შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფრთაშესხმული ანგელოზი - 4


6-05-2015, 13:09
ავტორი D-roni
ნანახია 5 708

მთელი ჩემი შეკოწიწებული თან ძლივს შეკოწიწებული სითამამე და ირონია დავიბრუნე და ძლივს გამოსული ცალ ყბა სიცილით ავხედე ჩემს წინ მდგომს ... მაგრამ როგორც კი თვალებში ჩავხედე სახე მომენტალურად შემეცვალა ...
მგონი არც ის ცალყბა ჩაცინება იყო რეალური ...
უცებ დავიხსენი მისი მკლავებიდან თავი და განზე გავხტი ...
-კარგი ვიცი ბოდიში მიღებული - ხელი კულტურულად აიქნია მობეზრების ნიშნად მანქანაში ჩახტა და გაქრა ...
ეს კაცი ვერაა ხო ? ...
ჰმ ...
ჩემი სიგიჟე და სისტრანე არავის გაუკვირდეს ...
გვიან მომიწია სახლში წასვლა საბედნიეროდ ქეთისთან ერთად ...
ღამე ისე ტკბილად მეძინა გაღვიძებას არც ვჩქარობდი ...
2 ისკენ ავდექი წყალი გადავივლე და ტანსაცმლის არჩევა დავიწყე ...
დღეს ცოტა კლასიკურად უნდა ჩავიცვა ...

ძალიან გაბრაზებული ვარ თქვენზე ... ესეც მორიგი თავი ... გთხოვთ დააფიქსიროთ საკუთარი აზრები კომენტარების სახით ...
მუხლებამდე შემოტკეცილი მაღალ წელიანი კაბა ჩავიცვი ... თეთრი საროჩკა ჩავიტანიე და შავი მაღლები შევუსადაგე ...
თმა გავიშალე და წინ უკან გადავიყარ გადმოვიყარე ...
3 საათისთვის უკვე მზად ვიყავი



ფირმაში მისული მაშინვე ვიკიტხე დემეტრეს კაბინეტი ...
ვაიმე რა საშინელი მდივანი ყაავს !!!
ერთი დანახვით გამაღიზიანა ...
თანაც როგორ იყურება ?
გაჯი ადევს სახეზე ...
ო ღმერთო ...
როგორ არ მიყვარს ადამიანების განსჯა მაგრამ მისი ამპარტავნული საქციელები საბაბს მიზეზს და უფლებას მაძლევს ...
ორი საათი ვუხსნიდი რომ დაბარებული ვიყავი და უნდა შევეშვი ...
მაგრამ მისი მოკლე და პატარა ტვინი იმდენს ვერ ქაჩავდა რომ ეს გაეგო ...
ბოლოს ღრმად ამოვისუნთქე და ლაპარაკი განვაგრძე ...
-შენი სახელი ?
-ხატია ...
ვაიმე ტუჩები შეწიე ძალიან გთხოვ გულის რევის შეგრძნება დავიოკე და სწერვული ღიმილი ავიკარი სახეზე ...
-ხამტო მომისმინე ...
-ხამტო არა ხატია !
მასწავლე ეხლა შენ !
-გინდა ხატია იყავი გინდა ხამტო ... გინდა ნაზი და გინდა ნაზო მაინც ერთი და იგივე ზომის ტვინი გექნება ... ახლა კარგად მისმინე ! მე ბატონი დემეტრე გელოვანი მელოდება კაბინეტში გასაუბრებაზე ! და თუ არ შემიშვებ ისევ შენ შეგექმნება პრობლემა გასაგებია ?!
-არა !
რომ არა კაბინეტიდან დროულად გამოსული ჩემი ახალანდელი და მომაალი უფროსი შეიძლეოდა ფატალური შედეგებით დასრულებულიყო ჩემი და ხამტოს დიალოგი !
-მგონი შენი მოვალეობა დაგავიწყდა ! რატომ არ შემოხვედი და არ მკითხე იყო თუ არა ეს გოგო დაბარებული ?!
წამებში მოაჩვენა თავი უფროსს კრავად და ფრჩხილები დამალა ...
-მე ... მე უბრალოდ ... მეგონა დაკავებული იყავით ...
-შემდეგში გადაამოწმე ხოლმე !
მკაცრი ტონით მიუგო და კაბინეტში შემიყვანა....
გამომკითხა ყველაფერი პირადი საქმეც ვანახე და ამიყვანა ...
პირველი სამუშაო დღე ოფისში ...
დამაკავლიანეს და ერთ-ერთი ოთახი მომცეს საცდელად მოაყვეო ...
"ჩემს კაბინეტში" ვიჯექი და ვცდილობდი ყველაფერი ერთმანეთისთვის შემეხამებინა ...
საბოლოო ჯამში რაღაც გამოვიდა ნიმუშები მოვაგროვე და უფროსის კაბინეტს მივადექი დაკაკუნების შემდეგ ნებართვა რომ მივიღე შესვლის თაობაზე კარი შევაღე და უფროსს მივუახლოვდი რომელიც ფანჯრიდან უყურებოდა ...



-მოკლედ ეს რაც შევძელი ამ რამოდენიმე საათში ...
-მეკაიფები ? - ირონიულად ჩაიცინა და უფრცლებს აგდებულად შეხედა ...
-უკაცრავად ? - მარჯვენა წარბი ზემოთ ავუზიდე ...
-ამისთის მაქსიმუმ 1 კვირა გქონდა ...
-რაა ? - ისე შევიცხადე კინაღამ გავგიჟდი გამაგიჟებს ეს კაცი ჯერ მეუბნება რაც შეიძლება მალე მედოს მაგიდაზე ნიმუშებიო ... ახლა 1 კვირა შეგეძლოო ... ამისთვის ტვინი ვიმტვრიე ამან კიდე !
-ხო რა არ მითქვამს ? ალბათ დამავიწყდა -მხრები აიჩეჩა და მაგიდას მიეყუდა ქვემოდან ამომხედა და ხმა ჩამაკმენდინა ...
-ასეთი რაღაცეები არ ავიწყდებათ ხოლმე ბოს ! - თვალები დავუბრიალე და ხელი კისერზე მოვისვი ...
კისერი დავიზილე და თითი ღილს გამეკრა ...
ღილიც წამებში გაიხსნა და ლამაზად გამოჩნდა ჩემი ბიუსჰალტერიც ...
სირცხვილისგან სად წავსულიყავი აღარ ვიცოდი ...
ისეთი თვალებით მიყურებდა მეგონა იქვე ავვორთქლდებოდი იმხელა ტემპერატურაზე აარტყა ჩემმა ორგანიზმაა ...
დაფეთებული შევტრიალდი და ზურგი ვაქციე სწრაფად შევიკარი ღილი და ისე რომ არც კი შემიხედავს კაბინეტი დავტოვე ...
უფროსი აღარც მინახავს ისე დავტოვე ოფისი 8 საათზე სახლში ვიყავი უკვე ... მოკლე შავი იუბკა მწვანე ბენსიმონები და შავი ბრეტელებიანი ოდნავ დეკოლტირებული მაიკა გადავიცვი ... სახლიდან გავვარდი და ქეთისთან მივაჭერი ... ყველაფერი რომ მოვუყევი გვარიანად დამცინა ...



-მე რა გიყო ახლა ? რატო ხარ ასეთი ბეცი ქალო რატო !
-შენი ლექციებიღა მაკლდა რა აწი ერთი ადგილი წავედით ...
10 ისთვის უკვე სამსახურში ვერჭეთ და მე რა თქმა უნდა მიკროფონი მქონდა ხელებს შორის გათხრილი ...
"maron 5 - animals"
სიმღერას რომ მოვრჩი ბოსის მზერისგან შეწუხებული ტუალეტში გავედი ... კარის გამოღებას ვაპირებდი და გავაღებდი კიდეს რომ არა ნაცნობ სხეულზე შეჯახება ... ვიგრძენი მაჯაში როგორ ჩამავლეს ხელი და როგორ შემაგდეს "შემაგდო" ტუალეტში ... კარი გადაკეტა და მომიახლოვდა ...
გული ისეთი სიჩქარით მიცემცდა მეგონა სადაცაა ამომივარდებათქო ...
თავი დამფრთხალი ირემი მეგონა რომელსაც სასაკლაო გამზადებული აქვს ... ისეთი ცუდი გრძნობა როდესაც ხვდები რომ ახლა არა და ახლა ამოგივარდება გული როგორ ავხსნა



არც კი ვიცი ...
ვიგრძენი როგორ შეეხო ჩემს ტუჩებს მისი თბილი ბაგეები და წამებში გამოვეთიშე ამ სამყაროს ...
პირველად ვიგრძენი ასეთი სიამოვნება ...
ისეთი გამოთიშული ვიყავი ისღა მოვახერხე კოცნაში ავყოლოდი მაგრამ მეტი რაღა უნდა მომეხერხეინა ? ...


ძლივს გამოფხიზლებულმა ვკარი ხელი და ღრმად ამოვისუნთქე ...
კარებში გავარდნა მინდოდა მაგრამ ხელით დამიჭირა და თავისკენ შემიბრუნა ...
-შენგან შედარებით ბოდიშის მოხდის არა ჩვეულებრივი ხერხები მაქვს ... გირჩევდი ასე მომიხადო ხოლმე ბოდიშები ... - თვალი ჩამიკრა და ტუჩებზე ვნებიანად წამეტანა ...
ო ღმერთო სუნთქვა როგორ მიჭირს ...
გული ამოვარდნაზე მაქვს ...
ეს მავნებს ...
ძალიან მავნებს !
ხელი ვკარი და გაავებული ჩავაჩერდი თვალებში ...
-სამსახური რომ არ მჭირდებოდეს მაგ მახინჯს სახეზ გაგიერთიანებდი თავხედო !
არ ვიცი ამდენი სითამამე როგორ შევაკოწიწე არც ის ვიცი ამის თავი როგორ მქონდა მაგრამ ... მაგრფამ ფაქტი ერთია და ისიც სახეზეა ...
მისი ირონიული ჩაცინება და ტერიტორიის დატოვება დავიმსახურე ...
გულ აჩქარებული გამოვედით მე და ქეთი სამსახურიდან ...
გზაში ყველაფერი მოვუყევი და ვთხოვე ჩემთან დარჩენილიყო ...
-ეს მოხტომა და პროშნაობა რა იყო ახლა ?
-რა იყო ვერ გეტყვი მაგრამ რაც იყო კაი იყო ...
-ნატალი კიკნაძე !
-ნატალი ? - წარბი ავუწეიე და გავუცინე ...
-ხო რა იყო რა არ მოგწონს ...
-ოხ ქეთი წამო რა ჩემთან ...
-აუ გოგო არა ... მაგრამ ხვალ დავრჩები ...
-აუუ კაი ხო ...
ხელი ჩავიქნიე და სახლში ავირბინე ...



შხაპი რეკორდულ დროში მივიღე და ლოგინში შევხტი ... მკვდარივით ჩამეძინა მაგრამ ერთი რაღაც დიდ დისკომფორტს მიქმნიდა ...
საათს გაფართოეუბული თვალებით შევხედე და უცებ წამოვხტი ფეხზე ...
კისრის ტეხვით ვიბანავე და ასევე კისრის ტეხვით ჩავიცვი ...
შავი მოკლე იუბკა და ტყავის კლასიკური ზედა მაღლები შევუხამე და კაკუნით ჩავიარე კიბეები ...
10 წუტში ფირმასთან ვიდექი ...
ზუსტად 10 ზე მოვედი ...
ზუსტად 10 ზე ...
-დაიგვიანე ... - მომესმა "უფროსის" მკაცრი ხმა და თვალებ მოჭუტულმა გავეხედე.
კომპანიაში მედგა ოირვე ფეხი თანაც 10 საათზე ...
-ზუსტად 10 საათია ბოს - თვალი ჩავუკარი და ირონიული ღიმილი ავიკარი სახეზე ...
-დადუმებული უფრო ლამაზი ხარ ... - თვალი ჩამიკრა და იქაურობას გაეცალა ...
წავიდა და დამტოვა გაოგნებული და გაოცებული ...
გაფართოებული თვალებით გავაყოლე მზერა თავისი კაბინეტისკენ მიმავალს ...
დადუმებაში რა იგულისხმა ახლა ამან ?
დავინახე როგორი ვნებიანი მზერა მიაპყრო "ხამტოს" და ...
და ...
და ნერვები მომეშალა ...
ტიპიური მექალთანე და ბაბნიკი !
ერთ ქალს კოცნის მეორეზე ფიქრობს მესამე მოსწონს მეოთხე უყვარს ...
ოცნებაზეც ვიტყოდი მაგრამ მგონი აქეთ ოცნებობენ ამაზე ისეთი ...
ისეთი ...
ჯანადაბა ! ისეთი სიმპატიურია ! ისეთი გასაგიჟებელი !



№1  offline წევრი ხატული♥

ხომ მომეწონა მაგრამ ის ჩემი სეხნია რა იყო? :/ wink ჰაჰა მალე დადე რა შემდეგი love

 


№2  offline წევრი lamazmani

აუ ძაან მაგარია ძაან მომწონს ველი ახალ თავს love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent