შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ორი დაქალის ისტორია 6


15-06-2015, 09:45
ავტორი Anika13
ნანახია 2 504

დილით ძაან ადრე გავიღვიძე . როგორც ყოველთვის ყავა მოვადუღე და აივანზე გავედი . ეგრევე შევამჩნიე დაჩის სიუპრიზი .
- გოგო დროზე ადექი ( ანი)
- ვაიმე ანი რა ხდება რას ყვირი , ძილი დამაცადე რა ( ნინი)
- აუ ნი ადექი რა და ფანქარაში გადაიხედე ( ანი)

ფანქარაში როდესაც გადავიხედე ეგრევე დავინახე დაჩის საჩუქარი , ეზოში ეწერა ესეთი სიტყვები ..
გ ა ხ სო ვ დ ე ს რ ო მ შ ე ნ ხ ა რ ჩ ე მ ი დ ე დ ო ფ ა ლ ი !
სწორედ ამ დროს კარზე ზარმა დარეკა , დაჩი იყო .
- როგორ მოეწონა ჩემს პრინცესას სიუპრიზი? ( დაჩი)
- ძალიან მომეწონა დაჩი , მიყვარხარ ( ნინი)
- მეც ჩემო ფერია ( დაჩი )
- კარგით ეხლა გვრიტებო გეყოთ ჭუკჭუკი ,სადმე წავიდეთ რა ( ანი)

მალევე მოვემზადეთ და წავედით . ბექა არსად ჩანდა , არც მეხმიანებოდა !
დაჩიმ ძაან მაგარ ადგილას წაგვიყვანა მე და ნინი . ბევრი ვიჭორავეთ , და სწორედ ამ საუბრის დროს წამოცდა რომ 2 დღეში ბექას დაბ დღე იყო .
სიმართლე გითხრათ არ ვიცოდი რა უნდა მეჩუქებინა , ერთი სული მქონდა როდის მოვიდოდა კვირა .

მალევე სახლში დავბრუნდით , გამოვიცვალეთ თუ არა ეგრევე ნინის ვესცი .
- აი ნი , წამო რა წავიდეთ ვიშოპინგოთ , ბექას დაბ დღეზე ძაალიან კარგად უნდა გამოვიყურებოდე ( ანი
- ხო კაი კაი წავიდეთ და რამე შევურჩიოთ ( ნინი)
ულამაზესი წითელი კაბა ავარჩიე , კაბის შესაფერისი სამკაულები ვიყიდე . მაგრამ არ ვიცოდი რა მეჩუქებინა ბექასთვის
- აუ გოგო საათი რომ ვუყიდო? არ ვიცი მისი გემოვნება , არც ის თუ რა გაუხარდება? რავქნა? (ანი)
- ჩემო ლამაზო შენ ხარ მისი ქონება და საჩუქარი , რა გოგო დაირტყა მეტი რაღა უნდა უნდოდეს ( ნინი)
ბოლოს ორივემ საითი შევარციეთ და ვიყიდეთ . წესით უნდა მოწონებოდა ბექას , საკმაოდ კარგი შესახედი იყო !
საღამოს ბექამ სახლში მომაკითხა . ბოდიში მომიხადა რომ ვერ შეძლო დაკავშირება . ბარში შევედით და ძაან მაგარი დრო გავატარეთ . დაბ დღზეც მითხრა , მაგრამ მე თავი ისე დავიჭირე ვითომ არც ვიცოდი
ეგრევე წამოვედით თუ არა ბარიდან , ვიბოდიალეთ სად აღარ ვსეირნობდით , შემდეგ კი კინოში შევედით . საკმაოდ კარგი ფილმი იყო . მაგრამ ყურებას არც მაცლიდა , სულ ყურში ჩამრჩულჩულებდა და სიყვარულს მიხსნიდა !! უხ ჩემი სულელი , ვამბობდი გულში ჩუმად .

დაე დადგა კვირაც . მთელი დღე მზადებაში ვიყავი , მინდოდა რომ კარგად ვყოფილიყავი !
- რა ლამაზი და მყავს . ბექა პირს დააღებს და არამარტო ბექა ყველა ვინც იქ იქნება ( ნინი)
- დიდი მადლობა ჩემო ულამაზესო . შენც თვალის მომჭრელად გამოიყურები ანგელოზი ხარ !! ( ანი)
დაჩიმ მოგვაკითხა და წაგვიყვანა , გზაში ორივეს უამრავი კომპლიმენტი გვითხრა . ნინიზე გაოცებული იყო სულ მას უყირებდა , გზას კი არა . მართლაც სოცრად მომხიბლელი იყო ! დარბაზში შევედი თუ არა ეგრევე ყველა ჩვენ მოგვაშტერდა , ბექა კარგა ხარს ისე იდგა
ყველას ჩემი თავი წარუდგინა , ხალხნო ნახეთ რა გოგო მყავს , ხმამაღლა ყვიროდა ბექა !!
ძალიან მშვიდი და წყნარი საღამო იყო. ბექა სულ ჩემს გვერდით იყო , 1 წუთითაც არ მცილდებოდა . მეც ძალიან ბედნიერი ვიყავი .საჩუქარიც ძაან მოეწონა . მისი უამრავი მეგობარი თუ ახლობელი ყველა გამაცნო , ყველას ჩემს თან ანახებდა !!
ბოლოს დაჩი და ბექა იმდენად დათვრენ რომ ფეხზე ძლივს დათვრენ , სულ ჩვენ სადღეგძელოებს ამბობდნენ .. მართლაც რომ შესანიშნავი დღე იყო

ორშაბათ დილით ორივე თავზე დაგვადგნენ , ისე რომ არც არაფერი ვიცოდით . მოვიდნენ და სიუპრიზის შესახებ გვითხრეს , მთაზე დასვენება გადაწყვიტეს ჩვენთან ერთად . სიმართლე გითხრათ ძალიან დავიბენით თავდაპირველად მე და ნინი , ესე მოუმზადებლად სად წავიდოდით , მაგრამ მაინც დაგვიყოლიეს . მოვემზადეთ და საღამოსკენ გამოგვიარეს . ისეთ ლამაზ ბუნებაში მიგვიყვანს რო სახტად დავრჩით , აი ზუსტად ისეთი იყო რომელზედაც მე და ნინი ვოცნებობდით . სულ გვინდოდა ერთად ვყოფილიყავით ესეთ საოცარ ადგილში !! მოკლედ მე და ნინი ერთ ოთახში დავბანაკდით , ხოლო ბიჭები ცალკე . ძალიან სიწყნარე იყო . აქედანვე ვიცოდით რომ კარგ დროს გავატარებდით . ბიჭები უამრავ სიუპრიზებს გვიწყობნენ , მართლაც რომ გიჯდებოდნენ ჩვენზე . სულ ერთად ვიყავით , ვერთობოდით , ვხალისობდით ! მოკლედ შესანიშნავად ვატარებდით დროს.ერთ საღამოს სერენადაც კი გვიმღერეს . შუაღამისას როდესაც ყველას ეძინა , ნამდვილი გიჯები იყვნენ ! არაჩვეულებრივ დროს ვატარებდით , დროს არ ვკარგავდით , არცერთ წუთს , ესე ვიყავით და გვიხაროდა ერთად ყოფნა ! მართლაც უმაგრესი იყო . მთელ ქალაქს იმდენჯერ შემოვივლიდით რომ არც კი გვბეზდებოდა . გამვლელ გამოვლელი ბიჭები გამოგვძახებდნენ ხოლმე კომპლიმენტებს მე და ნინის , ამაზე კი ბიჭები ცოფდებოდნენ და ყველაფერზე ეჭვიანობდნენ . ეგრევე მუშტი კვირზე გადადიოდნენ მაგრამ ვამშვიდებდით .. !



№1  offline წევრი Nini13

ძაან მომწონს ეს ისტორია love შემდეგი მალე დადე რა <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent