შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სურვილი აგისრულეთ მე შევიცვალე (8)


16-06-2015, 13:27
ავტორი scarlet
ნანახია 2 506

არა მას არ უნდა გაეგო რო მე მარი ვარ! და ვერც გაიგებდა ...ნუთუ კიდე დბრუნდა ბავშვობა სადაც მე ის მიყვარდა არა გამორიცხულია....,სასტუმროში,შევედით თუ არა ოთახში შწცვივდნენ,. ვიჯექი და ვდფიქრობდი ვფიქრობდი ყველაფერზე ოცი წლის ვარ 11 წელი გავიდა რაც გიო შევიყვარე ... ყავა გავიკეთე და დავლიე როცა დავამთავრე ტაყტზე წამოვწექი ... უკვე მკვეთრად მესმოდა ოთახიდან გამოსული ხმები ... ნახევარ საათში გამოვიდა გარეთ ქერა და,უკან საცვლების ამარა გიო გამოყვა .. კარებთან მიიყვანა და კოცნით დაემშვიდობა ... ამ დროს ტახტზე ვიჯექი და ტელევიზორს ვუყურებდი ...
- ჰეი მოგეწონა ?
- რა ?
- კაი ხმები გამოდიოდა ?
- ბედი რო შენი პირადი დაცვა ვარ თორემ ჩემი ხელით მოგკლავდი ...
- ცადე და მაშინვე დაკარგავ სამსახურს ...- ეს იდეა მომწონს გავიფიქრე .
- კარგი ვცდი ..
მივუახლოვდი და სახეში მაგარი დავარტყი ..
- აბა კარგადდდ ( მე )
გასასვლელისკენ ვაპირებდი წასვლას უცებ ხელი მომკიდა და მიმიზიდა ...
- შენ გგონია ასე მარტივაფ გაგიშვებ ?? ამ დარტყმის გამო ?? აჰაჰჰა ნერვები მომეშალა
- ხელი გამიშვი .
- როარა ?
- გაგაშვებინწბ
ჯიუტად არ მიშვებდა ხელს სილის დარტყმა მინდოდა მეორე ხელიც რო დამიჭირა და უფრო ახლოს მიმიზიდა
-ახლა ჩემს ხელში ხარ ...-ვერ ვინძრეოდი ვერ ვეწინააღმდეგებოდი ოთახისკენ დაიძრა ო არა. საწოლზე დამაწვინა და ზემოდან მომექცა კოცნას აპირებდა თავი რო დავარტყი სახეში დაიზმუილა და გვერძე გადავარდა ... დრო ვიხელთე და ოთახიდან გავშპი...ჩემს ოოთახში შევედი და ფანჯრის რაფაზე დავჯექი ..გარედან ხმაური მომესმა იარაღი ავიღე და გავედი . დივანზე იჯდა და,ტელეფონზე ვიღაცას ეჩხუბებოდა -
-"რა არ გცალაია გოგო ხო გაგაფრთხილე"
"არ მაინტერესებს აწევ ერთ ადგილს და წამოხვალ ან დამემშვიდობე "
"ჰო კაი კარგად "
""ამის დედ**ც"" იღრიალა ბოლო ხმაზე .მე სამზარეულოში გავეხი და ჩეფსი ავიღე ჯამში ვყრიდი ხმა რომ მომესმა
- ჰეი წითურო არ გინდა შენ იყო ჩემი მეწყვილე ?
- სად ?
- წვეულებაზე ..
- კი მაგრამ ... არა ვერა არ შემილია.
- რატომ ? ( გიო )
- შესაფერისი სამოსი არ მაქ ..
- მერე რგ არი პრობლემა ? წამო ახლავე და ვიყიდოთ ჯერ 6 საათია .. წვეულება 8 ზე იწყება
- არა არა სირცხვილია..
-წამო .. თორე ძალით წაგიყვან ..
- კარგი ..
5 წუთში გავედი სახლიდან რაღაც მაღაზიასთან გავჩერდით ეტყობოდა რო ძვირფადი მაღაზია იყო .
- წამო ( გიო)
უხმოდ გადავედი მანქნიდან ..პირი ღია დამრჩა როდესაც მაღაზიაში შევედით ყველაფერი საუკეტესო იყო ...
- მოგეხმსრო თუ შენთითონ აარჩევ ? (გიო)
- მომეხმაარე თუ არ შეწუხდები ..
უცმოდ მოვიდა ჩემთან ხელი წელზე მომხვია და ქალისკენ წამიყვანა ...
- გამარჯობა დღეს წვეულებაზე მივდივართ და შესაფერისი კაბა გვჭირდება ( გიო )
- კარგით ახლავე ...
რამოდენიმე კაბა მანახა,ქალმა მაგრამ არცერთი არ მომეწონა და ამიტომ, გადავწყვიტე მე ამერჩია რამე ... დავდიოდით ტანსაცმლებს შორის მე და გიო და ხან რას ვიზომავდით ხან რას .. გიომ კაბა ჩაოცვა და ისე დადიოდა ბევრი ვოცინე თ .. ბოლოს ისევ შავი მოკლე მოტკეცილი კაბა ავირჩიე .. უხერხულად ვიყავი ამ კაბაში მაგრამ გიომ მაიძულა ... სალაროსთან მივეფით ხელი წელზე შემომხვია და გადასახდელად ბარათი გაუწოდა ქალბატონს რომელიც სალაროში იჯდა..
- ძალიან ლამაზი და საყვარელი წყვილი ხართ ( ქალი )
თქვა თუ არა ეს ქალმა ხელი მაშინვე მოვაშორებინე და გამოვიქეცი ... მანქანაში ჩავჯექი და ტირილი დავიწყე ..მე გიო ვერ მცნობდა არც კი ვახსოვდი .. და ქალის სიტყვები ... 2 წუთში გიო მვიდა და ჩემს გვერძე დაჯდა წინ..
- არ მეტყვი რა დაგემართა ლამაზო?.
- ბევრი რამე ...
-მითხარი გთხოვ ( გიო )
- სახში მინდა ..
- მარგი მაგრამ იცოდე რო მივალთ ყველაფერს,მეტყვი . მპირდები ?
- კარგი
მალევე მივედით სახლში .. ჩემს ოთახში შეიტანა ნაყიდი ნივთები .. სასტუმრო ოთახში დივანზე დავჯექი .. მალე გვერძე მომიჯდა ...
- აბა გისმენ ...( გიო)
- იცი მგონი არ ღირს ...
- გისმენ
- კარგი ...წღან იქ რაც მოხდა უბრლოდ ემოციების ბრალია . დღეს ჩემი დაბადებისდღეა და - თვალები გადმოყარა ეს რო ვთქვი - დიდი ხანია არ ამიღნიშნია ... ამას ემატება ის რომ ადამიანი რომელიც წლებია მიყვარს - მიყვარს მე მიყვარს ვთქვი და ხო ეს სიმართლეა მე გიო,მიყვარს .- დიდი ხანი არ მენახა. და რო ვნახე მან მან მე ვერ მიცნო - ხელი გადამხვია და თავისკენ მიმიზიდა თავი მის მხარზე მედო ...
- შენი სახელი ? ( გიო)
- მოდი სახწლების გარეშე ...( მე )
- კარგი ... რატომ არ აღნიშნავ შენს დაბადებისდღეს ?
- ვისთან ერთად ავღნიშნო ? მე ხომ ოჯახი აქ არ მყავს მე მარტო ვარ..(მე )
- კარგი და რატომ ვერ გიცნო მან ?
- მას არასდროს ვუყვარდი ..
- გასაგებია ...იცი მე მიყვარდა ადრე ... ის შენ ძალიან გგავდა ისიც წითური იყო შავი,წარბებით, ჩემმა მეგობარმა თქვა ჩემი შეყვარებულიაო ერთხელ,დავცინე გამომეკიდა მაგრამ როლიკებით იყო და გჩერდა .. ფბ დამიმატა მწერდა არ მასვენებდა მე შწყვარებული,მყავდა მაგრამ ის არ ნებდებოდა .. ვუყვარდი . ძალიან ვუყვარდი . ბევრი შეყვარებული ყავდა მაგრამ მე სულ მწერდა რატო არ ვიცი ... მეც მიყვარდა მაგრამ შეყვარებული ესა ისა დავკარგე მე ის სამუდამოდ დავკარგე სულ ვეუბნებოდი შეიცვალე ნუ ხარ ეგსთი თქო,მეუბნებოდა შევიცვალეო მაგრამ ისევ ისეთი რჩებოდა ... როგორ მონდა ის დრო დავიბრუნო ...რომ შემეძლოს ერთხელ ვნახო ...(გიო)
- კი მაგრამ ახლა სად არის ? (მე )
- მე მე ქართველი ვარ ...საქართველოდნ არ მგონია გაგებული გქონდეს ... ჩემ გვერძე უბანში ცხოვრობდა.. ბოლოს მე შარში რო გავეხვიე მასზე აღარაფერი მესმოდა .. უბანში აღარ გსმოდიოდა ... სხვაგან მიდიოდა სულ რაზეც ნერვები მეშლებოდა მაგრამ მე რა უფლებით უნდა მეთქვა მისთვის რამე როცა ყოველ წუთს ვამცირებდი ... 11 წელი გავიდა გესმის ? მას მე აღარცვახსოვარ ალბათ ... მე ვთხოვდი შემეშვი დამივიწყეთქო .. ბოლოს რაც გავიგე უცხოეთში წასულა სად არ ვიცი ..(გიო)
- მესმის შენი ... კარგი წამო წავიდეთ თორემ წვეულებაზე დაგვაგვიანდება ...(მე )
- მოდი მოდი დღეს შენი დაბადებისდღე ავღნიშნოთ ...
- არა . შენ წვეულებაზე უნდა წახვიდე ...
- წითურო გთხოვ .. ერთი კარგი რესტორანი ვიცი მშვიდი და წყნარი .. ახალი კაბა და ფეხსაცმელი ჩაიცვი მიდდი გთხოვ ..
- კარგი ახლავე ...
ოთახში შევედი და გამოვიცვალე ძალიან მოკლე კაბა იყო მაგრამ სხვა გზა არ მქონდა ...
- ძალიან გიხდება ... (გიო )
- მადლობ . - ნუთუ ვერ მცნობდა ეჰჰ. მანქანაში ჩავჯექით რესტორანის მისამართი მითხრა მეც წჳედი ... მივდეით მართლაც მშვიდი და წყნარი ადგილი იყო . მაგიდა ფსნჯარასთან შეუკვეთა .. თვალებში ვერ ვუყურებდი მრცხვენოდა მაგრამ არ ვიცი რისი ...
- რომ დაბრუნდეს რას იზავ ? რომ მოვიდეს და გითხრას მიყვარხარო ? ( მე )
- არ მოვა ...
- იქნებ მო...- ჩჩ ის არ მოვა გესმის შეიძლება გათხოვდა კიდეც მაგრამ . მან მე სიყვარული მასწავლა . მისთვის პირველი სიყვარული ვიყავი მაგრამ მე დავცინოდი გესმის მე ის დავამცირე ...
- იქნებ გაპატიოს .( მე )
- შეიძლება მაგრამ მე ამას ვერასდროს გავიგებ ... მოდი შევეშვათ ამ ამბავს კარიგი ? რამდწნი წლის გახდი ?
- კარგი.. 20 ოცი წლის გავხდი ...(მე)
- ვა ჩემზე სამი წლით პატარა ხარ ..გილოცავ !!
- მერე რა გიხარია ?მადლობა ( მე )
- არც არაფერი,... ძალიან გავხარ მას მისნაირი ნაკვთები გაქ ..( გიო)
- ბოლოს როდის ნახე ის ?
- არ ვიცი ალბათ 8 ან 7 წლის წინ...
- გენატრება ? ... (მე )
- ეჰ წითურო ვერ წარმოიდგენ როგორ... შენ ის გენატრება ? .
- მე არა რადგან უკვე ჳნახე სადღაც მან ვერ მიცნნოო...
- ცუდია რომ სხვა გიყვარს თორემ სიამოვნებით ვიქნებოდი შენთან,..( გიო)
- ეს მხოლოდ მას შეუძლიაა მაგრამ ვერ ხვდება ამას ...- ბევრი ვიცინეთ მის შესახებ ბევრი რამე მომიყვა მაგრამ მე არაფერი მითქვია ... მითხრა მიყვარდაო მაგრამ მისნაირად არავინო . " მისნაირი ყავისფერი თვალები დიდი ხანია არ შემხვედრია, სიცოცხლით იყო სავსე" ...
დაახლოდბით 3 საათი ვიჯექით და ვლაპარაკობდით .,უცებ ბარში სროლა ატყდა მე იარაღი ამოვაძვრინე და გიოს გადავეფარე. 5 წუთი გრძელდებოდა სროლა . არ მინდოდა გიოს რამე დაშავებოდა და ამიტომ მაგიდა გადავაყირავე და მის ქვეშ ამოვეფარეთ,
- ფრთხილად ამომეფარე ...( მე )
გიო ამომეფარა მე კი ვისროლე არ ვიცი მგონი რომელიღაცას მოხვდა . იდაყვით ფანჯარა ჩავტეხე და გიოს ვუთხარ გაზღვევ გადი და მანქანაში ჩაჯექი,და სასტუმროში წადითქო . უცებ გადავიდა ფფანჯროდან . ავიხედე სულ 5 კაცი იყო ერთი ძირს ეგდო . როგორც ჩანს მე მოვკალი ... ვესროდი 2 კიდევ დავჭერი ახლა კიდევ ორი დარჩა მაგრამ ჰოი საოცრება ტყვიები გათავდა.. ჩემკენ წამოვიდნენ მაგიდიდან გადავარდნილი დანა მოვიმარჯვე და ფეხზე წამოვდექი ერთს მუცელში გავუყარე სანა მაგრამ ამ დროს მეორემ მოასწრო და თავისი ჯიბის დანა მუცელში მომიქნია მე კი კისერში დავარტყი ... ხუთივე დაბლა ეგდო ხალხის ჭაჭანება აღარ იყო ბარში . გასასვლწლისკენ გავიქეცი გიო საფრთხეში იყო ეს სწორედ მაშინ გამახსენდა სიჩქარის მომატება მინდოდა მაგრამ მუცელი საშინლად ამტკივდა დავიხედე და საუცრება კაბა გაჭრილი იყო მთელს სიგრძეზე და ასევე მუცელიც .. ბევრი სისხლი დავკარგე მაგრამ ამას გიოს გამო ვაკეთებდი ნაბიჯს ავუჩქარე რადგან ახლო იყო სასტუმრო მალევე მივედი ... ლიპტს არ დავლოდებივარ ფეხით ავირბინე ... კარებზე ვაკაკუნებდი მაგრამ არავინ გამიღო ...
- გამიღე მე ვარ ...
კარი გაიღო გიო ფერდაკარგული იყო როცა ჩემ მუცელს დახედა ოთახში მალე შსმიყვანა და დივანზე დამსვა .
- კარგად ხარ ? ( მე )
- ამას მე მეკითხებიი,? შენ თავს შეხედე რა გჭირს .. რა დაგემართა ..(გიო)
- როგორც ჩანს სერიოზულ,შარში ხარ შენს მოსაკლავად ხუთი კაცი გამოგზავნეს ... ერთ ერთმა დანით დამჭრა .. ახლა ყველა მკვდარია ..
- მაგიჟებ როგორ შეიძლება შენნაირმა ნაზმა არსებამ მე დამიცვას ? ახლავე აფთიაის მოვიტანნ...

პ.ს ვიცი პატარა თავია მარა მეტი ვერ მოვახერხე ... იაქტიურეთ რა დაწერეთ თქვენი აზრიი ❤❤❤❤❤



№1  offline წევრი AnonimkA

კაია მომეწონა მალე დადე ახალი ტავი რა feel feel

 


№2  offline წევრი scarlet

ვეცდებიიი მადლობტტ <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent