შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

- შეიცვლები? _ მოიცა რა ! 16


1-05-2015, 13:10
ავტორი niakoo
ნანახია 7 513

- კაკაურიძე იყო ვითომ?- ეჭვით ახედა ცაფიქრებულ ერაძეს ლაშამ.
- ვერ გაბედავდა - სივრცეზე გაშტერებულმა უპასუხა გეგამ და ნერვიულად განაგრძო სიგარეტის კოლოფის თამაში.
- იქნებ ნიჟარაძე?- მეორე კანდიდატურა წამოაყენა ლაშამ.
- ნწ! ეგ კაი დედა *** კია მგრამ მაგდენის ტრა*** არ აქვს- ჩაერთო აკო, ხელებში ათამაშDებული სიგარეტის კოლოფი ააცალა გეგას და ერთი ღერი პირში გაირჭო.
- ვიღაც ისეთი რა,ტრა*** მაგდენი რომ გაბედა და ქალაქში ისროლა..
- ვინც არ უნდა იყოს ვიპოვი და დედას მო***- წელში გასწორდა ერაძე- ნიას მაგრად შეეშინდა..
- აბა რა იქნებოდა გოგ როგორ სროლაში მოყვა..
- კაროჩე რაა, უნდა მოერიდო ნიასთნა ერთად ქალაქში სიარულს- დაარიგა ლაშამ.
- ვიცი, ადექით ეხლა წვიდეთ მარტოები არიან - ფეხზე ადგა გეგა და გაწოლილ აკოს გადახედა .
- კაი შე** მე რაღა მინდა მეძინება რა !- ხელი აიქნია აკომ და კომფორტულად მოთავსდა გეგას საწოლზე.
- აეგდე და იქ დაიძინე- ბალიში მთელი ძალით ჩაარტყა ლაშამ.
- მო**** ტვინი- ბურტყუნით ადგა და საროჩკა შემოიცვა .
........................................................
შიშისგან მთლიანად აცახცახებული მიმიყვანა გეგამ ელესთან, ვერაფრით ვწყნარდებოდი, მერე ელემ დამამშვიდებლები დამალევინა და ცოტა მოვედი აზრზე, მერე კი ჩამეძინა..
საოცარი სითბო ვიგრძენი ბეჭებზე, ნაცნობმა სურნელმაც მოაღწია ჩემამდე, ვიგრძენი როგორ მიმიხუტა თბილმმა ხელებმა თბილ გულმკერდზე და გამეღიმა, უფრო ახლოს მივიწიე და კომფორტულად ჩამოვდე გეგას ხელზე თავი, ლოყაზე ოდნავ მაკოვა ერაძემ და მთელი ძალით ჩამეხუტა.
- ეხლა მოხვედი?- თვალებდახუჭულმა ვიკითხე.
- ხო ამ წამს..
- რამე გაარკვიე?
- ჯერ ვერაფერი..
- მეშინიაა..
- ვერაფერს იზამენ..
- რომ მოგხვედროდა?- ამჯერად გავახილე თვალები და გეგასკენ გადავბრუნდი.
- არაფერი მომივიდოდა- გამიღიმა ერაძემ და ოდნავ შემეხო შუბლზე ტუჩებით.
- ძალიან მიყვარხარ - ამოვიჩურჩულე და გეგას ყელში ჩავრგე თავი.
არაფერი უთქვამს უბრალოდ გაეღიმა, ცოტახანს ვიყავით ასე, მერე ელემ მოაკაკუნა კარზე ვჭამოთო და გეგამ აღარ გამაჩერა, გარეთ გასულებს ზე სანახაობა დაგვიხვდა, აკოს თავისი ტახტრევანი მოეწყო, მთელს დივანზე ბალიშები ჰქონდა და ნებივრად იწვა, გვერდით ცივი ყავა ედგა მეორე გვერდით კი ხილის ასორტით სავსე ლანგარი, წარბებაზიდულმა გადახედა ერაძემ შაჰ ალეკოს და სამზარეულოსკენ აიღო გეზი, მეც მასთან ერთად შევედი, ელე და ლაშა წავიდნენ, ელეს დეიდაშვილი, ნინა ჩამოდის და უნდა დახვდნენ.
ნინა გორის ერთერთი რაინოდინაა სოფელი არ მახსოვს ნამდვილად, წელს ცააბარა და ელესთან უნდა იცხოვროს, უმაგრესი გოგოა მართლა, ძაან ჭკვიანია და მაგარი ! გარეგნობითაც საყვარელია, ისე აკოსთვის კია კარგი გოგო მაგრამ აკო და ნინა ერთად ? ბომბი!
რა დროს ესაა როცა გუშინ კინაღამ თანამედროვე რომეო და ჯულიეტად ვიქეცით მე და ერაძე, გახსენებაც არ მინდა და მირჩევნია აკოზე და ნინაზე ვიფიქრო..
ნინამ უკვე იცის ლაშას შესახებ, გეგაზეც იცის და აკოზეც..
მე და გეგამ ვისადილეთ და შაჰს დავუბრუნდით მთელი ემოციით რომ უყურებდა საშინელებათა ფილმს და იცინოდა .. დანანების ნიშნად რამდენჯერმე გადააქნია თავი გეგამ და სავარძელზე დაჯდა, მეც ვაპირებდი მაგრამ კარი გაიღო და ელე, ლეშა და მოკლე შორტში და მაისურში გამოწყობილი ნინა გამოჩნდნენ.
- ვაა კატოო?- გამიღიმა ნინამ და ჩამეხუტა.
წარბებაქაჩულმა აათვალიერა აკომ და ოდნავ გაიღიმა.
- საღოლ გორი !- წამოიძახა ხმამაღლა და ნინას ყურადღEბაც მიიპყრო.
- ბატონო?- დასერიოზულდა კოპაძე.
- მე აკო - გაუღიმა აკომ და ტახტრევანიდან წამოდგა.
- ნინა!..
- სასიამოვნოა!
- არც იმდენად ..- ზურგი აქცია ნინამ და ისევ მე გამიღიმა.
- პასმოტრი გენაცვალე- ხელით შეაბრუნა აკომ- ეგეთი ლაპარაკი არ გინდა თუ შენი თავი გიყვარს ..
- არ მეშინია შენი !
- არა ხო?
- არა !
- კაი ცუნცულ გამიცნობ მალე!- გამომწვევად გადაუსვა ტუჩებზე ხელი აკომ და ტახტრევანს დაუბრუნდა, ნინა დაიბნა თუმცა რამდენიმე წამით, მალე მოვიდა გონს, კრეტინიო ჩაიდუდღუნა და ელეს მიაშტერდა უკვე წარბშეკრული, სიცილით გაეცნო გეგა და აკოს გადახედა.
- ეგ დებილია ყურადღება არ მიაქციო- დაარიგა ლაშამ. როცა სამზარეულოში გადავინაცვლეთ, შაჰმა არ ინება გამობრძანება.
- ხო ეტყობა !
- ჯერ სად ხარ მერე უფრო შეეტყობა- დაამშვიდა ელემ.
გეგას ტელეფონი აწკრიალდა, უხმოდ გახსნა მესიჯი და ხმამაღლა შეიგინა
- შენი დედა ***!- ფეხზე ადგა ერაძე და ლასაც წამოხტა, აკოც იმ წამს გაჩნდა სამზარეულოში.
- კობახიძე იყო- გახედა ბიჭებს ერაძემ და წამსცე გაურბინა საზიზღარმა ღიმილმა, ძველი გეგა ამოვიცანი მის სახეზე და ტანში გამცრა, ვიცი რომ ახლა ყველაფრის გამკეთებელია, არ ვიცი ვინაა კობახიძე მაგრამ ვიცი რომ ცუდათაა მისი საქმე ან შეიძლება ჩვენი.
იგივე ღიმილით გადახედა აკომ წარბშეჭმუხნულ ლაშას, მერე კი გეგაზე გადაიტანა მზერა.
- ეგ ცამოვიდა?- იკითხა ლაშამ.
- როგორც ჩანს - ხელები გააატკაცუნა აკომ.
ნინამ დაბნეულმა მოავლო თვალი ჯერ ფეხზე ამდგარ სამს და მერე სკამზე დალურსმულ ელეს და მე. მაგრამ ხმა არ ამოუღია..
- ჰე წავედით რას მიყურებთ- ტაში შემოჰკრა აკომ და გეგას და ლაშას გადახედა თვალებით რომ გაემართათ დიალოგი.
აკოს სიტყვებზე ორივე ამოძრავდა, მაგიდაზე დაგდებულ გასაღებს მოკიდა ერაძემ ხელი და საფულესტან ერტად ჩაიტენა ჯიბეში, მეერ მე გადმომხედა და მანიშნა გამომყევიო, აივანზე უხმდ გავყევი და შეშინებულმა ავხეე უკვე მომღიმარ გეგას.
- ნუ გეშინია, ჩვეულებრივი დებილია არაფერის თავი აქვს...
- მაშინ მაგდენსაც ვერ გაბედავდა..
- გაიგე რომ გეუბნევი ხო?- ხელებში მოიქცია ჩემი სახე გეგამ და მომიახლოვდა- ახლა წავალ და მალე დავბრუნდები, შენ კი მანამდე მაკოცებ..
- გეგა - დავიწყე მაგრამ აღარ დამაცადა ისე დასწვდა ჩემს ტუჩებს..
მაგრად მიმუხუტა ერაძემ და ამჯერად საფეთქელტან დამიტოვა კოცნა, არ ინერვიულოო გამაფრთხილა და სახლი დატოვა.......




ბოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოდდდდდდდდდდდდდიიიიიიიიიიიიიშშშშშშშშშშშიიიიიიიიიიიიიი
მაგრამ რა ვქნა ძალიან არეულ დარეული ვიყავი და ვერ დავდებდი ვერანაირად, ცვლილებებია ჩემს პირადში და საკმაოდ სასიამოვნოც :* ეხლა დავალაგე ყველაფერი და გავაგრძელებ ისტორიას თუ წაიკითხავთ ვინმე კიდევ :D
მდლობა ყველას რომ ელოდებოდით <3



№1  offline წევრი nini ko

Es ro davinaxe sicxem amiwia :D

 


№2  offline წევრი ninauka

auu dzaan gvian deeb :(( ise kargi iyo magram esec cota iyo :(( cota did tavs velodebii :* :)

 


№3  offline წევრი niakoo

didi bodishi magram waishala da teqsti kidev ar maqvs ase rom cerafers davdeb tavidan kidrv shansi araa identuri davwero

 


№4  offline წევრი ფსიქო.13

მე გეტყვით,ესენი შერიგდნენ და მანქნით რო მოდიოდნენ ატყდა სროლა,ორივე გადარჩა და ტამ ტამ... ))) ნუ წუწუნებთ თქვენი ჭირიმე რა
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№5  offline წევრი † mariami †

kide kai gvagirse dadeba :D es istoria aramgonia jer vinmes daviwyeboda mara ai kide tu dzveleburad didxans dagvianeb nashin sheidzleba mere sul agaravin waikitxavs

 


№6  offline მოდერი MyLove

ისე გამიხარდა რომ დავინახე ახალი თავი, სულ ხტუნვა დავიწყე! მეგონა, არ გააგრძელებდი... ისე ნაკლებ უწმაწურ სიტყვებს თუ გამოიყენებ კარგი იქნება love
--------------------
''პოეტი ვარ და ჩვეულებრივი ვერ მეყვარები''

 


№7  offline წევრი lamazmani

ძაან მაგარია მომწონს თავიდან ვერ გავერკვიე მარა მერე მივხვდი

 


№8  offline წევრი NataShka()()()

15 რატომ არ არის ვერაფერი გავიგეე თავიდან დადე რა 15 :( დიდიხანი არ დებ მერეე თუ დებ ძალიან პატარა თავებს :( ამას ჯობია მალე დაასრულო : ( ..15 დადე რააა თორე ვერაფერი გავიგე :X wassat sad
--------------------
ნ.ორბელაძე

 


№9  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

male dade ra

 


№10  offline წევრი † mariami †

nino-28
აუუ მე-15 თავი სადაა? ამ თავში ვერაფერი გავიგე, ან როდის შერიგდნენ

eseigi wina tavshi ra moxda yvelaze saintereso getyvi nia da gega sherigdnen gegam txova rom sherigeboda da tan nias txovna sheusrula sheicvala agarc narkomania da agarc aravis ecxubeba (es yvelaferi manqanashi xdeba) shemdeg esvrian manqanas sadac isini arian da vso es iyo mtavari da saintereso wina tavshi

NataShka()()()
15 რატომ არ არის ვერაფერი გავიგეე თავიდან დადე რა 15 :( დიდიხანი არ დებ მერეე თუ დებ ძალიან პატარა თავებს :( ამას ჯობია მალე დაასრულო : ( ..15 დადე რააა თორე ვერაფერი გავიგე :X wassat sad

davwere aq cota wina tavis shinaarsi rac moxda saintereso da waikitxe da gaigeb

 


№11  offline წევრი takcho

ვუაიმეე რა ბედნიერებააა :დდდ რახან დადეეე დდდდდ

 


№12  offline წევრი † mariami †

niakoo
didi bodishi magram waishala da teqsti kidev ar maqvs ase rom cerafers davdeb tavidan kidrv shansi araa identuri davwero

gvagirseb niako am istoriis gagrdzelebas tu tyuila velodebi??

 


№13  offline წევრი natnatia

რას გვერჩი ნიაკო? აქ მაინც დაგვეკონტაქტე..საქმის კურსში ჩაგვაყენე.ეგება და კარგები ვართ და უნდა შეგირიგდეთ..

 


№14  offline წევრი teko))

შემდეგ თავებს რატო აღარ დებ? recourse
--------------------
ხელმოწერა

 


№15  offline წევრი ფსიქო.13

niako,dzaan dagvikide xo? :)
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№16  offline წევრი tatuli)

kai ra niako rogor gelodebit da ratom ar deb axal tavs?

 


№17  offline წევრი takcho

რამდნეი ხანია გელოდებოთ რაარი ეს რაა უუ -__-

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent