შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სულს მოგცემ - 3


26-04-2015, 21:37
ავტორი D-roni
ნანახია 6 115

-ნიაკო გძინავს ? - ადრე დასაძინებლად ასულს ანანო წამოადგა თავს და საწოლზე გაგორდა ვარკსვლავის ფორმაში ...
-არა რა იყო ? - ღიმილით გადმობრუნდა და სახეში შეხედა
-მისმინე ... ვიცი ამ თემაზე საუბარი არ გიყვარს მაგრამ ახლა ჩემი მოსმენა მოგიწევს ! მეც არა ნაკლებ მეზიზღება ლიკა მაგრამ შენი ასეთი რეაქცია უკვე ზედმეტია ... ხო ხედავ 3 წელია ნერვებს გადღლეზს ეგ გოგო შენი გამოხედვაც უკვე მის გამარჯვებად ითვლება ... არ უნდა ანახო რომ გაღიზიანებს ! ჩემზე კარგად მოგეხსენება როგორც უნდა მოიქცე მაგრამ რატომღაც შენ ყველაფერს პირიქით აკეთებ ! რამე მოხდა და მე არ ვიცი ?!
-პირველად რომ ვნახე ლექციაზე ... არ მინდოდა ამის თქმა მაგრამ ... კოკასთან ფლირტი გააბა ... კოცნაც სცადა კოკას რომ არ შეეშალა ხელი ალბათ ... წარმოდგენაც არ მინდა ... დაინახა რომ დავინახე ეგ და კოკა და უცებ ძალით აკოცა ... კოკა ძალიან ეჩხუბა ... აპირებდა შენთვის თქმას მაგრამ არ მინდოდა ისეთი გრძნობით გეცხოვრა როგორითაც მე ამის გამო მეზიზღება ის გოგო ... კოკას ნუ გაუბრაზდები ...
-რა სისულელეა კოკა რა შუაშია ... არ ღირს ამის გამო შენი ნერვები ჩემო ლამაზო ... რაც იყო იყო ... ეს გოგო მე ისედაც არ მევასებოდა ... არ ვაპირებ ამის გამო საქმეების რჩევას ! კარგია თავიდანვე რომ არ მითხარით ... ძალიან მიყვარხარ ნია ... - მისკენ გადაიწია და მძლავრად მიიკრა გულზე
-მეც დაო მეც - სახე გაბადრულმა მიადო მის მკერდს თავი და გაიტრუნა
-წამო რა ჩავიდეთ ! 2 დღით ვართ ჩამოსულები შენ კიდე 8 საათზე იძინებ !
-წამო - გაკრეჭილები ჩავიდნენ ქვემოთ და სავარძელში მოთავსდნენ ...
-მოდი კარაოკეზე ვიმღეროთ ... ორი მიკროფონია აბა 1 ნიას ! მეორე ვის გინდათ ?
-ვაკოს მიე კარგად მღერის ...
-იმღერებ ? (ანანო)
-აუ ძაან მეზარება თქვენ იმღერეთ (ვაკო)
-კარგი - მხრები აიჩეჩა და სიმღერა ჩართო ...
"ისევ ის" გაიფიქრა და გაბადრულმა დაიწყო სიმღერა ... ანანოს უბრალოდ მიკროფონი ეჭირა და გაკრეჭილი ბედნიერი ღიმილით უყურებდა დაქალს ... ისეთი ხმა ამოსდიოდა ბაგეებიდან ... შეუძლებელი იყო ვინმე გულ გრილი დაეტოვებინა ...
ხმა გაუწყდა ხმა მაღალი ტონალობის მქონე ხმა რომ გაიგო ... მშვიდი ... ტკბილი და საამური ... ისეთი რომ დაგამშვიდებს ... ეს რა იყო ? არ ვიცი მეც არ ვიცი რა იყო ნია ერთ ადგილზე ქანაობდა და ღიმილით უსმენდა მამაკცს რომელიც არა ამ ქვეყნიური გარეგნობის პატორინი იყო ... და ამავ დროულად ისე მღეროდა ... რა დავარქვა ? მმ ... ალბათ უსახელო ... სიმღერას რომ მორჩნენ მიკროფონები ადგილზე დააუბრუნეს ... ნია გარეთ გავიდა და ჰამაკში ჩაეშვა ... როგორ უყვარდა ბავშვობაში ანანოსთან ერთად ჰამაკში ძილი ... გიჟდებოდა ... ეძინათ ჩახუტებულებს და არც კი აწუხებდათ ის ფაქტი რომ ციოდათ ... ზაფხულში ზამთარში შემოდგომაზე გაზაფხულზე ... არ გავიდოდა წლის ერთი დრო რომლის დროსაც მათ ჰამაკში არ დაეძინათ ... ფიქრებიდან ჰამაკის მეორე მხრის ჩაღუნვამ გამოაფხიზლა როგოც ჩანს ბატონ ვაკოს ჰამაკში ნებივრობა მოინდომებია ... ჰმ ...
-მეორე ჰამაკის არის ...
-მე ეს მინდა - თვალი ჩაუკრა და კამაკზე გადაწვა ...
-კარგი მე გადავალ - წამოდგომა დააპირა ნიამ როცა ვაკოს ხელი მაჯაზე იგრძნო
-მე სალაპარაკოთ მოვედი და არა მარტო საჯდომად !
-მერე გეთქვა ... - მხრები აიჩეჩა და თავის ადგილად კომპორტულად მოთავსდა ...
-ბოდიშის მოხდა მინდოდა ... წეღან ზედმეტი მომივიდა ...
-ვაკო არ მინდა ამაზე ლაპარაკი ... შენ აარაფერ შუაში ხარ ... ეს მე აღვიქვამ მძიმედ ამ თემას ...
-ნუ რა მნიშვნელობა აქვს ...
-წყალს დავლევ და მოვალ ხომ არ გინდა ?
-არა მადლობ ...
გაუღიმა და თვალი გააყოლა სახლისკენ მიმავალს ...
როგორც კი ონკანთან დადგა მაშინვე დაიწყო თავის დამშვიდება ...
"ნუ გეშინია უბრალოდ გადაღლილობის ბრალია , დამამშვიდებელს დალევ და პულსიც დაგირეგულირდება ... ის უბრალოდ ბოდიშის მოსახდელად მოვიდა , ალხა გახვალ და ჩვეულებრივად მოიქცევი ... არაფერს შეიმჩნევ ! არა რა უნდა შეიმჩნიო ? " თავის თავს დაუსვა კითხვა ... პასუხი რომ ვერ იპოვა გადაწყვიტა უკან დაბრუნებულიყო ... ჰამაკში მჯდარი თვალებ დახუჭული ვაკო რომ დაინახა უნდოდა ცანცარულად მივარდნოდა და ზღართანი მის სხეულზე მოედინა ... მაგრამ არა ! მისი პრინციპები ამის უფლებას არ მისცემ არავითარ შემთხვევაში ! რა იქნება ეს პრინციპები არ არსებობდეს ?! არა ახლავე თუ არ შეწყვეტს ასეთ რაღაცეებზე ფიქრს ნამდვილად გარეკავს !
-ამდენ ხანს წყალს სვავდი თუ წამალს ? - ირონიულად შეხედა ბიჭმა და გვრძე გაიწია რომ ნიაკო დაევსა ...
-წამალი რატომ უნდა დამელია ? - მხრები აიჩეჩა ვითომ არ უფიქრია რა ...
-რავიცი ვალიდოლი ... კორსიზი ... ვალერიანკები ... მწვანე ბალახები და ასე შემდეგები გულისთვის და პულსისთვის გამოიყენება - თვალი ჩაუკრა და ცალ ყბად ჩაიცინა ...
-თუ დამჭირდება დავლევ - ამანაც არ მოაკლო და კომფორტულად მოთავსდა ჰამაკში ... - მცხელა ... თან საშინლად უნდა გამოვიცვალო ...
-აცივდება ღამე დამიჯერე ...
-ხო და მერე ჩავიცვავ ... წამოდგა და ოთახში აირბინა სწრაფად ამოიცვა შორტები ზედაც გამოიცვალა მერე კი ჰამაკს და ვაკოს დაუბრუნდა ...
-და გინდა თქვა რომ ახლა შენ არ გცივა ?
-ნწ ... პირიქით მცხელა ... ხელები "დაიგრიალ დაიქიანა" სახის წინ და თმა უკან გადაიყარა ... - ცოტა ჩაიწიე თორემ უკვე მართლა ძალიან მცხელა ...
-ჰორმონებმა იცის - ჩაიფხუკუნა ჩუმად ნიასგან გაუგებრად ...
-ბატონო ?
-არა არაფერი ადგილი აღარ არისთქო ...
-ახლა მოვკვდები ...
-არ გიფიქრია რომ ეს უბრალოდ სიცხის ბრალი არაა ?
-რას გულისხმობ ? - ისედაც დაბნეული სულ მთლად დააბნია ვაკოს ნათქვამმა ... შეეცადა ის რაღაც ძლივს შეკოწიწებული სიფხიზლე შეენარჩუნებია რასაც ამდენ ხანს აგროვებდა მაგრამ ... მაგრამ ესეც მაშინვე თავზე გადმოენგრა როცა ვაკომ თავი უფრო ახლოს მისწია მასთან ...
-რას და მაგალითად ... აი ამას ... თითი გულს მიადო "მკერდს ოდნავ ასცდა" - ისე ფეთქავს როგორც ანანოსი როცა კოკა ეხება არა? - ირონიულად ჩაიქირქილა და ხელი ყელზე ააცოცა იქიდან კი საფეთქელზე ... აი ამას ... ძალიან რომ იბნევი და ითიშები ... აი ამას - ხელი თვალებზე დახუჭულ თვალებზე გაადაუსვა - უნებურად რომ გებლინტება ჩემი შეხებისას ... აი ამ პატარა კურნოსა ცხვირს ... უკვე კილომეტრიდან რომ სუნთქავ ჩემს სუნამოს ... და აი ამ მთლთორვარე ტუჩებს ... რომელსაც საშინლად უნდა ჩემი კოცნა მაგრამ ვერ ბედავს ... - ამ ყველაფრის გაგონება და თვალების დაჭყეტვა ერთი იყო ... როგორ თუ ... როგორ ბედავს ამდენს ? თავი ვინ გონია ? ლიკაში ხომ არ ეშლება ეს ანგელოზივით გოგო ? ყველანაირად შეეცადა გამოფხიზლებულიყო ... არასდროს ყოფილა მამაკცთან ასეთი გაბედული მაგრამ როგორც ჩანს მოუწევს ვიღაც ვიღაცეებს ჭკუის სწავლება ! თითი მის ტუჩებს გადაუსვა და თავი ახლოს მიუწია
-ეს რომ მინდოდეს ... შენი არ მომერიდებოდა - თვალი ჩაუკრა და ადგომა სცადა როცა მაჯააში წავლებული ხელით ინერციით უკან დაბრუნდა
-ხო არა ?
-აჰამ ... ხელი გამიშვ ... - სიტყვა გაუწყდა მამაკაცის ტუჩები ლოყაზე რომ იგრძნო მერე ღაწვებზე მერე ისევ ლოყაზე მერე ტუჩის კუთხეში და ბოლოს ტუჩთან ... გაანალიზება ვერ მოასწრო ვერაფრის ... ისე ვნებიანად წაეტანა მის ტუჩებს ინსტიქტურად შეუცურა თმაში ხელი და თავისკენ მოქაჩა ... "ღმერთო რას ვაკეთებ" გაიფიქრა მოშორება უნდოდა მაგრამ სიტყვა გაუწყდა და მსუბუქად ამოიკვნესა როცა მამაკაცის ტუჩები ყელზე იგრძნო ...
-ეს ... არასწორია ! ხე ... ლი ... გა . გამიშვი ... გთხოვ ... ძლივს ამოიოხრა ვნებისგან თავ დაკარგულმა მაგრამ სულ სხვა რაღაც გააკეთა თავი უკან გადაწია რათა მის ყელთან ამბორში მამაკაცისთის ხელი არ შეეშალა ...
სიამოვნების ზენიტში აფრენილი იქიდან ვერ ბრუნდებოდა მხოლოდ მაშინ გამოფხიზლდა როდესაც რამდენიმე წუთიანი სიცარიელე იგრძნო ყელზე და ტუჩებზე ... ეს თავხედი არა ამ ქვეყნიური პიროვნება იჯდა მის გვერდით ისევ და ცალ ყბა ირონიული ღიმილით უყურებდა თვალებ მინაბულ ანგელოზს ... რომელიც გატრუნული ელოდა ვაკოს შემდეგ მოქმედებას ...
-როგორც ჩანს მოგრიდებია - თვალი ჩამოკრა და წამოდგა ტუჩებისკენ კიდევ ერთხელ დაიხარა ოდნავ შეეხო გოგონას გამობურცულ წითელ ტუჩებს და მხარზე საჩვენებელი თითი აუსვ ჩაუსვა ... - პირველი კოცნის კვალობაზე არც თუ ისე ცუდი იყავი - გზა ირონიული ტუჩის ჩატეხვით განაგრძო როდესაც ნიას სიტყვები დაეწია ...
-კრეტინოზავრო ! - დაბნეულმა გასძახა და ღიმილით გადაისვა საჩვენებელი თითი ტუჩებზე "უკეთესს ვერც ვინატრებდი" გაიფიქრა და ჰამაკზე წაწვა ... მას კი ეგონა რომ ვაკო ვერ ხედავდა მაგრამ აბა ეხლა იმას კითხეთ ... ის ყველაფერს ხედავს ... "როგორც ბებიები"
ღამე ჰამაკში ჩაეძინებოდა მარტო რომ არა ანანო
-აეე ვიხსენებთ ბაღნობას?
-ვიხსენეებთ ... -მხიარულ ნოტაცე უთხრა და გევრძე ჩაიჩოჩა ... ანანოც უმალვე მიუწვა გვერდით და ადგილის ორივეს მხრივ შეივსო
-წეღან ვაკო გამოვიდა შენთან ხო ?
-ხო - გუნება წაუხდა რაღაცნაირად ...
-მერე? - ეშმაკურად აუთამაშა წარბები დაქალს
-მაკოცა - მხრები ისე აიჩეჩა ვითომც არაფერიო ...
-ჰაა ? - იმხელად შეჰკივლა კინაღამ გადაუშვა ჰამაკიდან ნიაკო
-რა გაყვიებს გოგო ნორმალური ხარ ?
-ნია მეღადავები ? მეუბნები შენ მეუბნები ბიჭმა მაკოცაო შეენ თან ისე რომ აქეთ მეკითხები რა გაკივლებსო ? რა უნდა მაყვირებდეს გოგო აბა მოტვინე !
-აუუ ანანო ეგრე საერთოდ არ გეტყოდი რა !
-რას არ მეტყოდი ქალო !
-შენ გოგო ხო არ უბერავ - სიცილით ჩაეკითხა დაქალს
-მე არ ვიცი მაგრამ ქარი მიბერავს ხო იცი შენ
სიცილითვე უპასუხა და თავი მხარზე დაადო ...
-მერე შენ რა ქენი ? რა პონტია ეე ეს 2 დღის გაცნობილი რო გკოცნის ...
-ანანო არაფრის თავი არ მაქვს ... მხოლოდ ის ვიცი რომ ძალიან მომეწონა!
-აჰაჰჰაჰ ჩემი გოგო დავასებულიაა - კიდევ ერთი სიტყვა მისი ლექსიკონიდან
-შენ და გრამატიკააა - ხმოვანი გააგრძელა და თვალები დახუჭა ...
-ძაააან იმენოო
-ანანო იცი რა ? გადავწყვიტე მასწავლებლად დავიწყო მუშაობა ...
-რატო გოგო ?
-რავიცი მომინდა ... გაანა ფული მაკლია და რაღაც ... მომინდა შენც რომ დაიწყო არ გინდა ჩემთან ერთად ?
-ეე ნოოუ პრობლეემ ... მე რუსულს ვასწავლი შენ ინგლისურს მოსულა ?
-მოსულა ... ოღონდ ერთ სკოლაში ... აუ ანანო მაგარია ეე
-ხო აბა სხვა სკოლაში რა ჯანდაბა და არ გადარჩენა მინდა - სიცილით მოიღერა კისერი და თვალებ დახუჭულ დაქალს გადახედა - ვიზე ვფიქრობთო ვაკოზეეო ?
-სულელო ! - ხელი უკმაყოფილოდ აიქნია და მიხვდა დაქალის ხმიდან გამომდინარე რომ აშკარად მიზანი არ უვარგა - აუ ბოდიში არ მინდოდა ... - მომატყუე ? - ტუჩები მოკუმა და ხელები გადაიჯვარედინა ბუტია ბავშვივით ...
-დავიძინოთ რაა !
-არ მეძინებოდეს განახებდი ეერთი რო მოგარტყა მაგ გასიებულ ერთ ადგილას რაა !
-ეე 45 კილო ტი შტოო ...
-ჩემზე გამხდარი მაინც ვერ ხარ და რას მებლატავები ...
-ნია შენც 45 ხარ ჩემი სიმაღლე სხვათა შორის - ტუჩები დამანჭა და და სასაცილოდ გაიკრიჭა
-რავა ყველაფერში ერთნაირები ვართ ქაა ...
-ნუ ეხლა ... ისე ნეტა ელენე (ნიას დედა) და ნინო (ანანოს დედა) როგორც ზიან ხოლმე ისე ვიჭორავებთ რომ დავბერდებით ?
-კაი რა ანანო რომელია ბებერი
-ეგეც მართალია თინეიჯერი მშობლების თინეიჯერი შვილები - გადაიკისკისა და დაქალის მკერდზე გატრუნული მიესვენა ... ხმა აღარ ამოუღიათ ... ისე იწვნენ ...
დილით ორივე რაღაც უცნაურმა გამოაღვიძა ... ცხვირთან ნიაკოს უსიამოვნოდ მოუღიტინა კბილის პასტის სუნმა ... ესეც რომ გაეტარებინა ხელზე სიმძიმეს ვეღარ გაატარებდა ... ესეც ჯანდაბას ამ ზაფხულის პირას რა წვიმას მოუნდა ? მოიცა მოიცა ეს აშკარად არაა წვიმა ... ფუ ამის რა ჯანდაბა წინწკლავს მის თავზე ? თვალები ნელა გაახილა მაგრამ წყლის წვეთები თვალში რომ ჩაუვიდა ისევ მომენტალურად დახუჭა და სახეზე ხელები აიფარა ... ეს რა რბილი სქელი სითხეა ? სუნი ? ქოლგეითი ... უცებ წამოჯდა და მტრული მზერა გაუსწორა მოხარხარე "კამანდას"
-აეე სასტავი ვგულიაობთ ? - ირონიულად აწკიპა წარბები და ანანოს გადახედა
-ხო და ბარემ ვიგულიაოთ ხო ნია ?
-ჩვენი რა მიდის ? ანანო წამოხტა და ასე კბილის პასტიანი კოკას შეახტა ... ნია ყველას კბილის პასტიან ხელებს უსვამდა სხეულზე ... ჯერი უდანაშაულო სერიოზული მაგრამ მაინც ღიმილიანი სახით მდგარ ვაკოზე რომ დადგა ... გაჩერება არც უფიქრია ისე წაუსვა კბილის პასტა ... მოიცა მოიცა ეს აშკარად არანაირი მატერია არაა ! არ არსებობს ! შიშველი ? 1 2 3 4 5 6 კუბიკი ? ... მკვრივი მკერდი ? უკან გახტა სახეზე ალმურ მოდებული
თვალებს ვერ უსწორებდა მის წინ მდგომს რომელიც თვალებიდან ცეცხლს აფრქვევდა ... თვალებ დახუჭულმა სახე აწიე ჯერ ერთი გაახილა მერე მეორე ... ჰოი საოცრებაავ ! დანახულმა შოკი მოგვარა ... ამის დანახვას ისევ ეჩხუბა ის ერჩივნა რადგან ამაზე ნიას რეაქცია რას გამოიწვევს ... უჰ უჰ ცხელი ცხელი ცხელი და ვნებიანი რეაქციები იწყება ...

რაღაც არ აქტიურობთ ... მე კიდევ ისტორიის გაგრძელების სურვილი მეკარგება თუ არავინ კითხულობს მგონი არ ღირს გაგრძელება ... ძალიან გთხოვთ დააფიქსირეთ კომენტარები ეს ჩემთვის უმნიშვნელოვანესია ... მიყვარხართ მე თქვენ ... და კიდევ ერთი ... მართლა ბოლოა ჰაჰაჰ მოკლედ 12 ის მერე კიდევ იდება და ეს რამდენიმე საათიანი ინტრიგა თქვენ ჩემგან ... ახლა კიდევ დავწერ შედარებით მოზრდილ თავს და ინტერესს დაგიკმაყოფილებთ ... აი ბიჭის ფოტოები რომ დევს ვაკოსია ... გოგოებს ისედაც აწერით ახლა მართლა გცილდებით ...



№1  offline წევრი Kekelidze98

მე ვკითხუმობ და ძალიანაც მომწონს :))

 


№2  offline წევრი Merri

აუ..ზოგჯერ ვერ ვხვდები ვინ რას ამბობს..უნდა მიაწერო ვინ რას ლაპარაკობს თორე ამერია დიალოგი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent