შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბაგრატიჩის რჩეული(თავი 8)


11-06-2015, 02:39
ავტორი დაქალები
ნანახია 2 817

მდააამ.... რაც შემეძლო დავწერე. შეცდომებისთვის ბოდიში მაგრამ გადახედვას ვერ ვახერხებ...დრო არ მაქვს!
დაწერეთ კომენატარები!
≧◉◡◉≦
-----------------------------

ცხოვრება ჩვეულებრივად გაგრელდა..იყო რო ჩვეულებრივი?არა..მე რატისთან გადავედი საცხოვრებლად.დედაჩემი და მამაჩემი ამის საშინელი წინააღმდეგები იყვნენ მაგრამ რატიმ აუხსნა რო ჩვენ ერთმანეთი ‘გვიყვარდა’.ჩემი მშობლები ძლივს დავითანხმეთ და ორი კვირის წინ გადმოვბარგდი ჩემი ‘ქმრის’ და ახლა უკვე ;ჩვენს; სახლში.და რომ დაუფიქრდე რა არის ჩემიცხოვრება?....გოგონა რომელიც ვფიქრობდი მხოლოდ სწავლაზე და მეგონა რომ დიდი მომავლის პატრონი ვიყავი...დავამთვარებდი სწავლას და დავიწყებდი სარფიან საქმეს რომელიც შესაძლებლობას მომცემდა რომ ბედნიერად მეცხოვრა.და რა?როგორ წარიმართა ჩემი ცხოვრება?......დავუშვი გამოუსწორებელი შეცდომა და ახლა აი აქ ამ სახლში ვცხოვრობ ‘საყვარელ ქმართან’ ერთად.მაგრამ მე ხომ მართლა შემიყვარდა?უიმედოდ.რატის ყველა ქცევა ამაზე მეტყველებს რომ მას არანაირი გრძნობა არ გააჩნიე ჩემს მიმართ ვნების გარდა.და რა?მე არ მივცემ მას უფლებას როცა მოესურვება მოვიდეს ვნებები ჩაიხჩოს და წავიდეს?არა. არავითარ შემთხვევაში.ის ფაქტი რომ ცალცალკე ოთახებში გძინავს მანადგურებს.მე დავანგრიე ჩემი მომავალი ერთი ხელის მოსმით...დილით რატის ყვირილმა გამომაღვიძა მაგრამ ისეთი დაღლილი ვიყავი რომ გაღვიძებას არ ვაპირებდი.
-ალოოოოო!კატოო...ადექი რააა!დღეს ქორწილი გვაქს ბოლობოლო.-ყურში მიჩურჩულა და ლოყაზე მაკოცა-კატოო!ადე რაა!
-მმმმმმ!-ამოვიზმუილე და გვერდი ვიცვალე რომ მისი კოცნისგან გამოწვეული სიწითლე დამემალა.
-აუუ რა მმმ!ადე რაა გთხოვ!თან მშია კატოო!-ყურში ჩმიყვიროდა მაგრამ რეაქცია არ მქონია.ბოლოს უკვე გაუსაძლისი რომ გახდა მისი ატანა თვალებ გაუხელად ვუთხარი
-დავაი რაა!-და საბანი კარგად დავიფარე.სიჩუმე ჩამოწვა ვიფიქრე წავიდათქო და ამ ყველაფერს კარის დაკეტის ხმაც მოყვა.გამეღიმა და ძილი გავაგრძელე.უცებ სახეზე სიცივე ვიგრძენი და დაფეთებული წამოვხტი საწოლიდან.
-აუუ რატიი!!!!ცივია რააა!ფუუუროგორ ვერ გიტან რააა!ერთხელ რო დამაძინო არ შეიძლება?- ვკიოდი და თან თმებს ხელით ვიმშრალებდი.
-მეც მიყვარხარ პატარავ!-ეს მითხრა დ ყელში მაკოცა-ახლა კი წამოხვალ და მაჭმევ!
ნუთუ დღეს იყო ჩემი ქორწილის დღე?და მე?ცალმხრივი სიყავრულით ქორწინდები კაცზე რომელიც მთელი გულით მიყვარს და რომლსაც ვიცი რომ არ ვუყვარვარ! რა მაგარია არა?
რატის ვაჭამე და ამ დროს სტილისტიც მოვიდა.რატის მამამ სპეციალირად ჩვენი ქორწილისთვის 12000$ ვალენტინოს კაბა ჩამოატანინა.არც კი შემიხედავს ისე ამოვიცვი და სტილისტს საშვალება მივეცი მსუბუქი მაკიაჟი გაეკეთებინა.“გამოვეწყვე და უკვე გარეთ უნდა გავსულიყავი რომ რატიმ შემოაბიჯა ჩემს ოთახში უპარდონოდ
-წავე...-სიტყვა გაუწყდა და მომაშტერდა
-აუუუუუ!არ ვარგა ხო?ვიცოდი რააა-უკვე ტირილს ვიწყებდი რომ რატი ახლოს მოვიდა
-აუ ეხლა რო იტირო გავგიჟდები რა.აიიი შენ ხარ ყველაზე ლამაზი პატარძალი და ცოლი მთელს მსოფლიოში!-ჩემთან მოვიდა და გულზე
მიმიკრა.-აი ძაან ლამაზი ხარ შენთავს ვფიცავარ!- დაიხარა და ლოყაზე მაკოცა.ჟრუანტელმა დამიარა,ტაომ დამაყარა და გამაკანკალა. ინსტიქტურად შემოვაწყვე ხელები კისერზე და მეც იგივე გავიმეორე. ვიგრძენი მისი აჩქარებული გულისცემა და კიდევ ერთხელ ვაკოცე ოღონდ ახლა ლოყაზე.
-თუ არ მორჩები ჩემზე მანიპულირებას ქორწილში კარგად დაგვაგვიანდება-მითხრა და გულზე მიმიკრო. მეც გავისუსე და გონს მხოლოდ რამოდენიმე წუთის შემდეგ მივედი
-დაგვაგვიანდება!- ამოვიხურჩულე და მისი ხელების მოშორება ვცადე წელიდან
-ცოტახანიც რა!-ეს მითხრა და უფრო მაგრამ მომიჭირა ხელები...გეგონება ვინმე ართმევდა ჩემს თავსო. რამოდენიმე წუთი ასე დგომის შემდეგ რატიმ ხელი ჩამკიდა და წავედით ტაძარში სადაც ჯვარი უნდა დაგვეწერა. ყველაფერი ისეთი ლამაზი იყო როგორიც ოდესმე ადამიანმა შეიძლება ინატროს..და მე ჩემს ”ძალით ქმარზე” შეყვარებულმა ავისრულე ოცნება და მქონდა დაუვიწყარი დღე ჩემს ცხოვრებაში...მხოლოდ ამიტომ ვიყავი ბედნიერი.
ოოო რესტორანში რომ მივედით მხოლოდ ბებრები და ისევ ბებრები. რატის მშობლები ძალიან ცნობილი ხალხია და მათი თქმით ”უხერხული იყო ვინმეს გამოტოვება”.
დაახლოებით 1000 კაცი მაინც იყო.სადღეგრძელოები, მილოცვები და ქართული ტრადიციული გამოთქმები რომლებიც ჩემზე ძალიან ცუდად მოქმედებდა. ვიჯექი სკამზე და ვფიქრობდი არაფერზე...ან ყველაფერზე.რატი მომიახლოვდა და იმედიანი თვალებით ჩამომხედა.
-წამო ვიცეკვოთ თორე შეიძლება გავიქცე...- გამიხინა და ხელი გამომიწოდა.მეც იმის იმედით რომ ცოტა გულს გადავაყოლებდი ფეხზე წამივდექი და დარბაზის შუაგულში ავყევი რატის ცეკვაში.ნელა შემომხვია ხელები წელზე და მუსიკას ნაზას ააყოლა ტანი.
-გითხარი რომ შეუდარებელი ხარ?- უარყოფის ნიშნად თავი გავაქნიე-ხოდა ახლა გეტყვი რომ მთელს მსოფლიოში ყველაზე ლამაზი გოგო ხარ და ა.წ. უკვე ჩემი ცოლი.-უცებ მისი ცხელი ტუჩები ვიგრძენი ყელზე და შემდეგ ტუჩებზე.იმის შიშით რომ შეიძლებოდა სიამოვნებისგან დავარდნილიყავი კისერზე მჭიდროდ შემოვხვიე ხელები და ახლოს მივწიე რომ გამმადვილებოდა კოცნა. უჰაერობის შეგრძნებამ მომიყვანა გონს და ნელა მოვშორდი მის ბაგეებს.
-ხალხია რატი!- ვუთხარი და ჩემი სიწითლის დასამალად თავი მის ყელში ჩავრგე.
-არ არსებობს იქ ხალხი სადაც მე და შენ ვართ!- ეს მითხრა დ ველურად დაეწაფა ჩემს ისედაც აწითლებულ ტუჩებს....
მთელი ქორწილის განმავლობაში ატი გვერდიდან არ მომშორებია და სიმართლე რომ ვთქვა თითქმის მეც დავიჯერე რომ ერთმანეთზე უაზროდ შეყვარებული წყვილი ვიტავით. ქორწილი გვიან დამთავრდა.სახლში როგორც კი შევედი 15 სანტიმეტრიანი ფეხსაცმელები გავიძრე და შესასვლელში დავყარე.თმა გზაში გავიშალე და პირდაპირ ჩემი ოთახისკენ წავედი. ძლივს გავიძრე კაბა და შორტები და უბრალო მაიკა ამოვიცვი.უკან დაბრუნებულს რატი დივანზე წამოგორებული დამხვდა და ჭინკებ ათამაშებული თვალებით გადმომხედა.
-ამ..პირველი ღამის რა გითხრა?!ჩვენ მოვასწარით უკვე და თუ გინდა მეორე ღამეზე ვიმუშაოთთ!ჰა რას იტყვი?-ეშმაკური ღიმილით გადმომხედა და მანიშნა გვერძე დამიჯექიო.მაგრამ როდესაც ჩემ თვალებს წააწყდა გაჩერდა.-კაი ხო მოდი აქ არ შეგჭამ!- მეც ზომბივით გადავდგი მისკენ ნაბიჯი და დივნის კუთხეში ჩამოვჯექი. მაგრამ რათ გინდაა?! ერთი ხელის მოსმით ამაკრა მის სხეულს და თავი გულზე დამადებინა.
-დაიძინე!-მითხრა,ჯერ ტუჩებზე შემდეგ ცხვიზე და ბოლოს შუბლზე მაკოცა და გადამიშვა მორფეოსის სამყაროში.
დილით რატიზე ჩახუტებულს გამეღვიძა. ჩემს წელზე ხელები შემოეხვია და ცხვირი ჩემს თმებში ჰქონდა ჩაფლული.მის ასეთ მდგომარეობაში დანახვისას ჩამეღიმა. წამოვიწიე და ჯერ ერთ მერე მეორე ლოყაზე და ბოლოს ტუჩებში ვაკოცე. ეს ყველაფერი ისეთ ბედნიერებას მანიჭებდა რომ მხოლოდ ასეთი წვრილმანიც კი საკმარისი იყო რომ მთელი დღე გაღიმებულს მეარა. წამოდგომა ვცადე მაგრამ უცებ ვიგრძენი როგორ დაიჭიმა ჩემს წელზე მოხვეული ხელები და გააზრება ვერ მოვასწარი ისე მოექცა რატი ჩემს ზემოთ.წამის მეასედში მოსწვდა ჩემს ტუჩებს და მთელი სინაძით დამიკოცნა ბაგეები......

------------------------
მადლობა თბილი კომენტარებისთვის და მეილებისთვის!!! თქვენი აზრი ძალიან მნიშვნელოვანია ჩვენთვის! (>‿◠)✌



№1  offline წევრი mariami1516))))))

მალე დადეეეეეე am

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent