შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ორი დაქალის ისტორია 4


13-06-2015, 13:17
ავტორი Anika13
ნანახია 3 349

გაშტერებული ვუყურებდი ბექას , ნეტა განახათ როგორი საყვარელი იყო და როგორი თვალებით მიყურებდა .. რაღაც მაკავებდა ოღონდ არ ვიცი რა , ალბათ ის რომ ჯერაც არ დამვიწყნოდა მისი საქციელი .სულ სხვა ბექა იყო ჩემს წინ . განუწყვეტლივ სიყვარულს მიხსნიდა , მე კი თავს ვიკავებდი , როგორც ყველა , პატიოსან და წესიერ გოგოს შეეფერება . არ მინდოდა მერე რამე მენანა . უმაგრესი საღამო იყო , ერთად ვიცეკვეც კიდევაც . უცებ ტელეზე ზარი იყო ნინი მირეკავდა და მეც გარეთ გავედი . ლაპარაკი როდესაც შევწყვიტე ეგრევე ერთი ბიჭი მოვიდა ჩემთან რომელიც დაჟინებით მთხოვდა მას გავყოლოდი . როცა ვერ მოვიშორე ყვირი ავტეხე , ამ დროს ბექა გარეთ გამოვარდა და მხეცივით მიუვარდა მას . როგორც თვითონ თქვა გოგოს გამო ესეთ მდგომარეობაში არ ყოფილა. ძლივს გაააშველეს ბიჭებდა და სალში წამოვედით ..
ის კი უსასრულოდ მიხსნიდა სიყვარულს და ლამაზ სიტყვეს მეუბნებოდა
სახლში როცა მივედი ეგრევე ნინის ვუამბე ყველაფერი , მანამ მითხრა დაჩის შესახებ . ძაან ბევრი ვიჭორავეთ მათზე და მერე დასაძინებლად წავედით .

მეორე დღეს უნიში არ წავსულვარ , მარტო ნინი წავიდა მე კი დრო ვიხელთე და დაჩის დავუკავშირდი . სახლში დავპატიჟე რომ ჩემს დაქალზე გვესაუბრა . დაჩი მალევე მოვიდა .
- დაჩი შემო რა ნუ გცხვენია ( ანი)
- აუ სულ ნინიზე ვფიქრობ , ეგ კიდე გამირბის . ბოლოს ისე უხეშად მესაუბრა რომ , გთხოვ ანი დამეხმარე (ანი)
- დაჩი იცოდე ჩემი იმედი გქონდეს , გაკვირდები და საკმაოდ კარგი ბიჭი ხარ . ზრდილობიანი და კარგი აღზრდილი. მე ჩემი გოგოსთვის საუკეთესო მინდა ( ანი)
- იმედს არ გაგიცრუნებ და დავუტკიცებ ნინის რომ მასზე სერიოზულად ვფიქრობ ( დაჩი)
- აბა რა ჩემო კარგო <3 ( ანი)
- აუ ან ისე შენ და ბექა ერთად ძაან კაები ხართ ( დაჩი)
- ოჰ ოჰ :** ( ანი)
ნინი ისე ჩუმად შემოსულა სახლში რომ ვერცერთმა გავიგეთ .. ყველაფერი უნებურად მოისმინა და როდესაც დაჩი წავიდა დავილაპარაკეთ . ნინი დუმდა ხმას არ იღებდა , მაგრამ ბოლოს დავითანხმე , რომ ამიერიდან დაჩის წესიერად დაელაპარაკებოდა .!
მაინც მივახწევდი მიზანს ^^
- აუ გოგო წამო რა ქვემოთ ჩავიდეთ ბარში ( ნინი)
- კაი ნი , მოვემზადები ეხლავე ( ანი)
- წამო რა როგორც ხარ , ისედაც ლამაზი ხარ ( ნინი)
როდესაც ჩავედით უცბად ნინიმ შეამჩნია ვიღაც გოგონა ბექას სახლისკენ მიმავალი .. მანიშნა , მივიხედე თუ არა ეგრევე გავშრი . რათქმაუნდა არაფერი შევიმჩნიე მაგრამ იმ წამს გამოვითიშე . მალევე ცრემლები წამომივიდა , ნინი მამშვიდებდა .. მაგრამ მე მაინც ჩემს სტიქიაში ვიყავი , და ჩემს თავს ვეუბნებოდი ხომ გაფრთხილებდითქო . მე სულელი როდესაც ტირილს მოვღჩი სახლში ავედი , ფბზე შევედი და დავინახე ბექას ფოტო იმ გოგოსთან ერთად . არ ვიცი იმ დროს რა დამემართა , ნინი ჩემთან ერთად იყო , რას არ აკეთებდა .. !
მთელი დღე უხასიათოდ ვიყავო . ტელეფონზე ბექა მირეკავდა , ნინის ვთხოვე რომ რამე ტყუილი მოეფიქრებინა და ეთქვა , რომ დაუშვად სახლში არ ვიყავი ან ამდაგვარი რამ .
კარზე ზარი იყო .
- გოგო ბექა არი და რავქნა?(ნინი)
- არ გააღო , მაგის დანახვაც არ მინდა (ანი)
- გოგოებო კარი გააღეთ ვიცი რომ სახლში ხართ (
ბექა)
- ანი რა გჭირს ჩემო ლამაზო რატომ არ მწერ ( ბექა)
- აუ დაახვიე რა , იმ ძუკნას წერე ( ანი)
- ანი გოგო რა გჭირს? რა ხდება ვერაფერი გავიგე ( ბექა)
- მე შენი გოგო არ ვარ . აი ისაა დღეს რომ სახლში მოგაკითხა და მერე ფოტოც ატვირთე ( ანი)
- ვაიმე შე სულელო ეგ ჩემი დეიდაშვილია , სხვა რაც როგორ იფიქრე . ეგრე არც იქნებოდი , კომენტარები მაინც ვერ გადაიკითხე ( ბექა)
- არ მჯერა , წადი რა დამანებე თავი (ანი)
- ანი ეგრე ნუ იქცევი , წამოდი და განახებ იმ გოგოს პირისპირ და მერე დაიჯერებ ალბათ . მე შენს გარდა არავინ მინდა , არ მაინტერესებს . ან ვინ გგნოვარ , გუშინ შენს გამო ბიჭი ვცემე გახსოვს? შენ კიდე ეგ როგორ იფიქრე ანი კარგი რა , გამოდის ტყუილად ვიბაზრე გუშინ კაი კაი ბაზარი არაა , გასაგებია ყველაფერი . კარები გაიბრახუნა და გავიდა ( ბექა)
მე კი უარესად მოვრთე ტირილი . შემრცვა ძალიან შემრცვა ..
- სულ ტყუილად იფიქრე ეგეთი რამ აი მე კი ვიცოდი მაგრამ , მას ნამდვილად უყვარხარ ( ნინი)
- აუ რავქნა?(ანი)
- წადი და ბოდიში მოუხადე რა უნდა ქნა ( ნინი)
- ანი წადი იცოდე თორე ინანებ , მასაც აქვს თავმოყვარეობა ამიტო წადი მიდი , თუ გინდა ცოტა მოგვიანებით ოღონდ წადი ( ნინი)



№1  offline წევრი Nini13

კარგია მომწონს, შემდეგ თავს ველოდები smile

 


№2  offline წევრი Anika13

დიდი მადლობა :** მიხარია რომ მოგწონს ^__^

 


№3  offline მოდერი desktop

ვააჰ, ოდნოკლასსნიკი ისევ ცვეტშია ? wink
--------------------
© umanita' mi stai sul cazzo...

 


№4  offline წევრი maxara

მომწონს კარგია მალე დადე

 


№5  offline წევრი ფსიქო.13

ეს ოდნოკლასნიკი აქ რა შუაში იყო?!
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent