შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ტიტანი (4)


7-06-2015, 03:26
ავტორი Eternity8
ნანახია 2 252

იცოდა რომ არაფერი უნდა მოეყოლა ტუსასთვის. მთელი ღამე თვალი არ მოუშორებია მისთვი. სიბრალულით უყურებდა...მეორე დღესაც იმდენ ხანს ეხვეწა პლაჟზე წაყოლოდა, უარის თქმა ვეღარ გაბედა. მოკლემკლავიანი პერანგი-კაბა ჩაიცვა მუხლსქვემოთ, ფეხზე კეტი ამოიცვა და საყვარელ აიპოდთან ერთად გაყვა უკან. მაინც რა პოზიტიურია ეს გოგო, რატომ არ შეიძლებოდა მასაც ტუსასავით ჩვეულებრივად ეცხოვრა, ჩვეულებრივი ბავშვობა ჰქონოდა… ჩვეულებრივ ოჯახში…

-ანა, ანაააააა
- ბატონო. (ანა)
-ჩამოდი რა ჩვენთან, არ გცხელა? (ჯგუფელების მთელი ხროვა)
- არ მიყვარს წყალი, მაგრამ მადლობა (ანა)

კაი ტო. წყალი ვის არ უყვარს?! ნაცნობი ხმა მიუახლოვდა ანას.
- შენ? აქაც?... არც ისე სასიამოვნო გაკვირვებულმა ახედა ლუკას, რომელიც როგორც აღმოჩნდა ყველაზე მიმზიველად იღიმოდა მთელს მსოფლიოში, სხეული კი უდავოდ დაფოტოშოფებული ჰქონდა.
-არ დაგსდევ, მართლა! ბედი ვარ შენი. ბიჭებთან ერრთად ჩამოვედი დასასვენებლად. ხო იცი რა პატარაა თბილისიც და ბათუმიც… უცინოდა ლუკა.
-აჰა… კაი, გამიხარდა შენი ნახვა. ირონიულად გაუღიმა ანამ და მუსიკის მოსმენა გააგრძელა, მაგრამ არ დასცალდა, რამდენიმე სხეული მივარდა და ხელში აიტაცა.
-აბა წავედით წყალში. იცინოდნენ ბიჭები და სწრაფად “მიჰქონდათ” ანა წყლისკენ.
-დამსვით ახლავე, გასაგები არ იყო როცა ვთქვი რომ არ მიყვარს წყალი? ძალიან ხმამაღლა ჩუბობდა ანა.
-ნწ, შენ ჩვენი მეგობარი ხარ უკვე, მეგობრებს კი არ ეკითხებიან როდის ჩააგდონ ზღვაში.
-დამსვით !!!!! ტუსაა, ლუკაა ! ძალიან მეშინია წყლის! ტუსამ როგორც კი ანას კივილი გაიგო მაშინვე გაიხედა და დაინახა, რომ წყალში ჩაგდებას უპირებდნენ ბიჭები, მისი ხელი კაბა მაშინვე ყველა ნაიარევს დალანდავდა, ტუსა კი შეპირდა რომ დაიცავდა… მაშინვე გაიქცა მისკენ და თან ლუკას უყვიროდა რომ მისი წყალში ჩაგდების ნება არ მიეცათ. ლუკაც, რომელიც აქამმდე იცინოდა და მხოლოდ იმაზე ფირობდა, რომ გოგო ჭკუას ისწავლიდა და ცოტა მორჯულდებოდა, მიხვდა რომ საქმე რაღაცაში იყო და დაბნეული გაიქცა მათკენ. სასწრაფოდ გამოგლიჯა რამდენიმე მოცინარ სტუდენტს ანა, რომელიც უკვე პანიკაში იყო.

-რას აკეთებთ ტო, ვერ გაიგეთ, რომ ეშინია გოგოს წყლის? რამე რო მოსვლოდა? (ლუკა)
- რა უნდა მოსვლოდა, შუა ზღვაში ხო არ ვაგდებდით, ნაპირია და 15 კაცი ვართ გარშემო… უბრალოდ გახუმრება გვინდოდა… დამნაშავესავით გამოდგა სავარაუდო ლიდერი წინ.
- მადლობა ლუკა და მადლობა ტუსა. თქვენ კიდევ იფიქრეთ სანამ რაღაცას გააკეთებთ! ი ფ ი ქ რ ე თ! სანამ გადაწყვეტილებას მიიღებდით მანამდე ხომ გიხთარით, რომ არ მიყვარს წყალი! მოსმენა ისწავლეთ! ან რომელი მეგობარი აკეთებს ასეთ რაღაცას? რომ მეთქვა კლაუსტროფობია მაქვს-თქო, ოთხ კედელში გამომკეტავდით, ხუმრობით? კონტროლ დაკარგული ჩხუბობდა ანა, მაგრამ ყველა ხვდებოდა რომ მართალი იყო, პასუხის გაცემა არც აცადა ისე გატრიალდა, რომ არ ატირებულიყო და ნომრისკენ გაეშურა… ლუკამ მაშინვე ტუსას შეხედა და ანიშნა გაყოლოდა, ისიც მაშინვე უკან აედევნა.

როგორ უნდოდა ეყვირა... ეტირა… ეკივლა...გაეკეთებინა რამე, რასაც მოწყენილი ან გაბრაზებული ადამიანები აკეთებდნენ. არ შეეძლო… არ შეეძლო სისუსტე გამოეჩინა. ვერ იტანდ, როდესაც ეცოდებოდათ. ერჩივნა შესძულებოდათ და არასდროს გაეხედათ მისკენ. ნანობდა რომ ეჩხუბა, მათ ხომ უბრალო გახუმრება უნდოდათ და მეტი არაფერი, მაგრამ ისევ კონტროლი დაკარგა. დღეს საღამოს აუცილებლად მოუხდიდა ბოდიშს….

აბა? რას იტყვი? (ლუკა)
არაფერი არ მოუყოლია, მართლა…. (ტუსა)
შემომხედე ერთი. მე მატყუებ ტუს? (ლაშა)
არ გატყუებ, მართლა არაფერი არ უთქვამს ისეთი.. თითქმის არ გვილაპარაკია. (ტუსა)
ტუსი, ნუ მიმალავ რა, მე ხო დავინახე წყალში ჩაგდებას რომ უპირებდნენ როგორ შეგეშინდა და გამოიქეცი, ესეთი შეშინებული არც მიახიხარ არასდროს, ანა იდევ ესეთი კონტროლ დაკარგული.... მითხარი! (ლუკა)
აუ, უბრალოდ ვიცოდი რო წყლის ეშინოდა და მანიაკი კი არ ვარ. შემეშინდა მეც რა. (ტუსა)
კაი, ანუ არ მომიყვები და მე უნდა გავარკვიო. არ მენდობი ხო? (ლუკა)
გენდობი ლუკა, ხო იცი რომ ძალიან მიყვარხარ და კიდევ უფო გენდობი, მაგრამ არ შემიძ… ტუსა მიხვდა რომ წამოცდა და შუაზე გაწყვიტა სიტყვა, მაგრამ შემაჩნია მისკენ მომრთული სამი წყვილი თვალი და მაშინვე თავი დახარა..
ტუსა… (ლაშა)
არ შემიძლია რა! შევპირდი… (ტუსა)
და იცის კიდე ვის რას შეპირდი? მუქარით უთხრა საბამ.
მემუქრებით? დავკარგავ ანას, მაგრამ მე ვერაფერს გეტყვით, ყოველი შემთხვევისათვის საჭირო ინფორმაცია არ მაქვს, აზრი არ აქვს ამ ლაპარაკს ბიჭებო, ეხლა რაც გინდათ ის ქენით, მაგრამ ძალიან შეგეშალათ ამ მუქარით! ტუსა გაბრაზებული წამოდგა და ანასკენ გაემართა…

ანა საქმე მაქვს.. (ტუსა)
ახლა არა ტუს. ბიჭებს ბოდიში უნდა მოვუხადო.. უბრალოდ შემეშინდა და ძალიან ცუდად ველაპარაკე. სად არიან ხომ არ იცი? განერვიულებული იყო ანა.
კლუბში არიან ყველა, შენ ალბათ არ გიყვარს კლუბები. (ტუსა)
სიმართლე გითხრა არ მიყვარს ელექტრონული მუსიკა, მაგრამ დალევა არ გვაწყენდა. თვალი ჩაუკრა ტუსას და გამოცვლისკენ მოუწოდა. თვითონ ჯინსის შარვალი, კეტები და უმკლავო, თხელი შავი როლინგი ჩაიცვა, რომელიც კიდევ უფრო მიმზიდველს და მიუწვდომელს ხდიდა. ტუსამ კი თეთრი, მუხლს ზემოთ კაბა და ჭრელი ესპადრელი მოირგო. ძალიან სადა და ლამაზი იყო ორივე და კლუბშიც საკმაოდ ბევრი ადამიანის ყურადღება მოიქციეს, მათ შორის იყო ლუკაც, რომელიც უკვე გიჟდებოდა ანაზე, ეს ჩაცმულობაც როგორ უსვამდა ხაზს მის თავდაჭერილობას და თან სექსუალურობას...

********************
მაპატიეთ დაგვიანებისთვის... ძალიან დიდი მადლობა, რომ კითხულობთ და გვერდში მიდგახართ, განსაკუთრებით კი ლიკას, რომელმაც დღეს ჩემს მუზად ყოფნა საკუთარ თავზე აიღო და რომელსაც ეს თავი ეძღვნება)) <3

ძალიან მიყვარხართ !

P.S. ფოტოზე ლუკაა :))



№1  offline წევრი lika

genacvale mec dzalian miyvarxr da didi madloba eseti kargi sachuqristvis .. chemi tbili dzan kargi

 


№2  offline წევრი ana-stasia

როგორც წინა თავში დავაკომენტარე მარტო ამ ისტორიისთვის სემოვდივარ ამ საიტზე და გამიხარდება თუ აღარ დააგვიანებ და თავებს გაზრდი)))

 


№3  offline წევრი Eternity8

ana-stasia
როგორც წინა თავში დავაკომენტარე მარტო ამ ისტორიისთვის სემოვდივარ ამ საიტზე და გამიხარდება თუ აღარ დააგვიანებ და თავებს გაზრდი)))


ძალიან მინდა მე თვითონაც და ვცდილობ მაქსიმალურად.. დღეს დაგიდებთ თორმეტის მერე <3 არ იციზტ როგორ მიხარია რომ მოგწონთ!! <3

ისტორიაზე რა აზრის ხართ? და ჩემ რჩეულ ლუკაზე))))

 


№4  offline წევრი ana-stasia

Eternity8
ana-stasia
როგორც წინა თავში დავაკომენტარე მარტო ამ ისტორიისთვის სემოვდივარ ამ საიტზე და გამიხარდება თუ აღარ დააგვიანებ და თავებს გაზრდი)))


ძალიან მინდა მე თვითონაც და ვცდილობ მაქსიმალურად.. დღეს დაგიდებთ თორმეტის მერე <3 არ იციზტ როგორ მიხარია რომ მოგწონთ!! <3

ისტორიაზე რა აზრის ხართ? და ჩემ რჩეულ ლუკაზე))))


ისოტირია ძალიან მომწონს ახალბედასთვის საკამოდ კარაგდ წერ და მომწონს შენი წერის სტილი,ანაც ძალიან მმომწონს,მოკლედ ყველა გმირი მიყვარს...კარგი გოგო ხარ ეგრე გააგრძელე love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent