შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფრთაშესხმული ანგელოზი - 6


8-05-2015, 23:11
ავტორი D-roni
ნანახია 5 443

ამხელა კაცს ტვინი აქვს ახლა თავში ? ...
არა ვინ გამამტყუვნებთ ახლა რომ მივუბრუნდე და ვურტყა თავში ის შამპანიურის ჭიქა ?!
ხომ იქნება ღირსი ?!
არა როგორ მომეშალა ახლა ნერვები ...
და ყველაზე სასაცილო ისაა რომ აქეთ მემუქრება თვალებით ...
ღირსია შემოვცხო იმ უსაზღვროდ სიმპატიურ სახეში ახლა ...
ოოოოო !!! მაინც ვერ ვიოკებ ნერვებს !!!
სახეზე ცრუ ღიმილი მქონდა აკრული და ირონიულად ვუმზერდი მამაკცს რომელიც დემეტრეს ელაპარაკებოდა და მე მიყურებდა ...
დემეტრეს რომ შევხედე ყველა ნერვი დაჭიმული ქონდა გაბრაზბეისგან ...
სერიოზულად გავიფიქრე ახლა ამას ვერავინ გამოძიძგნის ხელიდანთქო ...
და რომ არა მისი უეცარი ტერიოტორიის დატოვეა ეჭვი მაქვს რეალობას იქცეოდა ყველა ჩემი ფიქრი და ფანტაზია "როგორ ცემს დემეტრე გელოვანი ამ ვიღაცას" ...
ფიქრებიდან მისმა ხმამ გამომიყვანა ...
-წამოდი ვიცეკვოთ ...
ხელი მომკიდა და კულტურულად "წამათრია" სხვების თვალში ნაზად "წამიყვანა" საცეოკვაო შუა ადგილისკენ ...
მხოლოდ ჩვენ ვცეკვავდით და ეს ძალიან დიდ დისკომფორტს მიქმნიდა
ბოლოს თვალების ბრიალით შევხედე და ვანიშნე ქვემოთ ჩამოწეული ხელი წელზე დაებრუნებინა ...
-ხელები !!!
ისე დავუბრიალე თვალები მის ადგილას მე შემეშინდებოდა მან კი უფრო ქვემოთ ჩააცურა და სხვებისგან შეუმჩნევლად მომიჭირა ...
იცოცხლეეე ... ავხურდებოდი სახეზე რომ არა მაკიაჟი ...
მაგრამ ეჭვი მაქვს ამ მაკიაჟს ჩემი აჭარხლებული სახისთვის რამე ეშველა ... ისე დამარტყა გულმა ვიფიქრე ახლა გამისკდებათქო ...
-ნუ მიჟუჟუნებ მაგ ლამაზ თვალებს თორემ მოვიდა ბუა ... ბუჰ ... - გემრიელად გადაიხარხარა და წამინდელი სერიოზული სახე მომენტალურად დაიბრუნა ...
მგონი ამას ორი მე ყავს ...
ერთი მხიარული ...
მეორე უჟმური ან უფრო სერიოზული შეესაბამება ...
-ხელები გაწიე თორემ მოგაჭრი ძირში !

-რას მომაჭრი ძირში ? ... - ისეთი ცინიკური ღიმილით მკითა ჩემს ნათქვამში ეჭვი შევიტანე ...
-ძირ ფესვიანად ამოგთხრი დედამიწიდან თუ ხელებს არ გაწევ ... და საერთოდ ზემდეტები რომ მოგდის ვერ ხვდები ?! მგონი ჩვენს ურთიერთობის ფარგლებს უკვე დიდი ხანია გაცდი და ზღვარი ვერ დაინახე ... და მე ეს საშინლად არ მომწონს !
-არა ? - ირონიულად და ცალ ყბად ჩაიცინა და თვალი თვალში გამიყარა ...
-მართლა !
-გინდა დაგიმტიკიცო რომ ძალიანაც მოგწონს ?
-აბა მიდი - სწერვულად გავუღიმე და "დამტკიცებას" დაველოდე ...
ვერც კი გავიაზრე ისე შეეხო მისი ვნებიანი ტუჩები ჩემსას ...
ისე გამაჟრჟოლა კინაღამ ჭკუიდან გადავედი ...
ვიგრძენი მისი ტუჩების არომატი რომელიც რაღაც ამოუცნობ გემოს ატარებდა ...
და თავ ბრუ დამეხვა ...
საშინლად დამეხვა ...
ინსტიქტურად ჩავავლე თმაში ერთი ხელი და ჩემსკენ მოვქაჩე ...
არ ვიცი არ ვიცი რას ვაკეთებდი მაგრამ საკუთარი თავის სიამოვნების გარდა არაფერზე ვფიქრობდი ...

-მისი გამოფხიზლება და ხალხის შემაწუხებელი მზერა რომ არა შეიძლება აქვე გადავსულიყავით სხვა ფაზაში ...
მეცინება რა ჰაჰაჰ ...
სასაცილოდ მაქვს საქმე ზუსტად ...
-ხო არა ვაბშე არ მოგწონს ღადაობ ? - ირონიულად ჩაიცინა და თვალი თვალში გამიყარა ...
არ ვიცი რამ გამათამამა მაგრამ ფაქტი სახეზეა აშკარად გავთამამდი ...
-ნუ ხო ახლა უკეთესი იყო - გულიანად გავუღმე და ჩემთვის გადავიკისკისე
გაოცებულმა შემომხედა ...
რამ გააოცა კი მაგრამ ...
ახლა არ მითხრათ რომ ამას ეგონა მე დავდგებოდი და ისტერიკებს გავუმართავდი ...
არამც და არამც ...
ბევრი ვიცეკვეთ ბევრი დავლიეთ ...
შემდეგ ... შემდეგ ... უბრალოდ ნომრამდე მიმაცილა და თავის ნომერში შევიდა ...
კისრის ტეხვით წავედი სარკისკენ ...
ვიჩალიჩე ... ვიჩალიჩე მაგრამ კაბა მაინც ვერ გავიხადე ...
სიცილით გამოვაღე ნომრის კარები და გვერდითა ნომერზე ფრთხილად მივაკაკუნე ...
გაღებულ კარში წელს ზემოთ შიშველი საშინლად სექსუალური და სიმაპტიური მამაკაცი რომ გამოვიდა კმყაყოფილი ღიმილით ავესვეტე წინ და ხელით ვანიშნე გამომყოლოდა ...
გასაღები აიღო და ნომრის კარი ჩაკეტა ...
ჩემთან რომ შევედით სიცილს ძლივს იკავებდა ჩემს სახეზე ...
ისეთი გაბადრული ვაკეთებდი ყველაფერს არც მიკვირს ...
ასევე გააბადრული და გაკრეჭილი სახით ავესვეტე წინ და ლაპარაკი დავიწყე ...
-იცი ... ძალიან უჯიშო კაბაა ... ლამაზი მაგრამ უჯიშო ...
იმდენად ბევრი მქონდა დალეული თან ცხოვრებაში მეორედ პირველი ის იყო ბარში ქეთამ რომ დამალევინა რამდენიმე გრამი მოგხოდავს და ენერგიას მოგცემსო ... ვბლუყუნებდი გაუჩერებლად თან წამიან ინტერვალებს ვაკეთებდი შიგა და შიგ ... - იმდენად ძნელი ჩასაცმელი იყო ძლივს ჩავიცვი ... მაგრამ ახლა ვეღარ ვიხდი ... ხო და უნდა გამხადო ... დამეხმარე რა - ყელი გამოვიღადრე ხელით აჰჰა და ისე შევეხვეწე დახმარება ჩემს უფროსს ...
ნეწყვი მძიმედ გააგორა და ირონიული ღიმილით დაიწყო პატარა ზმეიკის გახსნა კაბის უკნიდან ...
თმა უკან მქონდა გადმოწეული ...
ზურგიდანაც ვგრნობდი მისგან მომავალ სიმხურვალეს და ზურგი საშინლად მიხრურდა ...

არ ვიცი რა მოხდა მაგრამ წამის მეასედში მომშორდა სხეულიდან კაბა მაგრამ ვიგრძენი როგორ შემატრიალა თავისკენ სვანმა და ველურულად დამაცხრა ბაგეებზე ...
ისე თავ დავიწყებით მკოცნიდა ლამისაა იქვე ჩავეკიცილიყავი ...
ტუჩებით ყელი და მკერდი რომ მოიარა საერთოდ გამოვითიშე ...
საცველების ამარა რომ ვიყავი მის წინ დარჩენილი საერთოდ ვერ ვიაზრებდი ...
ვიგრძენი როგორ შემომსვა მაგიდაზე და ჩემს ფეხებს შუა მოექცა ფეხები წელზე შემომახვევინა და ხელში ამიტაცა ...
საწოლზე ფრთხილად გადამაწვინა და ვნებიანად წამეტანა ბაგეებზე ...
მისი ხელის მოძრაობა ჩემს სხუელზე და მერე მსუბუქი მოჭერა ბარძაყზე გულს მიტოკებდა ...
ბედნიერებისგან რა მექნა არ ვიცოდი ...
საოცრება და პიკი ის იყო კბილებით რომ შემეხო მკერდზე და კოცნით მომირჩინა ადგილი ...
იმხელა ხმაზე აღმომხდა ბაგეებიდან ვნებებისგან დაუცხრომელი სიამვონების ოხვდა მეგონა ახლა მთელი სასტუმრო აქ მოიყრიდა თავს ...
არ ვიცი რამ გამომაფხიზლა მაგრამ ცხადია მის შიშველ გულ მკერდზე ავასრიალე ხელები წელზე გადავიტანე და ფრჩხილების კვალი დავუტოვე ...
ვგრძნობდი ჩემს თითოეულ ამოკვნესებაზე როოგორ ეღიმებოდა და ვცდილობდი დიდი ინიციატივა ამეღო თავზე ...
მანამდე ვიყავი ასეთი ბედნიერი და გახარებული სანამ არ ვიგრძენი ...
რაღაც ... რაღაც გაუსაძლისათ სასიამოვნო ტკივილი ... ვიგრძენი როგორ ჩამომგორდა ტკვილნარევი ცრემლი და როგორ მოყვა მას ბედნიერების ცემლები ...


უსაზღვროდ ბედნიერი ვიყავი და არც ვნანობდი იმას რომ ჩემი ქალწულობა და სისუფთავე დემეტრე გელოვანს შევწირე ...
ანდაც შეიძლება ეს ავკოჰოლის დამსხურება ყოფილიყო რა იცით იქნებ ხვალ ვიღვიძებ და ვნანობ ? არაა ...
მკერდზე მსუბუქად რომ მომიჭირა ხელი კინაღამ მოვკვდი ...
ასეთი გაუსაძლისი სიამოვნება ჯერ არასდროს განმეცადა ...
ბოლოს მის მკერდს მივესვენე და გემრიელად გამოვიძინე ...
არ ვიცი დილას რამდენ ხანს მეძინა მაგრამ ფაქტია რომ გავიღვიძე ნომერში მარტო არ ვიწექი ... ყველაფერი როგოც კი გამახსენდა დენ დარტყმულივით წამოვვარდი და აბაზანაში შევვარდი ...
წყალი გადავივლე და შემოხვეული თეთრი პირსახოცის ამარა დავბრუნდი ნომერში ...

არ ვიცი ასე რატომ ან რას უყურებდა "ბოსი" მაგრამ ფაქტი იყო გაოგნებული სახე ჰქონდა ...
თავ ჩახრილი და დარცხვენილი მივუახლოვდი გარდერობს და ტანსაცმელი ამოვიღე ...
ისე მცხვენოდა მინდოდა მიწა გამსკოდომოდა და ქვემოთ ჩავეყოლებინე ...
-შენ რა ...
პასუხი ვერ დაამთავრა ისე გაჩუმდა ...
ლოყებ აწითლებულმა გავიხედე მისკენ და უფრო ამიწითლდა როგორც კი შევამჩნიე რას უყურებდა ასეთი თვალებით ...
ალბათ სირცხვილისგან ? თუ სიბრაზისგან ?
რა გაუკვირდა ჩვენს დროში ქალიშვილი გოგონები აღარ არსებობენ ?
ან რით დავიმსახურე მისი ასეთი წარმოგენა ჩემზე ? ...
-გადი !
-რა ?!
-გადი !
ისე გავბრაზდი ახლა რომ არ გამცლოდა შეიძლებოდა მომეკლა !
-კი მაგრამ ...
-რა კი მაგრამ ? რა იყო არ გეგონა რომ ქალიშვილი ვიყავი ? გადი მეთქი !
-მომისმინე !
-არა ეხლა შენ მომისმინე ! არ ვაპირებ შენი ახნა განმარტების მოსმენას !
მინდა ახლავე დატოვო აქაურობაა !
-კარგი - მხრები აიჩეჩა და ნომერი დატოვა ...
ისე ვიყავი ათხრილი ნერვებზე მინდოდა ყველაფერი დამელეწა ...
ისეთი შეგრძნება მქონდა თითქოს ჰაერი წამართვეს ...

ისეთი თვალებით მიყურებდა თითქოს უკანასკნელი ქუჩის ქალი ვეგონე და ახლა ამ პატარა ლაქამ გადაუწყვიტა ყველაფერი ...
თმა გავიშრე და საზაუზმოდ ჩავედი ...
ინსტიქტურად ვარჭობდი თეფშზე ჩანგალს ...
ძლივს გამოვფხიზლდი როცა ვაჟბატონი წინ დამიჟდა ...
-როგორც მახსოვს აქ საჭირო ვიყავი ... რა უნდა გავაკეთო მეტყვით ? - თ გამოვკვეთე და ისე დავუწყე ლაპარაკი აღარ შემეძლო ასე ჯდომა ...
-აღარაფერი აღარაა გასაკეთებელი ... ის დიზაინი რომელიც ფირმაში გამიკეთე მაგით ვაკეთებთ ... - პასუხი გამცა და გაჩუმდა ...
Nuca Javelidze
22:43
Nuca Javelidze
ისეთი სახით შემომხედა ხმა ჩავიგდე ...
გავბრაზდი ძალიან გავბრაზდი !
იქაურობას მომაშორა იცოდა ... იცოდა რომ ეს არ იყო საჭირო ...
მაგრამ მაინც დაიჟინა და წამომიყვანა ...
გაცოფებული წამოვვარდი ფეხზე და ნომერში ავედი ...
ბარგი ჩავალაგე და ტაქსი გამოვიძახე ...
კარში გავდიოდი მაჯახი რომ მტაცა ხელი და გაცეცხლებული მზერა მომავლო სახეზე ...
-სად მიდიხარ ?!
-თბილისში ვბრუნდები აქ საჭირო აღარ ვარ !
იხტიბარი არც მე გავიტეხე და ჯიუტად მივაწექი ჩემს გზას ...
-და მე მოგეცი დაბრუნების უფელება ?!
გაბრაზებულმა დამიყვავა და გამომტეხი კითხვა მომიგდო წინ ...
ხო ეგ სწორია ბოლოს და ბოლოს ჩემი უფროსია ...
თავი მოთოკე ნატალია !
თავი მოთოკე !
-მაძლევთ უფელებას? - ირონიულად ჩავიცინე და მივაჩერდი ...
ო როგორ მტკიოდა მაჯა რომელშიც ხელი ქონდა წავლებული ...
-არა !
-რაა ? - იმხელაზე დავიკივლე ტაქსის მძღოლი შეხტა ...
-ბარგი გადმოიტანეთ გოგონა აქ რჩება ...
ტაქსისტს განკარგულება მისცა და ბარგს ხელი მოკიდა ... ერთი ხელით ბარგს მიათრევდა მეორეთი მე ...
ნომერში ამიყვანა და ბარგი კარში შეაგორიალა გასაღები იქვე დამიდო და გაცეცხლებულმა შემომხედა ...
-ამის შემდეგ ჯერ მე მკითხე სამსახურის დღეებში რას გააკეთებ სამუშაო საათებში !
-გადით !
გაბრაზებული მივაჩერდი და წარბები შევკარი ...
-ჰეი ბავშვო ... საღამოს გელოდები 8 ზე საქმიანი ვახშამი გვაქვს ...
ფაფაზე გეპატიჟები ... - ირონიულად ჩაიცინა და სიცილით გადმოემხედა
კარში გავიდა და დამტოვა ასე ...
გაბრაზებულმა მოვავლე იგივე ოთახს თვალი და ნერვებ მოშლილი დავწვდი მობილურს ქეთისთან დავრეკე და სასწრაფოდ საკაიპში დავიბარე ...


-მეღადავები ? - იმხელაზე წამოიკივლა კინაღამ გული გადამიქანდა ...
-შევღნდი რა გაკივლებს !
-ნატა ... ახლა გამოვყვები კაბელს და იცოდე თმით გითრევ ! დროზე დაშაქრე ყველაფერი !
-ოო ყველაფერი მოგიყევი და რაღა გითხრა ...
-შოკში ვარ ... - ჩაილაპარაკა და თმაზე ხელი გადაისვა ... - მოგეწონა მაინც ? ნერვიულად ჩაიცინა ჩემმა დაქალმა და ისეთი ...
ისეთი კითხვა დამისვა მომნტალურად წამომაწითლა სახეზე ...
-ქეთი !!!
-რაა ხომ უნდა ვიცოდე ...
-ასეთი გაუსაძლისი სიამოვნება მგონი არაფერს შეუძლია მოგანიჭოს ...
გაბადრულმა ჩავილაპარაკე და გუშინდელის გახსენებისას იმ წამსვე ჩავეშვი ნოსტალგიურად ...
შეხება ... შეხება ... კოცნა ... ტკივილი ... სიამვნება ...
ტუჩი მოვიკვინიტე და მოხარხარე დაქალს კუშტად შეკრული წარბებით გადავხედე ...
-ახლა უნდა წავიდე და მაგიტომ ვერ გაგცემ მაგ კისკისისითვის პასუხს ... !
დავემშვიდობე და გავუთიშე ...
ტანსაცმლის არჩევა დავიწყე და უკვე კაბაში გამოწყობილი ჩავედი "ბოსთან"

თვალები შუბლზე ამივიდა როგორც კი დავაფიქსირე ჩემს წინ ჩამომდგარ ხამტოს როგორი თვალებით უყურებდაა ...
ახლა კი ნამდვილად ვიცი ამ ყეყეჩს როგორ მოვუარო !
მაცადე დემეტრე გელოვანო !
მე არ ვიყო ნატალია კიკნაძე შენ თუ ჭკუა არ გასწავლო!



ვიცი ვიიცი ძალიან პატარა თავია ...
ძალიან ცუდ ხასიათზე ვარ და ამიტომ ეს უმუზოდ დაწერილი თავი ... საერთოდ არ ვაპირებდი დაწერას მაგრამ დავწერე მაგრამ რომ მივხვდი ვეღარ ვაგრძელებდი გავჩერდი და ეს ავტვირთე მგონი სულ არაფერს ჯობს ... გთხოვთ კომენტარები არ დაინანოთ ამან მაინც გამომიკეთოს ხასიათი მიყვარხართ ...



№1  offline წევრი ლილე

ra magari gogo xar :* axla wavikitxe yvela tavi da uzommod momewona :* dzaan magari gogo xr velodebi axal da did tavs :** da es xamto moashore raa ?:* daes demetre moarjulebiane :** ukve vegar vutmeen ise mainteresebs :**<3 <3 <3

 


№2  offline წევრი ელენა

ვაუუუ love love საოცრად მაგარიააა <3 <3 გთხოვ მალე დადეეე შემდეგი თავიი :***

 


№3 სტუმარი B14

ძალიან საინტერესოდ წერთ❤ მართლა ძალიან კარგია და მოქმედებაც საინტერესოდ ვითარდება გააგრძელეთ ასეთი ისტორიების წერა ❤❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent