შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსახელო გრძნობა (4)


10-06-2015, 00:19
ავტორი სპენსერი
ნანახია 2 390

დილას თვალი გაახილა და კარგად მოათვალიერა იქურობა. აშკარად ახსოვს,რომ გუშინ ჰამაკში იწვა. ვინმემ შემოიყვანა? იქნებ მერე თვითონ ადგა? უაზრო ფიქრს მორჩა. ადგა მოწესრიგდა იქურობა მოწესრიგა და ბავშვებს შეუერთდა.
-დილამშვიდობისა-მისალმა ყველა.

-დღეს რას ვშვებით?-იკითხა კატომ საუზმის შემდეგ.
-დღეს ბარაკონში წავიდეთ-ახალი იდეა მიაწორდა თოკამ.
-კარგი-ყველა დაეთანხმა.

ბარაკონისკენ აიღეს გეზი.ახლა მანქანაში ისევ უნდა ჩაწ....ტილიყვნენ. მართალია 2 მანქანით იყვნენ მაგრამ მაინც..

-რა ლამაზიაა-წამოიძახა ანანომ.ეკლესიაში შევიდნენ. სანთლები დაანთეს. და ილოცეს. იქინდან გამოსულები სურათი გადაიღეს. ყველა სათითაოდ,მერე ერთად.
-ხო ლამაზია?-კითხა ჯანელიძემ ნინას .
-ძალიან-კმაყოფილმა გაუღიმა.
-ხოო, აბა ახლა საით?-გადახედა ბავშვებს.
-სახლში და მერე მოვიფიქროთ რა-თქვეს და ისევ მანქანაში ჩასხდნენ.

-ძალიან ლამაზი იყო-თქვა ნინამ.
-ხოო მართლაც მდინარის ხმა ხო გესმოდათ ძალიან კარგია-გაუღიმა ლუკამ. მალე მივიდნენ უბანში როგრც ყოველთვის ბიჭები ისხდნენ. რომელიღაცამ ნინას თვალი გააყოლა და ჩაიცინა. რაც ნიკას არ გამოპარვია. მერე იმ "უცნობმა" დათოს (დათოს სოფელი იყო) დაუძახა. მოიკითხა (იცნობდა) ბავშები ცოტა ხანს იქ გაჩერდნენ. ყვლეა იქ იდგა. ნინა ნიკას გვერდით იდგა. ეს "უცნობი" ნინას თვალს არ აშორებდა. ეხლა გაცნობის ჯერი დადგა.
-ხო გაიცანი ესენი ჩემი კლასელები არიან-ყვლეა გააცნო და ახლა ჯერი ნინაზე მიდგა. თმილათ გაუღიმა გოგონამ. ბიჭი კი ხელზე ეამბორა. ნეტა გენახათ ნიკას სახე. ძარღვები დაებერა ასე ვთქვათ იეჭვიანა. ხოდა ეხლა რაუნდა ექნა? ალბათ მოკლავდა ამ საცოდავ "უცნობს" ხოდა ნინას წელზე მოკიდა ხელი. ნინა გაკვირვებული იყო მისი საქციელით. თან ესიამოვნა თან შერცხვა.
-რას აკეთებ-ჩუმათუჩურჩულა.
-მგონი ვიღაცას მოეწონე-უცნობზე ანიშნა ნიკამ.
-მოცია რაა-გამოიწია და სახლში შევიდა.

მთელი დღე ოთახში გაატარა კითხულობდა. დაიკოს და ძამიკოს ესაუბრა.
მთელი დღე ოთახში ვერ გაჩერდა და მაინც ჩავიდა დაბლა.
რაზე გაიბუსხა რო? თუ ნიკა მაგასაც მოწონს.
დივანზე დაჯდა და ნიკასმ თვალებით ანიშნა გამო გარეთო.
გავიდა.
-რა გინდა?-გაბრაზებულად მიუგო ნინამ. ნიკა კი დუმდა.
-მე?? არაფერი-გულუპრყვილოდ გაიკვირვა ჯანელიძემ.
-აბა? ეს რა იყო?
-რა?
-ვერ ხვდები რა?-არ ჩერდებოდა ნინაჩკა.
-აა ხოო რავი იმ ახმახს მოეწონე და...
-მერე?
-რა მერე?
-რა და შენ რა გინდა მერე? მოვეწონე იქნებ მეც მომეწონა?-უკვე ზედმეტი მოუვიდა ნინას.
-არა!-მკაცრად თქვა ნიკამ.
-კი კი არაა შენი საქმე მე ვინ მომეწონება და ვის გაცინობ ისეოდე ეს აღარ გაიმეორო!-მკაცრად თქვა ნინამ და სახლში შევიდა.

რა უნდა ექნა ნიკას? ვერ ერტვის რომ მოწონს მაშინ საერთოდ მოუწევს მისი დაკარგვა. ჯობს იმ=სემ მისთვის შეინახოს. ადრე თუ გვიან აუცილებლად ეტყვის.
---------------
გამარჯობაააა :* შემიფასეთ. იაქტიურეთ რაა <3 მოგწონთ?



№1  offline წევრი tamna^^

kargia gaagrzeleee

 


№2  offline წევრი Duda_012

მომწონსსს ძალიააან, გააგრძელეე.. წარმატებები

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent