შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

- შეიცვლები? _ მოიცა რა ! 17


3-06-2015, 12:53
ავტორი niakoo
ნანახია 5 403

შავი bmw-ს კარს აღებდა ნაცრისფერ ჟაკეტსა და ჯინსში გამოწყობილი საშუალო სიმაღლის 20 წლის ბიჭი მოულოდნელად რომ წაავლო ძლიერმა ხელმა კეფაში და თავი მანქანას დაარტყმევინა, მაშინვე მიხვდა ვინც იყო და შიშისგან გასცრა, იცოდა ერაძე რომ მოაკითხავდა მაგრამ ასე სწრაფად არ ეგონა, ქალაქიდანაც მიდიოდა რამდენიმე დღით მაგრამ მოუსწრეს.
..........
მთელი გულით მოუნდა ის გადაპარსული თავი მოეგლიჯა მხრებიდან, ნიაკოს სახე გაახსენდა შიშისგან გაფითრებული, გაფართოებული თვალებით რომ უყურებდა წამოსვლისას და კიდევ ერთხელ მიანარცხა მთელი ძალით მაქანას სწრაფად შემოაბრუნა და საზიზღარ თვალებში შეხედა შიშს რომ დაეფარა .. თავისი გამხეცებული სახე დაინახა, მიხვდა რომ ყველაფერზე იყო წამსვლელი, აქვე მოკლავდა დიდი სიამოვნებით მაგრამ მერე ნიას დაკარგვა მოუწევდა ამიტომ გაჩერდა.
- შენ გეგონა ვერ გავიგებდი?- იკითხა ერაძემ და ირონიული ღიმილი გადაეფინა სახეზე. ორმაგად მოუჭირა ხელი კისერზე და გაღიმებულ აკოს გადახედა.
- ესე სწრაფადაც არ ველოდი- სიმხნვე მოიკრიბა კობახიძემ.
- დედას რომ ******** მერე მიხვდები რამდენად სწრაფი ვარ- ჩასჩურჩულა ერაძემ და მეორე ხელით სილა გააწნა.- იმ მანქანაში ჩემი შეყვარებული იჯდა!- საბოლოოდ დაკარგა კონტროლი გეგამ და ამჯერად მუშტი უთავაზა, კობახიძე ძირს დავარდა სცადა ადგომა მაგრამ ერაძემ წიხლი მიაყოლა და ესეც უღონოდ ჩაეხუტა მიწას- რამე რომ მოსვლოდა- განაგრძო ერაძემ და ამჯერად ფერდში ჩაარტყა ფეხი.- ცოცხლად აგკუწავდი გესმის?- დაბლა დაიხარა გეგა და სისხლში და მტვერში ამოთხვრილი კობახიძე გადმოაბრუნა.- ყველარის გამკეთებელი ვარ, ფრთხილად იყავი, სადმე რომ შემხვდე კიდევ ერთხელ ნიას თავს ვფიცავარ მოგკლავ- ბოლოჯერ უთავაზა მუშტი, უხეშად მიაგდო და ბიჭებთან ერთად დატოვა იქაურობა.
........................................
როგორც კი ზარის ხმა გავიგე კარისკენ გავიქეცი, გეგას დანახვამ იმელა შვება მომგვარა მეგონა თავიდან დავიბადე ძალიან დამღალა ამ ყველაფერმა, ძალა აღარ მაქვს, ხანადახან მგონია ვეღარ ვუძლებ მაგრამ როგორც კი გეგას დავიანახავ ასმაგად მინდება ბრძოლა. სწრაფად ჩავეხუტე გეგას, მანაც ხელები მომხვია და ტრადიციულად თავზე მაკოცა, ღიმილით შეძვრა სახლში აკო და პირდაპირ სამზარეულოსკე აიღო გეზი.
- მშია რძლებოოო!!!!- იყვირა აკომ და ჯერ მე შემდეგ ლაშაზე აკრულ ელეს გადახედა.
- მეერ მე რას მიყურებ მაცივარშია საჭმელი- გაუცინა ელემ და ლაშას მკერდს მიადო თავი.
- დაგხოცავენ ესენი მშივრებს- გააფრთხილა ძმაკაცები და საბოლოოდ შEძვრა სამზარეულოში- ვა ნინაჩკა!- მოისმა აკოს ხმა.
დაბღვერილი სახით გამოვიდა ნინა და აკო უკვე დასლილ ტახტრევანზე დაბრძანდა, გეგამ მანიშნა გავიდეთო, აივანზე გავყევი უჩვეულოდ მშვიდ ერაძეს და თვალებზე დავაკვირდი, ყველანაირად ვცდილობდი ამომეკითხა რამე ახალი და დამაიმედებელი, გეგამ გამიღიმა და წელზე მომხვია ხელები, ჩვეულებრივად, თავი ჩემს კისერძე ჩარგო და ამოიდუდღუნა:
- ყველაფერი კარგადაა, ნუღარ ნერვიულობ..
- რა უქენი?- ხმადაბლა დავსვი კითხვა.
- მხოლოდ შევაშინე.
- მხოლოდ ?
- გეფიცები..
- როდის დამთავრდება ეს ყველაფერი?
- მალე..
- მიყვარხარ ..
- მეც... შევიდეთ ?
- ხო..
მისაღებში დაბრუნებულებს აკო უკვე ნინას გვერდით დაგვხვდა მოკალათებული, გაბუტული უყურებდა კოპაძე მომღიმარ აკოს და ზუსტად ვიცი მისი მოკვლის გეგმებს სახავდა, სიცილით აიქნია ხელი ლაშამ და ელე ჩაისვა კალთაში, აკოს და ნინას პირდაპირ დავსხედით მე და გეგაც, ღიმილით ანიშნა გეგამ რაღაც რასაც აკოს გაღიმება და ჩემთვის გაურკვეველი ჟესტიკულაცია მოყვა.
- მოკლედ- დაიწყო ლაპარაკი აკომ.- ვიფიქრე, ვიფიქრე და გადავწყვიტე რომ თქვენ მარწყბის ტორტი უნდა გააკეთოთ..
- შანსი არაა- გამოვაცხადე მე- არცერთი არ ვართ აზრზე!
- აუ რანაირი შეყვარებულები გყავთ რაა- დაიღრიჯა აკო- ერთი მარწყვის ტორტი მინდოდა და ისიც ვერ გააკეთეს.
- მიდი და გააკეთე თუ ეგრე ძაან გინდა- აფეთქდა ნინა.
- შენ ჩუუ ცხოვრება..
- არავინაა შენი ცხოოვრება..
- ეფგ სიტყვას მოყვა თორმ შენნაირი ვერც ვერასდროს იქნება- თვალი ჩაუკრა აკომ.
- ვირი- ჩაიბურტყუნა ნინამ.
- გავიგე!
- უნდა გაგეგო
- აუ რამხელა ენა გაქვს..
- არაა შენი საქმე.
- შეგჭამ გოგო- ნინასკენ გადაიხარა აკო და მთღელი ძალით მოუჭირა ხელი ბარძაყზე რასაც ნინას კივილი მოყვა.
- რა ვირი ხარ - თვალები აუცრემლიადა ნინას.
- ენა გაგეჩუმებინა და არ ვიქნებოდი
- მხეცი..
- კიდეევვვ.
- აუუ - მოთმინება დაკარგა ელემ.- წამოდით რა სადმე წავიდეთ.
- ამასთან ერთად არ მინდა მე- ხელები გულზე გადაიჯვარედინა ნინამ და დივანს მიეყუდა.
- არადა ზუსტად ჩემთან ერთად წამოხვალ- თავდაჯერებული ტონით ადგა ფეხზე აკო- ბაზალეთზე ავიდეთ.
- კაი ჩავიცვამ მაშინ - წამოდგა ელეც.
- შორტები მინდა- ფეხზე ავდექი მეც და ელეს ჰაეროვანი კოცნა გავუგზავნე.
- წამოდი..
- წადი შენც - გადახედა აკომ გაბუსულ ნინას.
- არ მოვდივარ //
- კაი ეგერ წავიდეთ, მე და ნინა ჩემი მანქანით წამოვალთ- გაგვაფრთხილა აკომ და ნინა ხელში ააფრიალა, რასაც ნინას წივილკივილი მოყვა..
სიცილით დახურა ლაშამ კარი და ოთახში მარტო დარჩენილ ჩაფიქრებულ ერაძეს შეხედე.
- ვითომ კიდე გაბედავს რამეს?- სწრაფად მიხვდა ლაშა გეგას ჩაფიქრების მიზეზს.
- არ მგონია მაგრამ მაიც ფრთხილად უნდა იყოთ- ქვემოან ახედა ერაძემ და თან კარს გახედა რომ ნია და ელე არ გამოსულიყვნენ.
- ხო იცის რომ მოვკლავთ..
- ალბათ კი..
.......
ელეს შორტი ამოვიცვი მისი მაისურიც და გარეთ გავედი, რაღაცაზე ლაპარაკობდნენ ბიჭები მაგრამ გაჩუმდნენ, სწრაფად წამოდგა ფეხზე გეგა და მე ამათვალიერა.
- ეტყობა რომ ელეს შორტია- ჩემს ზედმეტად მოკლე შორტზე შეაჩერა მზერა ერაძემ და მანქანის გასაღებს დაწვდა.
- არაუშავს გიჟი შეყვარებული მყავს ვერავინ შემომხედავს - ღიმილი წავედი მისკენ და ლოყაზე ვაკოცე.
- ეგ კი- გამიღიმა გეგამაც და ხელი ჩამკიდა.
- ლაშაა- დაიწყო ელემ ხმადაბლა როცა კარი ჩავკეტეთ.
- ხო ..- გაუღიმა ლაშამ.
- აკო გააფრთხილე რა, ნინას შეეშვას..
- რატომ არ მოგწონს სასიძოდ?- ჩაერია ერაძე.
- კარგი რა, აკო ცერცეტია, არ მიდა ნინას გული ატკონოს..
- ცერცეტი კია მაგრამ არაკაცი არ არის- სერიოზულად გამოუცხადა ლაშამ და გზა განაგრძო, ელე ამ პასუხმა დააგმაყოფილა და უხმოდ მიყვა შეყვარებულს.
......................................
- გააჩერე დებილო- მეასედ იკივლა ნინამ და შეშინებულმა დახედა სპიდომეტრს 180ს რომ უჩვენებდა.
- გეშინია ცხოვრება?- დამპლურად გაიცინა აკომ და ნინას თვალი ჩაუკრა.
- ჯარიმები მოგივა..- შეაშინა ნინამ.
- კაი გაჩერდი ეხლა..
- აკო გააჩერე !!!!
- ოჰ მხეცო და ვირო ამოვიღეთ?
- აკოთქოო!
- კაი რა იყო არ იტირო- ნელნელა უკლო სვლას მესამემ და ოდნავ დამშვიდებულ ნინას გადახედა.
- რა?- შეუბღვირა ნინამ.
- რას გავხარ- ისეთი ტონით უთხრა ნინას თვალებზე ცრემლი მოადგა მაგრამ იხტიბარი არ გაიტეხა და აკოს ერთი ორი სმეშნოი სიტყვა მაინც უთხრა.
არასდროს ჰქონია იმის კომლექსი რომ ცუდი გარეგნობისაა, ბევრი თაყვანისმცემელი არ ყავდა გორში რადგან ქალაქსი პატარაა და მისი ძმა გერმანიიდანაც მშვე3ნივრად ახერხებდა დის პატრონობას, სასტავიც ისეთი ყავს ვერავინ გაეკარება ერთი ორი იყო მაგრამ სერიოზული არაფერი, ეს ბიჭი კი პირდაპირ ეუბნევა რომ მახინჯია, ზედმეტად ტავხედურად ექცევა და ბევრს უბედავს, სულ დღეს გაიცნო , ელესგან კი სმენია მკისი შეყვარებულის ძმაკაცებზე მაგრამ ნანახმა მოლოდინს გადააჭარბა, გაბუსული იჯდა ბაზალეთზეც და ბავშვებს უყურებდა მანამ სანამ აკომ არ ჩააგდო წყალში და ფეხი არ ატკინა, მერე მართა გაებუტა და კატეგორიულად მოსთხოვა ახლოს ააღარ გაკარებოდა რასაც აკომ სიცილით უპასუხა.









არ ვიცი რა ვთქვა მაგრამ თავისმართლებას არ ვაპირებ ვერ ვახერხებდი რომ დამეწერა ვერც თქვენ გთხოვთ კიდევ წაიკითხეთ ტქო იმიტომ რომ ამის უფლება არ მაქვს უბრალოდ დავდე, ვნახოთ თუ კიდევ კითხულობს ვინმე გავაგრძელებ, ბოლო ზარი და სკოლის გამოცდდები მოვიშორე და ეხლა დრო მაქვს სულ ოდნავ მეტი .. მადლობა რომ კითხულობდით ჩემს წინა თავებს მიყვარხართ და მენატრებოდით <3 ფოტოზე ნინაა



№1  offline წევრი tatukaa

ვაიმეეე არ მჯერააა >_< არ მეგონა რომ გააგრძელებდიიი ^_^

 


№2  offline წევრი BvBArMy

თვალებს არ ვუჯერებდი, რომ დავინააახეეე. არარ დააგვიანო ასე
--------------------
I Hate Everything About You

 


№3  offline წევრი tatuli)

gagrdzele da ar gabedo shewyveta :D dzlivs gagvaxare :**

 


№4  offline წევრი vaNga

უპასუხისმგებლოდ იქცეოდი. შენ საქციელს გამართლება არ ქონდა,მაგრამ ახალმა თავმა მაინც გამახარა. ის მაინც თქვი, აგრძელებ თუ არა,კიდევ რო აღარ დაგელოდოთ.
--------------------
ზ.ფაჩულია

 


№5  offline წევრი nanako123

Chaquchii rom mqondes pirdapir tavshi chagartyamdii :dd icode agar daikargo!

 


№6  offline წევრი takcho

raaa bednierebaaaaaaaa :3

 


№7  offline წევრი lamazmani

AU DZAAN MAGARIA AUCILEBLAD GAAGRDZELE

 


№8  offline წევრი ფსიქო.13

yvelaze upasixismgeblo adamiani xar,me agarc vapireb wakitxvas,rogorc ar unda iyos,vici ar gecala,dawyebul saqmes mainc damtavreba unda,icode :)
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№9  offline წევრი Niacule

ეს ხალხი არაა ნორმალური. ხალხო გოგო 12 კლასელია, საატესტატოები ქონდა, ბოლო ზარი , ბანკეტი რა რომელი მოთხრობისთვის ეცალა? არანაირად არ იმსახურებს ეს გოგო ასეთ შეურაცხყოფებს თქვენგან.
არავითარი უპასუხისმგებლო არხარ . უბრალოდ შენც ადამიანი ხარ და ვერ იცლი ხოლმე.
ძაან მაგარი გოგოხარ ძაან მაგარი მოთხრობაა <3 <3 4 თვეც რო დაგაგვიანდეს მაინც წავიკითხავ <3
ლავ იუ <3

 


№10  offline წევრი ninauka

აუუ როგორ გამიხარდაა,ასე რააა : სად იყავი,იმედია არ გაწყვეტ :* კარგი ხაარ...♥♥

 


№11  offline წევრი tatuli)

vaNga
უპასუხისმგებლოდ იქცეოდი. შენ საქციელს გამართლება არ ქონდა,მაგრამ ახალმა თავმა მაინც გამახარა. ის მაინც თქვი, აგრძელებ თუ არა,კიდევ რო აღარ დაგელოდოთ.

ase stimuls daakargvineb da maszs cudat imoqmedeb... adamianebi vart da xdeba shemtxvevebi roca ragac gadauxebi mizezebis gamo vperxdwbit da asec ar sheidzleba. da tu ginda am adMians gaugeb da rom gaintedesebdes waikitxavdi veraperi ver gagiqrobda interess tundac dagvianeba...:)))

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent