შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაბრუნება(18)


3-05-2015, 23:08
ავტორი სპენსერი
ნანახია 2 089

ქალმა სუპრასთან მიგვიპატიჟა.
-ლიზი,ლიზა თუ ლიზიკო?-მკითხა ნუცამ.
-როგრც გინდა-გავუღიმე.
-კარგი ლიზა-გამიღიმა-რამდენი წლის ხარ?
-თექვსმეტის-გავუღიმე.
-ეე რა მაგარია მეც თექვსმეტის ვარ-მე უბრალოდ გავუღიმე.
-იმედია ამ ქორწილის შესახებ შენებმა იციან ხომ ლიზა?-მკითხა სადედამთილომ.
-დიახ მამამ იცის.
-დედამ?-ბატონმა რეზიმ მკითხა.
-სამწუხაროდ დედა დიდი ხნის წინ გარდაიცვალა-ნაღვლიანად ვთქვი.
-უი ვიზიარებ და ბოდიში-მე უბრალოდ გავუღიმე.
-აბა ქორწილზეც ვთქვათ რამე-საბამ შეცვალა თემა.
-ხო აბა მითხარით თქვენ როგრი გინდათ?
-ჩვენ ძაალიან რესტორნული არ გვინდა,გვინდა რომ ლამაზ და მყუდრო ადგილას იყოს-საბამ თქვა.
-მოცია საბა შენ ვინ გეკითხება?მთავარია ლიზის როგრი უნდა ხო რძალო?-გაიცინა ნუცამ.მეც გავუღიმე.
-კარგით მაშინ ლიზი მამაშენთან მოვაგვაროთ ხომ?
-დიახ და ამ დღეებში გელოდებით ჩვენთან-ახლა მე მოვიპატიჟე.
-აუცილებლად-რეზომ გამიღიმა.
-ლიზა და ან ძმა გყააავს?-ნუცა აქტიურობდა.
-კი ძმა მყავს ჩემზე დიდი,გაგაცნობ მერე.
-აუცილებლად-ნაზად გავუღიმე.
-ლიზა დედა შეჭამე რამე-მითხრა მაკამ.მე ცოტას ვჭამდი,ბევრი ვისაუბრეთ ქორწილის რაღაც დეტალები განვიხილეთ.ახლა დივანზე გადავინაცვლეთ.
-ლიზა მომიყევი შენზე რამე-მკითხა ნუცამ.
-რავი მე ვარ ლიზა ახვლედიანი მყავს ძმა რძალი ხუთი თვის ორსული მამა და მეგობრები,საუკეთესო მეგობრებიც მყავს ანა და ნატა-იქვე მჯდარ ნატაზე ვანიშნე.
-ხოო კარგია,წამო ჩემს ოთახს გაჩვენებთ-მაღლა ავედით და ულამაზეს ოთახში შევედით.მართლა ძალიან ლამაზი ოთახი იყო ლამაზ ფერებში, მყუდრო თბილი.
-აი ეს არის ჩემი ოთახი,მოდი აივანზე გავიდეთ-აივანზე გავედით და იქ ვლაპარაკობდით თან სურათებს ვიღებდით.მართალი გითხრათ საბას ძალიან კარგი ოჯახი ყავს.დამ ხომ ძალიან მომხიბლა საყვარელი გოგოა ნუცა:მაღალი მხრებამდე წაბლისფერი თმით, ყავისფერი თვალებით.საერთოდ არ ეტყობა რომ ჩაკეტილი გოგოა.
-ლიზი კაბაზე როდის მიდიხარ?(ნუცა)
-არ ვიცი აი ჩემთან რო მოხვალთ და ქორწილის დღეს რომ დავთქვავთ მაშინ გეტყვი ხო?
-ხო კარგი-გამიღიმა-მაგრამ მერე მე უნდა გამომყვე კაბაზე რომ ამარჩევინო.
-აუცილებლად-გავიღიმე.
-აუ ნუ ხართ მორცხვად რა-ბუზღუნით გვითხრა ნუცამ.ჩვენ უბრალოდ გავუღიმეთ.მალე საბამ შემოიჭყიტა მეც ვთხოვე რომ მე და ნატა სახლში წავეყვანეთ,ყველას დავემშვიდობე.ნუცამ ტელეფონის ნომერი გამომართვა მითხრა შეგეხმიანებიო.ჯერ ნატა დავტოვეთ მერე მე მიმიყვანეს ბიჭებმა.
სახლში როგრც კი ავედი ანიმ და მარიმ კითხვები დამაყარეს.
-როგრი მშობლები იყვნენ?სახლი მოგეწონა?(ანა)
-კი კარგები იყვნენ ზეგ ჩვენთანაც მოვლენ.
-გოგო საბას და ან ძმა ყავს?(მარიამი)
-კი და ყავს ნუცა ქვია,იცით რა საყვარელი და მხიარული გოგოა რო გაიცნობთ ნახავთ.
-ხოოო ეგ კარგია გოგო კაბაზე რა უდა ქნა შეაკერინო თუ იყიდო?(ანი)
-არ ვიცი ჯერ მაღაზიებში წავიდეთ,ხო მერე ნუცამ მთხოვა მეც წამომყევიო.
-ეს ნახე რა-მარიმ გაიცინა.
-აუუ ჩვენ რო ზღვაზე მივდიოდით ვეღარ წავალთ ქორწილია მალე იქნება მერე თაფლობის თვიდან რომ ჩამოვალთ მერე წავიდეთ სადმე.
-კარგი-დამეთანხმნენ.
-უი მამა და გიგა სად არიან?
-ლაშას ძმის სანახავად წავიდნენ.
-ააა კარგი გოგოებო წავედი მეძინება ხვალ ბევრი საქმე გვაქ-ორივეს მოვეხვიე და ოთახში გავცუნცულდი.აბაზანაში შევედი რომ გამოვედი პირველი ხდებოდა,საღამურები ამოვიცვი და ცივ ლოგინში შევწექი.ვერაფრით ვერ ვიძინებდი ვწრიალებდი და ვწრიალებდი,ლოგინიდან ლეპტოპს გადავწვდი და სოციალურ ქსელებს გადავხედე.ამ ხალხს ხომ საქმე არ აქვს რა უამრავი ჩემი და საბას ფოტო იდო შემდეგი წარწერებით "თბილისის ყველაზე სიმპატიურმა ბიჭმა საბა ყიფიანმა ლიზა ახვლედიანს ხელი თხოვა.გილოცავთ" მერე კომენტარებს გადავხედე-"ვულოცავ"-"აუ ლიზი რა ლამაზი გოგოა"-"გილოცავ ყიფოო" დ.ა.შ ახალი ფოტოები დავამატე და საბას თამილაინზე შევედი მის ფოტოებს ვათვალიერებდი ვიღაცამ ფეისბუქზე წერილი რომ მომწერა. ნუცა ყიფიანი იყო.
-"ლიზა რას შვები?"
-"რავიცი ვერ ვიძინებ"-სმაილებით გავაფრომე.
-"გოგო ეხლა ერთი კაბის ფოტოს გამოგიგზავნი და ნახე აბა როგია"
-"გელოდებიი"-სმაილებით გავაფორმე.-ნუცამ ულამაზესი წითელი კაბის ფოტო გამომიგზავნა მუხლს ცოტა აცილებული ზურგი ამოღებული ქონდა.
-"ეე რა მაგარია ნუც უნდა შეაკერინო?"-მალევე მივწერე.
-"ხო ნაჭრებზე გავალ ხვალ"
-კარგი ჩემო ლამაზო უნდა გავიდე ძილინებისა"
-"ძილინებისა, ხვალ შეგეხმიანები"
-"აუცილებლად"-ნუცას არაფერი მოუწერია მეც ლეპტოპი დაგავდე და დავიძინე.

დილას ათზე გამეღვიძა, ტელეფონზე მესიჯი მქონა.საბასგან იყო.
-"დილამშვიდობის საცოლევ"
-"დილამშვიდობის საქმროვ"-სმაილებით გავაფორმე.
-"რას შვები აბა? ნუცამ ტვინი წაიღო გუშინს აქეთ,აუ ლიზა რა საყვარელი გოგოა რა ლამაზია კიდე როდის მოვა"
-"ხო ნუცაც ძაან საყვარელი გოგოა.მე ეხლა გავიღვიძე,ნუცას უთხარი გამოვიდეს ჩემთან საყიდლებზე მივდივართ"
-"კარგი გადავცემ წავედი გკოცნიი"-მე სმაილები მივწერე.ავდექი აბაზანასი შევედი მოვწესრიგდი ოთახიც მივალაგე და დაბლა ჩავედი, სადაც ყველა საუზმობდა.
-დილამშვიდობის ოჯახი-მხიარულად მივესალმე და მატაც მომაესლამნენ.
-უიი ანი მარი დღეს საყიდლებზე გავიდეთ რა და პროდუქტებიც ვიყიდოთ ხვალისთვის კიდე ნუცაც მოდის.
-კარგი ვიზაუმოთ და წავიდეთ ხომ?-მითხრა მარიამმა.
-ხოო-მშვიდათ ვისაუზმეთ, ცოტა ხანს ტელევიზორს ვუყურეთ და მალევე ზარი დაიკეკა ვიცოდი,რომ ნუცა უნდა ყოფილიყო.
-ნუცა იქნება გავაღებ-კარისკენ წავედი და კარი გავაღე.
-პრივეტ მოდი ნუცი-მივესალმე ნუცას.
-პირვეტ ნახე რა მოგიტანე-პარკით შოკოლადები გამომიწოდა.
-ეე რა მაგარია-ლოყაზე ვაკოცე-საუკეთესო ხარ,წამო გაგაცნო ჩემები. მისაღებში შევედით.
-ბავშებოოო გაიცანით ეს არის ნუცა საბას და ესენი არიან ანა და მარიამი.
-სასიამოვნოა-მიესალმნენ.
-კარგი ეხლა მოვემზადოთ და გაივიდეთ-წამოხტა ანა.
-აუუ მე რო არაფერში არ ვეტევი-ბუზღუნით წამოდგა მარი.
-მიდი ჩაეტევი რამეში.-გავუცინე-წამო შენ ტანსაცმლის არჩევაში დამეხმარე.-ნუსაც გადავხედე,შოკოლადებიც თან ავიტანეთ.ნატას მივწერე, რომ მზად ყოფილიყო.
-რა ლამაზი ოთახი გაქ-გამიღიმა ლიზამ.
-მალდობა,ეხლა ავარჩიოთ რა ჩავიცვა-დიდი რჩევის შემდეგ შავი ჩინსი და ყვითელი ზედა ჩავიცვი თმა გავიშალე პატარა ჩანტა ავიღე შიგნით ტელეფონი ფული და უფერული პომადა ჩავდე.
-ლამაზად ხარ ლიზუ-გამიცინა ნუცამ.
-მადლობაა წამო ჩავიდეთ
დაბლა ჩავედით გოგოებიც კარგად იყვნენ ნატას მოსული იყო მამას და გიგას დავემშვიდობეთ და წავედით შოპინგზე.
_______________________________
ესეც მეთვრამეტე ველი შეფასებას და კრიტიკას მგონი ცოტა დიდია ხო?
მეთხუთმეტე არამგონია დავდო როგრ ჩავამატო არ ვიცი.
მადლობა თითოეულ მადგან ვინც კითხულობთ.
მოგწონთ?




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent