შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაბრუნება(24)


13-05-2015, 00:01
ავტორი სპენსერი
ნანახია 1 973

საუზმეზე...
-დღეს ნახავ ნუცას?
-კი ვნახავ-გავუღიმე-და ჩემები სად არიან?-ვკითხე ჩემს წინ მჯდარ საბას.
-ესეიგი ლაშა ბორჯომში წავიდა დედიდასთან,გიგამ მარიამი წაიყვანა ბათუმში ზიურპრიზი გაუკეთა,გიორგი და ანა მე გავაგდე და იცი რატო?-ეშმაკურად იღიმოდა მეც "ვითომ" ვე ვხვდებბოდი რატო.
-რატო?-ვითომ დაბნეულმა ვკითხე და თეფში ნიჟარაში ჩავდგი. რომ ვდგავდი გზაში საბაც დამეწია და უკნიდან მომეხვია.
-იმიტომ რომ ჩემს საცოლესთან მარტო ვიყო-ეს მითხრა და წინ დამიდგა წამში ხელში ამიყვანა და სადღაც მიმარბენინებდა.ბოლოს ოთახში აღმოვჩნდით.
-კაიიი დმასვი რააა-ვფართხალებდი თან ვბუზღუნებდი.
-არა!!! მე როცა მომინდება მაშინ დაგსვავ-იცინოდა.
-კაი რა გთხოვ-ისე ვთხოვე რო მაინც დამსვა მაგრამ ამ დასმას..ლოგინზე დამაწვინა და ზემოდან მოექცა,მემგონი ამას უნდა რო დავბრტყელდე.
-აუ საბა!! იცი მაინც რამდენი კილო ხარ?
-მმმ არაა-ეშმაკურად გაიღიმა და ბაგეებს დაეწაფა. ხელზბი წელზე მომხვია.მეც ავყევი (არაა მეც კაი ცუღლუტი ვარ რა)ჩემს ფიქრებზე გამეცინა.ხელები ზურგში შემიცურა და ბიუსჰალტერი გახსნა. მალე მოვედი გონზე არ მინოდოდა რომ ეს ქორწილამდე მომხდარიყო! შეიძლება დამცინოთ მაგრამ...
-კაი გაჩე ცოტა დარჩა-გავიცინე.
-სულ სულ ცოტაც და ჩემი გოგო იქნები.
-გინდა დღეს სადმე წავიდეთ?-ავდექი და ბიუსჰალტერი შევიკარი.
-რავი არ გეზარება? -დაიჭყანა.
-ნღეს ვნახავ ნუცას და ეხლა მაღაზიაში წავიდეთ რაღაცეები ვიყიდოთ-დამეთანხმა.მე სააბაზანოში შევედი მოვწესრიგდი,აბაზანიდან გამოსული ეგრევე კარადას მივასურე. ნაცრისფერი მოტკეცილი ჯინსი და ლურჯი ზედა თმა ავიწიე მაკიაჟი ძალიან სადათ გავიკეთე მხოლოდ ტუში და ვსო. ფული ავიღე და დაბლა ჩავედი.

მაღაზიამდე ისე მივედით ხმა არ ამოგვიღია.მაღაზიაში მივედით და პირველი შოკოლადები ავიღეთ ძალიან ბევრი მერე სასმელები ჩიფსები და ნამცხვრები.უკანა გზაზე რომ მოვდიოდით საბამ დაიწყო საუბარი.
-ქორწილიზე ისევ იმ აზრის ხარ?-გამომხედა.
-რა აზრზე?
-იმაზე რომ დიდი და გრანდიოზული არ უნდა იყოს.
-არა იყოს მაგრამ ძაან რესტორნული არ მინდა-გავიცინე.
-ჰამ..მაშინ ზეგიდან მზადება დავიწყოთ ან ხვლაიდან.
-ხოო და თაფლობისთვე-ზე სად წავიდეთ? ან წავიდეთ?
-რავიცი როგრც გინდა გინდა გერმანიაში წავიდეთ?ან პარიში?
-აუ არა ფარიზი ძაან ბანალურია შენ მოიფიქრე და წავიდეთ.
-კარგი. - პროდუქტები სამზარეულოში შევიტანეთ.

სუფრა გავშალეთ ნუ ძალიან სტანდარტულად და ნუცას ველდებდით
კარზე ზარი დაირეკა გასაღებად მე გავარდი.
-ნუცააა-მივესალმე ზღურბლზე მდგარ ნუციკოს რომელი დებილივით იკრიჭებოდა.
-ლიზზზ-შემოვიდა და ჩამეხუტა.
-კაი ეხლა ვეჭვიანობ-ღიმილით მოგვიახლოვდა საბა.
-შემო-შევედით და პატარა მაგიდას მივუსხედით.
-მიხარია რომ შერიგდით(ნუცა)-მე უბრალოდ გავუღიმე.ვსაუბრობდით ქორწილზე და საერთპდ ყველაფერზე ასე ათისკენ დავიშალეთ დღეს საბა ჩემთან დარჩა ყველა გავყარე ძლივს და კიდე ჩემს სახლში დავრჩეო?!

პირველი სააბაზანოში საბა შევარდა მე ალუჩას დავავლე ხელი და ტელევიზორთან მოვკალათდი. რაღაც ფილმი იწყებოდა და ვუყურებდი.

******
საბა
სააბაზანოდან გმაოსული ჩაიცვა და დაბლა ჩავიდა ლიზა დაინახა რომელიც ტელვიზორს "უყურებდა" მივიდა და გვერდით დაუჯდა მერე მას გახედა და დაინახა,რომ გოგონას ჩასძინებოდა.მძინარეც რა ლამაზია გაიფიქრა და ხელში აიყვანა და ოთახში გააცუნცულა. ფრთხილად დააწვინა და საბანი ნელა გადააფარა.
თითონაც გაიხადა ტანსაცმელი და საყვარელ საცოლეს გვერით ამოუწვა.ეხლაც ვერ იჯერებს რომ მალე ლიზი მისი იქნება,და სამუდამოდ მისი გოგო ერქმევა!უყვარს ყვლეაფერზე და ყველაზე მეტად!!რომ შურიგდა გაეხარდა აბა ვის არ გაუხარდებოდა?! არც ისე ემორიურია მაგრამ გამოხატვა შეუძლია.ახლაც მასთან ძინავს და ფიქრობს თუ რა იქნება მომავალში,როგრ ჩაივლის ქორწილი შემდეგ თაფლობის თვე უნდა,რომ ყველაფერი კარგად იყოს და იყვნენ ბედნიერები,უნდა რომ მათი ოჯახი სითბოთი და სიყვარულით იყოს გაჯერებული! და ასეც იქნება.ამ ფიქრებში მალე ჩაეძინა ყიფიანს.
______________
გამარჯობააააააა იმედია მოგეწონებათ ახალი თავი მალე დამთავრდება ველი შეფასებას და კრიტიკას.ყვლეას უდიდესი მალდობა ვინც კითხულობთ თქვენი ერთი რაღაც დიდ სტიმულს მაძლევს.მიყვარხართთთთთ love
მოგწონთ?იაქტიურეთ love




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent