შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ლიზა ჯაფარიძე (ნაწილი 9)


23-05-2015, 18:34
ავტორი liziglonti
ნანახია 2 280

ლიზა გარეთ გავიდა და რატის შეხედა... სკამზე დაჯდა და უყურებდა.... რატიმ ხელი დაუქნია.. რაც იმას ნიშნავდა რომ გუშინდელი აპატია... ლიზასაც აღარ უნდოდა ჩხუბი, თუ რატი ატყუებდა და სანდროს იცნობდა.. ამას ისედაც გაიგებდა.. თუ არადა ტყუილად რატომ უნდა არ გაეცა ხმა.. გაიფიქრა და გაიღიმა.. რატიმაც გაუღიმა და აივნიდან ჩავიდა... ლიზამ იფიქრა, ალბათ ჩემთან შემოვაო , მაგრამ ასე არ მოხდა... ის უბრალოდ აივნიდან გავიდა... ლიზაც სახლში შემოვიდა....
ნინი ამდგარიყო
-ლიზ? რა მალე ამდგარხარ? რა ხდება? ანდრიამ კიბეები ჩამოირბინა- რატის სანახავად ადექი თუ რა არის?
-ხო.. მის სანახავად ავდექი... ეგ არის რა.. შენ რაგინდა.. მინდა 3 საათზე ავდგები....
-შენს ძმას წესიერად ელაპარაკე.. არაფერი გამიმაპარო თორემ...
-შენ ისედაც ყველაფერს ხედავ ...
-დღეს მე წაგიყვან სკოლაში დაიქიდანაც მე წამოგიყვან კარგი?
-არა.. ჩემი მეგობრები რას იფიქრებ.. საშიში რა არის იმ დღეს ანი ეხლა მია... მე თვითონ წამოვალ არ მინდა...
-სულ შენ გეკითხები რა.... წამოგიყვან და მორჩა//// შენი აზრები სულ არ მაინტერესებს. სანამ სანდროს არ ვიპოვი მანამდე მარტო არ ივლი.. გასაგებია? აბა წინა წელს რა მოხდა გაიხსენე და ტვინი ისე გაანძრიე ....
-აქამდე ვერ იპოვე.. რა დებილი ხარ რა...
ანდრიას პასუხი არ დაუბრუნებია.... გარეთ ისე გავიდა... ვიღაცას დიდი თაიგული მოეტანა.. პირდაპირ კარების წინ იდო... ლიზას საყვარელი ედელვაისები.... ანდრიამ ხელში აიღო და სახლში შემოიტანა...

-ეს ვისია? აბა თუ გამოიცნობ? ვინ მოიტანა?
-მე რავიცი.. და მხრები აიჩეჩა....
-წერილიც აქვს .. მოიცა წავიკითხო" ძალიან მიყვარხარ..." ანდრიამ ხელში მოჭმუჭნა და ლიზას მიუგდო... ლიზამ ხელში აიღო და გაშალა.. პატარა ესენციალები იყო.. თან თოჯინები ეხატა.... უკვე ნათელი იყო ყველაფარი....
-დილით მასე ადრე რატომ ადექი.. იცოდი რომ ყვავილებს მოგიტანდნენ.. ანდრიამ ლიზას ჰკითხა და მხარში ხელი წაავლო..
-არ ვიცოდი... ჩაილუღლუღა მან..
-მატყუებ! ეხლა კი ყვე;აფერი ნატელია რაღა დღეს გაიღვიძე მალე.. ამის გამო არა.. სიმართლე მითხარი იცოდე.. დროზე!
-არ ვიცი ანდრია... უკვე მუდარის ხმა ჰქონდა ლიზას...
-რომ მატყუებდე იცოდე.. ახლა კი ნაღდათ გავიგებ და რაც მოგივა შენს თავს დააბრალე... და თაიგულს ყვავილები წააცალა და გადააგდო.. ლიზას გაეცალა და დიდი ნაბიჯებით მაღლა ავიდა
-დაახვიე რა .. გაიფიქრა ლიზამ და ერთი ყვავილი აიღო, უსუნა .. .. ამ დროს გიორგი გამოვიდა ... ხელში ნიაკო ეჭირა ის კი ტიროდა.. და მამას ეხუტებოდა..
-ესღა მეკლდა... რაღაცამ უკბინა ნინი.. და ტირის ახლა რა ვქა და ნინის დაუძახა.. ნინი გამოვიდა და ნიაკოსთან მივიდა... ხელი სულ დაწითლებული ჰქონდა...
-ალბათ ობობამ უკბინა. ეს კი იფხანდა და გაუღიზიანდა.. სღვაგანაც აქვს?

-არა.. მარტო მანდ!
-მაშინ ჯერ გამოვუცვლი.. და ოთახიდან გაიყვანა....
-ლიზა მამა, რა მალე გაგიღვიძია.. ეს ყვავილები ვისია....
იმან გამომიგზავნა მამა.. ახლა რა ვქნა...
- ვინ იმან შვილო? ლიზამ წერილი ანახა... გიორგიმ წაიკითხა... -კარგი შვილო.. ეს ხომ უბრალო თაიგულია... მაგას კი მოვაგვარებ... იმ ბიჭს ვნახავ და გავაფრთხილებ.. ახლა მოიტანეს... ?
-კი მამა...
-მაგაზე არ იფიქრო.. ადი.. სკოლისთვის მოემზადე...
-კარგი// მაშინ.. ედელვაისს ყვავილი წაიღო და წიგნში ჩადო.... შეინახა და გამოცვლა დაიწყო...
---------------------------------------------------------------------------
-ანდრია! გამაღვიძე რა რას დააფლატუნებ .. რა არის .. გუშინ 2 საათამდე შენ გეღვიძა და შენ მეცადინეპობდი რა.. თითქოს ძილი არ მინდოდეს.. 21ში გამოცდა მაქვს.. ძმაო გაჩერდი და ბალიში ესროლა///
-ოე წესიერად.. სანდრო უნდა ვიპოვო...

-ტაშიი.. თქვა ცოტნემ - ამას ეხლა მიხვდი და გადაბრუნდა...
-თაიგულებს გზავნის უკვე.. და მგონი თავს წავაცლი მაგას...
ცოტნე წამოიწია... - რა ლიზას უკვე თაიგულები მოსდის// იქნებ სხვა გულშემატკივარია... რას გაიგებ და ჩაიცინა...
-შენი აზრით სასაცილოა?
-არა.. ძმაო სატირალია? კარგი ვიტიროთ... სულ ფეხებზე ეგ მშიშარა სანდრო... კამერა აყენია ჩვენი სახლის პირდაპირ ... სუპერმარკეტის წინ და ის დააფიქსირებდა ვინ მოტანა ხოდა გავიგებთ...
ანდრია წამოდგა- რა ჭკვიანი ხარ ცოტნ... ყველაფერს გავიგებთ..მთავარის ვიდეობი გვანახონ....
- ხოდა მიდი უთხარი ჩემს დას თაიგულებს უგზავნიან და ვინ მოიტანა იმის ნახვა მინდაო.. და ცოტნემ გადაიხარხარა.. იმენნა განახებინ.. ყველას გეფიცები.. შენ მიდი მე მაგას ვერ ვეტყვი...
-მოკეტე... ეხლა და ბალიში ესროლა ცოტნეს... მამას ვეტყვი და ის სთხოვს.. მას უარს ვერ ეტყვიან..
-არ დამაძინე რა.. თან ბალიშებს მესვრი.. და ცოტნე ადგა...
-ოე სოფი აღარ გინახია... ?
-არა.. რა ხდება?

-მერავიცი ძმაო... მოგიხდებოდა ცოტა ხანი.. გამოცდების წინ...
-ეხლა მართლა ... გადი რა უნდა გამოვიცვალო...
-კარგი გავედი....
----------------------------------------------------------
ლიზა რომ დაბლა ჩამოვიდა.. ცოტნე და ანდრია უკვე იქ იყვნენ.....
გიორგის ნიაკო ეჭირა... მას კი ისევ ცრემლიანი თვალები ჰქონდა....
-მამა.. ისევ სტკივა? შეეკითხა.. და ნიაკოსთან მივიდა...
-არა, შვილო ეფხანება...
-მოდი ჩემთან ნიაკო... და ხელში აიყვანა....- მამა რამდენი ხანია ხელში არ დამიჭერია და როგორ დამძიმდა.... ნიაკო თმებზე სწვდა... და მიახეტუ...-რა საყვარელი ხარ და სკამთან მიიყვანა... კალთაში ჩაისვა და თმები გაუსწორა....
-ცოთეეე.. დაიყვირა მან... და გაიღიმა.. მაგიდას ხელებს აწვდიდა.. უნდოდა თეფშიშთვის ხელი მოევლო.. მაგრამ ეს ცდაც კრახიტ დასრულდა, რადგან ხელები ლიზამ დაუჭირა- ცოთე.. ცოთე.. დაიწყო ყვირილი ისევ..
-ისევ დაიწყო... ვერ ვხვდები ცოთეს რატო მეძახის .. ტ ტ ნია! ვაა ეს ვინ არის...

-ცოთეე.. ისევ გააგრძელა თან ხტუნავდა...
-ხედავ ცოტნე შენ რომ დაგინახა ხასიათზე მოვიდა...
-როდის იყო უხასიათო დედას ჰგავს... ეშმაკია მაგარი... ტქვა ანდრიამ...
-წესიერად ილაპარაკე...ელენეზე გასაგებია... იცოდე ვიზე რა უნდა ტქვა...
-მარტლა მამა? ელენე ჩემზე უფროსია თუ რა.. ცემ ხელაა და რასაც მინდა ვეტყვი მას... რა სირცხვილია... რა... ხასიათი გამიფუჭდა... ლიზა მანქანასთან დაგიცდი და გამოდი გასაგებია? და ანდრია გარეთ გავიდა
-მეც წამოვალ ადგა ცოტნე- ცანთას ჩავალაგებ! და ლიზა შენ ჩანთასაც ჩამოვიტან..
-კარგი ცოტნე რა კარგი ბიჭი ხარ!
-შენ სულ ვერ ჭამე .. მიდი ჭამე და ნიაკოს შეეშვი ლიზ.. წამოდგა გიორგი და ნია ხელში აიყვანა..
-კარგი მამა! მაინც ვერ ვასწრებ.. სკოლაში ვჭამ!
ამ დროს ცოტნე ცამოვიდა და გარეტ გავიდნენ....
-------------------------------------------------------------------------

ლიზა კლასში, რომ შევიდა .. მია და ანა იქ დახვდნენ...
გადაკოცნეს ერტმანეთს...
-იცი უცხო ბიჭი გადმოვიდა ჩვენს სკოლაში ! დაიწყო ანამ-იცი რა ლამაზი თვალები აქვს... ძალიან მაგარი ბიჭია...
-ჩემი ძმის კლასში... რა დროს გადმოსვლა იყო.. უკვე გამოცდები დაიწყო...
-მერე რა ეგ გოგოებს ხელს სულ არ უშლის... რომ იცოდე... და ანიმ ფანჯარაზე ანიშნა...
-მაგეტ ტიპებს ვერ ვიტან გოგოები რომ ახვევიათ გარშემო.. ასე რომ ანი შენ თუ მოგწონს გზა გაქვს ფართოდ გაშლილი...
-ვერ იტან კი არა 2 ძმა გყავს და აბა რა აზრი აქვს...
-მია! ჩემი ძმები სულ არ მაწუხებენ რომ იცოდე...
-გეტყობა.. გუშინდელის მერე.. და მიამ გაიღიმა..
-ეგ სულ სხვა ამბავია...
-მოგვიყევი... მიდი...

-ახლავე ვერა.. მერე გეტყვით.. ორივეს და ანის გაუღიმა...
ჟანა მასწავლებელი შემოვიდა(ბიოლოგიის მასწავლებელი, დამრიგებელიც)
-არ გაპატიებტ გუშინდელს.. ეს როგორ მაკადრეთ... მითუმეტეს რომ გამოცდები გაქვთ... ანი შენ გეკითხები!
ამ დროს გიორგი, ანზორი და დათო შემოვიდნენ მასწავლებელი მათ მიუბრუნდა და თვალე დაუბრიალა
-მე რა მას! დაიწყო გიორგიმ და ჩანთა იქვე მიაგდო...
-შენ რა? მე მეკიტხები.. მშობლები მოვლენ ან ყველას სახლებს ჩამოვივლი სათითაოდ...
-მოიცა რა მას დაიწყო დათომ და ხელი თმებზე მოისვა...
-ბოჭო რა მოიცა ხელი ჰკრა ანზორიმ და გაიცინა.. მას კი ისეთი სიცილი ჰქონდა ყველას გაეცინა .. მასწავლებელ კი გარეთ გავიდა..
-კოშეიჩ საღოლ! დაიწყო ანიმ და ხელი ჰკრა მხარზე- ალუჩა ხომ არ მოგვიტანე...
-ალუჩა არა ბებოჩემი სირანა... ახლა დედაჩემი გაიგებს და ფეხბურტზე წადი მერე.. რა
-კაი რა ... ეგ არაფერი ... ალუჩა კი კარგი იქნებოდა....

-ლიზა როგორ ხარ?იკითხა გიორგიმ
-შენ? მე კარგად...
-რავი ცუდათაოო და
-ვინ ტქვა ?
გიორგიმ მხრები აიჩეჩა და გარეთ გავიდა....
-ვაიმე მართლა გამახსენდა... იცი რა მოხდა კიდე?
-რა მიი?
-ქეთი ოპერაციას იკეთებს და ამ კვირაში ვერ ივლის...
-მართლა? რა სჭირს? რა ხდება?
-არ არის აუცილებელი ყველამ გაიგოსო..
-აუ.. რა ნაირი გოგოა.. ეგ არის მთელს სკოლას მოვდებ რა...

-შენ არა მაგრამ თვალებით ანიშნა ერთ-ერთ კლასელზე... ეგ კი მთელს ტბილისს მოსდებს..
-ამ დროს მასწავლებელი შემოვიდა..ზარი დაირეკა და მერხებზე დასხდნენ.. ანიტამ ისევ დაიგვიანა..
-მას შეეძლება!
-მოდი...
ლიზას არც შეხედა პირველ მერხზე დაჯდა..
-გველო.. დაიძახა ლიზამ .. ანიტამ მოიხედა...
-რას მიყურებ შენზე არ მითქვია!
ანიტა ისევ მიბრუნდა- შენ შენ ტავს მიხედე ჯაფარიძე თორემ საგიჯეთშიც მალე მოხვდები.... და გაიცინა არ აგცდება...
-ვნახოთ საგიჯეთში ვინ მოხვდება... მე ტუ შენ დასვენებაზე განახებ.. მაგრამ შენთან რა მესაქმება...ყველამ იცის რაც ხარ....
-გაჩერდით! ანიტა გადი მაგალითი დაწერე... ანიტა ადგა და დაწერა დაიწყო.. მასწავლებელი უკან წამოვიდა და ლიზას გვერდით დადგა....
-ლიზამ ტელეფონი ამოირო და თამაში დაიწყო...

-ტელეფონი შეინახე... ახლავე!
-მას გტხოვთ რა ეგ საზეპირო მაგალითია.. მე ისედაც ვიცი.. ვინც არაფერი არ იცის წერს კიდეც....
-შეინახე-მეთქი.... ლიზამ ჯიბეში ჩაიდო და გიორგის(კოშეიჩი) გაუღიმა რომელიც მას უყურებდა..
ანიტა დაჯდა.. გაკვეთილიც უაზროდ გავიდა.... შემდეგი ქართული ჰქონდატ.. ძალიან მკაცრი მასწავლებელი იყო...რომ შემოვიდა პირველი ლიზა იკითხა რატომ გააცდინეო...
-მას გრიპი მქონდა და მაგიტომ...
-კაი გასგებია.... დაჯექი...
--------------------------------------------------------------------
მია, ანი და ლიზა ეზოში ისხდნენ და ნაყინებს ჭამდნენ... თან საუბრობდნენ...
-აბა დაიწყე რა უნდა გეთქვა .. არ გვქტყვი..
-კი გეტყვით... ერტი ბიჭი გადამეკიდა.. უკან დამდევს.. მე კი მისი მეშინია.. ამიტომ მეჩხუბა ჩემი ძმა კაფეში... სანდრო ჰქვია!
-რა გვარია?

-გვარი დამოვიწყდა...
-ლიზა მაგის დავიწყება როგორ შეიძლება..
-არვიცი... რავიცი...
-ანიტას რატომ ეჩხუბე? შეეკითხა ანი..
-იმიტომ რომ ნამდვილი ... არის, და თავი დამანებოს... ჩემს ძმას დასდევდა ... ამიტომ მეგობრობდა ჩემთან ახლა გავიგე და მაგის დანახვაც აღარ მინდა...
-არც მიკვირს ქეთის მეგობარია და ... და მიამ გაიღიმა..
-არც მე ანიმ მიას მხარი ჰკრა...
-მაშინ არც მე გაიმეორა ლიზამ.. მაგასთან როგორ ვმეგობრობდი.. ხომ შევცდი?
-რაც მთავარია ახლა ჩვენთან ხარ.. ანიმ გაიღიმა... კოშეიჩი მოვიდა გოგოებს გვერდით მიუჯდა- ოე.. მეც მიყიდე ნაყინი რა .. თქვენ რომ ჭამთ!
-ფული არ გაქვს?
-არა.. რა ფული.. რომელს გაქვთ იყიდეთ თორემ მცხელა და შუბლზე ხელი მოისვა...

მია ადგა და ნაყინი მოუტანა.... და გაუწოდა..
კოშიჩმა სიცილი დაიწყო..- ოე გაგეხუმრეთ! მათხოვერი კი არ ვარ! მაგრამ მეგობრობაშ შევჭამ.. ამ დროს ანზორიც მოვიდა-მეც მინდა ნაყინი...
-მე ფული ს ყულაბა კი არ ვარ .. გინდა და იყიდე ვაა...
-კაი ხო შენც დაიწყე რა... მეგობრობაში გტხოვე....
-ეს ბიჭი სულ გამაგიჯებს ისევ იმასთან ერთად დადის არ შორდება რა... და კლასელზე ხელი ანიშნა.
-მაგათ ხომ ერთმანეთი უყვართ და ეჭვიაობს.. ისე ორივეს ხომ გიორგი ჰქვია და რაღაც საეჭვოდ იქცევიან ....
-ჰოო.. ჰოოო.. და სიცილი დაიწყო მიამ .. ლიზაც აჰყვა...
-ჟანა მასწი უნდა გავაგიჟო.. ისევ შატალოზე მივდივარ... ცემი ძმაკაცი მაპარებს... რუსული არ დამიწერია და მაგ ქალის თავი არ მაქვს, რომ დაიწყებს ხოლმე Что нечестно не писать снова и снова, чтобы не открыть книгу с домашней работой ან კიდე Сядьте Дети ....
-ამას უყურე უსწავლია რუსული Почему бы вам не написать в пути достойных задач, позор на вас გაიმეორა ლიზამ და სიცილი დაიწყო...
-------------------------------------------------------------------
ლიზას გაკვეტილები რომ დაუმთავრდა ანდრიას დაურეკა..

-ანდრი მოვრჩი და წამომიყვანე.. ცოტნე უკვე წამოსულია...
-გამოვალ 30 წუთში მანდ ვარ.. დამიცადე და გათიშა...
-30 წუთში სახლში წავალ... დაიწყო ბუზღუნი ლიზამ.. ჯერ დააპირა სახლში თვითონ წასულიყო-ბოლოს და ბოლოს დღე იყო ღამე ხომ არა და ვინ რას დაუშავებდა.... ამტომ გზას თვითონ აუყვა.. მაგრამ არ იცოდა ანდრიას რას ეტყოდა...-რამე რომ იყოს და შეჩერდა! მოდი უკან შევბრუნდები... ამ დროს ანი დაინახა...
-ლიზ წამო.. სახლში არ მოდიხარ.. ერთად წავიდეთ...
-ჩემს ძმას ვუცდი...მალე მოვა...
--კარგი მაშინ და ანი წავიდა...
-მოიცადე ანი.. მეც წამოვალ... და ლიზა დაეწია... არ უნდოდა ასე ფეხით წავიდოდა და მორჩა...
-ხომ არ გეშინია იმ ვიღაც სანდროსი.. სახლამდე მიგაცილებ!
-არა ანა ... რა მაშინებს...
-კარგი მაშინ აბა ნახვამდის ..
-კარგად! და ლიზა შემობრუნდა.. 10ოდე ნაბიჯი გადაგდა.. და მიხვდა რომ მის უკან ვიღაც იდგა.... გაცერდა... უკან არ მიიუხედავს... ერთი ნაბიჯი გადადგა..ისევ შეჩერდა-ახლა რა ვქნა მოჩვენებებიც დამეწყო და უკან მიიხედა... საბა იყო....

-როგორ შემაშინე... ეს რა იყო...
-რა? ლიზა გქვია ხომ ?
-კი..
-რისი გეშინია უბრალოდ შენს უკან მოვდიოდი... და გაიღიმა...
-არაფრის..
და გზა გააგრძელა, საბა წამოეწია და ისიც მის გვერდით მოდიოდა და უღიმოდა.. ლიზამ არ იცოდა რა ექნა...უცბათ გაიფიქრა იქნებ სანდრომ გამომიგზავნაო და შეჩერდა...
-შენ ცემგან რა გინდა ჩემს გვერდით რატომ მოდიხარ? არ მიცნობ და არაფერი .. სანდრომ გამოგგზავნა ხომ ?
-სანდრო ვიღაა?
-წადი გაიარე ჩემს გვერდით ნუ დადიხარ...
საბა ჯერ იდგა შემდეგ ლიზას უთხრა-მე არავინ სანდროს არ ვიცნობ... ვინმე სანდრო გაწუხებს მაინც რა გვარია?
-მისი გვარი რაში გაინტერესებს ? თუ არ იცნობ...

-არა ერთ სანდროს ვიცნობ.. და შენც იმას ხომ არ იცნობ-მეთქი მაგას ვგულისხმომბდი...
-გვარი არ მახსოვს... ზუსტად დამავიწყდა....
-შემთხვევით ლომიძე ხომ არ არის?
-კი.. ეგ არის და ხელი პირზე აიფარა..
ერთ ადგილზე გაიყინა... ვერ ინძრეოდა.. მტელ სხეულში ჟრუანტელმა დაუარა... საბამ უკან მიიხედა... და ისიც გაშეშდა.. მანქანასთან მივიდა... მანქანასთან...
-აი სად გნახე! ახლა გადმოდი მანქანიდან დროზე შენტან საქმე მაქვს....
სანდრო გადმოვიდა... საბა მუშტი დაჰკრა პირდაპირ სახეში და მანქანაზე მიაგდო.. სანდრომაც იგივე ქნა და ერთი სიტყვით ჩხუბი ატყდა,, თან მაგარი.. ხალხი შიყარა.. ლიზა გაუჩინარდა...
.
-შენ გირჩევნია მითხრა მარიამი სად არის თორემ დ... მ.... ნაბ...ვარო შენ! ყვიროდა საბა
----------------------------------------------------------------
ანდრია ლიზასთან მივიდა იქ არ დახვდა და არ იცოდა რა ექნა ... ისევ უკან წამოვიდა... გზაზე მანქანები რომ დაინახა ისიც გაჩერდა და ჩამოვიდა.... ხალხიში შეერია და რას ხედავს ესე იგი სანდრო...

-აი თურმე სად გნახე.. ხომ არ გგონია გაცოცხლებ.. შე არაკაცო.. და ანდრია სანდროსკენ წავიდა...
ერტი მუშტი მანაც უთავაზა..-ჩემი დისგან რა გინდა გამაგებინე... გინდა აქვე მოგკლა...
-მე კი არა შენ მოკვდები... და სანდრომ ხელი ჰკრა ანდრიას.. ვიღაცამ დანა ამოიღო და პირდაპირ ჩასცხო მუცელში ... ანდრია ძირს დაევცა... სანდრომ კი მოახერხა იქიდან გაქცევა... საბა პოლიციელებმა წაიყვანეს,,, ანდრია კი საავადმყოფოში ...
-მე მიჭერთ.. ის ნაბი.. ვარი დაიჭირეთ..
-ყველაფერი გაირკვევ .. დაწყნარდით
-მინდვრის თაგვივით რომ გაიქცა... ნაბ...რი...
-----------------------------------------------------------------------
-მამა რა მოხდა! დაიძახა ცოტნემ გიორგი რომ გარეთ გავიდა...
-ანდრია დაჭრეს შენი და კი არ ვიცი სად არის ამაზე მეტი რაღა უნდა მოხდეს... და კარებს გარეთ გავიდა...
ცოტნემ ხელები სახეზე ჩამოისვა და ფეხი ქვას ჰკრა გამწარებულმა....
-რა მოხდა შენ მაინც მითხარი ცოტნ?
-ელე ცემი და დაიკარგა ანდრია კი დაჭრეს წავედი მე ჩემი და უნდა მოვძებნო...------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------გავაგრძელო? ღირს? გმადლობთ...



№1  offline წევრი maxara

კი გააგრძელე ძალიან მაგარია

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent