შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მეტი ვიდრე სიყვარული 16


8-06-2015, 00:32
ავტორი qari
ნანახია 3 470

არ ვიცი როდის ჩამეძინა...თვალები რომ გავახილე საათი 4ს უჩვენებდა...ლოგინიდან გიჯივით წამოვფრინდი თავი მოვიწესრიგე თუმცა ალბათ აზრი აღარააქვს სამსახურში წასვლას.თამარი უკვე გამანთავისუფლებდა...
ნეტა მარიამმა თუ გაიღვიძა?
მისაღებში გავდივარ ბოლოს მარი დივანზე მიწოლილი დავტოვე.თუმდა აქ არ მხვდება და გონება მებინდება
...რატომ...რატომ არ ფამაღვიძა რომ წავიდა?!
სასწრაფოდ ტელეფონს ვიღებ და სანამ ზარს პასუხობს ათას სალანძღავ სიტყვებს ვამზადებ
_ხო ძვირფასო...
ისეთი თბილი ხმით მპასუხობს დალაგებული აზრები მეფანტევა.
_მარი რატომ არ გამაღვიძე...
_ისე საყვარლად გეძინა სანდრა რომ...თანაც შენ ახლა დასვენება და მობილიზება გჭირდება...საღამოს დიტოს ხვდები
_ხო მე მობილიზება თამარს კი ახალი თანამშრომელი არა...
_ჯერ მეც მშვენივრად ვართმევ თავს მაგრამ ამან თუ მასიური სახე მიიღო მე თავად ვთხოვ თამარს შემცვლელი მომიძებნოს...ასე რომ დამშვიდდი თავი მოიწესრიგე და მოემზადე. ხო მართლა სკამზე გადავკიდე რაც უნდა ჩაიცვა სხვათაშორის ჩემი ხელით დაგიუთოვე.
თვალი მაგიდისკენ მექცევა სადაც სკამებიაქვს გარშემორტყმული და ერთერთ სკამზე მართლაცაა გადაკიდული შავი მატერია.
_მარ...ეს საიდანღა მოიტანრ?!ადრე არ მინახია
_გუშინ გარდეროფს ვალაგებდი და...მე ერთხელ მეცვა არ მიხდება...როგორცკი დავინახე შენ გამახსენდი.
_არცკი ვიცი მადლობა როგორ გადაგიხადო...შენ ჩემს ცხოვრებას მილამაზებ...მარ!
_ჰოუ!
_არ შემხმიანებია რაიცი...იქნებ სალაც ნანობს და...
_სანდრა როდის უნდა შეიგნო რომ.კაი აკოს უთხრა სამსახურის მერე გავუვლი და დაველაპარაკებიო.ასე რომ დროზე მაკიაჟიც გაიკეთე...არ შეიმჩნიო რომ ელოდებოდი კაი.
_კაი შხაპით დავიწყებ.მოგიყვები მერე ყველაფერს.
_კაი საყვარელო გკოცნი.
ტელეფონი გავთიშე და სააბაზანოში შევედი შხაპის წვრილი წვეთები ისე მსიამოვნებდა ვერცკი ვიგრძენი რამდენი დრო გავიდა...ხელები სულ დამინაოჭდა...
ტანი შევიმშრალე და მარის მითითებას შევუდექი.ტანზე მის კაბას ვიცვამ.სწორი ტანზე მომდგარი მუხლზე ოდნავ ზემოთ მადგება...ზურგი თითქმის სულ ამოღებულიაქვს და წინაც საგრძნობლად ღრმა დეკოლტეა...ძალიან ძალიან სექსუალურად გამომაჩინა...თმას ვიწევ და წინ ჩოლკას ვიკეთებ,მაკიაჟიც სადა ფავიკეთე და გამოპრანჭული დავჟექი სავარძელში.
ახლა რა ვქნაა?რომ არ მოვიდეს?იქნებ ინანა გუშინდელი აღიარება...ოო ღმერთო რატომ არის ასეთი რთული დიტო?
არ ვიცი რამდენხანს ვიჯექი და ფიქრებით თავს ვიტანჯავდი...კარზე ზარის ხმაა და მეც ვერკვევი...ერთი უარესობიდან მეორეში ვეშვები...სანამ კარს ვაღებ გული ლამის გასკდეს.ისე სწრაფად დაიწყო ძგერა მეშინია არ გაჩერდეს და ხელს ოდნავ ვიჭერ.ღრმსდ ვისუნთქებ და კარს ვაღებ...
ის ისე სევდიანი...ვნებიანი და სიყვარულით აღსავსე მზერით მიყურებს ცოტაც და ალბათ გული წამივა...მუქ შავ ჯინსში და ჭაობის ფერ მაიკაშია გამოწყობილი...ხელები ჯიბეებშიაქვს ჩაწყობილი და ოდნავ სულ ოდნავ ღიმილიანი მზერით მომჩერებია.
_გამარჯობა!(ხმას იღებს და ვხვდები რომ რეალობაა...პირს ვაღებ მაგრამ სათქმელს ვერ ვპოულობდ და ისევ ვკუმავ)
ძაან სექსუალირსდ გამოიყურები...
შეამჩნია...მაგარია მოვეწონე...
_სიმართლე გითხრა შენც სექსუალურად გამოიყურები.
დაჟინებული მიყურებს თითქოს არც კი მისმენს...გამომწვევად მიღიმის
_ასე იმიტომ გაცვია რომ ჩემზე შთაბეჭდილება მოახდინო?
ჯანდაბა!სულ დამაბნია...აიდან იცის ამდენი...ვგრძნობ ერთიანად როგორ ავწითლდი...ალბათ ჩემს პასუხს აღარც ელის რადგან სახეზე მაწერია უკვე...
უცბათ კედელზე ვეჯახები...შიშველ ზურგზე მის გახურებულ ხელს ვგრძნობ...ტუჩებზე კი მის რბილ სათუთ ტუჩებს...რომლებიც ვნებიანად ცოტა უხეშადაც კი...და მომთხოვნად მკოცნიან...აქოშინებული ზედ ჩემს ტუჩებთან,თითქოს თავისთვის ჩურჩულობს...
_ასე ჩაცმა არაა საჭირო ისედაც მაგიჟებ...ჭკუიდან გადაგყავარ და ეს შესანიშნავად იცი.რას მიკეთებ სანდრა?!
_მმ...მმ...მე...
_ჩუუ,გაჩუმდი არაფერი არ მითხრა...უბრალოდ მაკოცე მაკოცე და მაგრძნობინე...
_დიტო...
არ ვიცი რა დაემართა ასეთი არასდროს არ მინახავს,თბილად მზრუნველად და ალერსიანად მკოცნიდ,ახლა ვგრძნობ სიყვარულსა და ჟინს შორის რამხელა სხვაობაა.ახლანდელი კოცნა სათუთი და რწრფელია...ვგრძნობ.კოცნით ვგრძნობ მის სიყვარულს მის პატივისცემას ჩემდამი...
უცბათ ჩერდება,ტუჩებს გემრიელად იწუწკნის და თმას ყურს უკან მიწევს.
_რესტორანში მინდა წაგიყვანო.სალაპარაკო მაქვს შენთან.
_კაი ჩანთას ავიღებ და წავიდეთ...
...........
მანქანაში ხმა არცერთს არ ამოგვიღია.როგორც იქნა მოვედით.საკმაოდ დახვეეილ რესტორანში მომიყვანა.ირგვლივ ყველაფერი თეთრშია...იმდენად შთამბეჭდავი სითეთრეა ერთი გაფიქრება ისიც კი ვინანე შავი კაბა რატომ ჩავიცვი...ერთერთ მაგიდასთან მიმიყვანა და დავსხედით.ჩემს წინ ძის ხელებში ჩემი ხელებიაქვს მოქცეული და ცერა თითით ნაზად მიდმევს...მთელს ტანში ჟრუანტელი მივლის...ვგრძნობ ჩემს ადუღებულ სისხლის შხუილს...ვგრძნობ სახე როგორ მელეწება...ის კი მა სანახაობით ტკბება ირონიული ღიმილით მიყურებს და თითებს ჩემს მკლავებზე ასრიალებდ.



№1  offline წევრი lamazmani

ძაან კაია მალე გააგრძელე მომწონს ძაან love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent