შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსახელო გრძნობა (3)


8-06-2015, 12:20
ავტორი სპენსერი
ნანახია 2 201

ორი თვე გავიდა,ყვლეაფერი კარგად მიდიოდა, ეს ორი თვე მათტვის ბევრს ნიშნავდა. უკვე სასწავლო წლის მიწურეული იყო და ერთ-ერთმა კლასელმა თავის სოფელში მიიწვია კლასელები. ორი კვირით სრული იდილია ქონდათ. თან ამ ორ კვირაში ეს ორი ბედოვლათი თავის გრძნობებში გარკვეოდა.

ნინას მოწონდა. მოწონდა,მოწონდა მისი დანახვისას რაღაცნაირი ხდებოდა. დნებოდა,მისი ყურება სიამონვებდა,სითბო და კივედ უამრავი რაღაც. ამ ყველაფერთან რეზიზეც ნაწყენი,იყო იმიტო რო არ დაურეკა, არ ნახა, არ მოიკითხა იქნებ მოკვდა? ან აორთქლდა? "შეყვარებული" არ უნდა მოიკითხოსო? ამბობდა მაგრა მარარ აინტერესებდა რეზი! უბრალოდ მოწონდა. ისიც მხოლოდ დაბალ კლასებში. და ნიკა რას ფიქრობდა ნინაზე? მმმ ეს რთული სათქმელია.მოწონდა მოწონდა და მოწონდა.. ბიჭები დაცინოდნენ ეს კი ერთი შეუბღვერდა და ისინიც ჩერდებოდნენ. მოწონდა ძალიან. ის ისეთი სუფთა,ნაზი,ლამაზი და საყვარელი იყო რომ...

ეხლა ნახევარი კლასი რაჭაში არიან. ერთმანეთს სითბოთი შესქეროდნენ.
-აბა არ გავიდეთ მდინარეზე?-კითხა ლაზარემ.
-ეხლა? ჯერ აგვისტოც არაა-დაიწუწუნა თეკომ.
-ისე ვისეირნოთ რა ადექით წავედით-განაცხადა ნიკამ. ყველა ოთახებსი გაიკრიფნენ. ნინამ ტავისუფალი სტილი არჩია. შორტები, უბრალო მაისური კედები თმები კოსად აიწიდა სათვალე და მორჩა.

მდინარეზე კარგ დროს ატარებდნენ. მართალია ივნისი იყო მაგრამ რაჭაში მცხუნვარე მზე ანათებდა. წყალში არ შესულან, უბრალოდ ნაპირზე ისხდნენ და საუბრობდნენ. ბანკეტს გეგმავდნენ. ჯერ ადრე იყო მაგრა მაიც. შემდეგი დასვენება ლაშქრობა იქნებოდა. ასე დაგეგმეს. მაღლა მთაში უნდოდათ წასვლა.
გოგონებმა დაიწუწუნეს სახლში გინდაო ბიჭებიც დაემორჩილნენ და ყველა სახლში გაიკრიფა..

-გვშიაააა-დაიწუწუნეს ბიჭებმდა. გოგოებმა კარტოფილი სეუწვეს კიდევ რაღაცეები და სუფრა გაშალეს..

-ახლა რა ვქნათ?-სადილის მერე იკითხა ცოტნემ.
-ვითამაშოთ,რამე ან დავისვენოთ-იდეა მიაწოდა ნინამ-მე თქვენი არ ვიცი დასვენება მინდა-გაიცინეს. ჭურჭელი დარეცხეს გაამშრალეს. ნინა ოთახში ავიდა ნაუშნიკები აიღო ტელეფონი და გარეთ კიბეზე ჩამოჩდა. fix you-ს უსმენდა. უყვარდა ეს სიმრერა. და საერთოდ ჯგუფი Coldplay მხარზე შეხება იგრძნო ნაუშნიკები მოიძრო და უკან გაიხედა სადაც გაკრეჭილი ჯანელიძე დარჩა.
იქვე კიბეზე ჩამოჯდა. ორივე ჩუმად იყო. ნიკამ შეამჩნია გოგონას უხასიათობა.
-გენატრება?-მოულეოდნელად კითხა რამაც ნინას გაოცება გამოიწვია.
-ვის გულისხმობ?
-რეზის-ამას არ მოელოდა. ნუ კი იცოდა ნიკამ რეზიზე ხო ნინამ მოუყვა მასზე.
-არააა-სულერთიას ხმით ჩაილაპარაკა და ასე ვთქვათ ნიკას თავის პონტში "გაუსწორდა"
-და რატო?-ენამ წინ გაუსწრო და მაინც კითხა.
-უბრალოდ,არ მაინტერესებს რეზი! -მტკიცედ თქვა. წამოგდა და ოთახში შევიდა. ლოგინზე დაემხო...

საღამოს დაიკოს ელაპარაკა ცოტა ითამაშეს იმაიმუნეს და ბოლოს ყველამ ეზოში მოიყარა თავი. ზოგი ჰამაკში იჯდა ზოგი საქანელაზე,ბალახზე სკამზე. ნინა კი კიბეზე იჯდა და სულ მეყვარები-ს უსმენდა. ისევ ხელზე შეხება მგონი დეჟავიუ იყო.
-ბოდიში-უთხრა ნიკამ.
-რაზე?-ვერ გაგიო რას გულისხმობდა.
-რეზიზე რო.. გითხარი.
-არაუშავს-გაუღიმა. ნაუშნიკები გაიკეთა.

ასე ხედავდა სამყაროს,ვარდისფერი სათვალით არასდროს უყურებია.ფიქრობდა რომ ბედნიერი არ იყო. მართლაც არ იყო ჯერ ბებია-ბაბუა,მერე მშობლები. ეს უკვე საბოლოო განადგურება იყო მისთვის. ვერასდროს წარმოიდგენდა, რომ ლელა და კოკა(მშობლები) მასთან არ იქნებოდნენ. მართლაც სასტიკია ცხოვრება.
ხანდახან ყველაფერი დხება,
ეგ სამყაროს დასასრულს არ ნიშნავს
თუ არ წაიქეცი ვერ, მიხვები
რა გემო აქვს სწრაფად სირბილს,
თუ წაიქეცი ვერასდროს
დააფასებ გამარჯვებას!

-ნინაა რა შვები?-ახლა კატო მიუჯდა გვარდით. ნინამ ნაუშნიკები მოიხსნა.
-რავი სიმღერებს ვუსმენ-გაიღიმა.
-წამო ჰამაკში არავინაა-ჰამაკში გადასხდნენ. ბევრს ლაპარაკობდნენ და იცინოდნენ.
კატო რომ არა ალბათ ამ კლასს ვერ გაიცნობდა,შეეგუებდა. მალე კატო დასაძინებლად წავიდა. ნინა კი დარჩა. ყვარდა მართო ყოფნა. ყოველთვის იმაზე ეჩხუბებოდა ლელა რომ ნუ იკეტებიო. ანუ საკუთარ თავსი იკეტებოდა.განსაკუთრებით არ უყვარდა რომ ან "ჩაკეტვას" ვინმე ურღვევდა. არ უყვარდა თუ ოთახში იყო და ვინმე შემოვიდოდა.მხოლოდ ლუკას უშვებდა. საკუთარი სიმვცე ქონდა.

პლედი კარგად გადიაფარა და კარგად დაჯდა. ნაუშნიკები მოირგო და სიმღერებს უსნემდა..

ჯანელიძეს არ ეძონებოდა, ჯერ სამზარეულოში შევიდა წვენი დალია და მერე გარეთ გავიდა. უნდოდა ჰამაკში ჩამჯდარიყო. იქ კი ნინა დახვდა. მძნიარე. აქ ხომ არ დატოვებდა ეხლა?! ხოდა ცოტა ხანს უყურა. მერე აცივდა და ხელში აიყვანა და ასე შეიყვანა სახლში. ნინამ იგრძნო სიცივე და ბიჭს უფრო აეკრა. ნიკას კი ეღიმებოდა. შეიყვანა ოთახში დააწვინა და საბანი მიაფარა. ცოტა ხანს იქ იყო და უყურებდა, როგი ნაზე,საყვარელი, სუფთა იყო..
და მაინც როგრ მოწონდა.ფიქრობდა იქნებ მიყვარსო მაგრამ არა!! სიყვარულის თითონაც ეშინოდა. განა იმიტომ რომ არ უნდოდა რატომღაც აშინებდა..

არც მის ოჯახში იყო კარგი ამბავი. მისი მშობლები გაშორებულები იყვნენ. ამდენი ცხუბით და რაღცის დაიღალა ნიკა და ცალკე გადავიდა. მართლია 17 ის იყო მაგრამ მაინც. ახლა ამათ რომ მოშორებოდა ყველგან იცოდვრებდა..
მაინც რა უნდა გააკეთოს მშობელა რომ ბავშვი გააქციოს სახლიდან?! არა ნიკას მათი დანახვაც არ უნდოდა!! უბრალოდრას არ აკეთებდენენ რომ ნიკა "ბედნიეერი" ყოფილიყო მაგრამ ეს ყველაფერი უბედურებას უფო გავდა.
უნოდოდათ ერთი "გადატყლარწული" გოგო მიეთხოვებინათ მასზე. ნიკა კიდე გაბრაზდა, მერამდენე საუკნეა თქვენ ხო არ აფრენთო..
ასე წამოვიდვა სახლიდან. ახლა როგრა?? ძალიან კარგად მათ გარეშე ცხოვრა მშვენიერი ყოფილა.

გამარჯობააააა ვიცი რომ უნდა დამედო მაგრა მკომპს რაღაც ჭირდა და ვერ ვდებდი. იმედია მოზრდილი თავია.მართლა მრცხვენია ამდენი ხანი რო მარ დავდე. ბოდიში გამოვასწორებ გპირდებით :* შემიფასეთ..
მგონია რომ არ მოგწონთ. თუ არ მოგწონთ მითარით და შევწყვიტავ ისტორიის წერას, იაქტიურეთ იაქტიურეთ!




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent