შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ღამე რომელმაც ჩემი ცხოვრება შეცვალა (თავი 1)


19-05-2015, 13:11
ავტორი eRtI sWeRvA GoGo
ნანახია 2 348

მოდი თავს არ შეგაწყენთ წინასწარ ბუნებაზე ან ამდაგვარ ცხოვრებიაზე ლაპარაკით და პირდაპირ დავიწყებ ისტორიის მოყოლას.
ჩემი სახელია ნინი მაჩაბელი და ვარ ერთი არავისგან გამორჩეული გოგო 17 წლის 11 კლასელი.
ადრე სანამ ჩემი მშობლები გარდაიცვლებოდნენ ქუთაისში ვცხოვრობდი უზრუნველად არაფერი არ მაკლდა დედა დიასახლისი იყო მამას კი თავისი ბიზნესი ქონდა ერთი სიტყვით უზრუნველი ცხოვრება მქონდა 1 წლის წინ ბაკურიანიდან როდესაც ვბრუნდებოდით მანქანა მოსრიალდა ყინულზე, დედა და მამა ადგილზე გარდაიცვალნენ მე კი ძლივს გამომგლიჯეს სიკვდილს ხელიდან ამ ყველაფრის შემდეგ ბიძამ თბილისში თავისთან წამიყვანა და ქუთაისში ჩვენი სახლის გარდა ყველაფერი გავყიდეთ დიდი ხანი დამჭირდა მდგომარეობიდან გამოსასვლელად.
ახალი სკოლა ახალი ნაცნობები ჩემზე არც ისე კარგად მოქმედებდა მარტო ბიძასთან(დათო) და ჩემს ბიძაშვილ (ირაკლი)_სთან მქონდა ახლო ურთიერთობა ირაკლის ჩემი ძალიან კარგად ესმოდა მანაც ხომ დაკარგა დედა.ირაკლი არის 25 წლის მაგრამ ჩემთან ყოველთვის თინეიჯერი ბიჭივით იქცევა მაგრამ სხვის თვალში ყოველთვის დასტოინი და მკაცრი ადამიანის შტაბეჭდილებას ტოვებს.
ირაკლი არის ჩემი ძმა რომელიც სამწუხაროდ არასდროს არ მყოლია მე ის ძალიან მიყვარს მინდა, რომ სულ ჩემთან იყოს მაგრამ ძალიან ბევრი საქმეები აქვს ხოლმე რადგან დათომ ერთ-ერთი მისი ფილიალი ჩააბარა და ჩემთვის არ ცალია მაგრამ სამაგიეროდ მე ვეხმარები ხოლმე საბუთების მოწესრიგებაში.
მოდი ეხლა გადავიდეთ დღევანდელობაზე.
მე როგორც ყოველთვის სკოლაში დავაგვიანე ირაკლიც წასული დამხვა სამსახურში და ამიტომაც მარტო მომიხდა სკოლაში წასვლა.
სკოლაში დაგვიანებით მივედი მაგრამ დარაჯი კეთილი კაცი არის და შემიშვა აუუუ პირველი ინგლისური მაქვს ვერ ვიტან მაგ მასწავლებელს მაგრამ საბედნიეროდ კარგად ვსწავლობ ამ საგანს.აი კლასამდეც მივედი და კარებზე დავაკაკუნე.
-შეიძლება შემოვიდე მასწ
-კი შემოდი მაგრამ გაფრთხილებ ეს ბოლო და უკანასკნელი შემთხვევა იყოს შენი დაგვიანების თორემ ჩემს გაკვეთილზე აღარასოდეს აღარ დაგიშვებ
ჩემს მერხზე დავჯექი და დაიწყო საშინლდა მოსაწყენი გაკვეთილი.
სიმართლე რომ გითხრათ გითხრა ლიანას(ინგლისურის მასწი) სიტყვებმა არ შევუშინებივარ რადგან მე რომელ სკოლაშიც ვსწავლობდი მის აშენებაში დიდი ა კომპენსაცია ჩადეს ბაბუაჩემმა და მისმა ძმამ და შეიძლება და არის კიდეც ეს სკოლა ბიძაჩემის საკუთრებაა და მამაჩემის წილი კი მერგო და ასე რომ საამური ცხოვრება მაგრამ ეს პრივილეგია არასდროს არ გამომიყენებია და არც ამაყი ადამიანი არ ვარ.
აი უკვე 7 გაკვეთილიც გამოვიდა და მეც სახლში წავედი, სახლში როცა მივედი მსახურის და მებაღის გარდა არავინ არ იყო თურმე დათო და ირაკლი ახალ ფილიალს ხსნინ და დღეს ვერ მოვლენ და მეც ამიტომ ცოტა გართობა გადავწყვიტე არ გეგონოთ რომ სულ ესე ვიქცეოდი არ უბრალოდ მე, რომ თავში რამე გადამიტრიალდება მერე აუცილებლად ვასრულებ ჩანაფიქრს.
ამიტომაც ერთ-ერთ ღამის კლუბში წავედი ჩემს წლოვანებას ხელი არ შეუშლია ხომ გაგიგიათ ფული ჯოჯოხეთსაც ანათებსო და ას მოხდა კიდეც როცა შევეი დიდად არ მესიამოვნა ამდენი გათხლეშილი ადამიანის ერთად ნახვა მაგრამ ვინ ჩივის საათს რომ დავხედე ღამის 12_ს უჩვენებდა ე.ი დილამდე მაქვს დრო რაც შეიძლება ბევრი უნდა დამელია რომ ყველაფერი ცოტა ხნით მაინც დამევიწყებინა და ასეც მოვიქეცი მაგრამ ვაი ამნაირ მოქცევას დილით როცა გავიღვიძე უცხო ოთახში ვიყავი და როგორც ფილმებში არის ხოლმე ჩემს წელს ვიღაცის დიდი და მძიმე მტევანი ამშვენებდა.



№1  offline წევრი arctic monkey

კარგია დიდი თავები დადე ხილმე რაა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent