ერთი წერტილისთვის თვალი გაშტერებული მაგრამ ის კი ვიცი რომ სასტიკად ვლანძღავდი იმ გაზის ქალს თუ კაცს ... ასეთ სიტოაციაში შემოჭრისთვის !
არა რა იმისი ბრალია ... მეც ვარ რა კარგად ...
აუ არ არსებობს !
წვიმა დაიწყო !
მეშინია !
არა მე ხომ ძალიან მიყვარს წვიმა ?
მაგრამ არა ასეთი !
თავსხმა და ქცევა !
თან ჭექა ქუხილი ?
ახლა შევირყევი !
მე ტვინ შერყეულს კიდე შერყევა მინდა ?
აუ ეს რატიც სადაა რა ! ახლა მაინც შემოვიდეს ...
ბალიში თავზე დავიმხე და ტირილი დავიწყე ...
-ანკა არ გინდა ფილმს ვუყუროთ ?
-...
-ანკა ? არ გესმის ?
-...
-ანკა კარგად ხარ ?
მომიახლოვდა და გადმომაბრუნა სახეზე ღიმილი მოედო როგორც კი გააცნობიერა და მიხვდა რატომაც ვტიროდი
-შენ რა წვიმის გეშინია ?
-ხო ... არა წვიმა მიყვარს მაგრამ ასეთი არა ... აუ მეშინია რატი ... წამოვჯექი და სწრაფად ჩავეფსკევნი და ვეტაკე რატის ... ისე ვეხუტებოდი გეგონებოდათ მესამე მსოფლიო ომი იწყებოდა ...
მეპატიება ! რა არ მეპატიება ? მე ხომ ძალიან მეშინია წვიმის ? საერთოდ არ ვთვლი ამას ჩემს ბავშურ ჩვევად და ქცევად ! არც ისაა ჩემთვის გრეხი ჩავეხუტო რატი ვიბლიანს ! ეს სულაც არ არის ჩემი პრინციპების ღალატი ... და მისი უქონლობა ... დარწმუნებული ვარ ყველა გამიგებს და არავინ გამამტყუვნებს ... სად მაქვს ახლა ამაზე ფიქრის თავი ან სურვილი ? ისე ამაზრზენად ედება ეხება და ხვდება ჩემს ყურთა სმენას ამ საზარელი ჭექა ქუხილის ხმა რომ სადაცაა გული გამისკდება ...
-ანკა პატარავ ...- ჩემი თავი ხელებში მოიქცია და ღიმილით ჩამაჩერდა თვალებში - მომისმინე შენთვის ნერვიულობა არ შეიძლება ! ბავშზე იფიქრე ახლა ჩვენი შვილის ანერვიულდება და ხომ არ გინდა შენ ეს ? მოდი ყველაფერი ჩავრაზოთ და ფილმს ჩავუჟდეთ მოსულა ?
-აჰამ - ასრუტუნებულმა დავუქნიე თავი და თავი ჩავხარე ...
-წამოდი ... ოღონდ ჯერ გამოიცვალე შეგცივდება ... - მოკლე საღამოს შორტი ჩავიცვი ბრეტელიანი მაიკა და ბაჩუჩებში გავუყარე ფეხები - კარში რატი შემოვიდა .
-გოგო ეგრე შეგიცვიდება მოიცადე ! - თავისი გარდერობიდან რაც შეიძლება თბილი ჟაკეტი გამოიღო და შავი ფერის ნაქსოვი მატერია ჩემს სხეულს მოარგო ... - ასე კარგია - ბოლო შტრიხიც გამისწორა და ტელევიზორისკენ მიბიძგა ...
-რას ვუყუროთ ? - მკითხა როდესაც ყველაფერი ჩარაზა სიადანაც კი შეიძლებოდა რაიმე ხმა შემოსულიყო
-ამმ ... აუ არ ვიცი შენით რო გადაწყვიტო ? ვენდობი შენს გემოვნებას ...
-როგორი ჟანდრი გიყვარს ?
-რავიცი მოდი დღეს აფრები ავუშვათ ვუყუროთ ნებისმიერ კინოს ნებისმიერი ჯანრიდან ოღონდ არა საშინელება ... ჭექა ქუხილს ცუდად შეეხამება
-ამ ... გრეის 50 ელფერი ?
-გრეი კაი ბიჭია ... - სიცილით ვუთხარი და რეაქციას დაველოდე გაეცინა ... უნამუსო ! იეჭვიანე შე კაი ადამიანო რამე ქენი უიმეე ...
-გოგოც არაა ცუდი - ეშმკაურად ჩამიკრა თვალი და კინო ჩართო
ამის მაგივრადაც მე ვიეჭვიანე მგონი ...
-მართლა აფრები უნდა ავუშვათ ? - ზემოდან ავხედე ჩემს გვერდით მჯდომს და კომფორტულად მოვთავსდი ...
-ავუშვათ მერე ჩვენი რა მიდის ? - სიცილით შემომიბრუნა კითხვა ჩემმა "ქმარმა"
-ოქეი ...
როდესაც პირველი ინტიმუური ადგილის ჩვენების დრო დადგა სიცილით ავაფარე თვალებზე ხელი და გადავიკისკისე
-ჯერ პატარა ხარ არ შეიძლება შენთვის !
ისე ჩაეცინა ჩემს ნათქვამზე ისე გემრიელად რომ კინაღამ გადავყლაპე ...
თვალებიდან ხელი არ ამეღო ჯერ როდესაც მისი ხელი მკერდზე ვიგრძენი ...
გული ამიჩქარდა ? არ ვიცი რა დამემართა
-ეს შენი შენი თვალები ფეთქავენ ასე ? - ირონიულად ჩაიცინა და ხელი ჩამომაშორებინა თვალებიდან - უფს სორი მომიხვდა შემთხვევით ...
-ჰმ ... თუ ავიქნიე ეხლა ხელი ეჭვი მაქვს ცოცხალი გადარჩე ...
-ხელის აქნევა არა მაგრამ ... - ხმაურით ჩაახველა და სიცილი აუტყდა
-არ ხარ ნორმალური შენ ხო ?
-მგონი ეს ფილმი ხელს გვიშლის ... - სწრაფად დასწვდა გამომრთველს და წამში გათიშა ტელევიზორი ... ამ დროს სიჩუმეში ისე დაიგრუხუნა ზედ შევახტი სრული ამ სიტყვის მნიშნვნელობით რატის ...
-აუ მეშინია !
-მოდი ჩემთან ... - კალთაში მომითავსა და ვნებიანად წამეტანა ბაგეებზე ... დამაჟრჯიალა ... დავდნი ... დავიბენი ... ხელი თმაში შემიცურა და უფრო მიმქაჩა თავსიკენ ... - ისეთი ... შენ ისეთი საოცრება ხარ ! - ამოიჩურჩულა როდესაც ტუჩები კისერზე ჩააცოცა ... ბოლოს მიღებდა ... არ ვიცი რა მჭირდა მაგრამ სიამოვნების ზენიტში რომ გადავფრინდებოდი იქიდან კაცი შვილი ვერ მაბრუნებდა სააქაოსკენ ...
-ბოლოს მიღებ ! - ამოვიჩურჩულე და ზედ მთელი სხეულით ავეკარი - საკუთარ სახელს მავიწყებ !
-ჩემი სექსმარშუტკა !
მსუბუქად მიკბინა ტუჩზე რასაც ჩემი ხმა მაღალი კვნესა მოჰყვა ...
-როგორ სასიამოვნოდ ჩამესმის შენი კვნესის ჰანგები - ირონიულად ჩაიცინა და ხელები თეძოებზე მომიჭირა
-ფრთხილად გაფუჭდა ბავშვი - ჩავიცინე და ზედ უფრო მაგრად ავეკარი
-კონტროლს მაკარგვინებ ანკა კონტროლს !
ფრთხილად და ამავ დროულად ველურულად მეფერებოდა და ჯაკეტს მხდიდა
-აღარ გჭირდება მე გაგათბობ - ეშმკაურად ჩაიხითხითა და ზედაც ჟაკეტის გზას გაუყენა ფრთხილად მეფერებოდა და მიკოცნიდა მკერდის მიდამოებს ...
-მინდა შეგჭამო ! და ცოტაღა მიკლია !
ოთახში შემიყვანა და საწოლზე ფრთხილად გადამაწვინა თვითონ კი ჩემს ზემოთ მოთავსდა ხელები თავის ხელებში მოიქცია და ზემოთ ამაწევინა
-ჩემი გემრიელი გოოგო ! - თან ლაპარაკობდა და თან მეფერებოდა ...
მეერე ? ო მერე მოხდა რაც მოხდა ...
ეს უკვე სეკრეტია ! აჰჰააჰაჰა ...
მეორე დილას მასზე გადაფსკვნილს გამეღვიძა თვალები რომ გავახილე თვალში პირდაპირ რატი მომხვდა რომელიც ღიმილით მიყურებდა თავზე
-დილამშვიდობისა ... - ამოვიჩურჩულე და ლოყებ აფარკლულმა თავი ჩავხარე ...
-დილა მშვიდობისა გემრიელო - ღიმილით წამეტანა ბაგეებზე კისერში სველი კოცნა დამიტოვა
-მაოცებ ... - ეს მითხრა რითაც ჩემი გაოცება გამოიწვია
-მე ? რით ? - გულუპრყვილო სახე მივიღე და მხრები ავიჩეჩე
-ყველაფრით პატარავ ... - თვალი ჩამიკრა მაკოცა და საწოლიდან წამოდგა ... - მე
კომპანიაში მივდივარ ელენეს და ნანკას დაურეკე და ამოვიდნენ არ მინდა მარტო იყო ...
-რატომ გუდიანი და აუა აუა შემჭამენ ? - სიცილით ჩავეკითხე და ჩემს ნათქვამზე მევე გამეცინა ...
-აუა აუა და გუდიანი არ ვიცი მაგრამ ახლა თუ არ გაჩერდები შეიძლება მე შეგჭამო - თვალი ჩამიკრა და შარვლის ჩაცმა დაიწყო
-გექისავე - სიცილით ვუთხარი და სრულიად შიშველი საწოლიდან წამოდექი
მის მწველ და გაოცებულ მზერას ზურგს უკანად კარგად ვგრძნობდი ... ისიც კარგად ვიგრძენი როგორ გადაყლაპა და გადააგორა ნერწყვი მძიმედ ყელში და როგორ შემომხვია მუცელზე ხელები უკნიდან ამეწეპა და გემრიელად დამიკოცნა ყელი
-დილით კაცი ასეთ ზმანებას რომ დაინახავ ისედაც ჰორმონებ ჯერ ვერ დაწყნარებული როგორ გინდა გაჩერება ?
-მერე რატომ ჩერდები ? - ხელი ვკარი და კედელზე ავაწეპე ხელები მშვიდად შემომხვია და თვითონ მომაქცია კედელსა და მის შუაში ...
-მაგ ცუღლუტობისთვის დაისჯები ...
-მზად ვარ სასჯელი მივიღო ბოს !
კიდევ ერთი მხურვალე სექსის შემდეგ ის წავიდა მე კოცნით გავაცილე და გოგოებს დავურეკე სახლში გამოვიძახე და გატრუნული დაველოდე მათ მოსვლას ...
განაბული ვიჯექი და ვფიქრობდი ... თურმე რა ცოტა რამ ჭირდება ადამიანს გასაბედნიერებლად ? მისი ერთი თბილი მზერა და მე უკვე მეცხრე ცის განზომილებას დიდი ხნის გამცდარი ვარ ... ნუ თუ შეიძლება ასეთი რაღაც ? რატომაა როცა ადამიანს გიყვარს თან ეთიშები ცხოვრებას და თან უფრო აქტიურად ეკიდები მას ? ეს ხომ საოცრებაა ? ასე რომელი გრძნობა აბედნიერებს ადამიანს ? განა ბევრია ასეთი მომენტი როდესაც გრძნობ რომ ბედნიერებისგან ჭკუას კარგავ და ის აღარ მოგეკითხება ? განაბევრია მომენტი როდესაც იაზრებ რომ ეს ისეთი ბედნიერება გერგო წილად რომ გგონია სიზმარში ხარ ? ადვილია იმის გააზრება რომ ეს შენ ხარ ? შენ რომელიც გარტყმაში არ იყავი რა გჭირდებოდა აქამდე ? ახლა ვფიქრობ და ათასი კითხვა მებადება თავში ამ ათასიდან კი მხოლოდ ორიაა ჩემთვის პასუხ გაუეცემელი რა ქვია ჩემსა და რატის ურთიერთობას ? და როგორ ვცხოვრობდი ადრე მის გარეშე ? არ ვიცი ... არ ვიცი ... გამოჩნდა და სრული ქაოსი და გადატრიალება მოახდინა ჩემს ცხოვრებაში ... ფიქრებიდან გოგონების მოსვლამ და კარზე ზარის ხმამ გამომიყვანა ...
-რა სახით ზიხარ გეგონება აქ არ ხარო - (ელენე) ისეთი სახით მაჯახა ელენემ რომ არ გამეგო რა მკითხა გამეცინებოდა
-ხდება რამე ანკა ? (ნანკა)
-არ ვიცი ... არ ვიცი რა ხდება მაგრამ ცუდი რომ არაფერი ხდება ეგ ზუსტად ვიცი
-რეებს ბუტბუტებ გოგო ამოღერღე (ნანკა ელენე)
-შეყვარებული ვარ უგონოდ !
-რაა ? ისე შეკივლა ორივემ კინაღამ გული გადამიქანდა
-ნუ კივით !
-იმას ? ის რას აკეთებს ?
-ისეთი თბილი მზრუნველი საყვარელი და ტემპერამენტიანია რო ააა ...
მთელი ემოციებით ველაპრაკებოდი დაქალებს ...
-თქვენ რა ?
-ჰაა ? არაა !
-კი გოგოებო კი ! სიცილით დავუქნიე თავი და გადავიკისკისე
-აუ რა მაგარია ! ანუ იმასაც ?
-არ ვიცი ზოგჯერ მგონია რომ მხოლოდ ვნება და ვალდებულების გრძნობა აკავშირებს ჩემთან მაგრამ ... აუ არ ვიცი ვიბნევი ...
-წინასწარი დასკვნებისგან თავი შეიკავე იქნებ მასაც უყვარხარ ? კარგი რა
-არ ვიცი მაგრამ ის ვიცი რომ უზომოდ ბედნიერი ვარ !
-ვაიმეე აუ რა მაგარიიაა !!!
კიდევ ბევრი ვიჭორავეთ გიო და ელენე როგორ ყოველთვის სულ ერთმანეთს ჭამდნენ ელენეს გადმოცემით გუშინ 4 ჯერ უჩხუბიათ და ბოლოს მაინც შერიგებულან ... აი თოკაზე და ნანკაზე რა გითხრათ ? ვერაფერს გეუბნებით ...
-დამიმატა ფეისბუქში მაგ დარეხვილმა ...
-აჰაჰა მერე ?
-აუ მოიცა გაღადაო მე გზაში მომიყვა რა უთხრა იცი ?
-რაო - ღიმილით ჩავეკითხე ელენეს რომელიც ნანკაზე დიდი ემოციებით მიყვებოდა მათ დიალოგს
-ეს ძაან ეიაზვებოდა და ხო იცი თოკა რო ღადაობს და იმასაც აასხა და ასე უთქვამს "რა გინდა ტო მაინც და მაინც კოჭების დახვრეტიტ უნდა დაგემუქრო რო აღარ მეროჯოოო ?" - სინქრონში ვხარხარებდით ყველა ...
-ვაიმე შოკში ვარ ! იმდენი ვიცინე თვალებიდან ცრემლები წამომივიდა
ცოტახანში რატი და ბიჭებიც მოვიდნენ თოკამ კარებიდანვე დაიყვირა
-აუუ ნანკუშაც აქ ყოფილა ... იმაზე საერთოდ გავვოცდი გაგი ჩემს დეიდაშვილთან ერთად რომ დავინახე მოსული ... თათა რომელიც წლებია არ მინახავს იმიტომ რომ ჩემებთან ამერიკაში იყო როგორც გავიგე თურმე ინტერნეტით გაუცვნიათ ერთმანეთი 2 წლის წინ მერე იმდენი იცუღლუტეს გაგი დაემუქრა თუ შენით არ ჩამოხვალ მე ჩამოგაკითხავ მანდო და ესე ჩამოსულა ... ბიჭები რომ გავაგდეთ ცოტა ხნით სამზარეულოში თათა დავიჯინე ელენეს იცნობდა და ნანკა გავაცანი ყველანაირი ამბები გავცვალეთ ერთმანეთში და სიცილით მოკვდით ჩემი ამბავი და ჩემი ახლად ჩაბუდებული სიყვარულის ისტორია რომ მოისმინა ცრემლებად დაიღვარა
-აუ კაი რა თათუკა რა გატირებს !
-თათა სულელი ხო არ ხარ !
-ვაიმე რა საყვარელია არ შემძლია კაი რა თათ ხო ხედავ რო ყველაფერი კარგადაა?
ვბუტბუტებდით მე ელენე და ნანკა მაგრამ შენც არ მომიკვდე გაჩერდა კი არა უმატა ჰაჰაჰა ...
-ხალხო მე მაგაზე კი არ ვტირი ... - თავს ვიკავებდი ... ჯერ ... გაგიმ ცოლობა მთხოვა - ჩუმათ გადმოგვიჩურჩულა და ნანკას ფრჩხილებს ნერვიულად დაეჯაჯგურა
-მეტკნა გოგო მომტყდა ! მოიცა რაა ? (ნანკა)
-მეღადავები ? (ელენე)
-ააააა (მე)
იმხელაზე შევკივლე ამათ რომ პირზე ხელი არ აეფარებინათ ალბათ ბიჭები უკვე აქ იქნებოდნენ გულ გამსკდრები ...
-მეერე რას აპირებ ?
-არ ვიცი ალბათ დავთანხმდები ალბათ რა დავთანხმდები ...
-აუ რა მაგარიიაა ...
ყველა რომ გამოვიდა ვიჯექით და ვუყურებდით თათას დადებითი პასუხით გაბედნიერებულ გაგის თოკას და ნანკას თვალების ჟუჟუნს ელენესა და გიოს წაკბენებს და მერე მაინც შერიგებებს ... ჩემი და რატის ვნებიან თვალებს და ყველაფერს რითი გაბედნიერებაც შეიძლებოდა ...
ყველა წავიდა რატიმ გავაცილებო რაც ძალიან გამიკვრიდა რად უნდოდა ახლა ამათი გაცილება ... დავჯექი გავიდა 5 წუთი რატი არ ჩანდა კიდევ გავიდა 30 წუთი და ისევ არ ჩანდა ... ბუზღუნით წავედი საძინებლის კარისკენ როცა კარებზე ისევ ზარი იყო მერე გასაღებით გაიღო კარი და სახლში დიდი დათუნია შემოვიდა "შემოეტენა" გამიკვრიდა დათუნია დადის ? წარბი ზემოთ გახარებულმა ავზიდე მერე დავაკვირდი წითელ ვარდებს და შოკოლადებს ... მერე კი ... მერე რატის ... რომელიც ბედნიერი თვალებით მიმზერდა
-ეს ჩვენი შვილის პირველი სათამშო ... ეს კი დედიკოს ყვავილები ... საჩუქრები დამიწყო და ხელში ამიტაცა - მიყვარხარ ! - დაიჩურჩულა და ბაგეებზე წამეტანა ...
აირჩიე სტიკერი ან ემოცია

მადლობა ბავშვებო კომენტარებისთვის და იმისთვის რომ კითხულობთ ... გთხოვთ საკუთარი აზრი კომენტარის სახით დააფიქსიროთ ... ძალიან მაბედნიერებთ და მიყვარხართ ...



№1  offline წევრი nuki-nuka

პირველი ვარ.
ძალიან ძალიან კარგი გოგო ხარ... love
ძაან საყვარლები არიან . feel

 


№2  offline წევრი mariamialadashvili

ძალიაან მაგარიი გოგო ხარ ნამდვილაად :* ველოდები შემდეგ თავებს :*

 


№3  offline წევრი SaLoOme

Uuuh eseni shen ragac dzaaan gaabednierer :D ❤❤❤❤ dzaaan kargi gogo xaaaar ❤

 


№4  offline წევრი კოტი

auu ra magaria e
--------------------
ცაში ანგელოზი მათ მომავალს წერდა

 


№5  offline წევრი optimistii...

სულ გაკრეჭილი ვკითხულობდიიი wink love ძააან კაია feel

 


№6  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

ნეტა მეც მეტყოდეს ვინმე გემრიელი გოგო ხარ bowtie

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent