შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფრთაშესხმული ანგელოზი - 10 - დასასრული


13-05-2015, 19:57
ავტორი D-roni
ნანახია 6 705

მალევე ჩამოვფრინდი რეალობაში და ფრთხილად მაგრამ უხეშად მოვიშორე სასურველი სილუეტი სხეულიდან ...
-დემეტრე არ მინდა ასე მექცეოდე !
თვალებ მინაბულმა ამოვიჩურჩულე და თვალები დავხარე ...
გაოცებულმა შემათვალიერა და ტუჩის კუთხე ჩატეხა ...
-ასე როგორ ? - ეშმაკური ღიმილით მკითხა ...
ვითომ ვერ ხვდება მგონი დროა დევალაპარაკო ისე როგორც სიტოაცია მოითხოვს ...
-დემეტრე შენ ყველაფერს საცინად იგდებ ! მათ შორის მეც ! რაც საშინლად არ მსიამოვნებს ... თავს უკანასკნელ ქალად ვგრძნობ ... არ მინდა ვიღაცის გასართობი ვიყო არც შენი და არც სხვისი !
თვალები გადაატრიალა და ისე შემომხედა ...
-შენ გოგო გააფრინე ? - ხელი მობეზრებულად აიქნია ...
-მე ? - შევიცხადე და საჩვენებელი თითი მკერდზე მივიბჯინე ...
-ეგ თითი მადედან გამოწიე ! - სიცილით დამკრა საჩვენებელი თითი ცხვირზე ...
-აი ხედავ ? შენ არაფერი არ გესმის !
-რატომ ფიქრობ რომ როოგორც გასართობს ისე გიყურებ ?
-მაშინ რა ქვია ჩვენს ურთიერთობას ?
-რატომ გიყვართ ქალებს ყველაფრისთვის სახელის დარქმევა ? ...
-ეს ყველაფერზე ბევრად მეტია დემეტრე ... ჩვენი ურთიერთობა უფროსის და ხელ ქვეითის ურთიერთობის გარდა ყველაფერს გავს ...
-კარგი რა ნატა ... დღეს საღამოს ლამაზად ჩაიცვი ... კლასიკურად ... კაბა - თვალი ჩამიკრა მოიცა რა ისე ცუდად მაცვია ხოლმე ? კითხვას მიმიხვდა და ღიმილით გააგრძელა ლაპარაკი ... - არა ისეც ლამაზად გაცვია ხოლმე მაგრამ ახლა განსაკუთრებულად უნდა გამოიყურებოდა კარგი ? - თმა ყურს უკან გადამიწია ...
-და რა ხდება ? ...
-მე და შენ საქმეები გვაქვს ...
-არ მინდა ! - წარები შევკარი და ხელები გადავიჯვარედინე ...
-ნატა ! აუზის ფაქტი მონაგონი იქნება ! - შუბლ შეჭმუხნული დამემუქრა ...
-კი მაგრამ ...
-ნატალია !
-კარგი ხო - ტუჩები გაბრაზების ნიშნად მოვკუმე და ფეხზე წამოვხტი ...
-იცოდე 9 ისთის მზად იყავი - თვალი ჩამიკრა და ნიკაპზე თითების მოჭერით დამემშვიდობა ...
9 საათამდე ოთახში გიჟივით დავდიოდი ვერ გადავწყვიტე რა ჩავიცვა ...
ბოლოს ძალიან ლამაზი გრძელი კაბა ავირჩიე და თმა გავიშალე ...
მაკიაჟი წავისვი და მზად ვარ ...
ქვემოთ კლასკურ ტანსაცმელში გამოწყობილი დემეტრე დამხვდა და ნეწყვი ნელა გადავყლაპე ...
-ძალიან ლამაზი ხარ ... - გაბრწყინებული თვალებით შემომხედა და კომპლიმენტები არ დაიშურა ჩემთვის ...
-მადლობა შენც ... - გავუღმე და თავი ჩავხარე ...
-ლამაზი ვარ ? - თვალებ დაწვრილეულმა გადმომხედა და გამიცინა ...
-ნუ კარგი სიმპატიური - გავუცინე და გამოღებულ მანქანაში ჩავჯექი ...
მანქანა ულამაზეს რესტორანთან გაჩერდა ...
შიგნით რომ შევედით ძალიან მშვიდი გარემო იყო ...
მაგიდასთან მისულს სკამი გამომიწია და ისე დამაჯინა ...
თვითონ კი წინ დამიჯდა ...
ოჰ ეს რა ჯენლტმენი ყოფილა ...
"აქამდე არ იცოდი ? " - ჩემი ალტერ ეგო არ ცხრებოდა ...
როდის უნდა გამეგო ? ...
"ხო რა ვიცი პრინციპში საწოლში გორიალის გარდა არაფერს აკეთებთ და"
ამას უყურე რაა როდის გაიყვენი და როდის წაიგდე ეგ ენა შენ ?
"შენთან ერთად"
ჩემ ალტერ ეგოსთან სუაბარი მეტად სასიამოვნო და სასაცილო აღმოჩნდა ...
მენიუს ჩაკირკიტებდა სანამ სავახშმოდ შეკვეთილი საჭმელი მოიტანეს გადავქანდი ... მიყურებდა და მიღიმოდა ...
თან ისე მიღიმოდა კინაღამ შევიშალე ...
ცოტა ვილაპარაკეთ ...
ჩვენს ურთიერთობაზე შეპარვით დაიწყო სუაბარი ...
-როგორ არ უნდა დამაჯერებლად ჟღერდეს მე შენ სერიოზულად გიყურებ არ მინდა ისეთი შთაბეჭდილება გრჩებოდეს რომ გიყენებ ან ვერთობი შენთან ... მინდა ჩვენს ურთიერთობას სახელი დავარქვათ ასე ბევრად უკეთესი იქნება შენთვისაც ჩემთვისაც და შენი ალტერ ეგოსთვისაც რომელსაც სულ ეკამათები ... - ამის თქმა და ჩემი პირის დაღება ერთი იყო ... - მოკლედ ... ამ ეტაპზე თანახმა ხარ ვცადოთ ურთიერთობა და ვიყოთ ერთად ? - წარბებს ქვემოდან ამომხედა აი იმ მზერით გულს რომ მითბობს და რომ მაბნევს ...
ისე დავიბენი ამ სამყაროს და ცოხვრებას აღარ ვეკუთვნოდი ...
-არ ვიცი რა გითხრა ... მე შენგან ვნების იმპულსების გარდა ამ ბოლო ხანებამდე ვერაფერს ვგრძნობდი ... მიჭირს იმის დაჯერება რომ ჩემთან სერიოზული ზრახვები გაქვს ...
-მაგრამ ცდად ღირს არა ? - ცალ ყბა ღიმილით მკითხა და ხელის მტევნები ერთმანეთში გაუყარა თითებით ...
თავი ინსტიქტურად დავუქნიე და მხრების ჩეჩვით გავუღიმე ...
-ცდა ბედის მონახევრეა - ჩანგალი რომელსაც ნერვიულოისგან თეფშზე ვაწვალებდი ადგილზე დავაბრუნე და მას შევეხედე ...
უცნაურია მაგრამ ნერვიულობის ნოტები საერთოდ არ შეჰპარვია სახეზე ...
ამ დროს ჟურნალისტი დაგვადგა თავზე ...
დემეტრეს ესაუბრებოდა მე კი მშვიდად ვიჯექი და ღიმილით ვადევნებდი თვალს ...
ეტყობოდა ახალგაზრდა გოგონას როგორ აინტერებდა ჩემი ვინაობა მაგრამ შეპარვით იწყებდა სუაბარს ბოლოს ვეღარ მოითმინა და პირდაპირ აჯახა და აფეთა კითხვა ...
-და ბოლო კითხვა ... - უხერხული თავის ქნევით მიანიშნა ჩემზე ...
დემეტრე ღიმილით მიუხვდა ახალ ბედა ჟურნალისტს და ინფორმაცია მიაწოდა ისეთი მეც რომ დამაშტერა ... ხელი ხელზე მომიჭირა და ლაპარაკი დაიწყო ...
-ეს ჩემი საცოლეა ... ნატალია კიკნაძე - ისეთი სახით გადმომხედა უგონოს შეყვარეულ საცოლე-საქმროს რომ შეშურდებოდა ...
გოგონამ ხელი გახარებულმა შემოკრა მეორე ხელს და გემრიელად გადაიკისკისა ...
-უხდებით ... ბედნიერებას გისურვებთ ...
მშვიდად დავემშვიდობეთ მაგრამ უკან მოსული რომ დავიგულეთ თავი ღიმილით გავაკანტურეთ ...
-აუ ერთი თხოვნა მაქვს ... შეიძლება სურათები გადაგიღოთ ? - ტუჩს იკვნეტდა ალბათ ეგონა უარს მეტყვისო და თავი დახარა ...
-რა თქმა უნდა თუ ნატა ისურვებს ... ჩაილაპარაკა დემეტრემ და გამიღიმა ... ისეთი მავედრებელი მზერა მომაპყრო იმ გოგომ უარი ნამუსის გამო ვერ ვთქვი ...




რამდენიმე ფოტო გადაგვიღეს და წავიდნენ ...
მოზომილი ღიმილით ვუყურებდი ჩემს წინ მჯდომს ...
მანაც გამიღმა და ლაპარაკი განაგრძო ...
-ხო რაზე გავჩერდით საცოლევ ? - წარბები ეშმაკურად აათამაშა ...
-დემეტრე ! - სიცილით ავუფრიალე თითი ...
მაჯაში წამავლო ხელი და ხელის მტევანი მომამუშტინა ...
შემდეგ კი გახურებული ტუჩები მომაწება ხელზე და გამიღიმა ...
-არასდროს ! არასდროს იფიქრო რომ გიყენებ გასაგებია ?!
ღიმილით დავუქნიე თავი და თვალებში ჩავაშტერდი ...
მანქანა სატუმოსთან გააჩერა და ღამის პლეაჟზე ფეხით გასერინება შემომთავაზა ...
მეც ღიმილით დავეთანამხე ...
-გინდა ფეხით გავისეირნოთ ღამის პლეაჟზე მარტოებმა ?
-მინდა ...
მანქანა იქვე მიაყენა და ფეხით გავუყევით პლეაჟისკენ გზას ...
იქვე მაღაზიასთან შეჩერდა იქიდან კი რამდენიმე პროდუქტით დაბრუნდა ... პლეაჟზე ბევრი ვისეირნეთ ამ კაბით ცოტა დისკომფორტი კი მქონდა მაგრამ მასთან ყოფნის დროს ყველაფერი მავიწყდებოდა ...
იქვე ჩამოვჯექით დაღლილები ...
-ცეცხლი ავანთოთ ?
ისეთ ადგილას ვიჯექით კაცი შვილი მგონი ნამყოფიც არ იყო ...
ზღვის ტალღებთან ახლოს ... ცოტა ციოდა კიდეც ... კაცი შვილის ჭაჭანი არ ისმოდა ...
-დავანთოთ - მხრების ჩეჩვით გავუღიმე და მკლავებზე ხელები ავისვ ჩამოვისვი ...
-გცივა ? - გამიღიმა ...
-ცოტა - მეც გავუღიმე ...
-აჰა ეს მოსაცმელი აიღე და მე ცეცხლს დავანთებ ...
-შენ რომ შეგცივდება ? აარ მინდა ცეცხლს დაველოდები ... -დამაიმედებელი ღიმილით შევხედე და ქვებით თამაში დავიწყე ...
-ამ პიჯაკით მაინც ვერ დავანთებ ცეცხლს გამომართვი ...
სიჯიუტე აღარ გამიგრძელებია თან მართლა ძალიან შემცივდა და პიჯაკი გამოვართი ...
მისი სუნი ჰქონდა ...
ის სუნი ასე რომ მიყვარდა ...
ის სუნი ასე რომ მაკარგვინებდა ჭკუას ...
მთელი არსებით შევისუნთქე და ღრმად ჩავუშვი ფილტვებში ...
მალე ცეცხლი დაანთო ...
მე დრო ვიხელთე და პროდუქტები ამოვალაგე ...
ერთი ბოთლი წითელი ღვინო ...
ერთიც შამპანური ...
ეს ჭიქები სადღა იშოვა ?
ერთჯერადები ეყიდა ... მხრების ჩეჩვით დავალაგე ქვებზე გაფენილ მისვე ნაყის პლედზე და შოკოლადები მივუდე გევრდით ...
-გაფიცებ ამ ჭიქების ყიდვას ერთჯერადები გეყიდა - გავუცინე ...
-რა დიდი მნიშვნელობა აქვს მაგას - მხრები აიჩეჩა და ღიმილით მომიჯდა გვერდით ...




ზოგისთვის შეიძლება ძალიან ბანალური მაგრამ ჩემთვის ძალიან ლამაზი ღამე ...
ზოგისთის ძალიან უბრალოდ ჩემთის კი ყველაზე "ბრალიანი" და "ღირებული"
ზღვის ტალღების ხმა ... სიჩუმე ... მთვარიანი ღამე ... ვარსკვლავებით მოჭედილი ცა ... ცეცხლის ტკაცა ტკუცის შეშის წვის და ტკაცუნის ხმები ...
შამპანური ღვინო და შოკოლადები ... რომანტიკის 3 ერთ-ერთი მთვაარი კომპონენტი ... ჭიქებიც კი ხელს უწყობს ... ორი ერთმანეთზე გაგიჟებული წყვილი და პლედი რომელიც ახლა იმ ღვინით დაისვრება რომელიც დემეტრეს ველური ვნების შედეგად დაიღვარა მასზე ...
ერთმანეთზე ჩახუტებულები ვისხედით ...
მე გელოვანზე ვიყავი მიყუდეული ზურგით და თავი მის მხარზე მედო ...
მისი ხელები კი ჩემს მუცელზე იყო შემოხვეული ...
ვერც კი მოვასწარი აზრზე მოსვლა ის წამომაყენა თავისკენ შემიბრუნა და ვნებიანად წაეტანა ჩემს ბაგეებს ...
-ერთი დღეა შენთან არ ვყოფილვარ და უკვე გიჟს ვგავარ ! - ჩახშული ხმით მიჩურჩულა და ხელი კაბის ქვეშ ფეხზე მომიჭირა ...
ზღვის ტალღებისა და ცეცხლის ხმებს კი ჩემი ვნებისგან და სიამოვნებისგან გამოწვეული ხმები კვეთდა ...
სრულ სიამოვნებაში გავიდა 12 დღე ...
ქეთი და ერეკლე უკვე საგრძნობლად იყვნენ დაახლოვებულნი ...
როგორ ქეთისგან გავიგე გუშინ ღამით ერეკლეს უთქვამს მომწონხარო ახლა ამან თავი ცოტა დაიფასა და უთხრა ცოტა დაფიქრება მჭირდებაო ... ამ წამს ჩავიდა რომ ჩახუტებოდა ...
ვერ გაქაჩა დიდ ხანს ...
ჩემი და დემეტრეს ამბავი ძალიან გაუხარდა ყველას ...
აი ახლაც აუზზე ვზივართ ქეთიც კუპალნიკების ამარა ავარდა "გაბუტულ" ვხუმრობ საცურაოდ მოსამზადებლად ასულ ერეკლესთან რომ ჩახუტებოდა ...
და აი ამ წამს უკვე აწ წყვილი ხელი ხელ გადახვეულები გამოჩდნენ ასპარესზე ...
-ლოვეები ხართ ? - სიცილით პირდაპირ ვაფეთე ორივეს ...
-ლოვეები ვართ - თავი დამიქნია ორივემ და სიცილში ამყვა ყველა ...




-აუ რა არი ეს რა მე ეულად უნდა ვიარო ? - ტუჩები გაბუსხა დათამ და ხელებ გადაჯარედინებული გაკვეკრიჭა ...
-ნუ ეხლა შენ ისეთი ბიჭი ხარ ეულს არავინ დაგტოვებს დაათკა - გაეღადავა ერეკლე ...
-ეკე შენ რა იყო შეყვარებული და თემები აგვივარდა თავში ? ...
გაკრეჭილი ლაპარაკობდა და ჩვენთან კაიფს არ ეშვებოდა ...
-ვერ ხარ ხო იცი შენ რა - ხელი სიცილით აიქნია ერეკლემ და აუზზში გადახტა "ლოვესთან" ერთად ...
როგორ არ მინდოდა თბილისში დაბრუნება ...
ისე რაღაც უცნაური კი დამხვდა იქ ...
ცვლილებას რომ ეძახიან ეგეთი რაღაც რა ...
მაგის მაგვარი ...
ხამტო შეუცვლიათ ... ის მეორე ფილიალში გადაუყვანიათ აქ კი ოდნავ ხანში შესული მაგრამ ხამტოზე ბევრად "მუშა ქალი" დაუსვიათ ...
რაღაცნაირად მესიმაოვნა ... დემეტრემ წინასწარ იზრუნა ჩემს არ გაბრაზებაზე ეგ კარგია ...



***
3 თვე გავიდა რაც თბილისში ჩამოვედი ...
ბებია ჩემს დემეტრე გავაცანი და სხვათა შორის თქვა იმ მანქანის დაჯახების ინციდენტზევე "ჩვენს პირველივე შეხვედრაზე ანუ" მივხვდი რომ ერთად იქნებოდითო ... ხო ბებია ჩემიც მარტის თვეში იყო დაბადებული ... ზოდიაქოთი თევზი იყო ... არის რაღაც სიმართლის მარცვლებიც ... მაგალითად "ვანგური" სულებიც ჰაჰაჰა ... მე და ბებია ჩემს სხვათა შორის ქეთისაც გვქონდა წინასწარ მეტყველების არა მაგრამ რაღაც მაგდაგვრის უნარი ...
სამივეს გვიგვრძნია რაღაც წინასწარ ...
ბევჯერ ...
და თითქმის ძირითადად ყველაფერი ისე მომხდარა როგორც ჩვენს წარმოდგენებში ხდებოდა ...
დემეტრემ ბარიდან მე და ქეთი "გამოგვიშვა"
მაინც რა არის ეს საქმროს ინსტიქტი ...
რა ვიცი ჩემი თავი ყველას თავის საცოლეთ გააცნო და საქმროს რომ შევრაცხე არ გაგიკვრიდეთ ...
ხო და ქეთიც ჩემთან ერთად მოაწყო თავის ფირმაში ...
ქეთიც სამხატვრო აკადემიაში სწავლობდა ...
სხვათა შორის ფირმის დიზაინი ჩვენ ორმა შევცვალეთ რამაც ძალიან დიდი აღბრთოვანება გამოიწვია უფროსობაშიც ... და ტელევიზიაშიც ...
სულ "ფოე ფოე" ხალხებისგან გავქვს შემოთავაზება რომ მათ სხვა და სხვა რაღაც რაღაცეებს ინტერიერი ჩვენ გავუკეთოთ ...
როცა დრო გვაქვს ვეხმარებით კიდეც ორივე ...
მეც და ქეთიც ...




***
1 წელი იყო გასული ჩვენი ერთად ყოფნიდან ...
დემეტრემ აიჩემა ჩემთან გადმოდიო ...
ბებიაჩემს ცალკე მე ცალკე მან ტვინი წავუღეთ და წაუღო რომ ჩვენთან გადმოსულიყო მაგრამ მან მტკიცე უარით გაგვისტუმრა ორივე ...
მეც ვყოყმანობდი არ მინდოდა ბებიას მარტო დატოვება მაგრამ სულ პანღურებით გამომაგდო სახლიდან "ეს ხუმრობით აჰაჰჰა" აიჩემა გინდა თუ არა ჯერ მარტო ცხოვრება შემიძლიაო ... ხო და რომ გამიჭირდება მერე გადმოვალო ...
ასე მოვხვდი დღეს დემეტრეს სახლში ...
იქ შესულმა მილაგებულ სახლს თვალი მოვავლე ...
ჩემი წინა კვირას მოწესრიგებული სახლი ჯერაც კარგად აქვს შენახული ...




***
ერთ-ერთი მშვიდი საღამო იყო ...
ყველა ჩვენთან ვიყავით შეკრებილები ...
მე და დემეტრე ...
ერეკლე და ქეთი ...
და დაამ ...
დიახ დიახ ...
დათა და მისი ლოვე - მია ...
დათამ მია უკვე 2 წელია გაიცნო ...
მაგრამ ფაქტიურად 1 წელია რაც ერთად არიან მხოლოდ ...
მე რომ დემეტრესთან ერთად გევიჩითე დათას თქმით ...
და ქეთი ერეკლესთან ასევე დათას თქმით ... მერე მიხვდა რომ მოქმედების დრო იყო რადგან ასე უმოქმედობა აღარ შეიძლებოდა ... უკვე 2 წელი უყურებდა ამ გოგოს ბოლოს დემეტრე და ერეკლე ძალიათ აწვებოდნენ და კი დაადგათ საშველი ...
მია ძალიან კარგი გოგოა ...
ისე კარგად შევეწყვეთ მე და ქეთი ...
ახლა გადაბმულები დავდივართ სამივე ...
ქეთი არ განასხვავებს ჩემგან მიას ასევე არც მე არ განვასხვავებ მიას ქეთისგან ...
სამივეს უზომოდ გვიყვარს ერთმანეთი ...
ამ საღამოსვე რაღაც უცნაური გარემო იყო ...
სამივე აყლაყი ჩუმად იჯდა და არ იცონენ რა ეთქვათ მხოლოდ დემეტრე იჯდა სერიოზული მომღიმარი სახით ... ნუ სამივეში მაინც გადიოდა რადგან რაღაც ნერვიულობის ნოტები მასაც შეეპარებოდა შიგა და შიგ სახეზე მაგრამ უმალე გააქრობდა ...
ბოლოს სამივემ გადახედა ერთმანეთს და სამივემ დაიჩოქა ჩვენს წინ ...
-ცოლად გამომყვები ? ... გაყევით რაა ... - ჯერ ხო ეს პირველი ორი სიტყვა რომ გავიგეთ ხო დავჩლუნგდით ... მერე ის ორი რომ მოაყოლა სამივემ ერთად მააგზე ხო გაგვეცინა ...
არ ვიცი ემოციებს თავი როგორ მოვუყარეთ მაგრამ სამივე წამოვფინდით და ისე მაგრამ ჩავეხუტეთ კინაღამ გავგუდეთ ...
-ბიჭო ქორწილამდე მემგონი პანაშვიდი მოგვიწევს ... - სიცილით თქვა დათამ ...
-თუ პანაშვდი მოგიწევს მერე ქორწილი როგორღა ? - გამოესარჩლა ერეკლე ...
-ეე ბიჭო ცოლი მომყავს და არ ფეხებზე ? - სიცილით თქვა დათამ ....
- კიი ... გამოგყვები ...
სამივეს ერთ დროულად მოგვივიდა დადებითი პასუხის გამოცხადება რაზეც გაგვეცინა ...



***
-აუ დეე დათა ბიძიას რამე უთხარი ფეხებით მკიდებს ! - გაბრაზებული წუწუნით მოვარდა ჩემთან კოპიო მეორე სერიოზული მამაისი ...
-ლუკა დე ხო იცი ეგ როგორი ვირია ...
-ოოო დედაა ერეკლე ბიძია მაწვალეეებს - მივიდა წუწუნით მიასთან თოკა ...
-დედიკო გაანებე მაგას თავი სულელი ბიძიაა ... - სიცილით გაუსწორა ერეკლეს მიერ აჩეჩილი თმა შვილს მიამ ...
-აუუ დედა დემეტრემ ჭადრაკის თამაში მასწავლა ... - ბედნიერი სიცილით გამოვარდა საიდანღაც გუგა და ქეთის ჩაეფსკვნა - ქეთიმაც ბედნიერი ღიმილით მიისვა გვერდით შვილი და დემეტრეს სიცილით გადახედა რომელიც მე მეფერებოდა თმებზე და ჩემს გამობერილ მუცელს მეორე ხელით ეთამაშებოდა ...
-ჩემი ყველაზე მაგარი ქმარი - გულ მკერდზე მივეხუტე ქმარს ...
-ჩემი ყველაზე ვნებიანი და სექსუალური ცოლი - მიჩრჩულა და ბაგეებზე ვნებიანად წამეტანა ...
-მიყვარხარ -ვუჩურჩულე და მეც ვაკოცე ...
-მეც ძალიან მიყვარხარ - ტუჩები შუბლზე მომაწება და უფრო მიმიხუტა ...




-ოპოპ ეგეთები ოთახში ... ბავშვებს ნუ გვიფუჭებთ ! - გადაიხარხარა დათამ და ორსულ ცოლს მუცელზე წაეთამაშა ...
-თორე გაგვერყვნენ შვილები მუცლიდანაც და აქედანაც - აყვა ეერეკლეც და ქეთის ოდნავ გამობერილ მუცელს ტუჩებიით შეეხო შემდეგ კი თითებით თამაშ დაუწყო ...
-ყველაზე მეტად მაბედნიერებთ თქვენ ! -მიჩურჩულა ყურში ჩემმა ყველაზე მაგარმა სვანმა და თმებზე მაკოცა ...
-მე თქვენ ! - ვუჩურჩულე და გემრიელად დავუკოცნე სახის ყოველი ნაკვთი ...
დასასრული ...
ბავშვებო პირველ რიგში ძალიან დიდი მადლობა ყველაფრისთვის ...
იცით რომ გაწელვა არ მიყვარს ... ამიტომ ამ თავში ვამთავრებ ...
ძალიან მომენატრებით და მიყვარხართ !!!
იმედია კომენტარებს არ დაინანებთ და თქვენს აზრებს გამიზიარებთ ...
ყველა ძალიან მიყვარხართ და გამახარეთ კომენტარებით ! ... !



№1  offline წევრი lamazmani

პირველი ვარ ვაიმე რა საყვარელი დასასრული იყო ძაან მომეწონა აუ დემეტრე რა საყვარელია შემიყვარდა wink ძაან მომწონა ეს ისტორია და გული დამწყდა რო დამთავრდა მომენატრებიან პერსონაჟები განსაკუათრებით დემეტრე დასასრული ძაან მომეწონა ძაან მაგარ ისტორიებს წერ და ძაან მომწონს ვგიჟდები ძაან მაგარი გოგო ხარ ველი ახალ ისტორიას იცოდე მალე დადე დიდი ხანი არ მალოდინო თორე გაგპუწავ wink ისე მომეწონა რო სიტყვებით ვერ გამოვხატავ კიდე ბევრ აზრს აბა შენ იცი წარმატებები მალე დაბრუნდი მიყვარხარ love love love love love love love love love

 


№2  offline მოდერი D-roni

dzalian didi madloba chemo sakvarelo <3 imedia didi xani ar momiwevs tqveni lodini gaachnia rogori ganrigi meqneba ... Mec dzalian mikvarxar da dzalian gamaaxare aba droebit <3

 


№3  offline წევრი lamazmani

D-roni
dzalian didi madloba chemo sakvarelo <3 imedia didi xani ar momiwevs tqveni lodini gaachnia rogori ganrigi meqneba ... Mec dzalian mikvarxar da dzalian gamaaxare aba droebit <3

love love love

 


№4  offline წევრი ninee

kaargii iyoo

 


№5  offline წევრი monika.niqo

Axla davasruulee ))DA dzaaliian kaii ikoo. Magrad weerr :**

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent