შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფრთაშესხმული ანგელოზი - 8


11-05-2015, 20:14
ავტორი D-roni
ნანახია 5 587

როგორმე საკუთარი თავი გონს უნდა მოვიყვანო ...
არ ვაპატიებ ! არ ვაპატიებ ასეთ თავზე გადაბიჯებას ...
და ...
და მითუმეტეს ამის წინ ...
ხამტოს თუ ხატიას წინ ...
ვინც არის ...
მის გვედით დგას და ისე მიყურებს ...
ისე ...
ისე რომ შეიძლება ახლა ხატიას გვერდით რომ ვიდგე ბოლო დონის ბო*ი მეგონოს თავი ...
არაუშავს ! არაუშავს ...
ბევრი რამ გადამიტანია ცხოვრებაში ...
ამასაც გავუძლებ ! ამასაც გავუძლებ !
სიმწრის ღიმილი ავიკარი სახეზე ...
და ისე დავიწყე ლაპარაკი ...
-ნომერში ჩანთა დამრჩა და ...
თვალებით ვანიშნე გამოეტანა ...
ხამტოს სახე გენახათ აბა ... რა იფიქრა ? ალბათ რაც არის ...
ისეთი ბოღიანი სახე დამიტრიალა ცხვირ წინ მეგონა ახლა არა და ...
აი ახლა ნამდვილად მომვარდება და თმით მითრევსთქო ...
ჭკუა დაუშლიდა თუ ?
ისე მეც კაი სულელი ვარ ...
ეს და ჭკუა ? ... ნწ შორსაა !!!



-აი ...
ჩანთა მომაწოდა და ცალ ყბად ჩაიცინა ჩემმა ბოსმა ...
თავი დავუქნიე მადლობის ნიშნად და ჩემს ნომერში შევიძურწე ...
ახლა ქეთისთან რომ არ მელაპარაკა ალბათ ჭკუაზე შევიშლებოდი ...
ჩემს დაქალთან ლაპარაკი წამალი იყო ჩემთვის ყოველთვის ...
სულ მას ვუზიარებდი ჩემს გასაჭირს და ისიც გმირულად იზიარებდა ჩემგან ...
ერთხელაც არ დაუწუწუნია რამეზე პირიქით ჩემს წუწუნს ასევე გმირულად ითმენს და აქეთ მაწყნარებს ...
ასე ვიყავით ვართ და ეჭვიც არ მეპარება ვიქნებით ყოველთვის ...
-კაი ღადაობ ? ...
-აი ზუსტად ვიცი ეს უკვე ბოლო წვეთი იყო ... ამას აღარ შევარჩენ რა !
გეხვეწები ლენკას გაეთავისუფლე და ჩამოდი გთხოვ ...
-კაი გოგო ვკითხავ ... მოიცა თუ დამელოდები დავურეკავ ...
-მიდი მე დრო თავზე საყრელად მაქვს ... ეს ის ვერ იცლის ყოველ დღე თუ არ დაკავდა ინტიმური სიტუაციებით ...
-მეჩვენება თუ ეჭვიანობ ? - წარბები ზემოთ აზიდა და ისე მკითხა ...
მე ? ... რა სისულელეა ! არასდროს !
იმის გამო ? ... ნწ !!! პირი გავაღე რაღაცის სათქმელად იმ წამსვე გაამჩერა ...
-ჩშ ... ! ლენკა როგორ ხარ ? ... მეც კარგად მისმინე რაღაც მინდა გთხოვო ... შეგიძლია 1 კვირით გამათავისუფლო ? ... ცოტა ხნით რომ არ დავისვენო შეიძლება გადავიწვა ... ნატასთან ერთად დავბრუნდები თუ რა თქმა უნდა წინააღმდეგი არ ხარ ... ხო ხო ძალიან დიდი მადლობა აბა ... მეც გკოცნი ...
მე უკვე წინასწარ ხტუნვა დავიწყე საწოლზე ...
რა ბედნიერებაა !!! ასე უფრო გამიადვილდება ეს ყველაფერი აბა რაა !!!
-მოვდივარრ დღესვე ! - გახარებულმა შეკივლა სკაიპში ჩემმა დაქალმა და ჩემი სიხარულიც გაიზიარა ... წავედი ჩავალაგე და საღამოს მანდ ვარ გკოცნი ...
სკაიპი მხიარულ ნოტაზე გავთიშე ...



და მომზადე დავიწყე ...
სარკეში ჩემი თავი შევათვალიერე კიდევ კარგი ვცურავ მაინც ყოველ დღე თორემ ვარჯიში სულ დამავიწყდა ...
კრემის ფერი საცურაო კოსტიუმი ტანზე მოვირგე და ძალიან მოკლე გამჭივრალე სარაფანი გადავიცვი ...
საჭირო ნივთებს ხელი დავავლე და აუზზე ჩავედი ...
თითქმის ყოველ დღე ერთ დროს დავდივარ ამ აუზზე ...
თითქოს გამოწერილი მაქვს და მეც უკვე მივეჩვიე ...
იქვე შეზლონგზე ხამტო შევნიშნე გაწოლილი ...
გვერდით დემეტრე ეწვა ... ჩემს და საუბედუროთ ერთადერთი შეზლონგი იდგა ამ მხარეს თავისუფალი და ისიც დემეტრეს გვერდით ...
უკვე დამინახა და ხელიც დამიქნია ახლა იქითა მხარეს ვეღარ გადავალ
ქაჯობააა ...
"თუ მასთან გინდა?" - ჩამძახა ალტერ ეგომ ... ეს კიდე რა მიხვედრილია რა ... "ხო ალბათ მინდა" ქვედა ტუჩი მოვიკვნიტე და მათკენ წავედი ...
შურის ძიება ინ ექშენ ...
საჭირო ნივთები შეზლონგზე დავაწყვე სათვალე მოვიხსენი და თმა ზემოთ ავიწიე კოსად გავიკეთე და სარაფანი გადავიძრე ...
ჯერ ზემოთა კუპალნიკი მოხდენილად გავისწორე შემდეგ ქვემოთა ...
ერთი რაღაცის გამო მაინც შემიძლია გადავუხადო მადლობა დედა ჩემს .
სილამაზით ნამდვილად დამაჯილდოვეს მშობლებმა ...
ერთადერთი რასაც ყოველთვის ვაფასებდი ჩემს საკუთარ თავთან ლაპარაკის დროს სილამაზე იყო ...
ზოგი ხომ ამპარტავნულად თვლის ? ... მე არა ... მე მიყვარს საკუთარი თავის შეფასება ... ყოველთვის ვცდილობ დავიჭირო რაღაც დადებითი ...
ასევე უარყოფითი რის გამოსწოებასაც მერე ვცდილობ და გამომდის კიდეც ...
ტანის მოხდენილი და სექსუალური მიმორხევითა და მიმოხვრით ჩავედი აუზში და შევცურე ...
მიყვარს წყალი ... მიყვარს ის შეგრძნება როდესაც ყვლაფერს ივიწყებ და ცხოვრებას სუფთა და ნათელ ფერებში ხედავ და უყურებ ...
მიუხედავად იმისა რომ ჩემი საყვარელი ფერი შავია და მას ყველა ბნელად თვლის ჩემი გადმოსახედიდან მას ბევრი ორი განხრა აქვს ...
ნათელი და ბნელი ... რომელიც მე ძალიან მომწონს ... ვერ გეტყვით რომელ მომენტში ვიჭერ შავში ნათელ მხარესა და განხრას მაგრამ ვიჭერ და რა გავაკეთო ? ... წყლიდან რომ ამოვედი სხეულის ნარნარი მოძრაობით გავწექი შეზლონგზე და ჩემს სხეულზე მოპარპაშე წვეთებს დავუწყე ყურება ... ისე ლამაზად თარეშობდნენ საშინლად მომწონდა ...
ის შეგრძნება მომწონდა წყალი რომ მელამუნებოდა სხეულზე ...



უკვე კარგი ფერი მქონდა ...
კიდევ კარგი თბილისში მაისის შუა რიცხვებიდან დავიწყე აუზზე სიარული ... ახლა ისეთ კარგ ფერზე ვარ სოლარიოუმისტებს შეშურდებოდათ ...
მალე ვიგრძენი როგორ მოუდგეს ჩემს შეზლონგს მეორე მხრიდან მეორე შეზლონგი და უკმაყოფილოთ გამობურცხე ტუჩები ... თვალები არ გამიხელია ისე შევუცვალე სხეულს ადგილი ...
მარცხენა ფეხი მუხლში ოდნავ მოვახრე და მარჯვენა სულ გავშალე ...
თავი უფრო ზემოთ ავწიე და წელში გავსწორდი ...
შეზლონგზე წოლის ყველაზე სექსუალური ფორმაა ...
ისეთი მოხდენილი ჩანს ყველა ლამაზი სხეულის ფორმების მქონე გოგონები ასე რომ წვანან რომ ლამისაა მე ვყარო დორბლები ...
ცოტა ხანი იყო გასული ვიგრძენი როგორ დაჯდა სველი სხეული იმ მოდგმულ შეზლონგზე ... შემდეგ კი ნაცნობი გამაღიზიანებელი ბარიტონი მოწვდა ყურს ...
-გამარჯობა ლამაზო ქალბატონო ნატა ...
ისე გამაჟრჟოლა ამ ხმის გაგონებისას მთლიანად წამოვხურდი სახეზე ...
დემეტრეს გადავხედე და მის სიბრაიზსგან დაჭიმულ სახეს გადავაწყდი ...
მგონი ძალიან კარგი შანსი მეძლევა დავუმტკიცო ამ მექალთანეს რომ მარტო მას არ ყავს "პაკლოები" ...
ხამტო დემეტრეს პაკლო ჰაჰაჰა გამეცინა ...
ღიმილით გადავხედე მეორე გევრდით მჯდომ ბატონ ლევანს ...
ლევანი ისაა იმედია გახსოვთ გიშინ წინ დემეტრემ თავის საცოლედ რომ გააცნო ჩემი თავი გუშინ კიდევ რომ მითხრა კომპლიმენტებს ნუ გეუბნება და ასე ნუ გიყურებს თორემ დავლეწავო ...



ძალიან კარგი კაცო ...
-გამარჯობა ბატონო ლევან ...
მორიდებით გავუღიმე მაინც მრცხვენია ახლა მიდი და კერე ამ დუპლეტის გამო ამხელა კაცი ...
-აპ აპ ... თქვენთვის მხოლოდ და მხოლოდ ლევანი ...
გამიღიმა და ხელზე მეამბორა ...
ისე დავკომპლექსდი ორ სიტყვას ძლივს ვეუბნებოდი ამ კაცს ...
ბოლოს ავდექი და ნომერში ავედი ...
წყალი გადავივლე და გრილი პენუარის ამარა საწოლზე წამოვწექი ...



ცოტა ხანს ასე ვიყავი ...
ცოტა ხანს რა მანამ სანამ კარზე ბრახუნი არ ატყდა ...
კარი შეშფოთებულმა გავაღე და თვალები გადმოვკარკლე როგორც კი ტუჩებზე დემეტრეს ბაგეები ვიგრძენი ...
კარი მიკეტა და საწოლისკენ წამიყვანა ...
ჩემი თავ მოყვარეობა რომ არა ისე ვნებიანად მკოცნიდა გამომთიშავდა ცხოვრებისგან ...
ხელი უხეშად ვკარი და გაავებული ჩავაჩერდი თვალებში ...
როგორ მაბნევს მისი თვალები ...
ცისფერი თვალები ისეთი ცეცხლიც რომ გიზგიზებს ...
-რამდენს ბედავ ?!
ხმას საგრძნობლად ავუმაღლე და ეს სულაც არ მაინტერესებდა მის სითავხედეს და მექალთანეობას საზღვარი აღარ ჰქონდა ხო და ახლა მე დავუწესებდი ...
-ახლა ქაჯური პანიკები უნდა ამიწიო ? წინა ორი ღამე სხვანაირად ჭიკჭიკებდი ? - ირონიულად ჩაიცინა და სარკიან კარადას მიეყრდნო ...
სადაც ჩემი სუნამოები და "შპაკლები" იდო ...
-ახლავე გადი აქედან !
ჯერ კიდევ ვცდილობდი წყნარად დავლაპარკაებოდი ...
-რომ არა ? - თან და თან ჩემსკენ დაიწყო სვლა ...
-ახლავე გადი მეთქი ! არ მომეკარო !
დავუყვავე და უკუ სვლა დავიწყე ...
ერთ ხანს წინ იდგა ჯიბეებში ხელებ ჩაწყობილი და ირონიულად მიმზერდა ... მერე კი უსიტყვოდ გავიდა ნომრიდან და კარი მშვიდად დაკეტა ...
წყობილებიდან მე გამომიყვანა თვითონ კი ნერვიც არ შეუტოკებია ...
არა უშავს ... ეს პირველი იყო ... ამიერიდან ნახოს ...
თუ გონია ასე დავამცირებინებ თავს ძალიან შემცდარა !
საღამოს რომ მომშივდა სავახშმოდ ჩავედი ...
მოკლე ჯინსის შავი შორტები მოვირგე მწვანე ბენსიმონები ...
ნუ არ მიყვარს მაგრამ გრილია ... და ოდნავ გაშვებული ტოპი ...
თმა ზემოთ ავიეი და კოსად გავიკეთე ...
ტელეფონს დავავლე ხელი და კარი გამოვიკეტე ...
სასტუმროს კარში აყუდებული ქეთი რომ დავინახე სახე გაბადრული მისკენ გავვარდი რაზგონ აღებული და სხეულზე შევახტი ...
იმდენი ვკოცნე იმდენი კაი 10 წლის და შეიძლება უფრო მეტისაც უნახავები გეგონებოდით ...
მაგრამ მე მის გარეშე 1 საათიც კი ვერ ვძლებ და 2 დღეა არ მინახავს ...
მის კოცნა პროშვნას რომ მოვრჩი იქვე აყუდებული ორი ნაცნობი სხეულიც დავინახე დემეტრესთან ერთად ...
ერეკლე გადრანი და დათა ყიფიანი ...
დათა როგორ ყოველთვის გაკრეჭილი იდგა და იცინოდა ...
ერეკლე შედარებით სერიოზულ პოზიციაში იდგა და უსიტყვოდ გვიყუებდა ...




-გამარჯობა ბიჭებო ... - ქეთის სხეულიდან მხიარულად ჩამოვხტი და ბიჭები გადავკოცნე ...
-ხელოუ კრასოტკა ... (დათა)
-როგორ ხარ ნატა ? - გაღმებულმა მკითხა ერეკლემ ...
ვაიმე ... რა ჭირს ამას ? ... აბა წინა შეხვედრაზე ესაო ისაო ...
მოიცა მოიცა ... ნატა მე მქვია ქეთის რატომ უყურებს ? ...
აქედან დემეტრე იჭაჭება სიცილისგან იქიდან დათა ...
ეს მე მელარაკება და ქეთის უყურებს რომელიც ტელეფონით მესიჯს უგზავნის დედამისს ჩავედიო ხომ უნდა შეატყობინოს ...
ისე უყუებდა თვალებით გაბურღა ...
წარბები ეშმაკურად ავათამაშე და ბიჭებს გადავხედე ...
ერეკლეს და ქეთად მონაცვლეობით ვუყურებდი და ვხვდებოდი რომ აქ რაღაც ისე ვერ იყო ...



-ვსო გავაგზავნე ... ეხლა წავალ და ნომერს ავიღებ ...
-აუ არა ქეთი რა ნომერი ჩემთან შემო რა გთხოვ ...
-კაი გოგო უიმე რა შენთან დღე არ გეყოფი ? მთელი ცოხვრება შენ გიყურებ ღამე მაინც მაცადე ...
-ქეთი !!!
-კარგი ხო ვღადაობ შემოვალ ხო ... - ჩაიცინა და ბარგს ხელი წაავლო ერეკლემ რომ გამოართვა უცებ ...
-დაგეხმარები - თვალი ჩაუკრა და პასუხს არც დალოდებია ისე წავიდა ლიფტისკენ ...
ჩვენ უკვე ჩვენს ნომერში ვიყავით მე ქეთის ვეხმარებოდი ტანსაცმლის ამოლაგებაში და დალაგებაში ...
ბიჭები ნომრებში გადანაწილდნენ შევთანმხდით რომ ნახევარ საათში ანუ უკვე 10 წუთში აუზზე გავიდოდით ...
ღამის აუზზე ვგჯდები კაცი შვილი რომ არ არის ...
ისევ ის ფორთოხლის ფერი კუპალნიკი მოვირგე და კმაყოფილი დავტირლადი სარკის წინ ქეთასთან ერთად ...
ქეთი სილამაზით არც მე ჩამომივარდებოდა და არც არავის ...
გამხდარი ... ძალიან ლამაზი ტანი ქონდა თითქმის ჩემნაირი ...
წაბლის ფერი თმით ... და ლამაზი მუქი ყავისფერი თვალებით ...
ლურჯი საცურაო კოსტიუმი მოირგო და სარაფანი გადაიცვა ...
თმა ორივემ კოსად გავიკეთედ მაღლა აწეული ...
სარაფანი გადავიცვი ... საჭირო ნივთებს ხელი დავავლეთ და ნომერი დავტოვეთ ...
ქვემოთ ჩასულებს მხოლოდ ჩვენიანები დაგვხვდა ...
ყველანაირი ლევანისა და ხატიას - ხამტოს გარეშე ...
კმაყოფილი ღიმილით გადავიძრეთ სარაფანი ორივემ და წყალში ერთ დროულად ვისკუპეთ ...
სიცილით ვცურავდით და წყალში ვმახინატორობდით ...
როგორც გვჩვევია ...
ერთი ასაკის ვართ დაბადების დღეზე ერთი დღთ ამცდა ...
მე 8 მარტს მაქვს ქეთის 9 მარტს ...
მე ქალთა დღეს იმას ქალთა დღის მეორე დღეს ... მეცინება ... აჰაჰაჰ ...
ბავშვობაში ბებიაჩემი როგორც მიყვება ერთ დროულად გვაბანავებდნენ ... ჩვენი ბაანაობის შემდეგ სახლი აბობოქრებული ოკეანის ან ზღვისგან დატბორილ ტერიტორიას გავდა ...
იმდენც ვფართახლებდით და ისე გვიყვარდა ორივეს წყალი ვერც კი ვისვენედით ...
წყლიდან ამოსულები შეზლონგზე დავწექით და ამბების გახსენება დავიწყეთ ... იმდენი ვიცინეთ მუცელი გვტკიოდა ორივეს ...
ბიჭებიც მოგვიჟდნენ და შემოგვიერთდნენ ...
-ასწორებს გაგანია ზაფხულში ცივი წყალი ღამე - კმაყოფილმა ჩაილაპარაკა დათამ და გაგვეკრიჭა ...
-ხო არ გაგვეგრძლებინა "არდადეგები" ?
დემეტრესგან ეს რომ მოვისმინე მთლიანად ავხრუდი ...
კიდევ დიდ ხანს აქ ამასთან ერთად ?
არაა !
-ბაზარი არაა მე მაწყობს ...
შენ რატო არ უნდა გაწყობდეს ერეკლე ქეთის აქ არაა ?
რა ბოროტი ვარ ...
"შენ ხო რას ამბობ დემეტრე აქ არ გყავს?"
ჩემი მეორე მე ჩემზე ბოროტია !
-მეც მაწყობს - მხრები აიჩეჩა დათამ ...
-თქვენი არ ვიცი მაგრამ ჩვენ ლენკა მოგვკლავს - სიცილით თქვა ქეთიმ ...



-ბარი ჩემია ... - თვალი ჩაუკრა დემეტრემ - ასე რომ თუ თვქენ სურვილი გექნებათ და დარწმუნებული ვარ გექნებათ დარჩით ...
ქეთიმ ეშმაკური ღიმილით გადმომხედა ჩემს მაგივრად გასცა დადებითი პასუხი ბიჭებს ...
-აუ არა არა მოიცა ნანა ცოდოა მარტო იქ დარჩი შენ თუ გინდა მე უნდა ჩავიდე თბილისში ...
-ნანააა ცოდო ? - წარბი ამიწია ქეთიმ ... - მარტო დავრჩე ? ... - ახლა მეორე წარბიც ამიწია ... ამაზე გამეცინა ...
-კარგი ხო ოღონდ რამდენიმე დღე !
-კიდევ ერთი კვირა გაწყობთ ამ კვირასაც რომ დავუმატოთ ? ...
ანუ 12 დღე ? ... არც ისე გრეხია ...
-კი ... - ყველამ გასსცა პასუხი დათას ჩემს გარდა ... მან კი წარბ აწეულმა გადმომხედა ...
-ჩემს არას აზრი აქვს ? - ტუჩები უკმაყოფილოდ და სიცილით გადავატრიალე და თვალებით ქეთისკენ მივუთითე ...
-არა ! - სიცილით გასცა პასუხი ჩემმა დაქალმა ყველას და ჩვენს აგვიყოლია ... უკვე ძალიან ღამე იყო დალევა რომ გადავწყვიტეთ ...
ბიჭებმა კოქტეილები მოიტანეს ენ რაოდენობით და მაგიდაზე დადგეს ... დანამდვილებით შემიძლია გითხრათ რომ 8 ჭიქა სხვა და სხვა სახის კოქტეილი არასდროს დამილევია ...
და იმას უფრო დანამდვილებით გეტყვით რომ ახლა დემეტრე რომელიც კმაყოფილი სიცილით მოდის ჩემსკენ მასაც არაფერი გამოუვა ჩემთან ...
ნუ ამ მომენტში და დღეს მაინც ...
ჩავიცინე და თავით შეზლონგს მივეყუდე ...

ძალიან გამახარა კომენტარებმა ...
ძალიან მიყვარხართ მე თქვენ ...
იმედია ახლაც გამახარებთ და დაწერთ კომენტარებს ...
მგონი კარგი თავი გამოვიდა თვქენი დამსახურებით ...
მიყვარხართ აბა გამახარეთ და მე უფრო კარგი თავით გაგახარებთ ...



№1  offline წევრი ლილე

ნამდვილად არ ვიცი სად გარქრა ჩემიკომენტარი რომელიც წინა თავზე დავწერე... ალბათ წაიშალა... არ მეზარებაკიდევ ერთხელ დავწერ რომ ნამდვილად არ მესმის რატომ აქვს ესე პატარა რეიტინგი ამ ისტორიას რომელიც ნამდვილად არ ჩამოუვარდება სხვა ავტორების ისტორიებს... კიდევ ერთხელ ავღნიშნავ რომ ძლიან მაგარი გოგო ხარ... ♥♥♥ შენი ყველა ისტორია ვიცი და ყველა ძალიან მომწონს... ♥♥♥ დიდ თავებს რომდებ ეგ ხომსაერთოდ მაოცებს ♥♥♥ მაგრამ არ შემიძლია არ ავღნიშნო ბოლო ორი თავის სიმცირე♥♥♥ იმედია ძველებურად დიდ თავებს დადებ ♥♥♥ ძალიან მაგარი გოგო ხარ კიდევ ერთხელ ♥♥♥ ესე გააგრძელე♥♥♥

 


№2  offline მოდერი D-roni

ლილე
ნამდვილად არ ვიცი სად გარქრა ჩემიკომენტარი რომელიც წინა თავზე დავწერე... ალბათ წაიშალა... არ მეზარებაკიდევ ერთხელ დავწერ რომ ნამდვილად არ მესმის რატომ აქვს ესე პატარა რეიტინგი ამ ისტორიას რომელიც ნამდვილად არ ჩამოუვარდება სხვა ავტორების ისტორიებს... კიდევ ერთხელ ავღნიშნავ რომ ძლიან მაგარი გოგო ხარ... ♥♥♥ შენი ყველა ისტორია ვიცი და ყველა ძალიან მომწონს... ♥♥♥ დიდ თავებს რომდებ ეგ ხომსაერთოდ მაოცებს ♥♥♥ მაგრამ არ შემიძლია არ ავღნიშნო ბოლო ორი თავის სიმცირე♥♥♥ იმედია ძველებურად დიდ თავებს დადებ ♥♥♥ ძალიან მაგარი გოგო ხარ კიდევ ერთხელ ♥♥♥ ესე გააგრძელე♥♥♥


ძალიან დიდი მადლობა love ხო ვცდილობ ყოველ დღე დავდო ეს იქნება პატარა თუ დიდი love არ მინდა ისე დავტოვო ყველაფერი ... მოუცლელობის გამო შევამცირე მაგრამ ხვალ დიდ თავს დაგიდებთ love

 


№3  offline წევრი ხატული♥

ვაიმე უმაგრესი ისტორიაა მაგარი გოგო ხარ და მომწონს როგორც წერ თითქმის ყველა ისტორია შენი წაკითხული მაქვს და უნაკლოა ყოველშემთხვევაში ჩემთვის love მაგარი ხარ და ძაან მიყვარხარ უბრალოდ არ მომწონს დემეტრეს ქცევა ნატასთან მიმართებაში ვერ გავიგე რას გრძნობს მის მიმართ უყვარს თუ არა არ მინდა რომ ამ გოგოს იყენებდეს love მალე გაარკვიე თავის გრძნობებში ორივე თან მითუმეტეს ერთი კვირა წინ აქვთ <3 love ველოდები შემდეგ თააავს love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent